Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

chip tuning, renault 19 tse

danyncs
post 1 Mar 2011, 18:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 December 10




salutare la toata lumea,deschid acest topic in speranta ca ar putea sa ma lamureasca si pe mine cineva,cat de bun ar fi un tuning la motor,adica bun,in sensul de marire a performantelor acestuia,poate careva dintre voi si-a pus un chip,si-a facut o resoftare etc.,si ar putea sa ma indrume si pe mine,sa imi zic daca este bine sa fac acest lucru,cat castig la motor,cat costa treaba asta,orice sfaturi sunt bine venite.am un renault 19 tse-1721-73 CP,motorul este proaspat refacut complet,(are cam 500 km)

multumesc anticipat.


--------------------
renault 19 tse - BT-04-NCS 1991/tse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 2 Mar 2011, 10:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




In general la motoarele aspirate, castigul de putere in urma chiptuning-ului este de max. 10%. Parerea mea este ca nu merita sa dai 100-200 euro pt. aprox.5 CP in plus, care nici nu prea o sa-i simti dealtfel. Mai bine gasesti o alta destinatie banilor.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 2 Mar 2011, 22:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(danyncs @ 1 Mar 2011, 19:14)
salutare la toata lumea,deschid acest topic in speranta ca ar putea sa ma lamureasca si pe mine cineva,cat de bun ar fi un tuning la motor,adica bun,in sensul de marire a performantelor acestuia,poate careva dintre voi si-a pus un chip,si-a facut o resoftare etc.,si ar putea sa ma indrume si pe mine,sa imi zic daca este bine sa fac acest lucru,cat castig la motor,cat costa treaba asta,orice sfaturi sunt bine venite.am un renault 19 tse-1721-73 CP,motorul este proaspat refacut complet,(are cam 500 km)

multumesc anticipat.
*



Banuiesc ca ai injectie monopunct, cel mai bine este sa pui pe motorul tau instalatia de la altul. Exista si monopunct de 1721 cu puterea in jur de 90 cai, sau multipunct pana la 107 cai. Atentie sa ai acelasi raport de compresie cu varianta mai puternica, pt asta rectifici chiulasa sau o schimbi si pe aia.

Eu cred ca este o varianta mult mai sigura si fiabila decat un eventual tuning


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 3 Mar 2011, 14:26
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




nu e asa de simplu.
monopunct a fost doar cel cu 73Cp F3N 740.
se schimba motor cu instalatie electrica si cu ECU.
si din experientele traite de mine, se schimba si galeria de evacuare si sonda lambda.
plus omologarea....


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 3 Mar 2011, 20:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Pai omologare pt. ce? Doar nu schimba si blocul motor... in cel mai rau caz doar chiulasa. Oricum si eu sunt de parere ca operatiunea nu ar fi asa usoara cum pare, sunt destule de modificat.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 3 Mar 2011, 23:56
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(renault19tse @ 3 Mar 2011, 15:26)
nu e asa de simplu.
monopunct a fost doar cel cu 73Cp F3N 740.

*



Probabil dar nu sunt convins in totalitate. Oricum exista F3P monopunct si poate functioneaza bine instalatia specifica adaptata pe F3N chiar daca este mai mare cu 73 cc.(un scuter vanjos). Iar daca este suparatoare diferenta de cilindree, atunci urmeaza studierea transformarii in 1794 (F3P)prin alezare si pistoanele marite

This post has been edited by BLUE R 19: 4 Mar 2011, 00:05


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 4 Mar 2011, 14:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Injectie multipunct, chiuloasa nu ai ce rectifica, supapele sunt in plan vertical, in chiuloasa nu ai camera de ardere, ea se afla in piston.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danyncs
post 5 Mar 2011, 11:47
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 December 10




ok fratilor,mersi mult pt sfaturi,este mult de munca,cred ca va trebui sa ma multumesc cu ea asa.


--------------------
renault 19 tse - BT-04-NCS 1991/tse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th August 2025 - 08:51
Dacia