[SFAT] Achizitie TURBINA NOUA, pentru 1.5 dCi K9K D722
![]() ![]() ![]() |
[SFAT] Achizitie TURBINA NOUA, pentru 1.5 dCi K9K D722
CRyS` |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(CRyS` @ 15 Sep 2013, 14:32) exista si alti vanzatori de turbine noi la preturi ok? Turbina noua are pret pe masura....de la 1400€ in sus. 90% din turbinele aflate la vanzare sunt reconditionate. Reconditionarea turbinei tale originale este varianta cea mai corecta.....daca se poate face. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Salut!
Espacern, se poate face dar nimeni din RO nu imi garanteaza ca va fi ok dupa 30 de zile de functionare in parametri normali. Am discutat cu cativa de prin RO ce reconditioneaza turbine si mi-au spus "Cauta una reconditionata de fabrica ori in FR ori in RO, nu lua nici una reconditionata de "amatori" si "ingineri" " |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La mine s-a rupt axul de la compresor(turbina este OK) in mers.....avea peste 200K.
Am scos turbina afara si am schimbat-o cu alta SH pana la reparatie. M-am dus la o firma de reconditionat turbine in Bv.si mi-a facut-o ca aia din pozele in care scrie ca e noua.....cu 200€ si 1 an garantie. Orice firma serioasa de reconditionat turbine da cel putin 1 an garantie. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Hmmm ... imi poti lasa in privat o adresa de contact a celor din Brasov? M-ai facut curios ... !
|
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#6
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Ai masurat jocurile pentru axul turbinei? Ai sesizat tu vreo problema in comportamentul masinii sau doresti sa previi vreo problema?
Sunt curios si dupa cati KM ai probleme cu ea.... Eu ti-as recomanda reconditionarea ei cu piese de calitate daca palele arata OK. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
CRyS` |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Salut Sorin !
Masina in bord are 269 270 km, nu stiu daca sunt reali sau nu dar are. Dar pot spune ca are relaxata macar 400 000 ca nu am istoricul ei. Eu o am de 4 ani si 3 luni. O prima problema cu ea ar fi ca a inceput deja sa o ia pe ulei si nu e un lucru bun. Nu mult dar indeajuns cat sa ma supere. Jocul in ax e destul de mare, a fost masurat de mecanii mei. Nu imi permit sa merg asa din motive de securitate desi altii merg. Iti pot spune maine cat fix a fost. Si da, are un comportament ciudat, nu mai e in toate mintile atunci cand o calc tare. In 2011 cand i-am facut resoftarea la CompleteChip turbina era in toate mintile ei. Mergea super ! (si tot asa, data jos, curatata, verificata complet). Pot sa ma laud ca ma dadeam cu orice 1.9 TDI pana in 115 CP sau 1.9 dCi de 120 CP pe 402m si nu imi era rusine sa le arat fundu` M2-ului ![]() In concluzie ... mai astept sfaturi, idei ... ! P.S. Ma gandeam sa inlocuiesc conducta din cauciuc ce vine din intercooler in turbina cu una din inox. Am un tip in Iasi destept tare si ieftin ! |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#8
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Din cate inteleg are un istoric destul de tumultos otomobilu' tau
![]() S-ar putea sa vorbesc prostii dar parca turbinele de reno aveau un segment de etansare pe ax care odata uzat ducea la un consum mai mare de ulei. Mecanicii tai ce ti-au spus despre "eficienta" turbinei? S-ar putea sa-si fi pierdut din randament si de-aia sa se comporte altfel masina. Iti poti da seama de treaba asta masurand distanta intre pale si carcasa. Daca ai uzura pe pale sau carcasa se mareste distanta aia si isi pierde din randament turbina. Daca ai cumva niste poze ar fi minunat. Chiar sunt interesat de subiect pentru ca am tot auzit zvonuri despre turbinele de pe dCi ca nu ar fi fiabile sau robuste dar nu am patit-o pe pielea mea pana acum. Ce-i drept, nici nu-s Schumaher! ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
CRyS` |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Pe scurt ca-s in graba acum: palele sunt OK dar ... de nerecomandat de a merge cu ea asa. Da, e adevarat," segmentul " ala e praf, aproape. Si de aici "mersul pe ulei". Eficienta ei e la maxim 50% !!! Cu indulgenta ...
Poze, crede-ma ca am in cap tot filmul din momentul cand m-au sunt si mi-au zis "vin-o urgent in service" ![]() ![]() Si da, masina mea are un istoric mare ... ! |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#10
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Atunci cred ca ar merge un kit de overhaul (de genul astuia http://www.ebay.co.uk/itm/TURBO-TURBOCHARG...=item4612ffb9fd ).
Segmentii aia 2 din dreapta realizeaza etansarea axului si odata ce se uzeaza incepe sa-ti manance din ulei. Foloseam fix acelasi sistem pe niste DG-uri japoneze de 550kW si odata la 4000h de functionare faceam overhaul, cu curatare calumea a palelor, schimb segmenti, kit rulment, o-ringuri, etc. si masuram jocurile axului (radial si axial) si distanta dintre pale si carcasa. Avand in vedere ca tu ai mers 400.000 km sa zicem, majoritar in regim tranzitoriu (accelerari bruste, etc) cred ca ar fi vremea investitiei intr-un kit cu sau fara inlocuirea rotorului ![]() Inspecteaza cu atentie compresorul si rotorul pentru a depista eventualele crapaturi sau micro-fisuri. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca esti pasionat de poze cu turbine uzate/distruse.....vezi cum arata a mea!
Axul rupt la compresor,fara pic de joc. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#12
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Interesant pacientul. Cauza oficiala a decesului? Axul ala n-ar trebui sa se rupa orisicum dar mai exista si rebuturi...
Ce s-a mai bulit odata cu turbina? |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
S-a auzit un fas si doar atat.....motorul merge OK.
Daca acceleram turbina se invartea si din frecarea cu palele rupte se auzea zgomot ca de sirena de salvare. Propabil piulita din capatul axului s-a desfacut si a blocat palele=ax rupt! La doar juma de ora dupa defectare am demontat-o si am pus alta. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
nonic |
![]()
Post
#14
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Nu recomand acele kit-uri, a incercat un cunoscut si nu a tinut mai mult de 1.000 (o mie) de km. Daca tot vrei sa o reconditionezi iti recomand un atelier unde o poate si echilibra si iti da garantie.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Espacern frumoasa turbina ta
![]() Sorin daca tot esti pasionat de stricaciuni, uite cum arata unul din pistoanele mele dupa ce l-am bubuit in 2011 ---> https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hpho...324097852_n.jpg <--- cu supape zburate si topite ![]() Nonic, asta caut si eu. Sa vad baietii de la Brasov, recomandati de Espacern ce pot sa faca ! Inca mai astept idei si sfaturi in privinta turbinei originale ... ! P.S. O ALTA TURBINA MAI MARE NU POT PUNE PE EA? ![]() ![]() 16 Sep 2013, 09:35: News! Am primit raspuns de la TurboCenter din Brasov: "Inlocuire ansamblu central 780 RON +TVA" ... Nu stiu ce sa zic ... ! This post has been edited by CRyS`: 16 Sep 2013, 08:35 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
nonic |
![]()
Post
#16
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Pretul este foarte bun! Cat ofera garantie?
Nu este rea ideea cu o turbina mai mare ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
STALEX2004 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 651 Joined: 5 June 08 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
in primavara am avut intercooler-ul demontat pentru a schimba o conducta de AC.cand mi l-au montat la loc, colierul furtunului de jos nu a fost strans cum trebuia si m-am trezit acum doua saptamani cu o pata de ulei in interiorul barii...este normal sa mai dea ulei prin intercooler sau ar trebui sa verific turbina?masina nu da fum si trage la fel ca acum un an cand am cumparat-o;in momentul de fata are 98kkm, iar cand am cumparat-o avea 78kkm (cei de la renault au spus ca ar fi originali, avand in vedere uzura pieselor, injectoarelor etc...) am strans colierul respectiv si am sters locul cu pricina si cel mai probabil nu o sa mai apara ulei pe acolo, dar sper sa nu am surprize in alta parte.... This post has been edited by STALEX2004: 16 Sep 2013, 09:00 |
--------------------
Renault
Clio 3 FL 1.5 DCI
2011 Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011 |
|
lico |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Crys, parerea mea este sa pui o turbina de e4, cu geometrie variabila, sh BUNA daca iti place sa alergi. O sa fie o diferenta imensa, ramane de vazut cum te descurci cu prinderile desi nu e prea mare bataie de cap. Poti s-o comanzi foarte usor din mufa egr care app. mai este functional la tine ? Eu am schimbat-o cu una sh, tot e3 din pacate, acum vreo 4 ani si nu am probleme cu toate ca si eu am un soft relativ agresiv in ecu.
|
--------------------
Renault
Megane
2003 2.1 dci +
- B XX XXX Lume multa oameni putini !
|
|
Silk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Kitul pe care il recomanda SorinCT este bun, DAR doar in cazul in care axul turbinei este OK, adica nu este uzat.
Problema care apare la reconditionarea turbinei este echilibrarea, sunt foarte multe locuri unde se poate face reconditionare ( adica schimba componentele uzate ale turbosuflantei cu unele noi, ca cele din kitul respectiv ) dar nu iti si echilibreaza ansamblul. In momentul in care nu se echilibreaza ansamblul, si turbosuflanta este montata asa pe motor, este doar o chestiune de timp pana cedeaza ceva ! Mai sunt povesti cu marcarea piulitei la desfacere, si montarea "in aceeasi pozitie", dar nu recomand astfel de practici pe genunchi ! PS : Masurarea distantei intre paletele turbinei si carcasa ? Care ar trebui sa fie distanta aceasta ? Exista vre-un tabel, informatii scrise de producator cu privire la aceasta distanta? Ma indoiesc sa existe si valori date de producator cu privire la jocul radial ! This post has been edited by Silk: 16 Sep 2013, 10:23 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#20
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
Urat mai arata pistonul ala. Ai mers pe injectie proasta?
Evident, daca rotorul nu este echilibrat sau prezinta semne de uzura degeaba ii schimbi rulmentii si semeringurile. Fara o echilibrare dinamica nici n-are rost sa umbli la turbina. Cat despre strangerea piulitei, numai cu scule speciale la cuplul indicat de producator! Metoda cu marcajele nu e intotdeauna "de genunchi". In unele situatii asa se face. Spre exemplu la unele motoare suruburile de biela se strang mai intai la un cuplu indicat iar dupa ce se face un marcaj, se mai strang 60 grade. This post has been edited by SorinCT: 16 Sep 2013, 14:22 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
Silk |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Ceea ce spui tu este adevarat, dar se foloseste in alte cazuri.
Este metoda strangerii cu precuplu : dupa realizarea unui anumit cuplu prescris, se continua strangerea un numar de grade. Si in cazul piulitei de la turbosuflanta producatorul face exact la fel ! Dar "pe genunchi" se marcheaza piulita, apoi se desface, se schimba roata compresor, apoi se strange pana in dreptul marcajului, metoda care nu iti garanteaza ca se atinge cuplu/unghi corespunzator. Numa' bine. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
AnduCT |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 4 April 09 ![]() |
Salut, da, eu am turbina mai mare, mai exact este miezul de 1.9 tdi 90 cp pe care o tin in 1.3 bari iar dupa 4000 rpm face 1,35 bari pana pe la 5.800 rpm (da, nu mai am limitare). Debitul nu se compara cu ala de pe astea de 1.5 dci, pt ca are debit mai mare dar presiunea undeva tot pe acolo. Softul este facut la TCM si nu am vrut sa fie unul foarte agresiv.
Daca vrei sa pui cu geometrie variabila trebuie sa schimbi toata electronica pt. ca acea turbina functioneaza pe principiul invers al celei cu geometrie fixa. Bafta |
--------------------
Renault
CLIO V E-TECH
2021
- -
|
|
Silk |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Am ajuns la o concluzie: sa pui turbina de E4 pe E3 nu e chiar asa usor. E prea complicat si dificil si in final nu stiu daca iese ceva ok.
Reconditionarea ei ... cea originala,doar de baieti destepti, ca as putea sa o fac si eu ![]() Eu visez la cai putere .... este un Logan 1.5 dCi K9K D722 prin Bucuresti de 142 CP pe dyno... ![]() Alte idei, sfaturi ... ? Andu, te rog fii putin mai explicit despre ceea ce ai facut tu ! Ca suna frumos ! |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
Silk |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
@ Andu : Poti te rog sa ne dai mai multe detalii despre turbina ta ?
Din postul tau am inteles ca ai turbosuflanta modificata, si acum iti baga mai mult aer dar cu presiunea la fel ? Asta ar insemna sa ai ori roata compresor mai mare ca dimensiuni, si de aici rezulta si alt diametru al galeriei de admisie aer in cilindri. Mai este posibilitatea de a avea roata compresor de aceeasi dimensiune cu cea initiala, dar cu un numar mai mare de pale, ceea ce inseeamna mai mult debit. Poti sa fi un pic mai exact, te rog ? Multumesc. @ Crys : Crezi ca este atat de mare avantajul in a pune o turbosuflanta de E4 in loc de una E3 ? Sunt mai mult ca sigur ca diferenta ( daca ar fi una) ar putea fi compensata doar din soft. O vizita la un baiat cu laptop si gata.......Parerea mea ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
Da, daca ar fi cea de E4 de 100 si ceva de cai ar fi o diferenta uriasa. Si nu o zic eu, o zic baietii cu leptoace si softuri in cap. Da,am pe Dragos de la CompleteChip ce imi poate face orice nebunie ce o am in cap ... ! DAR ADAPTARILE MECANICE CINE MI LE FACE? Eu sunt praf ...
![]() In acelasi timp ma gandesc si la intercooler mare cat botul masinei ... This post has been edited by CRyS`: 19 Sep 2013, 15:51 |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Exista rubrica de modificari si tuning ... oare de ce nu povestiti acolo?!?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
CRyS` |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 458 Joined: 13 July 09 From: _-= IASI =-_ ![]() |
S-a ajuns putin la TUNING ... dar eu mai departe vreau sa discutam despre TURBINA STANDARD: schimbata sau reparata ...
Sorry ... |
--------------------
Renault
Megane 2 1.5 dCi 82 CP by [ CompletCHIP]
2004
|
|
Silk |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Ne cerem scuze pentru derapaje
![]() ![]() Am studiat siteul celor de la TurboCenter, si am vazut masina pe care echilibreaza ei piesele. Sincer, nu cred ca ei au capabilitatea necesara de a echilibra ansamblul corect ( sau CEL mai corect, mai bine zis ), Din poze am vazut ca au o masina de echilibrat cu curea si pe role, iarasi, nu cred ca pot "urca" ansamblul pana la turatii suficiente pentru a avea rezultate satisfacatoare in functionare. Poate ca tine o perioada, dar e chestie de noroc, parerea mea. Te-ai interesat cat este o turbina noua, reconditionata CORECT, pentru tipul tau de motor ? Eu iti recomand o turbina reconditionata CORECT, si astea stiu ca le gasesti la preturi destul de mari, la producator. Numa' bine ! This post has been edited by Silk: 20 Sep 2013, 08:47 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
espacern |
![]()
Post
#30
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Au masina performanta la societatea aia....am fost si am vazut-o live.
Nu o spun ca publicitate...dar au tot ce trebuie si fac treaba buna. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:33 |