Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

intrerupere megane 1,9dti, se intrerupe cand este rece motorul

bimmer E60
post 2 Jun 2010, 21:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 10
From: bucuresti




Salut baieti...
ma intrebam dc ma poate ajuta cineva in legatura cu o problema pe care o am la un megane 1 din 2001 1,9dti. dimineata cand vreau sa plec la munca, porneste mai greu...adik tre sa dau la cheie cateva secunde pana porneste, in restul zilei porneste la sfert. dupa ce plec, vreo 2 minute, motorul are un tremurici sacadat...o intrerupere cu acelasi ritm, destul de violenta, dar turatia nu variaza foarte mult...doar asa cat sa se vada ca se misca. mentionez ca aceste simtome apar numai cand motorul este rece...la cald totul e OK.

eu acum ma tot gandesc...o fi de la aprindere sau pompa de motorina...injectoare???
sambata o duc la tester, poate aflu exact ce are, dar pana atunci astept niste pareri.

mersi


--------------------
renault megane berlina an 2001, 1,9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 2 Jun 2010, 22:06
Post #2


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.902
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Injectoare sau bujii de preincalzire


--------------------
Renault 21 - B 06 FCN 1.9dT, 1989
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 3 Jun 2010, 16:02
Post #3


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




1.supapa retur pompa de injectie colmatata...ai mers pe rosu!(e criza)
2.injectorul de comanda (cel care are un fir, este 1 singur din cele 4)...fir dezlipit, contact nasol-acest fir spune lui uch ca are loc injectia in camerele de ardere
3.neetanseitate la rampa de retur

This post has been edited by playeroooo2000: 3 Jun 2010, 16:05


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km - Y944 GHC 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galbe90
post 3 Jun 2010, 19:27
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 30 May 10




pompa de inalte...un prieten de-al meu cu un megane 2 pateste la fel...a schimbat cam tot ce se poate schimba cu exceptia asteia...iar cei de la rep i-au zis ca de la asta e...


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bimmer E60
post 4 Jun 2010, 09:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 10
From: bucuresti




QUOTE(playeroooo2000 @ 3 Jun 2010, 16:02)
1.supapa retur pompa de injectie colmatata...ai mers pe rosu!(e criza)




masina abia am cumparat-o saptamana trectuta...dar cu cata motorina am luat-o, ma duce cu gandul ca fostul proprietar chiar a mers mult sub rosu...nici nu stiam dc mai ajung la benzinarie, am bagat de 50 lei motorina si nu s-a miscat aproape deloc acul, am mai bagat de 50 lei si acul s-a dus pana la linia 3....deci se poate sa fi prins ceva mizerii...dar intrebarea mea este, de ce doar la rece, dimineata face treaba asta si pe urma in timpul zilei porneste la sfert si nu tremura deloc?

mersi la toata lumea pentru pareri...indiferent ce o fi, macar acu am o idee ce sa-i cer mecanicului maine. o sa verific si ipotezele spuse e voi


--------------------
renault megane berlina an 2001, 1,9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Jun 2010, 12:17
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(galbe90 @ 3 Jun 2010, 20:27)
pompa de inalte...un prieten de-al meu cu un megane 2 pateste la fel...a schimbat cam tot ce se poate schimba cu exceptia asteia...iar cei de la rep i-au zis ca de la asta e...
*




Al lui este dTi... deci turbodiesel clasic... pompa de inalta presiune are dCi-ul care este comonrail...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bimmer E60
post 4 Jun 2010, 14:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 10
From: bucuresti




up.gif tks


--------------------
renault megane berlina an 2001, 1,9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Jun 2010, 14:33
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




bimmer E60 - du-te la un atelier specializat in diesel sau un BoschCar Service si vezi ce spun oamenii aia...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bimmer E60
post 4 Jun 2010, 14:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 10
From: bucuresti




erau unii ...bosch...pe trafic greu parca, sau la itm... stie cineva sau a fost in Bucuresti??


--------------------
renault megane berlina an 2001, 1,9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 4 Jun 2010, 15:00
Post #10


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




eu cred ca face asa la cald pentru ca ata timp ramane pompa amorsata...cateva ore.dupa aia o data cu racirea motorului se dezamorseaza si pompa(ca un balon cu o gaura mica in el-pierde aerul in timp).tu cand dai la automat de fapt amorsezi pompa si dupa ce o amorsezi cat de cat porneste....injectoarele se deschid la 206-216 bar...daca motorina se duce toata pe retur nu se mai poate face injectia.la fel si cu rampa de retur de pe injectoare-daca stutul de cuplare la retur de pe un injector e desfacut pierde toata presiunea pentru ca returul e comun.
uite aici(a fost prima chestie care mi-a facut probleme mari de tot) http://www.reno.ro/rezolvare-pornire-grea-...dti-t89284.html

This post has been edited by playeroooo2000: 5 Jun 2010, 05:31


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km - Y944 GHC 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bimmer E60
post 7 Jun 2010, 10:12
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 10
From: bucuresti




am fost la tester sambata... s-a ajuns la concluzia ca nu este de la bujiile de preincalzire... dar tot nu s-a aflat cauza...comp a dat o eroare 2033 parca...ceva in legatura cu un senzor...nu se stie...am fost indrumat spre un service care se ocupa cu electronica si diesel...


--------------------
renault megane berlina an 2001, 1,9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bimmer E60
post 8 Jun 2010, 14:01
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 10
From: bucuresti




playeroooo2000...mersi de indrumare... de acea piesa (pompa) mi-a zis si mecanicul...a zis ca nu se baga si sa ma duc la cineva care se ocupa cu asa ceva...la fel face si a mea, cum iti facea tie...invarte de mai multe ori si scoate niste fum...dc dau la automat scoate putin fum, dc ii dau si un spit(am incercat si asta!) iese mai mult fum.
problema este ca nu cunosc pe nimeni care sa-mi rezolve problema asta... 1zhelp00.gif

This post has been edited by bimmer E60: 8 Jun 2010, 14:02


--------------------
renault megane berlina an 2001, 1,9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 8 Jun 2010, 14:51
Post #13


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




deci aceea piesa e o banala supapa care trebuie desfiletata , curatat si pusa la loc.nu vad in a face asta mai complicat decat a schimba o butelie....daca vrei iti fac niste poze si spor la treaba!


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km - Y944 GHC 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bimmer E60
post 20 Jun 2010, 11:12
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 May 10
From: bucuresti




problema rezolvata...deocamdata...tre sa realimentez si atunci voi vedea dc este ok.deci, saptamana trecuta am hotarat sa incerc la inceput ceva mai simplu decat celelalte variante...am cumparat o sticluta de aditiv pentru diesel, am facut plinul si am plecat la o turica Buc-Ploiesti si retur(asa mi-au zis de la reprezentanta...sa merg afara dupa ce bag aditivul, nu in regim de oras)...deci am facut cam 200km afara la regim de 100-130km/h si surpriza...a doua zi masina a plecat mult mai repede...din zi in zi am reusit sa vad o imbunatatire semnificativa la pornire...acu masina porneste ca la carte...la sfert, ca atunci cand e calda. acum eu ma gandesc si mi-a teama ca atunci cand voi consuma motorina care contine aditivul si voi alimenta fara aditiv, sa nu revina problema...o sa va tin la curent...


--------------------
renault megane berlina an 2001, 1,9 dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-cip-
post 6 Feb 2011, 21:50
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 February 11




si la mine e la fel,cred ca e din micromotorul de la pompa de injectie(mufa de sub pompa).cand pun contactul bazie continu micromotorul.


--------------------
renault megane 2001dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 7 Feb 2011, 23:47
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Ce a spus bimmer E60 este exact ce mi se intampla si mie.Totul a inceput acum un an cand bujiile incandescente nu mai mergeau,masina pornea greu pe frig.BUuuun! am mers am cumparat 4 Champion si am fost la "service sa le monteze.Cand au demontat-o pe a 4a mi-a rupt"mecanicul" rampa de retur.Am comandat alta originala ca numai aasa am gasit si am mobnntat-o singur.a intrat destul de bine adica asa ca unsa aproape fara joc,fara sa para ca nu ar etansa.Apoi distractie cand e calda si o pornesti dupa 2-3 ore la sfert o ia daca o lasi mai mult de 3 ore sau daca o lasi noapte apana dimineata si vrei sa o pornesti face ca a lui bimmer E60 dureaza 5-6 secunde,uneori o ia la a 2 a cheie si scoate fum dupa ea asa un puff si dupa 10-20 de secunde si dupa se clarifica situatia.

am facut urmatoarele operatii: senzor de volanta curata.Am curatat valva aceia de retur sau ce o fi dupa spusele lui playeroo intocmai.Am vazut ca para de amorasare era moale si nu se mai intarea la pomparea manuala.am taiat furtunul si i-am pus o valva unisens inainte de para.Acum se intareste la prima mana,defapt ramane tare tot timpul,nu se mai dezamorseaza.Aditiv i-am pus si eu la 5000km dar face tot ca inainte.ce dracu sa ii mai fac? O sa se duca si electromotorul.daca ma duc la tester astia nu ma lasa sa stau cu mecanicu in service acolo s avad ce face sa vb cu el sa ii spun.ce trebuie sa le cer la tester? o fisa? un raport niste coduri ceva?


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-cip-
post 10 Feb 2011, 16:52
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 February 11




QUOTE(-cip- @ 6 Feb 2011, 21:50)
si la mine e la fel,cred ca e din micromotorul de la pompa de injectie(mufa de sub pompa).cand pun contactul bazie continu micromotorul.
*




10 Feb 2011, 17:08:
da,mitzunator,ma regasesc si eu in ce ai spus la ultimul post,doar ca la mine se tureaza la rece in 1500,apoi o ia la sfert de cheie.

This post has been edited by -cip-: 10 Feb 2011, 17:08


--------------------
renault megane 2001dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 11 Feb 2011, 16:50
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Pai CIP asa porneste si a mea cand e rece afara,cand o ia se duce motoru in 1500 si dupa revine imediat la relanti 600-700 de ture.Cand porneste e ca si cum as da un sprit asa pana la 1500.asta cred ca e din calculele ei ,socul automat.


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
-cip-
post 18 Feb 2011, 11:50
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 February 11




da,mitzunator,eu zic ca se tureaza prea tare,si la 0 grade face la fel


--------------------
renault megane 2001dti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Feb 2011, 12:54
Post #20


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Si mea chiar la pornire urca peste 1200 dar pret de 1 sec. ... poate nici atat .. dupa care revine frumos la turatia normala de relanti .... daca este foarte frig afara sta putin sub 1000 cateva zeci de secunde ... mie mi se pare absolut normal ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zixu
post 18 Feb 2011, 20:54
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 December 10




Salut si eu am aceiasi problema pana la urma ia dat cineva de cap???

18 Feb 2011, 20:59:
La mine fenomenul este similar dar am descoperit ceva. Daca o pornesc dimineata de regula pe la doua cheie si o las cam 1 minut pornita, o opresc si o pornesc iara, fenomenul dispare nu cumva este o problema electrica.
Rog daca a gasit cineva cauza defectului si a rezolvat problema sa ne spuna si noua ca tare ma enerveaza acest fenomen.

This post has been edited by zixu: 18 Feb 2011, 20:59


--------------------
Renaum Megane I megane I/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Feb 2011, 22:36
Post #22


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Nu este o problema! este un lucru normal ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zixu
post 19 Feb 2011, 10:30
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 December 10




De ce este un lucru normal un motor care nu functioneaza in parametri normali???


--------------------
Renaum Megane I megane I/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Feb 2011, 21:33
Post #24


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




dE ASTA ZICEAM EU CA ESTE NORMAL ..


QUOTE(cj98czh @ 18 Feb 2011, 12:54)
Si mea chiar la pornire urca peste 1200 dar pret de 1 sec. ... poate nici atat .. dupa care revine frumos la turatia normala de relanti .... daca este foarte frig afara sta putin sub 1000 cateva zeci de secunde ... mie mi se pare absolut normal ..
*




--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zixu
post 20 Feb 2011, 22:38
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 December 10




Si pana la urma vad ca nu a depistat nimeni cauza... huh.gif


--------------------
Renaum Megane I megane I/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 22 Feb 2011, 01:28
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




Nu ai inteles c asa fac toate? de la frig,de la socu automat,de la injectie care calcul;eaza cat de mult sa stea turate,ce ture,etc....


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 14:18
Dacia