intrerupere megane 1,9dti, se intrerupe cand este rece motorul
![]() ![]() ![]() |
intrerupere megane 1,9dti, se intrerupe cand este rece motorul
bimmer E60 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 May 10 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane berlina
an 2001, 1,9 dti
|
|||
b06fcn |
![]()
Post
#2
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.902 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Injectoare sau bujii de preincalzire
|
--------------------
Renault
21
- B 06 FCN
1.9dT, 1989 MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#3
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
1.supapa retur pompa de injectie colmatata...ai mers pe rosu!(e criza)
2.injectorul de comanda (cel care are un fir, este 1 singur din cele 4)...fir dezlipit, contact nasol-acest fir spune lui uch ca are loc injectia in camerele de ardere 3.neetanseitate la rampa de retur This post has been edited by playeroooo2000: 3 Jun 2010, 16:05 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
- Y944 GHC
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
|
|
galbe90 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 May 10 ![]() |
pompa de inalte...un prieten de-al meu cu un megane 2 pateste la fel...a schimbat cam tot ce se poate schimba cu exceptia asteia...iar cei de la rep i-au zis ca de la asta e...
|
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
bimmer E60 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 May 10 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(playeroooo2000 @ 3 Jun 2010, 16:02) 1.supapa retur pompa de injectie colmatata...ai mers pe rosu!(e criza) masina abia am cumparat-o saptamana trectuta...dar cu cata motorina am luat-o, ma duce cu gandul ca fostul proprietar chiar a mers mult sub rosu...nici nu stiam dc mai ajung la benzinarie, am bagat de 50 lei motorina si nu s-a miscat aproape deloc acul, am mai bagat de 50 lei si acul s-a dus pana la linia 3....deci se poate sa fi prins ceva mizerii...dar intrebarea mea este, de ce doar la rece, dimineata face treaba asta si pe urma in timpul zilei porneste la sfert si nu tremura deloc? mersi la toata lumea pentru pareri...indiferent ce o fi, macar acu am o idee ce sa-i cer mecanicului maine. o sa verific si ipotezele spuse e voi |
--------------------
renault
megane berlina
an 2001, 1,9 dti
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(galbe90 @ 3 Jun 2010, 20:27) pompa de inalte...un prieten de-al meu cu un megane 2 pateste la fel...a schimbat cam tot ce se poate schimba cu exceptia asteia...iar cei de la rep i-au zis ca de la asta e... Al lui este dTi... deci turbodiesel clasic... pompa de inalta presiune are dCi-ul care este comonrail... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bimmer E60 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 May 10 From: bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
renault
megane berlina
an 2001, 1,9 dti
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
bimmer E60 - du-te la un atelier specializat in diesel sau un BoschCar Service si vezi ce spun oamenii aia...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bimmer E60 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 May 10 From: bucuresti ![]() |
erau unii ...bosch...pe trafic greu parca, sau la itm... stie cineva sau a fost in Bucuresti??
|
--------------------
renault
megane berlina
an 2001, 1,9 dti
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#10
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
eu cred ca face asa la cald pentru ca ata timp ramane pompa amorsata...cateva ore.dupa aia o data cu racirea motorului se dezamorseaza si pompa(ca un balon cu o gaura mica in el-pierde aerul in timp).tu cand dai la automat de fapt amorsezi pompa si dupa ce o amorsezi cat de cat porneste....injectoarele se deschid la 206-216 bar...daca motorina se duce toata pe retur nu se mai poate face injectia.la fel si cu rampa de retur de pe injectoare-daca stutul de cuplare la retur de pe un injector e desfacut pierde toata presiunea pentru ca returul e comun.
uite aici(a fost prima chestie care mi-a facut probleme mari de tot) http://www.reno.ro/rezolvare-pornire-grea-...dti-t89284.html This post has been edited by playeroooo2000: 5 Jun 2010, 05:31 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
- Y944 GHC
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
|
|
bimmer E60 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 May 10 From: bucuresti ![]() |
am fost la tester sambata... s-a ajuns la concluzia ca nu este de la bujiile de preincalzire... dar tot nu s-a aflat cauza...comp a dat o eroare 2033 parca...ceva in legatura cu un senzor...nu se stie...am fost indrumat spre un service care se ocupa cu electronica si diesel...
|
--------------------
renault
megane berlina
an 2001, 1,9 dti
|
|
bimmer E60 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 May 10 From: bucuresti ![]() |
playeroooo2000...mersi de indrumare... de acea piesa (pompa) mi-a zis si mecanicul...a zis ca nu se baga si sa ma duc la cineva care se ocupa cu asa ceva...la fel face si a mea, cum iti facea tie...invarte de mai multe ori si scoate niste fum...dc dau la automat scoate putin fum, dc ii dau si un spit(am incercat si asta!) iese mai mult fum.
problema este ca nu cunosc pe nimeni care sa-mi rezolve problema asta... ![]() This post has been edited by bimmer E60: 8 Jun 2010, 14:02 |
--------------------
renault
megane berlina
an 2001, 1,9 dti
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#13
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
deci aceea piesa e o banala supapa care trebuie desfiletata , curatat si pusa la loc.nu vad in a face asta mai complicat decat a schimba o butelie....daca vrei iti fac niste poze si spor la treaba!
|
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
- Y944 GHC
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
|
|
bimmer E60 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 27 May 10 From: bucuresti ![]() |
problema rezolvata...deocamdata...tre sa realimentez si atunci voi vedea dc este ok.deci, saptamana trecuta am hotarat sa incerc la inceput ceva mai simplu decat celelalte variante...am cumparat o sticluta de aditiv pentru diesel, am facut plinul si am plecat la o turica Buc-Ploiesti si retur(asa mi-au zis de la reprezentanta...sa merg afara dupa ce bag aditivul, nu in regim de oras)...deci am facut cam 200km afara la regim de 100-130km/h si surpriza...a doua zi masina a plecat mult mai repede...din zi in zi am reusit sa vad o imbunatatire semnificativa la pornire...acu masina porneste ca la carte...la sfert, ca atunci cand e calda. acum eu ma gandesc si mi-a teama ca atunci cand voi consuma motorina care contine aditivul si voi alimenta fara aditiv, sa nu revina problema...o sa va tin la curent...
|
--------------------
renault
megane berlina
an 2001, 1,9 dti
|
|
-cip- |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 11 ![]() |
si la mine e la fel,cred ca e din micromotorul de la pompa de injectie(mufa de sub pompa).cand pun contactul bazie continu micromotorul.
|
--------------------
renault
megane
2001dti
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Ce a spus bimmer E60 este exact ce mi se intampla si mie.Totul a inceput acum un an cand bujiile incandescente nu mai mergeau,masina pornea greu pe frig.BUuuun! am mers am cumparat 4 Champion si am fost la "service sa le monteze.Cand au demontat-o pe a 4a mi-a rupt"mecanicul" rampa de retur.Am comandat alta originala ca numai aasa am gasit si am mobnntat-o singur.a intrat destul de bine adica asa ca unsa aproape fara joc,fara sa para ca nu ar etansa.Apoi distractie cand e calda si o pornesti dupa 2-3 ore la sfert o ia daca o lasi mai mult de 3 ore sau daca o lasi noapte apana dimineata si vrei sa o pornesti face ca a lui bimmer E60 dureaza 5-6 secunde,uneori o ia la a 2 a cheie si scoate fum dupa ea asa un puff si dupa 10-20 de secunde si dupa se clarifica situatia.
am facut urmatoarele operatii: senzor de volanta curata.Am curatat valva aceia de retur sau ce o fi dupa spusele lui playeroo intocmai.Am vazut ca para de amorasare era moale si nu se mai intarea la pomparea manuala.am taiat furtunul si i-am pus o valva unisens inainte de para.Acum se intareste la prima mana,defapt ramane tare tot timpul,nu se mai dezamorseaza.Aditiv i-am pus si eu la 5000km dar face tot ca inainte.ce dracu sa ii mai fac? O sa se duca si electromotorul.daca ma duc la tester astia nu ma lasa sa stau cu mecanicu in service acolo s avad ce face sa vb cu el sa ii spun.ce trebuie sa le cer la tester? o fisa? un raport niste coduri ceva? |
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
-cip- |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 11 ![]() |
QUOTE(-cip- @ 6 Feb 2011, 21:50) si la mine e la fel,cred ca e din micromotorul de la pompa de injectie(mufa de sub pompa).cand pun contactul bazie continu micromotorul. 10 Feb 2011, 17:08: da,mitzunator,ma regasesc si eu in ce ai spus la ultimul post,doar ca la mine se tureaza la rece in 1500,apoi o ia la sfert de cheie. This post has been edited by -cip-: 10 Feb 2011, 17:08 |
--------------------
renault
megane
2001dti
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Pai CIP asa porneste si a mea cand e rece afara,cand o ia se duce motoru in 1500 si dupa revine imediat la relanti 600-700 de ture.Cand porneste e ca si cum as da un sprit asa pana la 1500.asta cred ca e din calculele ei ,socul automat.
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
-cip- |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 February 11 ![]() |
da,mitzunator,eu zic ca se tureaza prea tare,si la 0 grade face la fel
|
--------------------
renault
megane
2001dti
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Si mea chiar la pornire urca peste 1200 dar pret de 1 sec. ... poate nici atat .. dupa care revine frumos la turatia normala de relanti .... daca este foarte frig afara sta putin sub 1000 cateva zeci de secunde ... mie mi se pare absolut normal ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
zixu |
![]() ![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 December 10 ![]() |
Salut si eu am aceiasi problema pana la urma ia dat cineva de cap???
18 Feb 2011, 20:59: La mine fenomenul este similar dar am descoperit ceva. Daca o pornesc dimineata de regula pe la doua cheie si o las cam 1 minut pornita, o opresc si o pornesc iara, fenomenul dispare nu cumva este o problema electrica. Rog daca a gasit cineva cauza defectului si a rezolvat problema sa ne spuna si noua ca tare ma enerveaza acest fenomen. This post has been edited by zixu: 18 Feb 2011, 20:59 |
--------------------
Renaum
Megane I
megane I/2000
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Nu este o problema! este un lucru normal ...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
zixu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 December 10 ![]() |
De ce este un lucru normal un motor care nu functioneaza in parametri normali???
|
--------------------
Renaum
Megane I
megane I/2000
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
dE ASTA ZICEAM EU CA ESTE NORMAL ..
QUOTE(cj98czh @ 18 Feb 2011, 12:54) Si mea chiar la pornire urca peste 1200 dar pret de 1 sec. ... poate nici atat .. dupa care revine frumos la turatia normala de relanti .... daca este foarte frig afara sta putin sub 1000 cateva zeci de secunde ... mie mi se pare absolut normal .. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
zixu |
![]() ![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 13 December 10 ![]() |
Si pana la urma vad ca nu a depistat nimeni cauza...
![]() |
--------------------
Renaum
Megane I
megane I/2000
|
|
mitzunator |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 25 December 07 From: Craiova ![]() |
Nu ai inteles c asa fac toate? de la frig,de la socu automat,de la injectie care calcul;eaza cat de mult sa stea turate,ce ture,etc....
|
--------------------
Renault
Megane 2
2008 [B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 14:18 |