Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ce mai cea, din toate timpurile

am.
post 24 Jun 2009, 20:55
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




incredibil cand o porneste 173.gif


--------------------
sacia 130 - 1-b-2867 1967
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius97fer
post 24 Jun 2009, 21:13
Post #2


Membru cu IQ :)


Group: Members
Posts: 208
Joined: 12 October 06




E naspa. Si sigur are si o gramada de kilometri dati inapoi...


--------------------
Opel / Rover Astra / 25 2000 / 2001 hecibec
nu sunt inteligent
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tiberiu.anghel
post 24 Jun 2009, 21:23
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 940
Joined: 23 November 06




Din amintiri:
au fost construite 5, au supravietuit 3 pana azi; ultimul exeplar care si-a schimbat proprietarul a facut-o pentru aprox 10 mil USD, acum vreo 4-5 ani; modelele puteau fi cumparate decat de capete incoronate, unul dintre exemplare trebuia sa ajunga si la Regele Mihai I; motorul este construit fara vreo garnitura; depaseste 200 km/h si 200 CP.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde57
post 24 Jun 2009, 21:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 30 March 08
From: 3 trancane




"In 1935 sau 1939 guvernul francez cumpara masina si da comanda de recarosare intr-un "coupe de ville" unui renumit carosier francez, Henry Binder din Paris. Masina comandata urma sa fie facuta cadou de catre guvernul fancez, regelui Carol II al Romaniei si avea(are) compartimentul blindat si geamuri antigont.
Razboiul a izbucnit si comanda nu a putut fi livrata, masina a fost ascunsa pe tot timpul razboiului!
Din pacate caroseria originala roadster s-a pierdut in bombardamente."
lungime: 6,4 metri
Ampatament: 4,3 m
greutate: 3175 kg
motor: 8 cil. linie cu o lungime totala de 1,4 metri
greutate vilbrochen: 138 kg sprijinit pe 9 paliere
cilindree: 12,7 litri si un singur carburator bugatti !!!
jante: aliaj 24 toli
putere: 275/300 HP la 1700/2000 rpm
aprindere: magnetou si bobina, 2 bujii per cilindru
distributie: 3 supape pe cilindru, un singur ax cu came in chiulasa
cutie: 3 rapoarte, diferential blocabil manual
tractiune: spate
directie si frana: servo-asistate
viteza maxima: 160-200km/h
consum: 40-50l/100km
open road: 34 l/100km
city traffic: 157 l/100km


toate exista si sunt 6+1

This post has been edited by verde57: 24 Jun 2009, 21:32


--------------------
1300 dacia 1973
sa moara comunistii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 24 Jun 2009, 21:46
Post #5


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Si ultimul exemplar care a schimbat proprietarul a fost varianta 41.111 - Coupe de Ville Binder cumparata de V.A.G. pentru $20 mil. de la un colectionar american (tipul primise in 1996 o oferta pentru $11 mil. pe care a refuzat-o). In prezent masina este folosita de V.A.G. in scop publicitar si e plimbata de la un muzeu la altul.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
am.
post 29 Aug 2009, 14:19
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 7 March 09
From: Bucuresti, Berceni




dupa 70 de ani

http://www.classicdriver.com/uk/magazine/3300.asp?id=14253

This post has been edited by am.: 29 Aug 2009, 14:33


--------------------
sacia 130 - 1-b-2867 1967
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Goladro
post 1 Sep 2011, 22:29
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 13 August 11




Anunturi vanzari auto. Perioada interbelica.
Bugatti Brescia, 250.000 lei
http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78767-...0/page__st__100


--------------------
Seat Leon 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 1 Sep 2011, 23:36
Post #8


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




Deci corect se scrie Klm, nu Kmp nedumerire.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 2 Sep 2011, 07:48
Post #9


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Corect e Klm-P.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 2 Sep 2011, 09:16
Post #10


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




as vrea sa vad unu din asta blinguit de jay-z
sa le stea inima la puristi si la roialisti.
o fi fost ceva acum 100 de ani dar acum e doar o piesa de muzeu.
PS: jante 24 standard, deci merg fara grija produse moderne adresate pietei de superlux pt incaltarea vehiculelor


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 19:14
Dacia