Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 2 nu porneste -Disperare, Dupa o stationare relativ scurta nu mai porneste

tengelmann
post 11 Nov 2010, 14:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 November 10




Buna Ziua !

Sunt disperat, nu mai gasesc nicaieri ajutor.
Am un Megane II din 2003, la care acum 3 ani i-am schimbat bateria originala si am pus o Varta noua. De atunci au inceput problemele. Dupa o stationare ceva mai lunga (vara) sau chiar scurta (iarna) se descarca bateria Varta, masina nu mai porneste. Am dus bateria inapoi in garantie, de mai multe ori, dealerul Varta a masurat totul (baterie, alternator, consumatori posibili, etc.) nu a gasit niciodata nimic defect. Dupa a nu stiu cata descarcare a bateriei el s-a rusinat si mi-a dat alta baterie, noua.
Am sperat, dar degeaba, problema reapare, mai ales daca fac numai drumuri scurte in oras, si probabil bateria nu are timp sa se incarce.
Trebuit sa fie undeva ceva ce fura curentul, dar NIMENI nu gaseste acel ceva.
Am schimbat bateria din nou, cu o alta, tot Varta de la alta masina, degeaba.
Azi dimineata, dupa 2 zile de stationare, bateria s-a descarcat din nou.
De obicei, daca fac un drum mai lung de 100-200 km dupa aceea nu am probleme o vreme, dar apoi hiba reapare din nou.

Asadar am testat deja 3 baterii (2 diferite ca capacitate), deci nu poate fi bateria.
Am fost si la Renault Service (si alte service-uri), si nu au gasit nimic. Dupa ei totul este in regula, dar eu innebunesc incet. Am impresia ca si ploaia are un rol aici, masina sta afara, si ieri a plouat mult, poate ca s-a infiltrat apa undeva si fura curentul. V-ati mai lovit de problema asta ? Mai demult am spalt-o cu jet de apa, si s-a oprit efectiv pe drum.
Mi s-a sugerat ca ar putea fi de vina blocul de sigurante din partea stanga a motorului (vazut de la volan), care nu este perfect etans, si face contacte imperfecte. Nu stiu daca e asta, dar desfacand blocul am vazut o mufa cu multi pini (ca la un PC) si cu un fel de crema alba (ca la acumulator) pe ea. pare a fi de la contact imperfect. Blocul costa 1200 RON si nu sutn sigur ca rezolv problema.

Va rog ajutati-ma, sunt efectiv DISPERAT.
Multumesc, Zoltán.


--------------------
Renault Megane II - CJ-08-HLP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2010, 14:37
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Nu stiu ce motor ai dar asta am patit eu:
Incearca si debranseaza releul temporizator de la bujii.
Am avut aceeasi problema la un Kangoo 1.5 DCI si pana nu am debransat acest releu nu i-am dat de cap.
Masoara curentul cu si fara releu si vezi daca este diferenta(cu motorul oprit si fara contact).
Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tengelmann
post 12 Nov 2010, 13:41
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 November 10




Espacern, multumesc mult pentru sugestie.
Este vorba de un motor Diesel 1,9 DCI. Crezi ca acea eroare ar putea fi valabila si aici ? Oricum voi masura ceea ce ai spus.

Ma ingrijoreaza faptul ca fenomenul s-a intamplat si vara, cand teoretic cel putin bujiile nu functioneaza, ca este cald afara.

O zi buna.

This post has been edited by tengelmann: 12 Nov 2010, 13:46


--------------------
Renault Megane II - CJ-08-HLP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mahamann
post 12 Nov 2010, 13:54
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 768
Joined: 23 July 10
From: Bucuresti




am avut un coleg de munca cu un kangoo 1.9, aceeasi problema...satul sa schimbe baterii si sa incerce tot felul de solutii a recurs la cea mai simpla: decupla de fiecare data bornele si le reconecta cand trebuia sa plece cu masina, da o sa injuri ca trebuie sa te joci cu bornele tot timpul+ca o sa trebuiasca sa introduci codul la radiocd icon_mrgreen.gif


--------------------
Megane 2.2 1.5dci Kadjar 140 GPF 2007/2020
De 10k € imi iau un BMW seria 3 care a fost făcut o singură dată daună totală!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAN WXS
post 12 Nov 2010, 20:32
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 6 September 10




salut ! incearca si un test de calculator , nu numai masuratori! e vreo masa pe undeva care nu-si face treaba ! in privinta contactului imperfect ,cumpara un spray ptr contacte (15 ron) ! daca tot nu-i dai de cap , monteaza-i un heblu sau efectiv scoate-i borna ! bafta!


--------------------
RENAULT MEGANE 1,5 DCI BICORP - B-06-WXS 2005 AUTHENTIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tengelmann
post 12 Nov 2010, 20:39
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 November 10




Mersi Dan, pentru ajutor. Cei de la Renault Service au pus testerul , dar nu au gasit nimic. Si eu ma tem de o asemenea masa, care este insa extrem de greu de gasit, nu stiu, si vad ca nici altii nu stiu cum sa-l gasesc. Mufa respectiva din blocul de contacte am curatat-o odata asa superficial, dar problema persista.

Oricum, mersi tuturor.


--------------------
Renault Megane II - CJ-08-HLP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sageata1976
post 12 Nov 2010, 21:04
Post #7


:-)


Group: Members
Posts: 337
Joined: 29 September 06




Pai din fizica invatata la scoala asta o spun ca nu sunt de meserie dar ma batea profa sunt 2 variante
1 cauta un electrician nu cred ca gasesti la renault,trebui unu care stie ce face si care trebue sa masoare consumul in Amperi la rece (adica practic masina cum sta ia in parcare inchisa cu totul oprit daca nu cunoaste valoarea in stembai sa masori alta masina cum ai tu) si sa vada daca exista diferenta intre ele atunci clar exista un consumator care trebue gasit
2 am auzit de cazuri in care un alternator genera o tensiune de 12V dar un curent mult mai mic (A)in cazul asta a fost ceva legat de diodele sau de stabilizatorul de tensiune
Sper sa te ajute la ceva toata treaba asta


--------------------
renault megane - B-83-BCF estate 1.9 130cp.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorianiasi
post 19 Sep 2011, 15:41
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 9 September 11




salut tengelmann !ma regasesc perfect in problemele pe care le ai tu cu meganul ...ce ai gasit sau cum ai rezolvat ,pt. ca m-am saturat sa tot scot borna ??


--------------------
Renault Megane - is 09 bmf 2003,1.4-16v hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tengelmann
post 19 Sep 2011, 15:59
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 November 10




Salut !

Este posibil sa fi gasit solutia. In partea stanga sub capota (cum stam pe scaunul soferului) exista un bloc de sigurante, cu niste mufe ce intra in el care seamana cu mufele de la placa de baza a unui PC. Cred ca in acest bloc de sigurante (care este unul destul de complex pentru ca mai contine si un calculator, etc.) se infiltreaza din cand in cand apa fie de la ploaie fie de la spalatul autoturismului. Apa infiltrata duce la niste corodari si aparitia unui (unor) contact (contacte) imperfect(e). Am dus masina la Renault Service candva in primavara, mi-au curatat temeinic acest bloc de sigurante, au invelit blocul intr-o folie de nylon suplimentar si de atunci se pare ca nu mai am probleme.

Daca dori si alte detalii, sunati-ma la 0744.690.224 (Zoltán).


--------------------
Renault Megane II - CJ-08-HLP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soare_body
post 6 Jul 2012, 15:31
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 468
Joined: 10 July 10
From: Bucuresti




Am si eu 2 probleme cu al meu Megane 2.2 1.6 16v.

1. Este a 2-a oara intr-o luna cand la mers constant 50-60 km/h incepe martorul anti-poluare sa clipeasca timp de cateva secunde si sa se opreasca. Intre cele doua evenimente am schimbat ultima bobina siemens ce mai era pe vehicul. Revizia (bujiile au fost schimbate acum vreo 20.000 km si 3 ani din ce spune cartea, nu eram eu proprietarul atunci) este facuta de curand, baterie schimbata, curatat clapeta + repozitionat, iar la o diagnoza a aparut "Eroare la alimentare" fara sa apara vre-un reper exact. Ma poate ajuta cineva? S-a mai intamplat cuiva?

2. La pornire, cateodata, dupa ce apas butonul acul se opreste un timp bun (1-2 secunde) la aprox 350 rpm (timp in care invarteste si se chinuie), iar abia apoi urca turatia si se finalizeaza procesul de pornire.

Multumesc!


--------------------
Renault Megane 2 2007 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 10:43
Dacia