Relanti mare - reglare
![]() ![]() ![]() |
Relanti mare - reglare
andapelian |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
- AB 30 PAA
1999
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Din anul masinii intuiesc ca ai motorizarea D7F.
Arunca o privire la cablul de la pedala de acceleratie sa nu fie prea intins. Acesta are la capat un manson gros cu niste rizuri pe el. Acest manson intra intr-un inel de blocare. Dedesubtul acestui inel de blocare se afla o siguranta. Cablul iese din inelul de blocare si se continua pana la clapeta de acceleratie. Se scoate acea siguranta ce folosescte la intinderea cablului si se regleaza. Cum se regleaza? Deschizi la maxim clapeta (cu mana) si o mentii asa. Scoti siguranta aceea de dedesubtul ochiului ce tine in pozitie mansonul cablului. Rogi un prieten sa calce la maxim pedala de acceleratie. Cu cealalta mana tragi in jos de acel manson (cel cu rizuri al cablului de acceleratie) astfel incat sa fie la maxim tras in jos (prin acel ochi de reglaj). Apoi pui la loc siguranta si voila'. O alta posibilitate este sa ai IAC-ul defect si blocat pe pozitia inchis. De asemenea Exista posibilitatea ca gaura in care intra IAC-ul sa fie obturata, imbacsita, murdata etc. IAC-ul este practic un soc automat comandat de catre ECU. Daca este blocat pe inchis, sau daca gaura in care intra acesta este cum am spus mai sus, motorul se tureaza mai tare. Insa tind sa cred ca este problema de reglaj cablu de acceleratie deoarece la 1100 deja este maricica turatia (de la 700 +/- 50 rpm ca turatie de relanti oficiala). This post has been edited by bubu782001: 20 Oct 2010, 09:10 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
twingooo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de partid din Republica Ceha Group: Members Posts: 747 Joined: 13 October 06 From: Ceska Republika, Praha 4 ![]() |
@andapelian: de unde ai stabilit ca relantiul sta la 1100? sta la turatia aia (pe care sunt curios cum ai aflat-o in lipsa turometrului) tot timpul sau doar la pornire?
|
--------------------
Renault
Espace 2.0 dci
2007, Privilege mens sana in corpore barosano!
|
|
paiccomm |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 26 February 10 From: Timisoara ![]() |
Salut an un reno twingo din 95 si am o problema...
![]() ![]() |
--------------------
renault
twingo
- TM 69 TRY
1995
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sonda lambda sau curata motorasul pas-cu-pas
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Dupa simptome mie unul imi pare motorasul pas cu pas...
Motorasul pas cu pas poate fi curatat doar pe exterior. Daca acesta este mecanic defect...nu prea mai ai ce sa ii faci (este ambutisat acel motoras - deci sansele sa il desfaci si sa mai si mearga dupa asta, sunt egale cu 0) Sonda lambda nu prea are feedback asa de mare deci sunt cam sceptic cu privire la sonda lambda... Corpul clapeta mai precis canalul in care intra capul motorasului pas cu pas trebuie sa ii se acorde o atentie sporita, respectiv o curatare cu spray de carburatoare (binenteles - dupa ce se demonteaza tot corpul clapeta). This post has been edited by bubu782001: 8 Feb 2011, 08:20 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 04:51 |