Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Relanti mare - reglare

andapelian
post 19 Oct 2010, 20:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 February 10




Am un Twingo an 1999 si este relantiul foarte mare.Este de 1100.Cum as putea sa-l fac mai mic?


--------------------
Renault Twingo - AB 30 PAA 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 19 Oct 2010, 21:51
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Din anul masinii intuiesc ca ai motorizarea D7F.
Arunca o privire la cablul de la pedala de acceleratie sa nu fie prea intins. Acesta are la capat un manson gros cu niste rizuri pe el. Acest manson intra intr-un inel de blocare. Dedesubtul acestui inel de blocare se afla o siguranta. Cablul iese din inelul de blocare si se continua pana la clapeta de acceleratie.
Se scoate acea siguranta ce folosescte la intinderea cablului si se regleaza.
Cum se regleaza? Deschizi la maxim clapeta (cu mana) si o mentii asa.

Scoti siguranta aceea de dedesubtul ochiului ce tine in pozitie mansonul cablului. Rogi un prieten sa calce la maxim pedala de acceleratie. Cu cealalta mana tragi in jos de acel manson (cel cu rizuri al cablului de acceleratie) astfel incat sa fie la maxim tras in jos (prin acel ochi de reglaj). Apoi pui la loc siguranta si voila'.

O alta posibilitate este sa ai IAC-ul defect si blocat pe pozitia inchis. De asemenea Exista posibilitatea ca gaura in care intra IAC-ul sa fie obturata, imbacsita, murdata etc. IAC-ul este practic un soc automat comandat de catre ECU. Daca este blocat pe inchis, sau daca gaura in care intra acesta este cum am spus mai sus, motorul se tureaza mai tare. Insa tind sa cred ca este problema de reglaj cablu de acceleratie deoarece la 1100 deja este maricica turatia (de la 700 +/- 50 rpm ca turatie de relanti oficiala).

This post has been edited by bubu782001: 20 Oct 2010, 09:10


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twingooo
post 29 Oct 2010, 20:48
Post #3


Membru de partid din Republica Ceha


Group: Members
Posts: 747
Joined: 13 October 06
From: Ceska Republika, Praha 4




@andapelian: de unde ai stabilit ca relantiul sta la 1100? sta la turatia aia (pe care sunt curios cum ai aflat-o in lipsa turometrului) tot timpul sau doar la pornire?


--------------------
Renault Espace 2.0 dci 2007, Privilege
mens sana in corpore barosano!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paiccomm
post 7 Feb 2011, 18:53
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 26 February 10
From: Timisoara




Salut an un reno twingo din 95 si am o problema...sad.gif stau cu masina pornita pe loc iar relantiul imi creste si imi scade pe interval de timp:( merge frumos la relantiu iar dintro data se tureaza masina singura:( de la ce poate fi? Si mai am o problema merg cu masina si uneori are tendinta de a muri motoru:( il turez umpik si isi revine stiti de la ce poate fi? Multumesc biggrin.gif


--------------------
renault twingo - TM 69 TRY 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 7 Feb 2011, 20:32
Post #5


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sonda lambda sau curata motorasul pas-cu-pas


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 8 Feb 2011, 08:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Dupa simptome mie unul imi pare motorasul pas cu pas...

Motorasul pas cu pas poate fi curatat doar pe exterior. Daca acesta este mecanic defect...nu prea mai ai ce sa ii faci (este ambutisat acel motoras - deci sansele sa il desfaci si sa mai si mearga dupa asta, sunt egale cu 0)

Sonda lambda nu prea are feedback asa de mare deci sunt cam sceptic cu privire la sonda lambda...

Corpul clapeta mai precis canalul in care intra capul motorasului pas cu pas trebuie sa ii se acorde o atentie sporita, respectiv o curatare cu spray de carburatoare (binenteles - dupa ce se demonteaza tot corpul clapeta).

This post has been edited by bubu782001: 8 Feb 2011, 08:20


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 04:51
Dacia