Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ulei pe la joja

cupe_goe
post 7 Jul 2013, 22:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 July 13




salut,

detin un renault megane 1, cupe, 1.6, 16V si am cateva probleme:
1. cand scot joja arunca picaturi fine de ulei dar destul de mult. după schimbul de ulei am parcurs aproximativ 2000 de KM, ulei nu a consumat si isi mentine vascozitatea
2. scoate un sunte ciudat, ca un fluierat din zona alternatorului
3. după un drum la munte a inceput ca după incalzirea motorului sa se auda un huruit care nu era prezent pâna atunci si a consumat si aproximativ 200ML lichid de racire.

intentionez sa merg la un mecanic/ service insa daca a mai avut cineva aceste probleme vă rog sa imi spuneti care ar fi cauzele deoarece si in service-uri mai sunt unele scapari....

multumesc!


--------------------
renault megane 1999/ cupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sosocj
post 7 Jul 2013, 22:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 22 November 12




scoti joja cu motorul pornit sau cu motorul oprit cand improasca stropi?


--------------------
Renault Megane II 1.6 16v 2003 - CJ-90-SOA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Jul 2013, 22:52
Post #3


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Pompa de apa cand ai schimbat-o ultima data?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cupe_goe
post 7 Jul 2013, 23:01
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 July 13




am cumparat masina in urma cu 2 luni si nu stiu cand a fost schimbata poma de apă.
ulei da can e motorul pornit, altfel nu ar avea cum.....


--------------------
renault megane 1999/ cupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 8 Jul 2013, 09:12
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ca si la orice SH "proaspat achizitionat" schimba kit distributie, kit accesorii, pompa de apa, antigel, lichid de frana, lichid de servo, toate filtrele + ulei ... vezi dupa aceea daca mai ai probleme ... asta daca vrei sa ai o masina pe care sa te poti baza ... daca nu ... decizia ta ... banii tai ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cupe_goe
post 8 Jul 2013, 10:01
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 July 13




intentionez sa ii schimb distributia, uleiul si filtrele le-am schimbat, dar cand intru la motor vreau sa fac totul, sa nu platesc mai multe manopere. motivul pentru care am apelat la acest forum este de a nu ma duce in fata mecanicilor la diagnoza in totala necunostinta de cauza deoarece asa cum am spus la inceput sunt scapari si la ei și ma pot pune sa schimb piese care nu trebuie si apoi sa spuna ca alta era cauza si tot asa...deci daca cineva a intalnit aceste probleme sau stie care ar putea fi cauza va rog sa postati.
Multumesc!


--------------------
renault megane 1999/ cupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 9 Jul 2013, 20:22
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Si eu am patit la fel (ulei +joja+stropi) la ITP mi-a stropit tot radiatorul si furtunele din fata jojei. Asa ca obositii aia au tras concluzia ca scapa ulei pe la chiuloasa si de asta stropeste . Masina nu mi-a consumat ulei sau lasat stropi nici inainte de ITP si nici acum , dar totusi mi se pare normal la turatii mari cu joja scoasa sa stropeasca ulei in jur .
Cat despre suierat de la alternator poate fi ori cureaua de alternator ori una din rolele care angreneaza cureaua.
La huruit + consum lichid racire si eu recomand schimbarea distributiei + pompa de apa .


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 9 Jul 2013, 22:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Asta e super tare radmasa.gif ...scrisa de Sosocj

"scoti joja cu motorul pornit sau cu motorul oprit cand improasca stropi?"


This post has been edited by jas2: 9 Jul 2013, 22:59


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sosocj
post 9 Jul 2013, 23:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 22 November 12




de aia intrebam, pentru ca mi se pare normal cand e motorul pornit sa stropeasca daca scoti joja, ma intrebam cum se poate sa stropeasca daca e oprit....de aia am intrebat


--------------------
Renault Megane II 1.6 16v 2003 - CJ-90-SOA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 10 Jul 2013, 06:26
Post #10


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(Maxy25 @ 9 Jul 2013, 21:22)
Si eu am patit la fel (ulei +joja+stropi) la ITP mi-a stropit tot radiatorul si furtunele din fata jojei.
*


Asa mi-au facut tampitii si mie la ITP, am vazut ca scot joja cu motorul pornit si ma asteptam sa sara ceva ulei pe acolo, deci nu am avut nici o surpriza. wacko.gif

This post has been edited by Hack: 10 Jul 2013, 06:27


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 10 Jul 2013, 07:19
Post #11


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Presiunea in carter ar trebui sa fie egala cu cea atmosferica, prin urmare de ce sa iasa ulei? Din cauza balbotarii? Pe o tevusca de 5mm diametru si 1m lungime? smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 10 Jul 2013, 08:01
Post #12


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




La Megane 2 1.6 16V joja se baga direct in baie, nu are teava aia lunga de plastic pana sus, trebuie sa bagi mana dupa ea pana la umar. wacko.gif


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cupe_goe
post 10 Jul 2013, 14:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 7 July 13




pentru a-l lamuri Sosocj caruia i se pare normal sa sara ulei pe la joja cu motorul pornit. cand se intampla acest lucru inseamna ca ai presiune in baia de ulei, acest lucru se intampla cand ai segmentii uzati (in cel mai fericit caz sunt doar segmentii daca nu intregul set motor). dar segmentii uzati ar atrage si consum de ulei ceea ce la mine lipseste. totusi uleiul s-a inegrit. probabil sunt uzati putin dar inca mai merg.

azi am fost la service: huruitul e de la distribuție, apa pompa de apă, cât în rest despre motor mi-au zis ca se aude bine și nu vroiau sa mi-l mai pună nici pe tester însa la insistentele mele l-au pus pentru partea electrica. E ok.

o intrebare pentru Maxy25: i-ai schimbat garnitura de chiuloasa după ce ti-au spus cei de la ITP?

multumesc celor care s-au straduit sa-mi raspunda.


--------------------
renault megane 1999/ cupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th May 2025 - 21:10
Dacia