schema aer conditionat megan I, problema aer conditionat
![]() ![]() ![]() |
schema aer conditionat megan I, problema aer conditionat
ciupi80 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|||
cavaler |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 9 January 09 From: timisoara ![]() |
pote te ajuta este de logan dar principiul este la fel
This post has been edited by cavaler: 24 Jul 2009, 15:48 Attached File(s) ![]() |
--------------------
renault
megane I
1999/ 1.6- 16v,RT/ grandtour
|
|
Shafu |
![]()
Post
#3
|
![]() SHĂFU' Group: Members Posts: 777 Joined: 19 April 07 From: Iași ![]() |
Dar freon ai in instalatie? ..... sa porneasca compresorul sau nu iti merge nici ventilatorul?
|
--------------------
Renault
Megane Clasic
2001 1.6 16v
|
|
ciupi80 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
imi merge constant AC nu se mai opreste deloc.deasta am nevoie de schema electrica sa vad care de unde pleaca si unde ajunge. am verificat butonul de pornire si este OK.
|
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
flaviu_n |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 14 February 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
spray-urile pentru curatat instalatiile de A.C., le-a incercat cineva? da rezultate, sau este o gaselnita pentru a castiga bani?
Drum bun si racoros |
--------------------
Renault
Megane
1999
- Cj26VNC Fara evenimente
[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR] |
|
ionutt daniel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.139 Joined: 22 August 06 From: Giurgiu ![]() |
Posibil sa fie o eroare din calculatorul masinii. Incearca o diagnoza. Poti testa si accelerand brusc motorul pe loc, observand daca decupleaza compresorul (ca si cand ai fi intr-o depasire si ai nevoie de putere maima).
|
--------------------
renault
espace
2.2
- bulgariax4
|
|
Dodone |
![]()
Post
#7
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
@flaviu_n
Recent am cumparat un spray pentru curatat instlatia de climatizare cu 30 de lei. Din pacate nu am retinut marca. Se liveaza cu un furtun transparent de plastic, de aprox. 50 cm. mungime. Am scos filtrul de polen, am curatat cu presiune de aer si am dat cu spray-ul. Se face o spuma alba si densa, (care se usuca in 15 min). Apoi am introdus succesiv furtunul in canalizatiile din bord, cat mai adanc cu putinta. Am apasat pe butonul de spray concomitent cu retragerea progresiva a furtunului spre grilele de aerisire de pe bord. In acest fel s-a format spuma pe toata lungimea canalizatiilor. Dupa cca 5 min. am comutat caldura pe maxim si am pornit ventilatorul pe maxim. Am lasat sa mearga asa cateva minute. Rezultatul a fost f. multumitor. Se simte clar diferenta, nu mai miroase in masina deloc a imbacsit. Operatiunea o voi repeta anual. |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
ciupi80 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 13 December 07 From: Bucuresti ![]() |
am incercat sa turez motorul pe loc si nu s-a oprit ac-ul deloc. cred ca este un scurt pe undeva in instalatie. din acest motiv va cer o schema electrica la AC megan I. |
--------------------
megan sedan
lux privilege
2007/1.5/85cp
|
|
fill |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 26 June 09 From: craiova ![]() |
salut vad ca ai aceiasi problema ca a mea adica ac cuplat tot timpul.am rezolvat-o ,adica calculatorul da tot timpul semnal ca butonul de ac este cuplat si au taiat firul de la calculator care dadea semnal la releu si au facut un montaj electronic nu eu am facut lucrarea precizez ca am motor de 1.9dci
|
--------------------
renault
megan 1.9dci
2002. 1.9 dci
- dj50fil
|
|
flaviu_n |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 14 February 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Dodone @ 29 Jul 2009, 15:03) @flaviu_n Recent am cumparat un spray pentru curatat instlatia de climatizare cu 30 de lei. Din pacate nu am retinut marca. Se liveaza cu un furtun transparent de plastic, de aprox. 50 cm. mungime. Am scos filtrul de polen, am curatat cu presiune de aer si am dat cu spray-ul. Se face o spuma alba si densa, (care se usuca in 15 min). Apoi am introdus succesiv furtunul in canalizatiile din bord, cat mai adanc cu putinta. Am apasat pe butonul de spray concomitent cu retragerea progresiva a furtunului spre grilele de aerisire de pe bord. In acest fel s-a format spuma pe toata lungimea canalizatiilor. Dupa cca 5 min. am comutat caldura pe maxim si am pornit ventilatorul pe maxim. Am lasat sa mearga asa cateva minute. Rezultatul a fost f. multumitor. Se simte clar diferenta, nu mai miroase in masina deloc a imbacsit. Operatiunea o voi repeta anual. Multumesc domnu` Daca cumva, bagi de seama care-i marca spray-ului, da-mi de stire Respecte |
--------------------
Renault
Megane
1999
- Cj26VNC Fara evenimente
[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR] |
|
dcsiki |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
fisierul este MR312MEGANE6.PDF
BAFTA This post has been edited by dcsiki: 13 Sep 2009, 20:48 Attached File(s) ![]() |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
Hawk84 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 18 June 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut.
deci ai 2 cauze majore pe care trebuie sa le identifici inainte sa faci alte prostii: 1. daca este de natura mecanica, cuplaj blocat sau alte prostii: scoate mufa de la compresor (se afla sub alternator) si vezi daca ramane cuplat sau nu. Daca ramane cuplat este din cauza mecanica, daca nu este electrica. 2. actionarea se face din butonul din masina printr-un releu care se afla in compartimetul motor in cutia neagra si apoi prin siguranta de 40 de amperi (parca), identifica daca nu cumva ti-a ramas blocat releul in pozitia de cuplat. daca reusesti sa-l identifici si sa vezi daca este sau nu blocat ar fi o treaba. Succes |
--------------------
Renault
Megane 1 classic 1.9 dTi
2000
- CT-87-GCA
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
Salut! Eu am o problema mai ciudata la compresorul de AC. Apas butonul din interior si nu se intampla nimic. Cu butonul actionat scot mufa de la compresor si daca o bag inapoi cumpleaza compresorul si mentine. Daca opresc AC-ul din interior, se opreste. Ma gandesc ca este releul, unde il gasesc pozitionat?
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
Horatiu Mihai |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 132 Joined: 31 March 12 ![]() |
@Vallybiz : A doua poza descrie modul de verificare al releului si cum il gasesti. Prima poza e pentru Megane 1 dCi dar cred ca e valabila schema si pentru 1.6 16v.
This post has been edited by Horatiu Mihai: 14 Mar 2016, 07:31 |
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
care poza?
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
radunre |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Vali, daca ai cutia neagra cu sigurante si relee din dreapta motorului, fisierul atasat te-ar putea ajuta, pag. 11, releul D.
![]() This post has been edited by radunre: 15 Mar 2016, 12:22 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
Multumesc!
Mai nou am observat ca daca pornesc aeroterma, imi ia mult din puterea electrica, adica stergatoarele imi merg in reluare, geamurile se inchid in reluare...si tot asa...ma da peste cap electrica asta.... Am desfacut panoul de comanda din interior si m-am uitat la mufa, nu pare a fi nimic in regula. Daca pozitia este pe 0, totul in masina este ok, cand o pornesc pe 1-4 scade si luminozitatea in bord proportional cu treapta folosita This post has been edited by Vallybz: 27 Mar 2016, 10:20 |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
Horatiu Mihai |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 132 Joined: 31 March 12 ![]() |
@Vallybiz http://www.aa1car.com/library/battery_runs_down.htm
Fa-i un test sa vezi daca ai consumuri parazite: opresti motorul, cobori geamul fata, lasi toate usile inchise (nu incuiate ), cheile scoase din contact si astepti 10 minute, sa se stinga luminile de la interior, radio-ul sa fie inchis, etc., ca masina ta sa nu mai consume nici un curent cand sta -ca si cum ar sta peste noapte gen. Decuplezi terminalul negativ al bateriei. Cablul bateriei (-) il conectezi la oricare din cele doua cabluri de la multimetru iar celalalt cablu al multimetrului il conectezi la borna goala de la baterie. Nu ar trebui sa indice mai mult de ~50mA. Poate te ajuta: http://www.reno.ro/Lipsa-tensiune-la-Aeroterma-t116068.html This post has been edited by Horatiu Mihai: 29 Mar 2016, 06:42 |
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
radunre |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Vali, daca la masina ta, bateria este montata sub parbriz pe dreapta, demonteaz-o complet si langa ea ar trebui sa ai o cutie cu sigurante de curenti mai mari.
Recomand curatarea temeinica a cutiei, a contactelor din ea si de pe cablurile care se conecteaza in acea cutie. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
@Horatiu Mihai: o sa incerc si asta....e varianta la care m-am gandit, dar asteptam un punct de plecare =>Mersi radunre. O sa incep de acolo, adevarul ca ultima data cand am curata pe acolo m-am crucit de ce am gasit(acum vreo 3 ani)
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
Dodone |
![]()
Post
#21
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Recent am avut si eu probleme la masina, dar cu imobilizatorul. Electricianul a umblat si pe la cutia mai sus mentionata si a gasit toate sigurantele cu probleme cauzate de mediul umed si coroziv de acolo. Acesta e si motivul pt. care dupa anul 2000 s-a montat acumulatorul langa in compartimentul motor. Sigurantele si cablurile de conexiune erau mancate de gazele acide provenite de la baterie.
Problema mea am rezolvat-o cu imo off (desfacere carcasa ECU, anulare imo). Oricum, am alarma, iar acum masina nu mi e tentanta pt. hoti... This post has been edited by Dodone: 9 Apr 2016, 23:10 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
cj98czh |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Dodone @ 10 Apr 2016, 00:09) "Motivul" tau pica pentru ca atat la fostul Megane care era din noiembrie 2001 cat si la fostul coupe al cumnatului meu care era din iulie 2002 acumulatorul era in dreapta sub parbirz ![]() Al meu era dCi al lui benzina de 1.6 ... This post has been edited by cj98czh: 9 Apr 2016, 23:32 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
Va salut! La mine nu a fost de acolo, sigurantele arata impecabil. Am tras un fir de la aeroterma pana la minusul de la baterie si acum functioneaza totul aproape normal. Zic aproape, deoarece ac-ul nu cupleaza pe treapata 4, restul 1-3 merge perfect si pe 4 dupa ce cuplez ac-ul merge si mentine. Vreo idee?
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
Exu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 5 December 14 ![]() |
Salut,
Mie nu`mi ventileaza deloc aer aeroterma. Pe langa asta cred ca este si blocata clapa de recirculare. Bazaie intr`una chiar si cu aeroterma inchisa bazaie si se aude un clic/clac ![]() De aer conditionat nu mai spun, probabil ca nu are nici freon. Nu l`am incarcat de ceva ani, nefiind fan al ac. Intrebarea mea este: pot rezolva problema cu caldura fara sa demontez toata masina? |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
radunre |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
EXU, daca problema ta e la Dacia, ar fi indicat sa scrii pe forum Dacia.
Vali, am atasat cateva fisiere pt. ajutor. Daca zici ca firul de masa al aerotermei poate fi problematic, poti incepe verificarea lui din punctul de masa MJ aflat la baza stalpului din fata-pasager (pdf). De acolo, 2 fire negre merg la mufa aerotermei (sub parbriz) si un fir la panoul de comanda al aerotermei. Nu ar strica sa verifici si mufa aerotermei (de obicei se demonteaza stergatoarele, scoti grilajul si ai acces acolo), fiind supusa intemperiilor, poate a oxidat. Din pacate schemele electrice pt. versiuni pre-2000 sunt mai primitive dar poate te ajuta. In schema "basic heater" ai modulul 319 care este controlul aerotermei si 320 care este partea de rezistente si motor aeroterma (include control pt. clapeta recirculare). ![]() air_conditioning.jpg ( Size: 238.23k ) Number of downloads: 285 basic_heater.jpg ( Size: 92.75k ) Number of downloads: 286 Sper sa fie de ajutor. This post has been edited by radunre: 12 Apr 2016, 10:17 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Exu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 5 December 14 ![]() |
Nu mai am dacia, dar parca arata bine la avatar.
Problema o am la un megane coach. L.E. Am gasit topicul destinat aerotermei. Multumesc! This post has been edited by Exu: 12 Apr 2016, 14:41 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
|
|
radunre |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Avatarul e una, eu m-am informat din semnatura
![]() |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
aco90 |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
Salut colegi,
Stie careva ce cod are filtrul de polen pt megane 2000 Clasic 1.6e? Vreau sa il schimb si nu stiu cu ce cod sa comand, sunt multe dimensiuni recomandate pt asa ceva. Un sfat, ceva? Apreciez! Sergiu |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
bazil |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 06 ![]() |
Salut,
Cod filtru polen: 7700424093 |
--------------------
Renault
Fluence Privilege 1.6 16V Megane Classic 1.6 8V
2014 2000 RTA
|
|
aco90 |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
Merci Bazil!
|
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 17:05 |