Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Da ulei pe la furtunul de turbo

bicaadrian
post 25 Jan 2013, 20:21
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 March 10




Inseamna ca trebuie sa ma pregatesc biggrin.gif Ce ma sfatuiti? Reconditionat? Sau una second ? cj98czh si cu tija aia ? Stii ceva despre ea ?


--------------------
Renault Megane 2012
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bicaadrian
post 1 Feb 2013, 12:47
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 March 10




chiar nu stie nimeni nimic de tija aia de la turbo ? Ar trebui sa se miste atunci cand accelerez ? daca da, de ce nu se misca ? Va multumesc


--------------------
Renault Megane 2012
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 1 Feb 2013, 14:35
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Tija aceea de care vorbesti tu este tija care comanda waste-gate-ul sa se deschida. si DA, ea trebuie sa "lucreze" in momentul inc are accelerezi.


Sunt mai multe cauze care o pot "tine" pe loc dintre care : supapa waste-gate e blocata sau actuatorul nu actioneaza acea supapa.

Oricum ar fi, trebuie remediata problema.


Citind mai inapoi, am vazut ca ai joc in axul turbinei. Acolo nu trebuie sa fie joc !!!

Cred ca te reorientezi catre o turbina noua/reconditionarea celei vechi, daca se merita.....

Succes.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bicaadrian
post 1 Feb 2013, 15:56
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 March 10




Cand misc de tija respectiva cu mana, ea "lucreaza", dar atunci cand accelerez nu se intampla nimic. Cum pot afla cauza ? Trebuie sa merg la un mecanic? sau pot sa imi dau singur seama? Axul turbinei are un joc de 2-3 mm pe axa longitudinala, nu transversala, oare asta sa fie cauza pentru care "suiera" ? Multumesc Silk pentru raspuns.


--------------------
Renault Megane 2012
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 1 Feb 2013, 16:11
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Daca misti cu mana de tija , si ea se misca relativ usor, atunci supapa de descarcare ( wastegateul ) este OK , dar actuatorul este mort. Deci trebuie actuator nou sau tot turbo nou.

Daca misti de ax si ai joc axial atat de mare, inseamna ca de acolo vine suieratul tau , uzura foarte mare, reconditionare sau turbina noua.

Numa' bine si we placut !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bicaadrian
post 1 Feb 2013, 19:26
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 March 10




Cu motorul oprit se misca usor tija dar cu el pornit se misca foarte greu. Am observat ca dupa ce pornesc motorul, tija se misca, probabil din cauza ca se face vacuum. In principiu imi trebuie turbina noua sau s`o reconditionez pe asta. Va multumesc pentru raspunsuri. Weekend placut


--------------------
Renault Megane 2012
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ligrivis
post 1 Feb 2013, 21:04
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 348
Joined: 14 July 05
From: Bucuresti




Eu am facut 155.000 km de cand am reconditionat turbina si inca merge bine . Am schimbat doar bucsile , axul avea un pic de joc dar l-am lasat neschimbat deoarece era posibil ca noul ax sa nu aiba calitatea celui original.
Secretul unui turbo reconditionat este echilibrarea, reparatorii neavand banc de echilibrare o fac mai mult empiric dupa reperele lor asa ca depinde mult de experienta mecanicului.
Dupa reparatie turbina mea are un fluierat usor pe care nu l-am avut inainte , am inteles ca nu este chiar in regula dar atat timp cat merge si nu pierde ulei pe admisie sunt multumit.
Cred ca o turbina buna originala la second e de preferat dar altfel cu un pic de noroc e buna si reparata. Eu am luat referinte despre mecanic si am inteles ca repara pentru masini de lux si e foarte bun , era undeva prin Chitila Bucuresti dar asta in anul 2007 de atunci s-au schimbat multe. Chestia cu axul doar unul de meserie isi da seama la mana daca jocul este normal sau a depasit limita.


--------------------
Megane 3 Duster 3 1.6 DCI 2012 2024
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 7 Feb 2013, 14:07
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(bicaadrian @ 1 Feb 2013, 20:26)
Cu motorul oprit se misca usor tija dar cu el pornit se misca foarte greu. Am observat ca dupa ce pornesc motorul, tija se misca, probabil din cauza ca se face vacuum. In principiu imi trebuie turbina noua sau s`o reconditionez pe asta. Va multumesc pentru raspunsuri. Weekend placut
*




Nu este nici o problema cu tija, cel putin din ce ai explicat tu !



QUOTE(ligrivis @ 1 Feb 2013, 22:04)
Eu am facut 155.000 km de cand am reconditionat turbina si inca merge bine . Am schimbat doar bucsile , axul avea un pic de joc dar l-am lasat neschimbat deoarece era posibil ca noul ax sa nu aiba calitatea celui original.
Secretul unui turbo reconditionat este echilibrarea, reparatorii neavand banc de echilibrare o fac mai mult empiric dupa reperele lor asa ca depinde mult de experienta mecanicului.
Dupa reparatie turbina mea are un fluierat usor pe care nu l-am avut inainte , am inteles ca nu este chiar in regula dar atat timp cat merge si nu pierde ulei pe admisie sunt multumit.
Cred ca o turbina buna originala la second e de preferat dar altfel cu un pic de noroc e buna si reparata. Eu am luat referinte despre mecanic si am inteles ca repara pentru masini de lux si e foarte bun , era undeva prin Chitila Bucuresti dar asta in anul 2007 de atunci s-au schimbat multe. Chestia cu axul doar unul de meserie isi da seama la mana daca jocul este normal sau a depasit limita.
*




In axul turbinei nu trebuie sa existe joc !! Si da, fluieratul turbinei tale provine, cel mai probabil, de la echilibrarea ansamblului ( neechilibrarea - mai exact )


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bicaadrian
post 14 Feb 2013, 13:07
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 March 10




Multumesc pentru raspunsuri. Turbina isi dadea ultima suflare. Avea jocul foarte mare si paletele respective atingeau in carcasa. Trebuie reconditionata. Momentan am facut rost de una de la un amic si merge foarte bine. Tija respectiva a avut surubul ala desfacut si eu cand l-am strans nu am stiut cum se regleaza.


--------------------
Renault Megane 2012
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 14 Feb 2013, 15:03
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Ai strans surubul , sau doar piulita de blocare de pe tija ?




--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE - so sylk 2011
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bicaadrian
post 16 Feb 2013, 13:09
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 19 March 10




Am strans doar piulita de blocare...la surub nu am umblat ca m-am gandit ca poate ii modific distanta de deschidere la "pastila" aia din interior


--------------------
Renault Megane 2012
Don't drive faster than your guardian angel can fly!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horatiu Mihai
post 18 Dec 2015, 15:08
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 132
Joined: 31 March 12




Am o nelamurire: Renault Megane Classic 1.9 dCi are epurator de gaze sau nu? huh.gif


--------------------
Renault Megane 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aikidoro
post 3 Sep 2016, 18:05
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 18 September 15




Toate mașinile au epurator ulei ( poate cele pe curent nu au dar ma gândesc ca si la astea se încinge uleiul )


--------------------
Renault Megan - YH11AAV 2011
Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 21:39
Dacia