Da ulei pe la furtunul de turbo
![]() ![]() ![]() |
Da ulei pe la furtunul de turbo
bicaadrian |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 March 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2012 Don't drive faster than your guardian angel can fly!
|
|||
bicaadrian |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 March 10 ![]() |
chiar nu stie nimeni nimic de tija aia de la turbo ? Ar trebui sa se miste atunci cand accelerez ? daca da, de ce nu se misca ? Va multumesc
|
--------------------
Renault
Megane
2012 Don't drive faster than your guardian angel can fly!
|
|
Silk |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Tija aceea de care vorbesti tu este tija care comanda waste-gate-ul sa se deschida. si DA, ea trebuie sa "lucreze" in momentul inc are accelerezi.
Sunt mai multe cauze care o pot "tine" pe loc dintre care : supapa waste-gate e blocata sau actuatorul nu actioneaza acea supapa. Oricum ar fi, trebuie remediata problema. Citind mai inapoi, am vazut ca ai joc in axul turbinei. Acolo nu trebuie sa fie joc !!! Cred ca te reorientezi catre o turbina noua/reconditionarea celei vechi, daca se merita..... Succes. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
bicaadrian |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 March 10 ![]() |
Cand misc de tija respectiva cu mana, ea "lucreaza", dar atunci cand accelerez nu se intampla nimic. Cum pot afla cauza ? Trebuie sa merg la un mecanic? sau pot sa imi dau singur seama? Axul turbinei are un joc de 2-3 mm pe axa longitudinala, nu transversala, oare asta sa fie cauza pentru care "suiera" ? Multumesc Silk pentru raspuns.
|
--------------------
Renault
Megane
2012 Don't drive faster than your guardian angel can fly!
|
|
Silk |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca misti cu mana de tija , si ea se misca relativ usor, atunci supapa de descarcare ( wastegateul ) este OK , dar actuatorul este mort. Deci trebuie actuator nou sau tot turbo nou.
Daca misti de ax si ai joc axial atat de mare, inseamna ca de acolo vine suieratul tau , uzura foarte mare, reconditionare sau turbina noua. Numa' bine si we placut ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
bicaadrian |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 March 10 ![]() |
Cu motorul oprit se misca usor tija dar cu el pornit se misca foarte greu. Am observat ca dupa ce pornesc motorul, tija se misca, probabil din cauza ca se face vacuum. In principiu imi trebuie turbina noua sau s`o reconditionez pe asta. Va multumesc pentru raspunsuri. Weekend placut
|
--------------------
Renault
Megane
2012 Don't drive faster than your guardian angel can fly!
|
|
ligrivis |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 348 Joined: 14 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am facut 155.000 km de cand am reconditionat turbina si inca merge bine . Am schimbat doar bucsile , axul avea un pic de joc dar l-am lasat neschimbat deoarece era posibil ca noul ax sa nu aiba calitatea celui original.
Secretul unui turbo reconditionat este echilibrarea, reparatorii neavand banc de echilibrare o fac mai mult empiric dupa reperele lor asa ca depinde mult de experienta mecanicului. Dupa reparatie turbina mea are un fluierat usor pe care nu l-am avut inainte , am inteles ca nu este chiar in regula dar atat timp cat merge si nu pierde ulei pe admisie sunt multumit. Cred ca o turbina buna originala la second e de preferat dar altfel cu un pic de noroc e buna si reparata. Eu am luat referinte despre mecanic si am inteles ca repara pentru masini de lux si e foarte bun , era undeva prin Chitila Bucuresti dar asta in anul 2007 de atunci s-au schimbat multe. Chestia cu axul doar unul de meserie isi da seama la mana daca jocul este normal sau a depasit limita. |
--------------------
Megane 3 Duster 3
1.6 DCI
2012 2024
|
|
Silk |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bicaadrian @ 1 Feb 2013, 20:26) Cu motorul oprit se misca usor tija dar cu el pornit se misca foarte greu. Am observat ca dupa ce pornesc motorul, tija se misca, probabil din cauza ca se face vacuum. In principiu imi trebuie turbina noua sau s`o reconditionez pe asta. Va multumesc pentru raspunsuri. Weekend placut Nu este nici o problema cu tija, cel putin din ce ai explicat tu ! QUOTE(ligrivis @ 1 Feb 2013, 22:04) Eu am facut 155.000 km de cand am reconditionat turbina si inca merge bine . Am schimbat doar bucsile , axul avea un pic de joc dar l-am lasat neschimbat deoarece era posibil ca noul ax sa nu aiba calitatea celui original. Secretul unui turbo reconditionat este echilibrarea, reparatorii neavand banc de echilibrare o fac mai mult empiric dupa reperele lor asa ca depinde mult de experienta mecanicului. Dupa reparatie turbina mea are un fluierat usor pe care nu l-am avut inainte , am inteles ca nu este chiar in regula dar atat timp cat merge si nu pierde ulei pe admisie sunt multumit. Cred ca o turbina buna originala la second e de preferat dar altfel cu un pic de noroc e buna si reparata. Eu am luat referinte despre mecanic si am inteles ca repara pentru masini de lux si e foarte bun , era undeva prin Chitila Bucuresti dar asta in anul 2007 de atunci s-au schimbat multe. Chestia cu axul doar unul de meserie isi da seama la mana daca jocul este normal sau a depasit limita. In axul turbinei nu trebuie sa existe joc !! Si da, fluieratul turbinei tale provine, cel mai probabil, de la echilibrarea ansamblului ( neechilibrarea - mai exact ) |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
bicaadrian |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 March 10 ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri. Turbina isi dadea ultima suflare. Avea jocul foarte mare si paletele respective atingeau in carcasa. Trebuie reconditionata. Momentan am facut rost de una de la un amic si merge foarte bine. Tija respectiva a avut surubul ala desfacut si eu cand l-am strans nu am stiut cum se regleaza.
|
--------------------
Renault
Megane
2012 Don't drive faster than your guardian angel can fly!
|
|
Silk |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Ai strans surubul , sau doar piulita de blocare de pe tija ?
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
bicaadrian |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 19 March 10 ![]() |
Am strans doar piulita de blocare...la surub nu am umblat ca m-am gandit ca poate ii modific distanta de deschidere la "pastila" aia din interior
|
--------------------
Renault
Megane
2012 Don't drive faster than your guardian angel can fly!
|
|
Horatiu Mihai |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 132 Joined: 31 March 12 ![]() |
Am o nelamurire: Renault Megane Classic 1.9 dCi are epurator de gaze sau nu?
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
aikidoro |
![]()
Post
#43
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 18 September 15 ![]() |
Toate mașinile au epurator ulei ( poate cele pe curent nu au dar ma gândesc ca si la astea se încinge uleiul )
|
--------------------
Renault
Megan
- YH11AAV
2011 Moderatorule fii moderator nu INFATUAT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 21:39 |