Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault 19 TSE, "reconditionare"

johnnie_walker
post 23 Jan 2011, 13:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 31 December 07




Salut. Am un reno 19 tse din 90. La viata lui a carat mult, a tras mult si a mes muult. Are in bord 200k km doar. Il am din '97. S-ar merita sa fie pus la punct?
Ceea ce ii trebuie ar fi : schimbat ambreiajul (cred-patineaza ca pe undeva de langa motor curge ceva ulei pe el-asta ar fi vreo 100 de euro cica), ar trebui schimbate la frana discurile sau tamburii, nu mai stiu ce a zis mecanicu. In rest, consumul ar trebui reglat, si directia, in rest e ok. Parerea voastra... s-ar merita pus la punct?


--------------------
Renault 19 1991/GTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 23 Jan 2011, 13:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




Pai tu stii mai bine... Daca ai bani... Daca vrei cu adevarat sa o tii in continuare...Pune in balanta si vezi.


--------------------
Renault Trafic - SB 10 KXF Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 23 Jan 2011, 14:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Parerea mea este ca daca ai posibilitatea sa iti faci manopera singur sau poti sa iti faci rost de piese mai ieftin merita daca nu o sa te coste destul de mult, R19 meu este din 1991 are aproape 300.000 de km la bord si eu am posibilitatea sa imi achizitionez si piese ieftin si manopera ieftina sau in unele cazuri mi-am rezolvat probleme singur, am bagat cam o mie de euro in ea in 2010 (suspensie, directie, franare, functionare motor (senzori, baie ulei, garnituri), catalizator, baterie+reparatie alternator, consumabile) si vreo 200-300 euro in 2009 (sistem evacuare, anvelope+jenti iarna, aprindere (bujii, fise, capac delcou), consumabile) si in 2011 cred ca o sa mai manance undeva intre 500-1000 (sistem electric, pabriz, faruri noi, caroserie, frana fata (discuri+placute), si ce o sa mai apara), aceste toate fara asigurare,impozite, taxe, itp... si repet toate la preturi direct de la furnizor cu ceva extradiscount si manopera aproape moca...
Adevarul este ca si o masina decenta cumparata undeva la 3000-4000 de euro o sa aiba costuri suplimentare... e clar la o masina mai veche riscurile sa cada ceva sunt mult mai mari, acum depinde de tine cat esti dispui sa bagi in ea... parerea mea este ca daca te hotaresti sa o faci sa le faci toate odata in acest fel te mai poti negocia un pic si la manopera si la piese... cel mai bine ar fi sa te duci la un service bun, platesti o verificare completa a masinii si rogi sa iti faca un deviz estimativ de reparatie si in acest fel poti sti daca merita sau nu, daca iti permiti sau nu...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 23 Jan 2011, 22:38
Post #4


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Poti fi sigur ca odata ce incepi lucrul la ea vei mai descoperi inca pe atatea probleme.
In cazul meu asa a fost, si, in ciuda faptului ca am inlocuit cam tot ce necesita, mai am de lucru.
De doi ani o am in restaurare, dar circula in fiecare zi, a fost imobilizata in atelier doar o saptamana la lucrarile de tinichigerie. Lucrez la ea doar in timpul liber, din ce in ce mai putin.
La o masina de 20 de ani si 250k km cam tot timpul e ceva de lucru, dar multumirea ca functioneaza bine rasplateste munca.
Efortul financiar este, in cele mai multe cazuri, exagerat pentru valoarea masinii. Dar pentru valoarea sentimentala, eu zic ca merita.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 7 Feb 2011, 16:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Si eu am bagat multi bani in masina mea.. dar pot sa zic ca sunt multumit. Kit ambreiaj 450 ron dar gasesti si mai ieftin.. se recomanda schimbarea cu totul.. si sa se uite mecanicul si la simeringul de la cutie... discuri 120-150 bucata.. placute 70 set cu senzor.. ferodouri 70 ron set... (sistemul dintre ferodouri e scump si se schimba doar daca e nevoie).. sunt preturi informative dar stiu ca era un topic si zicea cineva ca se potrivesc piese de dacie.. discuri si placute, pivoti, bucse, rulmenti fata-spate.. de care dacie nu stiu.. eu de exemplu am discuri aerisite pe fata si nici nu am cautat de dacie. In mare e o masina simpla, daca ai ECU pe ea e si mai usor de diagnostica eventualele probeleme la motor. Plus ca sunt destui colegi de forum care mai si dezmembreaza masini si eu piese second la preturi bune. Bafta!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 00:32
Dacia