Stropitori duze parbriz, gasim unele mai bune?
![]() ![]() ![]() |
Stropitori duze parbriz, gasim unele mai bune?
Prowlers |
![]()
Post
#241
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|||
kretzu77 |
![]()
Post
#242
|
![]() n00b Group: Members Posts: 310 Joined: 14 August 06 ![]() |
Citroen 6438.V8
|
--------------------
Toyota
Corolla E15/Prius 3
2008 1.4D-4D/2012 Hybrid Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Multumesc frumos. Am parcurs tot topicul si era scris in mai multe locuri.
Am comandat la un magazin de cartier 28ron per bucata. Vin maine. |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#244
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Alea de logan 2 nu se potrivesc? La loganul meu sunt tip perdea. Poate sunt mai ieftine.
This post has been edited by RazvanF: 7 Feb 2018, 13:10 |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#245
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Am schimbat eu duzele vechi tip perdea, nu stiu de care erau dar semanau a fi cele C3 6438.V8, avea garnitura, cred ca le schimbase vechiul proprietar.
Se infundasera, am cautat pe OLX si am luat unele de se potrivesc la logan, lodgy, sandero, logan 2, tot tip perdea, 30 lei ambele. A trebuit sa le inclin in sus un pic, tesindu-le in partea din spate, cele vechi aveau gaura din care iese apa mai sus cu 2-3mm. Bat ok dar parca erau mai bune cele vechi. O sa le mai incerc, daca nu, o sa comand acelea de Citroen. |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
CristianCtr |
![]()
Post
#246
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 June 18 From: Bucuresti ![]() |
Am luat si eu tot de logan, a trebuit sa fac o crestatura, ca sa vedeti exact tipul de la tutoriale logan a facut un clip unde arata cum se face la logan, procedura e la fel si la Clio. Bat mai jos intradevar, insa ajunge suficient lichid pentru o stergere perfecta si nici nu mai arunca prea mult lichid pe plafon. Eu sunt foarte multumit de ele, iar pe olx am gasit cu 20 de lei, deci o nimica toata.
|
--------------------
Renault
Clio
Bicorp 2005 1.4 16v
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#247
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Le subtiezi usor cu cuterul in spate si le inclini pe spate si e ok ca si unghi dar ca jet...cel de la sofer are debit mai mare si mai concentrat, cel de la pasager mai dispersat si cu debit mai mic, ca sa arunce mai sus, trebuie sa apas de mai multe ori ca sa sara, daca apesi lung, bat mai jos. Cele de Citroen, bateau corespunzator si la fel ambele, indiferent cat de scurta sau de lunga era apasarea. Merg pana una,alta. Cele de Citroen se asezau perfect, fara nicio modificare, aveau si garnitura.
This post has been edited by alexgeogabriel: 7 May 2019, 20:59 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
CristianCtr |
![]()
Post
#248
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 June 18 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea sa ai o problema cu duza de la pasager, sau conducta sa fie partial obturata, la mine debitul e la fel si la sofer si la pasager.
|
--------------------
Renault
Clio
Bicorp 2005 1.4 16v
|
|
Teodor Bogdan |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 14 May 17 ![]() |
Am gasit pe Aliexpress la aprox. 1 dolar 2 diuze pentru Clio 2. Sunt foarte bune, au stropitorile reglabile si sunt din cupru. Fata de cele stock, sunt mult mai bune si jetul parca are presiune mai mare
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4MPI 8V
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Alea cu 2 stropitori per duza? Nu le suport!:))
Poate fi diferenta de debit si poate datorita ca m-am chinuit sa le desfund pe cele vechi, scoate furtunul, baga-l scoate-l, posibil sa se fi largit si sa dea pe langa, desi abia daca iese ceva pe langa furtun, stiu ca am verificat. This post has been edited by alexgeogabriel: 9 May 2019, 18:55 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Andrei_du |
![]()
Post
#251
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 18 February 19 ![]() |
Pentru cei care au probleme cu duzele care pulverizeaza, aveam una infundata, cea de la pasager, am gasit in ea bucati de cauciuc exfoliat, probabil din interiorul furtunurilor ca din alta parte nu aveau de unde sa vina. Duza s-a curatat numai dupa ce am tinut-o 24 de ore in otet, apoi clatita la chiuveta 2-3 minute si bagat un ac pe toate partile, pana au iesit bucatile respective. Ulterior o puteti pune 5 minute si intr-o solutie de apa cu praf de copt, care este o baza ce anuleaza acidul ramas dar nu stiu daca are rost.
Inainte de asta am incercat sa o suflu cu aer comprimat cat inca era montata pe masina si nu am reusit sa o desfund, 5 minute suflata cu 6-8 atmosfere si tot degeaba. Cel mai simplu e sa cumparati unele noi dar daca ati incercat cu aer comprimat si tot nu stropesc bine, atunci demontate si bagate in otet. Era mizerie si in vas, l-am demontat si l-am curatat bine. Am schimbat toate furtunurile de pe tot traseul, costa 15 lei 2 metri de furtun, din care veti folosi 1.55m in total. Diametrele furtunului sunt: interior 4 mm, exterior 8 mm. Nu puneti furtun de combustibil, de-ala de injectoare diesel imbracat in material textil, chiar daca e usor de gasit fiindca dupa 3-4 luni se rupe la capete. Cereti furtun de spalator parbriz, este mult mai elastic si nu sunt probleme. Se mai gaseste furtun transparent chinezesc, interior 4 mm exterior 6 mm, se potriveste si asta doar ca este foarte greu de montat, iti rupi degetele cu el. Asta se gaseste la magazinele cu piese de scuter dar repet, se monteaza greu. ==================================== Daca sunteti sigur ca ati curatat duzele dar cea de la pasager tot nu stropeste corect, atunci inseamna ca pompa este uzata, se cumpara alta. Daca problema este la duza din spate, pentru cei care aveti Clio Bicorp, mai poate fi ceva de verificat, in pompa este o supapa care se plimba stanga/dreapta. Cu timpul cauciucul supapei isi mareste diametrul si face supapa sa se blocheze sau sa mearga greu. Ori cumparati alta pompa, ori desfaceti supapa si taiati putin acel cauciuc. |
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#252
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai le-am schimbat eu cu tot cu pompa, m-am bucurat din nou de cele de Citroen timp de o zi, a doua zi, cea de la pasager nu mai e la fel, perdeaua e mai ingusta si sare mult in sus.
M-am chinuit iar cu acul, fara efect, o sa incerc cu otetul si apoi iar cu aerul comprimat. Daca tot incercasei cu aerul comprimat, trebuia sa incerci cu diuza demontata, eu asa curatasem unele de tip logan 2 ce le aveam montate. Nu stiam ca acidul din otet e atat de tare ![]() This post has been edited by alexgeogabriel: 30 Dec 2019, 22:20 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Danilk |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 60 Joined: 2 March 06 ![]() |
Si eu am diuze de Citroen si am intampinat la inceput aceleasi probleme , cu infundare frecventa a diuzelor. Am gasit pe forum ca unii au montat pe circuit un filtru, de tipul celui de benzina capsulat de plastic care se folosea la Dacia 1300 si problema s-a rezolvat.
Se strange destul de multa mizerie in el, dar pentru cativ lei, merita sa-l schimb cand se aduna mizerie in el. 11 Jan 2020, 17:49: Si eu am diuze de Citroen si am intampinat la inceput aceleasi probleme , cu infundare frecventa a diuzelor. Am gasit pe forum ca unii au montat pe circuit un filtru, de tipul celui de benzina capsulat de plastic care se folosea la Dacia 1300 si problema s-a rezolvat. Se strange destul de multa mizerie in el, dar pentru cativ lei, merita sa-l schimb cand se aduna mizerie in el. This post has been edited by Danilk: 11 Jan 2020, 17:49 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji 1.4 8V
2007
- BH-XX-DST MIO DIGIWALKER A 701
Traieste ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic. |
|
RazvanF |
![]()
Post
#254
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Zicea cineva care a folosit acel tip de filtru ca in timp se dezintegreaza si pompa va impinge material filtrant in duze, uitati de idee.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#255
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, de asta m-am temut si eu in a-l folosi dar totusi daca se schimba des...Nu am avut montat niciodata, duzele de C3 fiind montate de vechiul proprietar si in decurs de 7 ani nu am avut probleme pana cand in primavara, am uitat capacul deschis la lichidul de parbriz, mi-a intrat puf de la plopi. Schimbat duzele de vreo 2 ori, curatat recipientul, motorasul.
This post has been edited by alexgeogabriel: 12 Jan 2020, 08:40 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Danilk |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 60 Joined: 2 March 06 ![]() |
Nu am intampinat problem dezintegrarii filtrului si infundarea diuzelor, pentru cativa lei lei, il schimb o data pe an. Am folosit pe timp de iarna, mai multe feluri de lichid de prbriz, de la -50 pana la -18, vara folosesc lichid de parbriz din care se gaseste, dar nu am patit sa de distruga elementul filtrant din filtru. Chiar rama surprins, ca desi am griga cand torn lichidul de parbriz, ca se strange multa mizerie in filtru, dar pe total isis face cu brie treaba si nu am mai avut probleme de infundare a diuzelor.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji 1.4 8V
2007
- BH-XX-DST MIO DIGIWALKER A 701
Traieste ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic. |
|
tulin |
![]()
Post
#257
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 354 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
Am pus și eu diuze de C3 ,mai mult arunca apa pe capota decât pe geam.leam pus pe cele vechi înapoi după ce le-am desfundat bine.
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#258
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt multumit de ele, imprastie apa pe parbriz corect, mai sunt si cele de la logan tip perdea, le.prefer oricand celor 2 "pisuri".
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 03:22 |