ceas apa, indicator sub 90 grade
![]() ![]() ![]() |
ceas apa, indicator sub 90 grade
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|||
Avani |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
QUOTE(skorpio_bog @ 30 Jan 2011, 23:54) Atunci masina mea are un comportament anormal pentru ca odata ce a ajuns T la 90 grade, acul nici de-al naibii nu mai scade. Am stationat si vreo 25 minute cu motorul pornit si acul nu s-a miscat de pe a doua linie. Nici vara, nici iarna, acul ala nu se mai misca odata ajuns pe a doua liniuta. O fi defect ?! ![]() |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#33
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Nici la mine la Megane ca e pe benzina. Ieri cand erau -8 grade afara, am pornit motorul, am mers din eroilor pana in regie, a ajuns pe la a doua liniuta, am oprit luminile. A scazut foarte putin acul. Le-am aprins, imediat a inceput sa creasca si a ramas la 90 de grade desi am asteptat destul de mult in masina. Prefer o motorizare pe benzina iarna
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
Ryk |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Problema cu coborarea acului de la temperatura apei este de la termostat. Daca nu scade de tot, inseamna ca nu se inchide de tot. Aceeasi problema o am si eu, a doua oara. La mine caldura baga fara probleme, doar ca scade.
Legat de faptul ca scade cand dai drumul pe treapta 3 atunci cand ti-a ajuns imediat la 90grade este normal pentru ca motorul abia a ajuns la temperatura respectiva si tu cand comanzi sa primesti mai multa caldura in interior, caldura este luata de la motor, iar incalzirea motorul se face mai greu decat transferul de caldura de la motor in interior. Eu am cumparat piesa inainte de revelion si am dat 360RON, de la Iatsa Campina, cu tot cu sonda de temperatura, la mine asa vine, termostatul + sonda intr-un singur corp. This post has been edited by Ryk: 1 Feb 2011, 02:29 |
--------------------
Renault
Megane III
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
- N-am...
|
|
maximus78 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 17 September 06 ![]() |
Si la mine scade temperatura daca stau cu masina in relatiu iarna , e normal , dieselul in relantiu se raceste sau cel mult asta este explicatia care am primit-o de la mai multi mecanici batrani in ale motoarelor.
Asa pateam si la fosta masina Hyundai Accent CRDI , in relantiu scadea temperatura apei pana aproape de zero cand stateam pe loc iarna cu motorul pornit mult timp. |
--------------------
Renault
Megane Dci 82 Cp
Fab 2006 BUCURESTI Vand Furnici
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#36
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ryk @ 1 Feb 2011, 02:28) Problema cu coborarea acului de la temperatura apei este de la termostat. Daca nu scade de tot, inseamna ca nu se inchide de tot. Aceeasi problema o am si eu, a doua oara. La mine caldura baga fara probleme, doar ca scade. Legat de faptul ca scade cand dai drumul pe treapta 3 atunci cand ti-a ajuns imediat la 90grade este normal pentru ca motorul abia a ajuns la temperatura respectiva si tu cand comanzi sa primesti mai multa caldura in interior, caldura este luata de la motor, iar incalzirea motorul se face mai greu decat transferul de caldura de la motor in interior. Eu am cumparat piesa inainte de revelion si am dat 360RON, de la Iatsa Campina, cu tot cu sonda de temperatura, la mine asa vine, termostatul + sonda intr-un singur corp. La tine intradevar este o problema... la dci este normal... ![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#37
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
nu stiu ce au masinile voastre sau ce are a mea, dar la mine nu coboara acul.
am stat azi 15 minute pe loc, cu motorul pornit, la -8 grade si acul nu s-a miscat (citisem topicul inainte si am urmarit acul). acul nu apucase sa urce la pozitia normala, era la jumatate, pe a 2-a doua liniuta (numarind si pozitia de baza). This post has been edited by Rimio de Vassur: 1 Feb 2011, 20:00 |
--------------------
.
.
.
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#38
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Ti-ai raspuns singur... in zona aia nu prea coboara... la tine nici n-a apucat sa ajunga la temperatura normala motorul...
![]() |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
remarc |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 14 November 10 ![]() |
Rog un raspuns la o intrebare desi s-ar putea sa fiu un pic off-topic: Cat de daunator este pentru dCi sa mergi pe distante scurte, drumuri de 15-20 min prin oras, pe temperaturile astea scazute? Ce poate fi afectat la masina daca motorul nu apuca sa functioneze la temperatura normala si ramane la maxim prima liniuta pe ceas?
Imi dau un raspuns singur: deoarece nu e indicat sa turezi foarte mult motorul pana nu atinge temperatura normala, probabil sa existe ceva probleme cu injectoarele din cauza mersului subturat. Va rog sa imi spuneti daca am dreptate si ce alte componente ale masinii ar putea fi afectate. Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Fluence
2010 Privilege 1.5 dci 105 CP
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#40
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
EGR, turbina de la mers subturat. Motorul poti sa il urci in turatii cand acul ajunge la prima linie. Pana in prima linie este recomandat sa mergi cu maxim 2000 rpm, iar dupa ce treci de prima linie poti sa urci si peste 2000, 2500.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
VyRuZ |
![]()
Post
#41
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Eu nu schimb peste 2500 RPM până se ridică acul la prima linie, după liber la 3000. Și da, până nu se încinge moteurul accelerez caaaalm și progresiv.
![]() Să schimb la 2000 RPM mi se pare prea puțin, chiar și cu motorul rece. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
Rimio de Vassur |
![]()
Post
#42
|
Group: Members Posts: 849 Joined: 12 August 07 ![]() |
QUOTE(solidconvert @ 1 Feb 2011, 20:32) Ti-ai raspuns singur... in zona aia nu prea coboara... la tine nici n-a apucat sa ajunga la temperatura normala motorul... ![]() tu acum spui ca scade numai daca a ajuns la nivelul normal? mai sus ai spus ca e normal sa scada la dci, fara sa precizezi daca depinde de pozitia unde a ajuns acul. altcineva a spus ca atunci cind ajunge la nivelul normal nu mai scade (avani, rambox). nici la mine nu a scazut niciodata la semafor, indiferent de nivelul la care ajunsese. 3 dci-uri la care nu scade, cind a ajuns la maxim. tu zici ca trebuie sa scada, si chiar, citez: "destul de repede". nu ti se pare ca ceva nu se potriveste? |
--------------------
.
.
.
|
|
99AIM |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Nu scade daca a ajuns la jumatate, am stat aseara cam 5 min la relanti si erau cam -5 grade afara si n-a scazut deloc,nici la peugeot expert de la servici nu scade deloc.
This post has been edited by RamboX: 2 Feb 2011, 11:17 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#44
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Rimio de Vassur @ 2 Feb 2011, 10:02) tu acum spui ca scade numai daca a ajuns la nivelul normal? mai sus ai spus ca e normal sa scada la dci, fara sa precizezi daca depinde de pozitia unde a ajuns acul. altcineva a spus ca atunci cind ajunge la nivelul normal nu mai scade (avani, rambox). nici la mine nu a scazut niciodata la semafor, indiferent de nivelul la care ajunsese. 3 dci-uri la care nu scade, cind a ajuns la maxim. tu zici ca trebuie sa scada, si chiar, citez: "destul de repede". nu ti se pare ca ceva nu se potriveste? deci: la dci este normal sa scada atat pentru motoarele de 1.5 cat si pentru motoarele de 1.9... (nu sunt singurul care a remarcat aspectul asta... alti s-au plimbat prin service sa constate ca masina n-are nimic)... nu exista o tipologie dupa care sa scada temperatura ci pur si simplu ea este influentata de anumiti factori cum ar fi: temperatura de afara(depinde cat de ger este), temperatura la care a ajuns motorul in momentul ala, cat timp stationeaza masina etc... de aici si diferentele ca la unii scade mai repede si la altii mai incet, la unii mai mult si la altii mai putin... fluctuatiile astea oricum se petrec doar cand este ger afara... la mine si la multi altii chiar daca a juns la temperatura normala, daca stationez cu masina incepe sa scada temperatura, repet doar atunci cand este ger nasol afara... nu stiu sa-ti spun cat de repede ca nu stau cu ochii doar in indicatorul ala( pentru simplu motiv ca n-am facut o pasiune din treaba asta)... oricum nu-ti imagina ca indicatorul ala face ca toate visele acolo - adica se misca asa vazand cu ochii... Referitor la statu' la semafor asta iarna cand erau -17grade am stat la semafor in coloana pe calea Bucuresti Noi cred ca nu mai mult de 7-8 min si mi-a scazut aproape o liniuta indicatorul... de aici comparatia cu statu' la semafor iarna... gotcha ![]() Eu n-am spus ca trebuie sa scada, ci doar ca daca scade este normal... repet doar daca termostatul in rest functioneaza normal, adica chiar daca este frig si daca mergi la drum lung, temperatura trebuie sa ajunga la mijloc( acolo unde sta ea de obicei) si sa nu mai fluctueze... asta cat timp masina se deplaseaza si nu stationeaza... referitor la cat de repede scade te invit sa lecturezi ce-am scris paragraful anterior ![]() Apropos: sunt 2 dci-uri pana acum, (pentru ca @avani are benzina... sau poate stii tu ca si-a facut vreun implant recent cu dci la motor ![]() In concluzie nu are nimic ca nu scade la tine sau la altii sau ca la mine mai fluctueaza cand este ger afara... depinde si pe unde ne jucam cu masinile... la mine in Bucuresti asa se comporta... ![]() This post has been edited by solidconvert: 2 Feb 2011, 15:04 |
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
430076 |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 5 November 09 ![]() |
@solidconvert +1
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dci 63KW
2005 Estate
|
|
VyRuZ |
![]()
Post
#46
|
![]() Chauffeur du Renault Group: Members Posts: 1.099 Joined: 3 December 09 From: București ![]() |
Și la mine scade la semafor, când e ger. Constatat și azi, și ieri, și alalteieri...
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW,
09/2007
- B-***-**F If it ain't broke, don't fix it.
|
|
Avani |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Otto rulz !
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#48
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Bine ca s-au curatat strazile ca sa pot sa plec cu Megane-ul in seara asta, iar pe stradutele mici e gheata neregulata deci ma descurc fara probleme. In seara asta o sa fie cald pe drum
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:40 |