Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

cateva probleme R19 1.9d aspirat

spider_ktx
post 1 Mar 2011, 12:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 21 December 07
From: bucuresti




Salutare,
Am un r19 de cateva luni, pana acum am avut niste probleme cu filtrul de motorina dar le-am rezolvat, un mecanic mi-a pus filtru de golf 3 fara preincalzirea motorinei, si aveam fel si fel de probleme cea mai importanta era ca se oprea motorul sau nu avea putere neam... oricum am curatat filtrul vechi si l-am montat pe masina nu mai are probleme, dar dimieata cate o data cand pornesc motorul face urat rau de tot, dau o pedala de acceleratie si ii trece, mentionez ca socul automat nu functioneaza deloc , dar ce ma deranjeaza si nu inteleg de unde e problema, ca tremura pedala de acceleratie sta bleaga, daca bag piciorul sub ea si o ridic e bine, sa fie doar cablul de vina? La motor nu am vazut sa fie o problema in acel moment.
Am avut niste probleme dupa ce am luat-o din service cu reglajul pompei de injectie, si-au bagat nasul toti neavizatii... mentionez ca service ul e unul cu destule pretentii, nu dau nume... oricum , am gasit un forum frantuzesc si am gasit cum se regleaza poma aceasta( Lucas ) daca aveti nevoie va pot spune. Dar acum cateodata se accelereaza singura si nustiu de ce.. nu are calculator (sau nu stiu eu) oricum, nu e deranjant in mers nu se simte si m-am obisnuit cu ea.. dar o data am lasat-o la relantii si a inceput singura cateva secunde s-a turat pana la 2000 rpm si si-a revenit oare de ce? Tin sa precizez ca i-am pus o para pentru amorsare inaintea filtrului de motorina, nu cred sa fie relevant dar totusi.

Am vazut pe mai multi , inclusiv eu, care au vrut sa cumpere casetofon original renaul pentru a folosi comenzile de pe volan, eu am montat casetofonul de pe dacia SN clima, merge perfect, daca vreti detalii despre montare va stau la dispozitie cu cea mai mare placere wink.gif
Multuesc anticipat, Adrian


--------------------
dacia super nova dacia - B-33-ZWW 2001/ clima
DSN europa 2002/Renault 19 1.9d 1995/ Toyota corolla sol 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shadow_deen
post 1 Mar 2011, 14:29
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 3 January 10
From: Bucuresti\Ploiesti




Poti sa spui cum se regleaza pompa, eu am motor la fel ca al tau si nu stiu de ex. Nici mie nu imi merge socul automat si nici la mine nu mai este suportul de la filtrul de motorina original si nu este folosit incalzitorul dar totusi nu am avut problemele tale.


--------------------
Dacia 1310 Li Renault 19 1.9D 2000/1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 1 Mar 2011, 17:39
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut, ai putea sa verifici cablul de acceleratie, poate unde e indoita mantaua sau mai rau, sunt rupte citeva fire si ramine agatat cablul in manta.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blondan2007
post 1 Mar 2011, 20:01
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 15 February 07




m ar interesa si pe mine reglajul pompei si eu am pe pompa o chestie cu fire sar putea de acolo sa fie problema la tine


--------------------
reno21 berlina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spider_ktx
post 2 Mar 2011, 12:46
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 21 December 07
From: bucuresti




Salut, si multumesc pentru raspunsuri, nu stiu exact care e cauza... o sa verific si pisesa cu fire de pe pompa, si acolo exista un reglaj dar nu s-a umblat acolo sau sper eu.
http://www.forum-auto.com/uploads/200511/j...iclio_copie.jpg
aici e o pompa de injectie ca a mea, in poza exista 2 suruburi unul, limitatorul de la cablul de acceleratie( ii zicem surub 1) si inca unul pentru relanti ( surub 2). La service mecanicul le-a dat peste cap pe amandoua....sad.gif
In site ul frantuzesc scria ca se pune o piesa de 5 mm grosime intre surubul limitator(1) si parghia de la acceleratie si se regleaza surubul respectiv pana cand turatia ajunge la 1600 rpm, asta la cald dupa ce s-a incalzit motorul, Pe urma se regleaza doar din surubul de rlanti(2 ) pana motorul ajunge la turatia normala de relanti aproximativ 750 rpm. Precizez ca in cazul meu a fost dereglat doar din aceste 2 suruburi, mai exista si alte reglaje, dar mult mai complicate... La mine nu a fost cazul. Pompa de injectie la mine e foarte buna, sau asa mi-au zis acei mecanici.
A nu se uita sa se stranga contrapiulitele de la aceste suruburi ca patiti ca mine, dupa 2 km ajunge relantiul la 2000 ++ rpm smile.gif) La fel uitat de strans din service, credeam ca innebunesc, cand parcam era jale... smile.gif)
Apropo, are cineva idee ce este acea piesa? si la ce serveste? Banuiesc ca e un senzor de un anumit tip, dar cum ar putea influenta mersul motorului cand pompa e mecanica? Daca ii scot electrovalva pot sa scot si bateria ca motorul tot merge, deci care e treaba cu ea?

PS, daca are cineva o clema de la panoul de sigurante, sau daca stie cineva de unde sa cumpar asa ceva as aprecia mult. Pentru ca mai am doar una in mers se desface si e deranjant.


--------------------
dacia super nova dacia - B-33-ZWW 2001/ clima
DSN europa 2002/Renault 19 1.9d 1995/ Toyota corolla sol 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 19:45
Dacia