cateva probleme R19 1.9d aspirat
![]() ![]() ![]() |
cateva probleme R19 1.9d aspirat
spider_ktx |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 21 December 07 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia super nova
dacia
- B-33-ZWW
2001/ clima DSN europa 2002/Renault 19 1.9d 1995/ Toyota corolla sol 2004
|
|||
shadow_deen |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 3 January 10 From: Bucuresti\Ploiesti ![]() |
Poti sa spui cum se regleaza pompa, eu am motor la fel ca al tau si nu stiu de ex. Nici mie nu imi merge socul automat si nici la mine nu mai este suportul de la filtrul de motorina original si nu este folosit incalzitorul dar totusi nu am avut problemele tale.
|
--------------------
Dacia 1310 Li
Renault 19 1.9D
2000/1994
|
|
john reno |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut, ai putea sa verifici cablul de acceleratie, poate unde e indoita mantaua sau mai rau, sunt rupte citeva fire si ramine agatat cablul in manta.
|
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
blondan2007 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 15 February 07 ![]() |
m ar interesa si pe mine reglajul pompei si eu am pe pompa o chestie cu fire sar putea de acolo sa fie problema la tine
|
--------------------
reno21
berlina
1989
|
|
spider_ktx |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 21 December 07 From: bucuresti ![]() |
Salut, si multumesc pentru raspunsuri, nu stiu exact care e cauza... o sa verific si pisesa cu fire de pe pompa, si acolo exista un reglaj dar nu s-a umblat acolo sau sper eu.
http://www.forum-auto.com/uploads/200511/j...iclio_copie.jpg aici e o pompa de injectie ca a mea, in poza exista 2 suruburi unul, limitatorul de la cablul de acceleratie( ii zicem surub 1) si inca unul pentru relanti ( surub 2). La service mecanicul le-a dat peste cap pe amandoua.... ![]() In site ul frantuzesc scria ca se pune o piesa de 5 mm grosime intre surubul limitator(1) si parghia de la acceleratie si se regleaza surubul respectiv pana cand turatia ajunge la 1600 rpm, asta la cald dupa ce s-a incalzit motorul, Pe urma se regleaza doar din surubul de rlanti(2 ) pana motorul ajunge la turatia normala de relanti aproximativ 750 rpm. Precizez ca in cazul meu a fost dereglat doar din aceste 2 suruburi, mai exista si alte reglaje, dar mult mai complicate... La mine nu a fost cazul. Pompa de injectie la mine e foarte buna, sau asa mi-au zis acei mecanici. A nu se uita sa se stranga contrapiulitele de la aceste suruburi ca patiti ca mine, dupa 2 km ajunge relantiul la 2000 ++ rpm ![]() ![]() Apropo, are cineva idee ce este acea piesa? si la ce serveste? Banuiesc ca e un senzor de un anumit tip, dar cum ar putea influenta mersul motorului cand pompa e mecanica? Daca ii scot electrovalva pot sa scot si bateria ca motorul tot merge, deci care e treaba cu ea? PS, daca are cineva o clema de la panoul de sigurante, sau daca stie cineva de unde sa cumpar asa ceva as aprecia mult. Pentru ca mai am doar una in mers se desface si e deranjant. |
--------------------
dacia super nova
dacia
- B-33-ZWW
2001/ clima DSN europa 2002/Renault 19 1.9d 1995/ Toyota corolla sol 2004
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 19:45 |