Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Echilibrare roti, interval lacare facem echilibrarea rotilor

argon
post 8 Jun 2012, 19:38
Post #31


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ating cu roti de 16 sau 17? La megane 2(adica pe ce sectiune e topicul) nu exista problema asta la nici un fel de janta de aliaj.

This post has been edited by argon: 8 Jun 2012, 19:38


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CataT
post 8 Jun 2012, 21:20
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.089
Joined: 19 April 07
From: C o n s t a n t a




Eu am fost nevoit sa trec de mai multe ori pe la vulcanizare in primavara asta si le-am zis din prima ca vreau numai plumbi cu adeziv daca nu merg la alta vulcanizare.
Daca ar vrea vreunul sa imi puna pe cele de aliaj plumbi pe buza jantei i-as da cu ei in cap, sunt inestetici si zgarie janta.


--------------------
Renault Megane 2 2007 / 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 Jun 2012, 21:41
Post #33


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cei speciali pentru aliaj nu zgarie, ca sunt trasi in plastic, unde-i clema de metal nu se vede zgarietura ca e chiar sub cauciuc. Dar totusi arata inestetic, eu le-am zis sa-mi puna si pe interior adezivi, pentru ca i-am gasit sariti pe cei de pe buza, adica nu i-am gasit deloc.

This post has been edited by argon: 8 Jun 2012, 21:42


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blual
post 1 Oct 2012, 11:52
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 8 July 09




Dap, eu credeam ca am rezolvat-o dar din pacate nu este asa. Dupa ce mi-am echilibrat jantele de aliaj cu plumbi pe exteriorul jantei, am observat ca la fiecare drum incepe sa dispara cate un plumb....deja in vara asta cred ca am pierdut vre-o 4, iar de vibratii in volan pe la 110km/h nu am scapat. Acum sunt decis sa merg sa imi echilibrez jantele cu plumbi cu dublu adezivi, pe interiorul jantei, desi din cate am inteles nici astia nu au viata prea lunga si sar foarte repede. Din cate am inteles si in cazul asta, aplicarea plumbilor pe interiorul jantei se face dupa o curatare sanatoasa a zonei (chiar cu decapant + smirgheluire).....
Un service de roti mai de doamne ajuta prin sectorul 2 sau 3 cunoaste cineva?, ca de Auto Soft sunt satul


--------------------
Renault Megane 2008 - B 82 AIL
Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 1 Oct 2012, 13:05
Post #35


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




eu am fost destul de multumit de cei de pe fundeni,vis-a-vis de Petrom.


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 1 Oct 2012, 16:31
Post #36


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Eu in general schimb anvelopele vara/iarna pe la vulcanizarile de pe Prelungirea Ghencea... de fiecare data au folosit numai plumbi adezivi pe interiorul jantelor, care au fost montati dupa ce zona a fost foarte bine curatata si n-am pierdut niciunul din plimbi pana acum, iar rotile au fost de fiecare data echilibrate bine.


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 2 Oct 2012, 12:26
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




in primul rand am jante ptr fiecare tip de profil al anvelopei(jante ptr profil vara, jante ptr profil iarna) echilibrarea o fac numai cand se uzeaza setul de anvelope(cauciucuri) si schimb cu altul nou.
atat timp cat nu tremura volanul nu are rost sa-mi fac de lucru.


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 3 Jun 2013, 11:37
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Am ajuns si eu la problema cu jantele si plumbul...
Dupa iarna asta toate patru jante sunt praf, am jantele de aliaj originale Reno. Praf inseamna ca fiecare aveau cate 2-3 lovituri si pe exterior si pe interior. Am fost la vulcanizare, mi-a indreptat jantele, am pus cauciucurile de vara si echilibrat. Dupa echilibrare l-am pus sa-mi verifice fiecare janta daca pierde presiune. Si chiar fiecare janta pierde presiune prin locurile unde sunt plumbii!!! A-ti mai intalnit asa ceva? A facut el nu stiu ce acolo, a mai lovit cauciucul ca sa se aseze si a zis ca merg un pic si o sa se lipeasca mai bine cauciucl de janta si gata, o sa se rezolve. Am plecat si totul ok, cand peste 2 zile roata din spate era pe jumate desumflata! Am mers la benzinarie, verific presiunea, toate rotile au pierdut cate 0,1-0,7 atmosfere. Din ce cauza poate sa piarda aer pe la plumb. Ca am mai pus plumb din asta pe buza si la alte masini si era ok, De ce nu se etanseaza? Oricum o sa merg la el inapoi sa rezolve problema, dar totusi sunt foarte curios.

Multumesc


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad12
post 3 Jun 2013, 11:51
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 22 August 12




TI-au pus plumbi de aliaj (cei cu lipici) sau plumbi normali, ca la cei de aliaj nu are cum sa iti rasufle pe langa ei. Problema cu jantele am avut-o si eu, toate 4 au fost indreptate cand am pus cauciucurile de vara


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 dci 60 kw 82 cp Privilege/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 3 Jun 2013, 12:59
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(verjic @ 3 Jun 2013, 12:37)
! Am mers la benzinarie, verific presiunea, toate rotile au pierdut cate 0,1-0,7 atmosfere.

Multumesc
*




Sa stii ca aparatele de umflat roti de la benzinarii nu sunt un etalon al verificarii presiunii.

Posibil ca anumite roti sa nu fi pierdut presiune, dar aparatul de la benzinarie sa fie "obosit" si sa iti arate eronat.

Aici nu contest faptul ca ai pierdut presiune, dar iti spun asa, ca fapt divers si de care sa tii cont pe viitor. Daca ai lua toate cele 3-4 aparate de la o benzinarie si sa verifici o singura roara cu ele, cu toate, s-ar putea sa fii suprins de "imprastierea" valorilor pe care ti le indica.

Numa' bine.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 3 Jun 2013, 13:20
Post #41


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




@Silk...
asta este parerea ta personala.
daca vrei sa stii...sunt cele mai sigure aparatele dintr-o benzinarie.
au verificarea metrologica la zi si la o singura sesizare le ridica pentru metrologie...
mai bine ai spune cum cele din vulcanizari sunt "varza".
Dupa fiecare interventie ce o am la vulcanizare,primul drum il fac la peco pentru verificarea presiunii si de f multe ori in loc de 2,2 gasesc 2,5 sau 2,6.
Am facut si ce spui tu...am luat cele 2 aparate de la peco si le-am comparat intre ele...fix exact amandoua!
Si vedeti ca la vulcanizare nu au toti facuta echilibrarea masinilor de echilibrat si dau toleranta de mama focului...am patit-o si pe asta,iesit din vulcanizare simteam ca-mi zboara volanul din mana...dus la o alta vulcanizare si alti bani,alta distractie.
m-am reintors la vulcanizarea anterioara sa-i "povestesc" si mi-a spus ca nu a mai facut toleranta masinii de echilibrat dar ca el s-a invatat cu ea...nu si masinile noastre. radmasa.gif
incercati sa mergeti la vulcanizarile care folosesc pentru etansare cauciuc natural nu sapun sau ulei.
faptul ca aveti pierderi pe la talonul cauciucului se datoreaza lipsei de etanseitate si lipsa acelei paste de etansare din cauciuc natural.
eventual la prima umflare a anvelopei pe janta trebuie bagat in ea peste 2,5...dupa care scoasa presiunea pana la 2,2 si echilibrata.
bafta!


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 3 Jun 2013, 14:14
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




@ taxi4you : total de acord cu tine, se poate si ca cele de la vulcanizare sa nu fie etalonate , dar mi s-a intamplat ca 2 aparate de la o benzinarie sa imi arate diferit, deci o spun din experienta personala, nu doar parere personala.

Acum, daca stau sa ma gandesc mai bine, e mai plauzibil ca cele din vulcanizari sa fie vraiste totala.

Numa' bine.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad12
post 3 Jun 2013, 14:16
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 22 August 12




@taxi4you in majoritatea benzinariilor ai dreptate, dar eu am intalnit si aparate defecte, asta dupa ce am zis ca toate rotile au presiune proasta, le-am facut dupa aparat si a venit angajatul sa imi zica, sa ma duc in alta parte ca manometrul lor e stricat si sigur am o presiune diferita in fiecare roata...si asa era


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 dci 60 kw 82 cp Privilege/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 3 Jun 2013, 15:02
Post #44


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(taxi4you @ 3 Jun 2013, 13:20)
daca vrei sa stii...sunt cele mai sigure aparatele dintr-o benzinarie.
*


gluma zilei radmasa.gif Prima dată trebuie să găsesti unul care umflă iar apoi să te rogi să fie căt de căt aproape de realitate....Cele mai ok aparate sunt la atelierele mari gen autosoft..etc... cele de cartier sunt precum alea din benzinarie.


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Jun 2013, 15:04
Post #45


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.317
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ramanem la subiectul topicului, va rog?

Multumesc.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 3 Jun 2013, 15:43
Post #46


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




QUOTE(verjic @ 3 Jun 2013, 12:37)
Am mers la benzinarie, verific presiunea, toate rotile au pierdut cate 0,1-0,7 atmosfere. Din ce cauza poate sa piarda aer pe la plumb. Ca am mai pus plumb din asta pe buza si la alte masini si era ok,
*



Io n am inteles o p'asta!Cum aia a masii sa piarda aer pe la plumb? blink.gif


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypry Brasov
post 3 Jun 2013, 19:47
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 725
Joined: 4 January 13




Normal nu ar avea de ce sa scape pa la plumbi!Ai pb asta la toate rotile?

3 Jun 2013, 19:50:
Incearca si la alta vulcanizare sa vb cu baietii,sa isi dea si ei cu parerea!

This post has been edited by Cypry Brasov: 3 Jun 2013, 19:50


--------------------
DACIA Duster 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 3 Jun 2013, 22:45
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Mi-a pus plumbi normali nu din aia care se lipesc. Dupa ce ia pus, l-am rugat sa verifice fiecare roata daca nu pierd cauciucurile presiune. Cand a bagat rotile pe rand in apa, toate 4 roti scapau aer pe la plumbi. Adica unde era pus plumb intre janta si cauciuc iesea aer! Azi am fost la ei la vulcanizare si mi-a zis ca sunt jantele proaste si ca le sare vopseaua, de asta nu se etanseaza in locul unde e pus plumbul. I-am spus sa scoata plumbii normali si sa-mi puna din aia cu adeziv. Acum parca e normal, dupa ce a scos plumbii nu mai pierde presiune. O sa vad zilele astea ce se intampla. Faza e ca toate jantele se decojesc. Sare vopseaua de pe ele. Am mai avut masini cu jante de aliaj si originale, si aftermarket, dar la niciuna nu am patit asa ceva sa se decojeasca vopseaua de pe ele ca la astea.
Tot nu am inteles de ce pierdea presiune pe la plumbi, sa vedem acum daca sunt etansate bine, dupa ce am scos toti plumbii. Ca daca era doar vopseaua, presupun ca trebuia sa piarda presiune si prin alte locuri, nu doar unde s-au pus plumbi.

<span class='edit'>3 Jun 2013, 22:54:</span>
Apropo de echilibrat le-a facut bine si prima data cu plumbi normali, si a doua oara cu plumbi pe adeziv. In ambele cazuti dupa ce am iesit din vulcanizare i-am dat 130-140 km/h si totul ok, merge foarte bine. Nicio vibratie!

This post has been edited by verjic: 3 Jun 2013, 22:54


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 4 Jun 2013, 06:46
Post #49


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




nu ai spus ce a folosit...sapun,ulei sau pasta de cauciuc natural...zis cauciuc viu.
bafta!
p.s.
pentru o etanseitate perfecta in cazul jantelor cu ceva probleme cel mai bun este cauciucul viu.


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 4 Jun 2013, 13:52
Post #50


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(verjic @ 3 Jun 2013, 22:45)
Mi-a pus plumbi normali nu din aia care se lipesc. Dupa ce ia pus, l-am rugat sa verifice fiecare roata daca nu pierd cauciucurile presiune. Cand a bagat rotile pe rand in apa, toate 4 roti scapau aer pe la plumbi. Adica unde era pus plumb intre janta si cauciuc iesea aer!
*


Probabil pierdea aer pe la clemele prindere ale plumbilor prinsi pe marginea jantei... cu toate ca n.am mai auzit asa ceva... blink.gif n.am inteles totusi de ce n.ai pus plumbi adezivi de la inceput... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 4 Jun 2013, 21:29
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Acumfaza tare, am pus plumbi adezivi, am bagat janta in apa si totul ok, nu mai pierde presiune. In schimb azi am verificat presiunea la roti si din nou au pierdut presiune. Se vedea cu ochiul liber azi. Decat o roata a ramas umflata, una a pierdut vre-o 0,3, alta apx 0,6, a patra 1 atm. Deci nu stiu ce sa zic. Si nu are importanta la ce aparat am masurat. Pentru ca am masurat la acelasi aparat toate 4 si dupa el am luat diferentele. Acum ma gandesc ca dupa ce ia scos plumbii, si roata nu era sub greutate, nu a pierdut aer, dar pe masina pierde din cauza ca presiunea este mai mare.

taxi4you: Nu stiu ce a folosit, ca nu imi dau seama, niciodata nu am atras atentia cu ce ung ei cauciucul. Dar nu am avut niciodata problema asta cu pierderea presiunii.

Cred ca o sa merg la autosoft sa vad ce zic ei. Faza e ca acum nu se mai vede daca pierde presiune sau nu. Sper sa-mi zica ei repede solutia. Ca nu mai inteleg care e problema sad.gif


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 5 Jun 2013, 00:17
Post #52


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




din cate am inteles de la tine,ai facut cea mai mare greseala posibila cand ai montat aceste anvelope.
de ce???
pentru ca NU ai bagat rotile in haba cu apa pentru verificat inainte de a le monta pe masina,altfel ai fi vazut porii pe unde pierzi aer.
probabil ca ti-au turnat apa doar pe buza jantelor pentru a verifica doar etansarea anvelopelor,alta explicatie nu am.
Intotdeauna la o noua echipare cu o anvelopa...niciodata nu se monteaza pe masina fara a fi introdusa in prealabil in haba cu apa pentru control.
bafta!


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 5 Jun 2013, 12:16
Post #53


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Eu schimb anvelopele pe aceleasi jante, in fiecare sezon de cand am masina... niciodata dupa schimb n.am verificat sa vad daca pierde aer (dar nici n.a pierdut)... in 7 ani n.am avut niciodata probleme de genul asta... deci nu stiu ce sa zic vizavi de cea mai mare greseala... smile.gif

This post has been edited by solidconvert: 5 Jun 2013, 12:17


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 5 Jun 2013, 14:24
Post #54


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




deja cam batrane anvelopele tale la 7 ani...
inafara de asta...intra in acelasi pret verificatul in haba cu apa.
o faci pentru siguranta ta,risti sa te duci acasa si sa o gasesti pe pana dimineata...stau acum sa dau explicatii inutile pentru mare greseala sau nu...lucrurile astea trebuie sa le aveti in sange,daca tot platiti...de ce sa nu stiti si pe ce dati banii???
bafta!


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 5 Jun 2013, 15:32
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Am scris mai sus, ca am bagat anvelopele in apa, eu am cerut asta din prima si se vedea ca pierde aer pe la plumbi. Ia dat cateva ciocane incet in anvelopa si nu mai iesea aer! a zis ca gata s-a asezat nu o sa mai piarda. Dar pe masina a pierdut aer. Am pus plumbi pe adeziv, am bagat din noi fiecare anvelopa in apa si totul ok, nu mai pierdea aer, acum nimika nu mai sta intre buza jantei si anvelopa, dar pe masina a doua zi tot au pierdut aer anvelopele. O sa merg la autosoft si o sa vedem ce zic cei de acolo. Cand rezolv va anunt


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taxi4you
post 5 Jun 2013, 20:52
Post #56


hai cu TATA,Zambilica!


Group: Members
Posts: 513
Joined: 16 September 10
From: PLOIESTI




daca pe langa jante si pe suprafata anvelopelor nu ai pori...incearca sa schimbi ventilele de la valve...astea ar putea fi cauza.
bafta!

p.s.
era sa uit...poate ai ceva "prieteni"... biggrin.gif

This post has been edited by taxi4you: 5 Jun 2013, 20:53


--------------------
dacia & renault sunt un tip onest nu-mi place sa ma las calcat in picioare - toti gresim
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Jun 2013, 14:06
Post #57


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(taxi4you @ 5 Jun 2013, 14:24)
deja cam batrane anvelopele tale la 7 ani...
*


La sapte ani sunt deja imbatranite/expirate dupa parerea mea! Oricum imbatabila logica ta!... daca spuneam ca de 20 de ani fac lucrul asta, la ce concluzie ajungeai? blink.gif
QUOTE(taxi4you @ 5 Jun 2013, 14:24)
inafara de asta...intra in acelasi pret verificatul in haba cu apa.
o faci pentru siguranta ta,risti sa te duci acasa si sa o gasesti pe pana dimineata...stau acum sa dau explicatii inutile pentru mare greseala sau nu...lucrurile astea trebuie sa le aveti in sange,daca tot platiti...de ce sa nu stiti si pe ce dati banii???
bafta!
*


Consider ca orice vulcanizare care se respecta n.ar trebui sa aiba probleme de acest gen... acum daca colegul s.a dus la vreo vulcanizare dubioasa, de aici si problemele...

P.S.: postul nu s.a vrut un atac la persoana... doar am comentat vizavi de ''marea greseala'', pertinent zic eu si cu exemplu clar nu din auzite... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 7 Jun 2013, 00:07
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Am fost la autosoft, a dat jos roata, a bagat-o la spalat, cand a scoso peste tot intre janta si cauciuc "bule de aer" pierdea aer. A scos anvelopa, s-a uitat la janta si a zis ca e umflata vopseaua pe langa buza jantei!!! Cine naiba a vopsit janta pe interior nu stiu, dar a zis ca asta e cauza. Si a zis ca trebuie curatat de vopsea pe langa buza pe interior toate jantele. Nu am facut operatiunea pe loc, pentru ca nu avea aparatul necesar sa curate vopseaua aia. O sa merg maine sa vad ce fac. Apropo de vulcanizarea la care am fost, am citit inainte pareri despre ei si nu prea ziceau de rau. Mie oricum nu mi-a placut calitatea lucrarii nici la indreptare jante nici la lucrare in total. Dupa ce rezolv o sa scriu daca e ok.


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 12 Jun 2013, 01:41
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Am fost la autosoft am curatat jantele pe interior si parca e buna treaba. Nu mai scapa aer. Decat o janta mai este un loc pe unde pierde presiune, o mai dau odata jos si curat si locul ala si ar trebui sa fie ok!! Sper ca am rezolvat-o pe mult timp inainte!


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiugabor
post 22 Oct 2014, 16:42
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 22 October 14




Salutare, sper ca am postat corect aici, am schimbat anvelopele si la echilibrare aparea pe aparatul acela inside pass outside 5, asta la roata dreapta fata, la restul aparea inside 10 outside pass si invers, inside pass outside 10, cel care a facut echilibrarea a zis ca e corect asa, chiar e corect sau trebuia sa apara inside pass outside pass? jantele sunt de 16 iar anvelopele de pe fata sunt cumparate anul trecut.


--------------------
renault megane 2.2 1.5dci 86cp 63kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 10:02
Dacia