Turatii in viteza 5
![]() ![]() ![]() |
Turatii in viteza 5
sevrajvl |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 15 December 13 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
2004 , 1.5 DCI Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
|
|||
alexgeogabriel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Poti scoate doar borna minus. Nu vad legatura dintre impins si injector, poate habar nu am eu, insa un lucru ti-l pot spune clar, daca impingi masina, poate sari cureaua de distributie de la punct(poate si nu obligatoriu). Pornesti masina doar cu cabluri, pune bateria pe redresor si te tine fara probleme. Masina sta cel mai bine pe la 2000-2400 daca vrei economie, sa schimbi vitezele la 2000, mi se pare a subtura motorul, chiar si diesel se schimba pe la 2500. Vrei un mers economic si adecvat dpdv motor, du-te pe la 2800-3000. Pragul optim pentru motor de schimbat vitezele este pe la jumatatea pragului maxim din turometru. Nu am 1.2 dar am 1.4 si optim este pe la 3500. Cauta si ai sa gasesti un maaaare topic despre asta.
This post has been edited by alexgeogabriel: 17 Dec 2013, 09:36 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
sevrajvl |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 161 Joined: 15 December 13 ![]() |
Aha multumesc mult de tot pentru sfaturi . Sti cumva daca soclu de la modelul 2001 se potriveste la modeul 2000 ? Am un soclu pe spate dus si imi face scurt si trebuie sa gasesc soclu nou si nu gasesc la dezmembrari decat soclu pe renault din 2001
|
--------------------
Renault
Megane
2004 , 1.5 DCI Renault Megane 2 06/2004 combi 1.5dci 60kW
|
|
neajiji |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
Legat de schmbatul vitezelor, gandeste-te ca sunt masini de 3-5 ori mai scumpe cu cutii automate si ale naibii ce bine merg in a 5-a la 70kmh@ 1300 de ture.
Incearca intai cu o curatare cu WD40 la soclu de care zici. |
--------------------
X
Y
Z
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca "merg" nu inseamna ca este si corect iar aici nu comparam masini de 3-5 ori mai scumpe sau cu cutie automata de viteze care au cu totul alte caracteristici. Vorbim strict de o masina cu motor pe benzina. Cine conduce cu 1300 turatii? Tremura si mare mi-ar fi mirarea daca nu se ineaca. Producatorul o fi un necunoscator cand specifica o anumita turatie, lasa ca suntem noi buni la toate.
This post has been edited by alexgeogabriel: 19 Dec 2013, 19:55 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
neajiji |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 ![]() |
corect, cum porneste motoru sa-i dea in gura si sa schimbe la 4000 ture, ca acolo are cuplu bun
![]() |
--------------------
X
Y
Z
|
|
dannny_25 |
![]()
Post
#7
|
In crestere continua Group: Members Posts: 109 Joined: 15 October 09 ![]() |
am mers de curand cu un X6 si pot sa zic ca masina aia cand nu tragi de ea merge cu 1300 de rpm la 110 km/h, cred ca era in treapta 8, nu se vedea pe bord.
|
--------------------
C5 Tourer 2009
Scenic 1 1999
2.0 HDI, 1.6/16V
- AB 40 48 MAD
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#8
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
QUOTE(neajiji @ 19 Dec 2013, 20:40) la pornire,cat si in timpul mersului trebuie sa se respecte turatie\a precizata de producator pt fiecare motor in parte. Daca la pornire mergi subturat,presiunea de ulei ajunge la valoarea optima mult mai tarziu,asta inseamna uzura prematura. This post has been edited by bundy220: 21 Dec 2013, 19:41 |
--------------------
n
n
n
-
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(neajiji @ 19 Dec 2013, 21:40) Iti propun sa citesti manualul masinii tale, ai sa vezi ca tot acolo scrie ca nu trebuie sa depasesti(in functie de motorizare), daca nu ma insel, 2500 turatii pana ce se motorul asjunge la temperatura optima de functionare. Nu a zis nimeni ca trebuie sa schimbi vitezele la 4000 imediat ce ai pornit masina, era vorba de schimbatul vitezelor la general si turatia constanta in mers. Ma mir ca nu sfatuiesti lumea sa schimbe vitezele la turatie de relanti intrucat acolo este consumul cel mai mic. ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 15:25 |