Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu functioneaza ceasurile de la apa si benzina

Dragos34
post 16 Jan 2011, 11:27
Post #1


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Revin cu o problema mai veche.Mi-a schimbat cineva radiatorul de caldura,cel de sub bord,pentru ca era infundat si nu mai facea intreg circuitul. Cu aceasta ocazie, am scos ceasul din stanga,cu indicatoarele de nivel de la benzina si apa,care nu mai functionau de ceva vreme. Aparent sunt ok,contactele nu sunt oxidate,totusi acele nu se ridica. Becul la benzina sta aprins,indiferent cata benzina am in rezervor. E suparator pentru ca mereu trebuie sa fiu cu ochii pe kilometraj,pentru a calcula cata benzina mai am. Asta ca sa nu mai spun ca am si o ,,rezerva,,de benzina in sticla,ca sa nu patesc rusinea in drum. Ce e de facut cu ceasurile acelea? Iar dupa ce mi-a fost schimbat radiatorul de caldura,sau calorifer,cum s-o fi chemand, termometrul din bord imi indica temperaturi de 40-50 grade,o fi iesit vreo mufa de la el de a luat-o razna? inainte indica bine temperatura de afara,acum,in ianuarie 2011,la mine e vara.


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 16 Jan 2011, 12:13
Post #2


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Daca zici ca indicatorul de benzina e ok ca si contacte, inseamna ca ori ai probleme cu flotorul din rezervor ori nu-ti face contact acolo, ori e intrerupt pe traseu. Ai cb ?

Cat despre temperatura, cum ai verificat sa stii ca e ok cablul? Verifica termostatul. Momentan nu stiu cu ce altceva sa te indrum, chiar e ciudat ca nu ti se ridica acele la apa si benzina smile.gif

Eu la laguna am patit cu senzorul de temperatura, l-am schimbat cu unul din dezmembrari si am rezolvat problema. Sa ne tii la curent cu ce ai rezolvat !!


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 16 Jan 2011, 14:31
Post #3


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Am scos pompa de benzina,am verificat si curatat acel flotor,contactele,firele si tot asa. Eu ma gandeam sa nu fie vreo siguranta ceva,din moment ce ambele ace m-au lasat balta deodata. M-am gandit ca poate a mai fost cineva in situatia mea.

This post has been edited by Dragos34: 16 Jan 2011, 14:32


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 16 Jan 2011, 18:55
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.603
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Problema asemanatoare cu a ta:nu functiona ceasul de la benzina(doar becul de rezerva)!
Cauza defectului a fost un contact prost in mufa de langa maneta de deschis capota.
Este o mufa in care se gasesc firele care duc in spatele masinii.
Verifica acolo(scoate plasticul din stanga stalpului si se vede o mufa mare).
Numai bine!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 23 Jan 2011, 11:52
Post #5


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Tot nu merge,am incercat si asta.Poate mai sunt idei.Ms. blink.gif


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyna
post 17 Mar 2011, 23:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 March 11




buna ziua,am nevoie de un sfat,in mers cu masina dintr-o data ceasul la apa si motorina au "cazut" pe zero iar masina mergea scotand un sunet destul de gros la motor si nu se mai accelera.ce sa fac?multumesc


--------------------
renault megane classic 1.9 DCi 2001 - bn-03-xkv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 18 Mar 2011, 08:59
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




dyna, pentru inceput verifica urmatoarele:
- sigurantele F8 si F18 din cabina (sub volan).
- punctul de masa de langa ECU (injectie)

Mai are si alte simptome ?


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyna
post 18 Mar 2011, 12:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 March 11




din cate am vazut eu aseara,masina ma ducea in hopuri,se accelera si pe urma parca mergea in gol motorul scotand un sunet ciudat,plus ca mi s-a blocat computerul de bord pe consumul de motorina si a ramas pe 0.2 l.multumesc de ajutor.

18 Mar 2011, 13:53:
apropo unde este punctul de masa de langa ecu?

This post has been edited by dyna: 18 Mar 2011, 12:53


--------------------
renault megane classic 1.9 DCi 2001 - bn-03-xkv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 18 Mar 2011, 14:37
Post #9


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Ti se aprind ceva martori in bord ?


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 18 Mar 2011, 15:33
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




dyna, masa de la ECU este chiar langa gatul de umplere lichid spalare parbriz, galben.
E ciudat comportamentul pe care-l spui, incearca o resetare la tot, scoate borna "minus" pentru 15 min. si "porneste" pozitiile pt. descarcare completa (cu borna scoasa).


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 18 Mar 2011, 18:19
Post #11


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




CB se poate bloca si la proasta alimentare din baterie. Ti se aprind alti martori ?


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyna
post 18 Mar 2011, 20:05
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 March 11




multumesc pentru toate sfaturile.sa va spun ce a fost de fapt,luata din reprezentanta renault de la bta,veneam spre casa(nasaud) si a aparut aceea problema de care v-am intrebat.am mers azi la ei si mi-au spus ca au uitat sa-mi puna conducta de aer la injectoare.am venit acasa,am gasit furtunul oriunde ,dar nu la locul lui.asa ca am remediat prima problema.mai ramane sa vad de indicatorul de motorina si apa,sa verific maine sigurantele.aveti cumva alte pareri despre indicatoarele de apa si motorina care stau la 0?


--------------------
renault megane classic 1.9 DCi 2001 - bn-03-xkv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyna
post 21 Mar 2011, 17:47
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 March 11




am rezolvat ceasul de motorina ,indica volumul de carburant din rezervor,dar acul de la apa sta tot pe zero.cum as putea remedia situatia?cei de la renault,in afara de a o tura la nesfarsit si de a ridica din umeri nu au reusit nimic.


--------------------
renault megane classic 1.9 DCi 2001 - bn-03-xkv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 22 Mar 2011, 12:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




Eu am o problema ciudata si numa' nu-i dau de cap. Acele de la carburant si temperatura cad cateodata mai jos putin decat normal si e foarte deranjant. Cad deodata, deci banuiesc ca acelasi contact imperfect sau aceeasi problema o au amandoua. Nu stie cineva cam pe unde ar trebui sa caut acel contact imperfect pentru cele doua indicatoare? Multumest anticipat.


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 22 Mar 2011, 12:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




MirceaVio, eu as incepe prin verificarea mufelor din tabloul de bord.

dyna, sunt cateva lucruri pe care nu le inteleg
- ce furtun de aer de la injectoare zici ca era scos ? (aerul nu se pupa cu injectoarele de nici o culoare)
- ce problema a fost la indicatorul de combustibil ?

Scrieti si rezolvarile problemelor astfel cei care citesc aceste discutii vor sti de unde sa inceapa.

This post has been edited by radunre: 23 Mar 2011, 08:35


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 22 Mar 2011, 12:52
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




@radunre - tabloul de bord e undeva pe langa clapeta de deschidere a capotei cumva? In stanga volanului si mai jos?


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 22 Mar 2011, 13:07
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




nu, ma refeream la panoul cu indicatoare/ceasuri.


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 22 Mar 2011, 13:23
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




La aceste mufe am acces pe sub volan sau pe undeva pe acolo?


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Mar 2011, 13:24
Post #19


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.914
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cred ca ai acces pe sus dupa ce dai plansa de bord jos ... nu este complicat de dat jos ..


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyna
post 22 Mar 2011, 21:35
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 3 March 11




nu-mi indica temperatura la apa in bord,acul sta pe 0,cum as putea remedia aceasta problema?multumesc


--------------------
renault megane classic 1.9 DCi 2001 - bn-03-xkv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 23 Mar 2011, 09:11
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.570
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




MirceaVio si dyna, folositi documentele atasate pt. a verifica prezenta semnalului pentru cele 2 indicatoare cu probleme. In fisierul NT_3202A, gasiti procedura de diagnoza pt. toate indicatoarele din panoul cu instrumente.
Attached File  Codification_Compteur_1.1.pdf ( 53.67k ) Number of downloads: 164
Attached File  Codification_compteur_1.2.pdf ( 104.56k ) Number of downloads: 105
Attached File  Connecteur_4_broches_vers_2_Broches.pdf ( 14.32k ) Number of downloads: 87
Attached File  NT_3202A_instrument_panel.pdf ( 143.42k ) Number of downloads: 107


MirceaVio, avand in vedere anul, cred ca e Megane 1 phase 1 si ar trebui sa ai 4 conectori pe panoul cu instrumente.
Pt. a ajunge la mufe, trebuie sa demontezi plansa de bord, demontezi 2 suruburi in spate la capacele difuzoarelor de inalte, si incepi sa ridici plansa in partea volanului dupa aceea in partea torpedoului si la sfarsit o tragi inspre spatele masinii.

dyna, verifica circuitul de la senzorul de temperatura pana la panoul cu indicatoare, schema de mai jos, 244 senzorul, 247 panoul. Senzorul este dublu, o parte pt. ECU injectie si o parte pt. indicator.
Attached File  injection.pdf ( 97.04k ) Number of downloads: 73

coolant_temperature_sensor_position.jpg ( Size: 217.13k ) Number of downloads: 495


Dati de stire ce ati reusit...

LE. senzorul de temperatura antigel pentru 1,9dCi este 99% compatibil cu cel de Logan 1.5dCi - ~25ron (made in Luxembourg)

This post has been edited by radunre: 23 Mar 2011, 13:41


--------------------
MB E250 2011 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MirceaVio
post 23 Mar 2011, 10:23
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 15 October 08
From: Oradea




In weekend o sa ma apuc sa desfac si sa-mi bag nasul pe acolo. Cu ocazia asta mai vad de ceva greierasi prin bord(sper sa nu dau nastere altora biggrin.gif ). Revin cu vesti (bune, sper!).
radunre - jos palaria cheers.gif respekt.gif

This post has been edited by MirceaVio: 23 Mar 2011, 10:25


--------------------
Renault Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique - 1998 / 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th June 2024 - 01:11
Dacia