Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

65 Pages « < 20 21 22 23 24 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfaturi Audio Renault Megane 3

djcristi
post 30 Jul 2015, 18:15
Post #631


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




schimbi degeaba difuzoarele etc, playerul OEM mai ales al tau low nu are putere suficienta/calitate, depinde si cat de departe vrei sa mergi cu auditia.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 30 Jul 2015, 19:10
Post #632


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Am vazut ca scria Blaupunkt pe el. Chiar asa prost sa fie?

Eu cel putin m-as multumi ca sa aiba ceva mai mult bass si sa nu distorsioneze la maxim, n-am nevoie de amplificatoare sau cine stie ce putere muzicala, am nevoie sa fiu multumit de el la fel cum sunt multumit de masina (pe care o am de atatia ani si imi place si acum).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 30 Jul 2015, 22:43
Post #633


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




ce legatura are marca cu solutia folosita pe playerul respectiv?!

distorsiunile sunt de la difuzoare , nu de la player, de la player pierzi calitate doar (din DAC).


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 31 Jul 2015, 12:30
Post #634


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(djcristi @ 30 Jul 2015, 23:43)
distorsiunile sunt de la difuzoare , nu de la player, de la player pierzi calitate doar (din DAC).
*


Distorsiunile sunt in primul rand de la amplificatorul audio din player,apoi de la difuzoare.
Ai un exemplu mai jos,din schema unui Pioneer DEH-P8600MP.
THD--> https://en.wikipedia.org/wiki/Total_harmonic_distortion



This post has been edited by azaghorth: 31 Jul 2015, 12:31


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 31 Jul 2015, 13:18
Post #635


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




mai studiaza domeniul audio, THD mare provine in principal din DAC, deci nu are legatura cu amplificarea, intradevar si din amp se distorsioneza la volum mare dar foarte putin.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 3 Aug 2015, 15:57
Post #636


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Lasa atitudinea asta de atotstiutor,ca si cu injectorul piezo ai dat-o de gard
Sustine afirmatia si poate te cred.
Noroc ca nu proiectezi tu DAC-uri ca ar iesi cu THD mare biggrin.gif
Tocmai ca sursa trebuie sa aiba o distorsiune cat mai mica,ca dupa amplificare va fi mai mare.
Un DAC bun are THD -100dB.Asta inseamna 7.7uV,daca asta la tine e THD mare comparativ cu cel al amplificatorului...e ok,apuca-te de altceva laugh.gif

This post has been edited by azaghorth: 3 Aug 2015, 16:04


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 3 Aug 2015, 17:05
Post #637


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




cu ce injector piezo am dat-o in gard??!?

lasa partea audio pentru altii... cand o sa vezi tu un DAC cu SNR de 100 dB pe un sistem OEM normal (adica nu premium) sa ma anunti.
Si nu tine neaparat de DAC , adica de IC-ul in sine, se adauga mult zgomot si din cauza PCB-ului prost gandit, si crosstalk lafel.

Normal ca la amplificare cresc distorsiunile , dar deja daca ai fi ajuns in stage-ul de amplificare la HU OEM cu un semnal curat, s-ar fi auzit mult mai bine, nu partea de amp e problema acolo..., adica nu aia face diferenta...

comparatie directa : HU Carminat CNI2 de pe meg2.2 VS player JVC cu DAC pe 24 biti (gama medie, deci nu high-end): diferenta de la cer la pamand la calitate, plus posibilitate reglaje/functii suplimentare la al doilea player (pre-out pt subwoofer , low-cut, high-cut, etc). Comparate cu aceeasi calitate a sursei , Carminat pe CD , aftermarket pe USB (ipod), deci tot input digital (PCM 44.1k).

revenind de unde am plecat , @Laurentziu83 se plangea de altceva, in cazul lui problema e de la difuzoare , care nu duc mult bass si la volum mare distorsioneaza pe medii (cu bass-ul redus chiar). Asta tine direct de calitatea difuzorului (eventual si a incintei) nicidecum de amplificator. De exemplu si eu am schimbat difuzoarele OEM Sofaital cu cele aftermarket dedicate megane 2 (pioneer) si diferenta pe medii/tweetere la volum mare este semnificativa.

This post has been edited by djcristi: 3 Aug 2015, 17:17


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 4 Aug 2015, 11:52
Post #638


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Orice componenta electronică din calea semnalului introduce distorsiuni intr-o masura mai mare sau mai mica.. Un amplificator in functie de nivelul semnalului de intrare poate sa nu introduca, sau poate sa introduca distorsiuni foarte mari.

Colegul azaghorth, tu in ultimul rand ai confundat distorsiunile cu raportu semnal zgomot. Amplifu meu are un SNR de 96 dB si este capabil sa puna la iesire 56w @ 4 ohm cu THD 0.1%, 61w cu THD 1%, si 70w cu THD 10%. Distorsiuni de sub 1% nu sunt audibile. 96dB SNR este calitatea unui CD audio. La mine HU original pe CD suna extraordinar cu amplificatorul separat pe boxe. Stereoimagine, control frumos in toata gama de frecvente. Fara amplificator in schimb, pam pam, poc poc. Normal ca si boxele au facut diferente.

In concluzie, amplificatorul HU-ului intra in clipping catre maxim (ca orice alt amplif de altfel). Nu are suficienta putere sa duca boxele, asa ca baraie. In functie de capabilitatile boxelor, se poate pune alt amplificator care sa le duca asa cum trebuie.. Degeaba au boxele 20w bucata, amplifu fiind capabil sa dea 10w fara distorsiuni si 20w in clipping. Mai bine 20w fara distorsiuni, gainul reglat ca acolo sa fie maximul, toate bune si frumoase.

Bass nu iese de nicio culoare din difuri de 13 cm, eu unul nu am reusit sa il scot. Asta cu usi antifonate cu membrana bituminoasa aka dynamat.

This post has been edited by IDF: 4 Aug 2015, 11:58


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 4 Aug 2015, 13:52
Post #639


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




Da, e problema normala sa nu poti scoate kick din 13cm pe panourile de usi de Renault... Eu am lasat sub-ul se urce mai sus in frecventa, cred ca pana la 250 urca acum, si imi ofera el ceva kick, dar la volum mediu e ok, spre maxim face cursa aiurea dif-ul lui. Dar momentan l-am lasat asa , e mai placuta auditia decat kick deloc wink.gif

Cum ai reusit tu sa scoti pre-out din HU OEM ? (ca sa pui amp extern)


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 4 Aug 2015, 14:14
Post #640


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Amplifu tine 9 V pe intrare (infinity kappa 54a) . In mod normal se poate baga direct semnalu mare. Dar am pus divizoare de tensiune sa stau linistit. Iar mai departe semnal pentru cel de-al doilea amplif (sub) iau din preoutul primului (infinity kappa 202a). Crossover la 90 Hz, am destul kick, nu vreau sa fie prea localizat in spate. Asa e aproape... integrat. Dar nu sunt multumit, probabil voi cauta sa pun difuzoare ceva mai faine, si sa schimb amplifu pentru sub cu unul in clasa D. Asta trage mult prea mult curent pentru ce pune la iesire.

Prioritar acum este sa termin subwooferul horn pentru cateva demo-uri, doar asa de show-off, vreun clip ceva eventual, sa arat ce inseamna 103 dB/w/m cu extensie liniara pana la 23 hz. Gonna be massive cu doar 600w.

This post has been edited by IDF: 4 Aug 2015, 14:16


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 4 Aug 2015, 14:38
Post #641


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




da, pt subw-auto si eu recomand clasa D la amp, avand in vedere gama de frecvente , unul AB nu s-ar simti la auditie, dar consuma mult mai mult.

pai inseamna ca tu ai preluat semnalul din iesirea high a playerului OEM , deci se pierde si acolo calitate , plus adaptarea de nivel cu care intri in amp-ul tau, orice adaugi pe traseu introduce o distorsiune sau introduce crosstalk.



--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 4 Aug 2015, 17:47
Post #642


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Stai linistit, daca asculti nu o sa te mai intereseze distorsiunile ce le baga 2 rezistoare. Chiar suna bine din orice punct de vedere si nu as renunta la setupul actual pentru niciun OEM cu nume greu. Sugestie prietenoasa este ca firele de semnal ce merg din fata in spate sa fie torsadate, se elimina astfel cuplaje electromagnetice. Rezistoarele trebuie dimensionate astfel incat sa nu se disipe foarte multa putere pe ele (reduce distorsiunile johnson nyquist ). Pragul de zgomot a crescut oarecum audibil dar este mascat usor de catre muzica SAU de catre masina in functiune. Tranzistorii fac minuni pt SQ.

Vezi ca daca subul tau are incinta portata si il ai filtrat la 250 hz, o sa-ti scoata armonici urate pe port (in functie de cum e dimensionat portul). Fa o simulare in winisd daca poti si vezi unde iti intra prima armonica, apoi filtreaza inainte de ea.

This post has been edited by IDF: 4 Aug 2015, 17:48


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 4 Aug 2015, 18:09
Post #643


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




da, nu am spus ca este un subwoofer high-end wink.gif este unul chiar low , tub activ Sal XB-12A , 80W rms, incinta are gain foarte mare , deci nu si calitate. Pentru auditie normala se aude binisor, din potentiometrul lui filtrul e pe maxim (180hz) , dar panta de taiere nefiind abrupta (db/oct), duce pana la 250 zic eu, deci ia si ceva kick.
Daca il tai din player la 120hz , se aude mult mai ok la volum maxim, adica face presiune buna fara sa se plimbe membrana aiurea, dar nu are kick.
Asadar il reglez in functie de ce vreau sa ascult, normal il las netaiat pe iesirea pre a playerului, si cand vreau sa ascult un gen de muzica unde e nevoie de putere/volum (gen dub/dnb) il tai la 120. Difurile din usi le tin la bass -1 din player ca sa nu distorsioneze pe joase si sunt multumit, mai am varianta sa le pun pe high-cut , dar raman cam fara med-low in masina.

Legat de ce spuneai cu transportul semnalului din fata in spate, tu il transporti pe high , asa ca nefiind semnal mic, nu prea poate lua interferente pe traseu. Problema e la cele pre (low), ca acolo sunt usor influentabile, deasta se prefera la un sistem de calitate folosirea unui semnal balansat la transferul semnalului analog. Spre exemplu cum la Alpine prin AI-net se poate trimite pre-ul in spate la Amp fara a lua interferente/crosstalk.

This post has been edited by djcristi: 4 Aug 2015, 18:13


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IDF
post 5 Aug 2015, 05:41
Post #644


Membru autentic


Group: Members
Posts: 316
Joined: 21 November 10
From: Timisoara




Ai fi uimit, dar interferențele există, in principal de radiofrecvență, chiar si cu transport pe semnal mare.

Dacă ti se pare ca incinta subului are gain mare ( ?! ma gandesc ca de la acordare ), baga un ciorap in port si go sealed. Masina in sine are gain cat china, de aia daca raspunsul subului este pana jos la 50, apoi are rollof de 6-8 db / oct se poate trai lejer cu el sealed si sunand frumos. Eu am un gain de vreo 15 db @ 20 hz + un gain deranjant de vreo 12 @ 60, wich goes boom. In cifre si la misto, fara sa aibe de a face cu muzica, la 300 w cu infinity ref 1260w in incinta acordata la 33 hz scoteam 131 db la 50, 129 la 40, 125 la 30, 120 db la 20 si 105 la 15 hz. Difu asta in horn o sa poata scoate la 130 @ 20 hz cu un maxim de 138. Sper ca e o previziune care se va materializa curand. Apoi gonna go sealed ca sa si cante muzica frumos.


--------------------
BMW 320 E92
ex: Renault Fluence 1.5 dci 110 Expression plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 5 Aug 2015, 10:56
Post #645


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




da, pe compresie se aude altfel dar e nevoie de mai multa putere wink.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 10 Aug 2015, 16:24
Post #646


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(djcristi @ 3 Aug 2015, 18:05)
lasa partea audio pentru altii... cand o sa vezi tu un DAC cu SNR de 100 dB pe un sistem OEM normal (adica nu premium) sa ma anunti.
Si nu tine neaparat de DAC , adica de IC-ul in sine, se adauga mult zgomot si din cauza PCB-ului prost gandit, si crosstalk lafel.

Ok,poate tu te refereai la sistemul audio din Megane,celebrul Arkamys...care e cam slab.
Corect,aici nu o sa gasesti componente performante gen DAC cu THD 0.0005% insa nici 1% (cat are finalul audio),normal...fiecare componenta/etaj is aduce aportul la cresterea distorsiunilor.
Daca ai schema electronica a Arkamys-ului te rog sa mi-o dai,is curios sa vad ce THD au DAC-ul si finalul audio.

QUOTE(IDF @ 4 Aug 2015, 12:52)
Colegul azaghorth, tu in ultimul rand ai confundat distorsiunile cu raportu semnal zgomot.

Nu am incurcat nimica mestere.Pun doua poze:prima este datasheet de la CS4382 (o sa observi ca THD e dat in dB-->cei 100 de care ziceam,iar raportul semnal zgomot=>SNR e dat ca dynamic range, in dB) iar a doua poza cu PCM1796(unde o sa observi ca THD e dat in procente iar SNR e dat ca dynamic range, in dB)
smile.gif

This post has been edited by azaghorth: 10 Aug 2015, 16:34


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Aug 2015, 16:30
Post #647


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu ma refeream la arkamys, care ar tb sa fie mai de top, ma refeream in general la sistemele OEM auto, care sunt cam varza pe partea de fidelitate audio, cele standard, nu cele high-end OEM care costa mii.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusbatrinu
post 11 Aug 2015, 00:01
Post #648


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 9 September 06




Salut.
Pe un Arkamys care a venit din fabrica cu mufe RCA se poate monta port de USB de la alt Arkamys, eventual de la dezmembrari?
multumesc

1.jpg ( Size: 46.58k ) Number of downloads: 446


--------------------
Dacia Logan 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 11 Aug 2015, 00:47
Post #649


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.170
Joined: 13 October 06




Se poate monta ACB la reprezentanta, era in jur de 150 de euro. Daca nu poti folosi audio streaming-ul prin BT direct de pe telefon sau ipod.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Aug 2015, 09:27
Post #650


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




ACB-ul este mai rau decat un xcarlink gen, am explicat mai sus, intra pe analog (aux) in radio, deci calitate-less.

This post has been edited by djcristi: 11 Aug 2015, 09:28


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dalaras
post 12 Aug 2015, 08:40
Post #651


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 9 May 08




Buna ziua, spuneti-mi va rog la radioul de la megané 3, cel fabricat in Turcia se poate face upgrade de software? Acest model este echipat si cu tweetere?


--------------------
renault megane 2014/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chivereanumarian
post 12 Aug 2015, 08:44
Post #652


Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz


Group: Members
Posts: 831
Joined: 22 June 15




Eu am de megane 3 și nu am nici twetere nici mufele acolo ca sa le pun


--------------------
megane 3 bose 2013 Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6 2015,Megane 4 intens estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 12 Aug 2015, 09:33
Post #653


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




Trebuie sa ai mufele acolo, sunt infipte intr-un plastic, vezi foto atasat. Mai intai trebuie sa rupi plasticul ala ca sa incapa tweeter-ul. E prins in 3 puncte, le tai, dupa care mufa iese usor prin spate.
Eu am pus tweetere luate de pe un Clio 3, se potrivesc la fix.

tweeter_m3_1.JPG ( Size: 171.61k ) Number of downloads: 427
tweeter_m3_2.JPG ( Size: 169.2k ) Number of downloads: 258
tweeter_m3_3.JPG ( Size: 143.57k ) Number of downloads: 254

Pozele sunt de pe un forum frantuzesc.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chivereanumarian
post 12 Aug 2015, 10:05
Post #654


Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz


Group: Members
Posts: 831
Joined: 22 June 15




Ms mult o sa le tai astăzi, se potrivesc și cele de pe m2?


--------------------
megane 3 bose 2013 Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6 2015,Megane 4 intens estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvanu96
post 12 Aug 2015, 10:19
Post #655


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.798
Joined: 21 April 15
From: Ploiesti




Da. Eu am pus de M2.


--------------------
Renault Megane 3 2009 Hatch 1.5 dCI 78kw - PH__CSR
Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chivereanumarian
post 12 Aug 2015, 10:36
Post #656


Pagina de facebook Activari Funcții,Hărți 2019,Diagnoz


Group: Members
Posts: 831
Joined: 22 June 15




Merg astea?

Attached thumbnail(s)
56275389_3_1000x700_difuzoare_tweetere_originale_renault_8200041791_caroserie_interior.jpg ( Size: 30.28k ) Number of downloads: 253


--------------------
megane 3 bose 2013 Laguna 2014 2.0 130 ,megane 3 2015 95 cp euro 6 2015,Megane 4 intens estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 12 Aug 2015, 11:54
Post #657


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(dalaras @ 12 Aug 2015, 09:40)
Buna ziua, spuneti-mi va rog la radioul de la megané 3, cel fabricat in Turcia se poate face upgrade de software? Acest model este echipat si cu tweetere?
*



optiunile nu depind numai de tara ci si de echipare. Update de software cu ce scop?


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dalaras
post 13 Aug 2015, 08:05
Post #658


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 9 May 08




Versiunea este"Pro", iar update-ul de software ma gandeam ca poate aduce functii suplimentare pentru sistemul audio.


--------------------
renault megane 2014/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 13 Aug 2015, 11:18
Post #659


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu exista optiune pro smile.gif) iar update-ul de soft nu iti va aduce nimic nou.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dalaras
post 13 Aug 2015, 12:25
Post #660


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 9 May 08




Versiunea "Pro" este varianta de echipare a mașinii, asa s-a numit atunci când am cumparat-o. Mulțumesc pentru răspunsuri.


--------------------
renault megane 2014/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
65 Pages « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 10:40
Dacia