Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Rateuri evacuare

nik01
post 2 Dec 2010, 16:15
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




am un r25 din 92 cu motorul schimbat dar este totusi tot j7t.
da rateuri in evacuare doar cand iau piciorul de pe acceleratie,am schimbat bujiile,vana de relanti de pe o masina care nu avea simptomul acesta.
da rateuri puternice si am ramas fara garnitura de la galeria de evacuare catre saxofon sau cum i-o spune lu ala pe care e sonda lambda.
resort supapa evacuare nu cred sa fie fiindca face doar cand iau piciorul de pe acceleratie,daca urc in turatie si o mentin la 3000 de exemplu nu da rateuri,doar cand coboara in turatie.
mai repede suspectez injector blocat pe deschis fiindca consuma mai mult cu un litru la 100 km fata de j7t care l-am avut pe cealalta masina.
deci cum depistez care e injectorul sau problema care o am?
o s-a schimb sondele de temp aer si lichid racire dar poate a mai trecut cineva prin asta si imi poate da un sfat.
mersi anticipat.


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 3 Dec 2010, 10:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




vezi sa nu ai ceva toba infundata , incearca sa desfaci la prima toba colierul si porneste-o vezi daca mai face


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik01
post 3 Dec 2010, 15:36
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




toba nu este infundata sigur,daca era infundata scapa toate gazele pe la compartiment motor la garnitura distrusa de dupa galerie evacuare sau se oprea motorul.
e ca si cand astupi evacuarea cu o carpa cu motorul mergand.
ce am facut azi:am schimbat aprinderea cu tot cu bobina,modulul care se ocupa cu avansul la aprindere,si am refacut reglajul potentiometrului de pe axul clapetei de acceleratie ca motorul s-a raspunda instantaneu la acceleratie si s-a nu cada in ture cand dau drumul la acceleratie.
era o pozitie care la revenirea acceleratiei scadea sub 900 de ture si urca imedia la turatia de relanti.
acum se vede ca este mai sprintena la pornirea de pe loc si la ridicarea in ture.
am pus benzina de 99 si nu mai da rateuri ca inainte,ramane s-a schimb garnitura de la evacuare ,sonde temp aer si lichid racire si dupa ce o las sa mearga ceva timp ii dau bujiile jos sa vad daca am vreuna uda.
si reglaj culbutori fiindca pe alte forumuri se da ca posibila cauza si neetaseitatea supapelor dar pana in primavara pot s-a merg cu ea asa ca nu deranjeaza f tare.
daca nu era garnitura distrusa nici nu imi dadeam seama ca da rateuri,si nu este de la neetaseitate fiindca la celalalt r25 cand l-am cumparat aveam galeria evacuare sparta si inafara de gaze fierbinti la motor nici vorba de rateuri sau comportament ciudat la masina.


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 3 Dec 2010, 17:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




QUOTE(nik01 @ 3 Dec 2010, 15:36)
am refacut reglajul potentiometrului de pe axul clapetei de acceleratie ca motorul s-a raspunda instantaneu la acceleratie si s-a nu cada in ture cand dau drumul la acceleratie.
era o pozitie care la revenirea acceleratiei scadea sub 900 de ture si urca imedia la turatia de relanti.
*



Salut!
Mai precis te rog cum ai facut aceasta operatiune.Ma intereseaza aceasta problema.Da-mi un nr. de telefon si te sun eu.


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik01
post 3 Dec 2010, 18:07
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




acel senzor (potentiometru sau ce o fii inauntru)este fixat pe lateral cu 2 suruburi ,care ori cu surubelnita sau cu cheie de 7 se slabesc si suportul in dreptul suruburilor avand slitz(decupare ovala) am exagerat reglajul ducandu-ma complet intr-un sens si complet in celalalt urmarand ce se intampla cu reactia motorului la acceleratie.si am ales o pozitie care,dupa ureche,mi s-a parut a fii ok.
dar acest reglaj cred ca se reuseste doar cu o vana de relanti buna.


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 11 Dec 2010, 20:16
Post #6


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salut,

Rateurile sunt cauzate de:
- avansul necorespunzator aprinderii. Verificati distributia si senzorul knock(daca are).
- blocarea regulatorului de presiune in rampa (presiune prea mare).
- @nik01; evacuare necorespunzatoare (tobe lipsa sau modificate, neetanseitate in primele doua sgmente ale tubulaturii), plus amestec bogat in benzina(ISC blocat sau functionare defectuoasa a MAP-ului si a senzorilor de temperatura).

TCB


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik01
post 11 Dec 2010, 22:51
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 1 July 06




multumesc de raspuns,ma ocup de ea dupa sarbatori si va comunic rezultatele.


--------------------
renault 25GTX - B25SHS 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 22:27
Dacia