Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

RENAULT19, RENAULT 19 TS 1991/5 BENZINA 1399

oanabc.ro
post 16 Oct 2010, 23:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




BUNA.AM UN RENAULT19 TS DIN 91 SI NU MAI PORNESTE....NU PREA AM INCREDERE IN MECANICII CU CARE AM VB NIMENI NU SE BAGA SA VADA CE ARE DOAR PARERI


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 17 Oct 2010, 00:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Salutari unui nou membru !

Te rog sa oferi mai multe detalii: tipul motorului, manifestarea in amanunt, geneza problemei etc.

Nu mai porneste deloc, niciodata, greu, foarte greu, cu motorul cald sau rece ?
Problema s-a manifestat brusc, gradual ?

Esti din Spania sau doar numerele ?


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 17 Oct 2010, 12:41
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




doar numerele sunt din spania.am pornit-o dupa 2 min am oprit-o si apoi nu a vrut sa mai porneasca deloc.inainte am avut probleme cu radiatorul a fiert apa de vreo 4 ori pana mi-am dat seama ca nu mergea si am facut-o.nu stiu sigur motorul cred ca e 1399 scrie pe carte


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 17 Oct 2010, 13:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Motorul este de 1397 sau 1390, nu pare mult dar sunt tipuri complet diferite, tipul este trecut in acte sau pe motor- tablita de aluminiu. Trebuie sa fie ceva in genul: C1J, C2J, C3J sau E6J, E7J. Are carburator sau injectie ? Motorul la aspectul exterior seamana foarte mult cu cele de Dacia sau nu ?

Nu ti-a mai pornit dupa ce a functionat, motorul fiind cald sau la rece dupa prima pornire ,ai oprit-o si apoi nu a mai vrut.

Spui ca ai avut de 4 ori probleme cu radiatorul, ca a fiert motorul dupa care ai facut-o. Sa defectat ceva, ce anume i-ai facut / reparat ?

Dupa aceea functiona bine, martorii de temperatura apa si de presiune ulei cum se comportau in mers? Aveai suficient ulei si apa in motor ?

Inainte sa nu-ti mai porneasca precum spui, masina era functionala, a mai dat semne de asemenea probleme la pornire ? Bateria este buna, cand era cald pornea ?

Te rog sa oferi raspunsuri la aceste intrebari ca sa te putem ajuta !


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 17 Oct 2010, 20:42
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




1390 este motorul.motorul era rece pt ca a fost pornit doar 5 minute.cred ca era ceva de la electrica cand a reparat radiatorul.da a functionat bine,avea totul ok.doar facea probleme la pornire dar nu mereu dimineata dupa ce statea o noapte oprita sau dupa cateva zile fara a porni masina,bateria este buna totusi o voi schimba dc este nevoie.
maine pot sa iti mai dau detalii despre masina dc este nevoie ca am sa vad dc are alte detalii cum spui despre motor.nu stiu sa iti spun dc este pe injectie sau carburator am sa aflu si iti spun
multumesc din suflet
am sa fac niste poze cu ea si iti trimit dc pot sa vezi motorul


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 17 Oct 2010, 20:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Fiert motor si mers cu motorul "fierband" probabil garnitura de chiulasa. Tre sa aiba o sonda pe radiator.. mare atentie cu aia. Ce inseamna nu porneste? Invarte electromotorul?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 18 Oct 2010, 10:56
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Foarte probabil daca apa a fiert de 4 ori, posibil si alte probleme mai... grave.
Sa speram ca nu

Dar ar trebui sa porneasca, doar ultima oara a functionat. chiar daca functionarea ar fi defectuoasa !

Motorul daca ar avea carburator l-ai putea porni mai usor chiar cu bateria ceva obosita. Codul motorului ar trebui sa-l regasesti undeva in acte sau inscris pe el, pe o tablita de aluminiu ori stantat in fonta. Motorul fiind de 1390cc este E6J sau E7J asta trebuie sa cauti, acolo unde ai vazut scrisa capacitatea cilindrica



--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 18 Oct 2010, 15:05
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




am last cateva poze cu motorul in gallery foto dc vrei sa le vezi.multumesc


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 18 Oct 2010, 17:37
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




salutare.
motorul tau este un 1,4 energy.Motorul asta a fost pus si pe Dacia supernova.
Este injectie monopunct, nu carburatie.
Du-te la un service Renault, poti incerca....
Se poate sa fie un senzor defect.



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uskatu
post 18 Oct 2010, 18:12
Post #10


Energy


Group: Members
Posts: 102
Joined: 6 November 06
From: Craiova




Salut!
Din ce vad eu , cred ca este vorba de carburatie, sper sa nu ma insel. Motorul arata la fel ca al meu, este un 1.4 Energy E6J, carburator Weber dublucorp, 59Kw(80cp). Din cate am vazut seamana foarte mult cu E7J care s-a pus pe clio, supernova etc, corpul motorului practic este la fel, numai ca E7J are filtrul de aer undeva deasupra motorului, nu in lateral dreapta(privit din fata masinii), sper sa nu gresesc. Parerea mea este ca ar trebui verificata aprinderea (bujii, fise, delcou, bobina), eventual curatat carburatorul cu o solutie pt asa ceva si reglat de un mecanic priceput, daca se poate chiar pe stand de reglat carb. Bafta!


--------------------
Renault 19 - DJ 21 FIL 1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 18 Oct 2010, 18:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Injection.... Fata draga, esti din Bc? Unde stai sa vedem si noi masina ta?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 18 Oct 2010, 18:47
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




da, am vaut pozele mai bine acum.
scuze, e carburatie 100%, nu are calculatorul de injectie....


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 18 Oct 2010, 18:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




QUOTE(renault19tse @ 18 Oct 2010, 18:47)
da, am vaut pozele mai bine acum.
scuze, e carburatie 100%, nu are calculatorul de injectie....
*




Pai si calculatorul din poza de la ce este?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 18 Oct 2010, 18:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




e modulul de aprindere cred...


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 18 Oct 2010, 18:53
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Am belit ochii mai bine si avand ca e deasupra bobinei probabil ca are o legatura cu aprinderea... deci se pare ca e carburatie...
Mai ales ca pe langa cablul de acceleratie mai trece unu', care cred ca e socul, nu?

This post has been edited by dj_bonssay: 18 Oct 2010, 18:58


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 18 Oct 2010, 19:53
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




buna.stau langa scoala nr 11,pe 22 dec
multumesc de sfaturi


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 18 Oct 2010, 20:18
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Intr-adevar este motor E6J, are carburator, nu injectie monopunct, se vede clar.
N-a lipsit mult, acu' ceva timp, sa cumpar un Chamade cu acelasi motor....de la Politie !

Frumoasa masina, mai putin surubul de aerisire improvizat !

Oana ai mai incercat sa-l pornesti ?

This post has been edited by BLUE R 19: 18 Oct 2010, 23:05


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 18 Oct 2010, 21:15
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




da am incercat de mai multe ori dar nu merge,am crezut ca e de la baterie ...am dat curent la baterie,dar nimic.
oricum cu sfaturile de la voi am sa vb cu un alt mecanic sa vad ce e de facut
da masina chiar dc are 19 ani e intretinuta dar eu cum nu prea cunosc ............
acel buton mi-a fost smuls cand fierbea apa de catre o pers cam inconstienta si a trebuit sa improvizez dar nu e o problema il schimb
In cocluzie ce credeti ca poate fi.care ar fi cauza ca nu mai porneste?

This post has been edited by oanabc.ro: 18 Oct 2010, 21:20


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 18 Oct 2010, 21:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Probabil ca bateria deja este slabita dupa incercari,poate descarcata. Sa o incarci undeva daca poti. Ar fi bine sa o pastrezi in casa daca te descurci sa o dai jos(desfaci intai - si la montaj pui intai +), vezi sa montezi bornele in acelasi loc. Mai este prinsa si pe caroserie.

Cand vei mai incerca pornirea, sa urmezi pasii:

1----scoti masina din viteza

2----tragi socul cam 60% din cursa (daca reuseste pornirea il apesi putin cate putin,nu imediat, in functie de evolutia motorului-cu motorul incalzit sa fie complet oprit)

3----apesi de mai multe ori pedala de acceleratie, cursa completa (cam 10 ori)

4----imediat dupa asta, tinand piciorul stang complet apasat pe ambreiaj, fara a accelera, incerci sa pornesti motorul. Sa fi atenta si daca motorul da semne sa porneasca, imediat sa calci brutal acceleratia in etape succesive, scurte si rapide, nu continuu .

Poate te ajuta concetateanul dj_bonssay

18 Oct 2010, 23:57:
A umblat cineva la fisele bujiilor ?

This post has been edited by BLUE R 19: 18 Oct 2010, 22:57


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazyRyO
post 18 Oct 2010, 22:59
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 17 October 10




Acel motor e un E6J este exact la fel ca al meu , cand ii dai la cheie ce simptome are masina ? iti invarte motorul sau pur si simplu se aude doar un "clank" si asta e tot , ca se poate sa fie si din electromotor sa nu iti mai invarta motorul . ai incercat sa o pornesti impinsa ?


--------------------
Renault 19 - B 08 NRS 1995
Ce nu te omoara , te face mai puternic !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 19 Oct 2010, 20:27
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Oana ce-ai mai facut cu masinuta ?


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 19 Oct 2010, 20:46
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




nimic inca asteptam raspunsuri concrete ca sa stiu ce am de facut
pt crazy..........nu face nici un zgomot,vrea sa invarte dar nimic mai mult.adica e un zgomot slab ca ar vrea sa invarta dar nu mai mult,aaaaaaaaa da semne ca si cum s-ar iineca dar nu sa opreste cand dau cheie dar nici nu porneste sad.gif
blueR19...............nu a umblat nimeni la ea decat am incercat sa ii dau curent la baterie de la alte masini dar nimic mai mult,oricum maine incerc sa fac ce m-ai sfatuit si de cuncetatean nu stiu nimic wacko.gif
multumesc

This post has been edited by oanabc.ro: 19 Oct 2010, 20:48


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 19 Oct 2010, 22:43
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Da incearca intai sa o pornesti cum ti-am spus, respecta toti pasii, dar trebuie sa ai bateria buna ori ia curent de la alta cum ai spus. Electromotorul trebuie sa invarta bine motorul (sa nu poti numara rotatiile). Incerci de mai multe ori cateva secunde cu putina pauza intre tentative. Prima data chiar mai scurt ca sa tai uleiul.

Benzina

Baterie buna

Electromotor Bun


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 19 Oct 2010, 23:51
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut, din ce povesteste senorita aici, cred ca este electromotorul. Spune ca vrea sa se invirta, dar nu prea se invirte mai deloc, parca asa am inteles eu. Deci, cea mai simpla varianta ca sa vezi daca este electromotorul defect, pui pe cineva sa te impinga sau sa te tracteze.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 20 Oct 2010, 02:10
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Eu cred ca e din alta parte. Atunci cand a incercat, prima data, sa porneasca baterie avea si daca electromotorul face acum aaaaaaa inseamna ca ar vrea sa se miste... dar avand in vedere ca in timp a mai fortat bateria, acum nu mai are curent. Parerea mea. Oana, n-am uitat de tine doar ca sunt prins cu treaba la birou... promit cand sunt liber sa te vizitez. O zi buna!


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uskatu
post 20 Oct 2010, 07:27
Post #26


Energy


Group: Members
Posts: 102
Joined: 6 November 06
From: Craiova




In primul rand cred ca ar trebui incarcata bateria sau inlocuita cu una buna si incearca sa o pornesti impinsa. S-ar putea sa fie pe duca periile de la elctromotor. Plus ca dupa atatea incercari nereusite este posibil sa fie si innecata! Benzina este pe rosu?


--------------------
Renault 19 - DJ 21 FIL 1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 20 Oct 2010, 23:04
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




va multumesc dar nu stiu ce sa fac cred ca am sa o vand ca nu mai am bani sa o intretin este o masina frumoasa si cere multa intrtinere imi pare foarte rau ca este prima mea masina si am muncit f mult ca sa o cumpar dar aici in romania se fura pe fata in orice si nu mai imi permit sa o intretin asa ca dc cineva este interesat sa imi lase mesaj,offfffffffff imi vine greu dar nu mai stiu ce sa fac

va multumesc din suflet pt sfaturi sad.gif
pt uskatu..........e posibil sa fie innecata dar benzina nu e pe rosu,cei care au incercat sa o porneasca au zis ca e bun electromotorul wacko.gif ce stiu nimeni nu zice nimic serios sad.gif

This post has been edited by oanabc.ro: 20 Oct 2010, 23:08


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 21 Oct 2010, 01:14
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Oana nu dispera! Ce esti in gemeni de ti se taie asa repede elanul ?

Ai incercat sa o pornesti precum ti-am spus ?

Tremuie sa o rezolvi ! Incearca sa verifici si toate sigurantele, sunt sub bord in partea dreapta. Scoti cate una, te uiti la ea daca este arsa(firul intrerupt) si o pui la loc. Pe cele arse le schimbi.

Sa te uiti bine si pe la motor daca este cumva vreun cablu sau furtun desprins de la locul lui, poate era slab si a cazut. In special la carburator si la bobina de inductie, acolo unde vine fisa centrala , langa mai sunt niste mufe cu fire subtiri.

Sa iai la rand mufele din acele locuri si chiar daca arata a fi bine prinse, sa le presezi bine una in alta.

This post has been edited by BLUE R 19: 21 Oct 2010, 09:36


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanabc.ro
post 21 Oct 2010, 12:05
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 16 October 10




nu sunt in gemeni sunt rac dar am sa mai incerc cum spui si oricum iti multumesc din suflet


--------------------
RENAULT renault19 - M 1371 MG---SPANIA 1991/5 ts
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 22 Oct 2010, 21:57
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Noutati, Oana ?


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 16:05
Dacia