Probleme Motor Clio 1.5 DCi nu stie nimeni ce are!
![]() ![]() ![]() |
Probleme Motor Clio 1.5 DCi nu stie nimeni ce are!
Danootz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 March 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2006 DCI Fidji
- BC-06-GUC
|
|||
dionel78 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 23 October 10 From: bucuresti ![]() |
Am avut un clio 1,5/65 cp , masina de la munca(185000 km),consuma mai rau 1000 km=4l de ulei,am fost in service iau masurat compresia si au constatat ca segmentii sunt uzati,probabil si camasile pistonului care din cate am inteles fac corp comun cu chiulasa,au tras-o pe dreapta(dupa ce in prealabil iau schimbat injectoare,turbina investitie de aproximativ 8000 lei
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 1.5 dci/82cp
|
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
@Danootz obligai pe aia de la service sa iti faca un test de compresie pt a nu desface motorul degeaba.... oricum cam toate simptomele spuse de tine duc la lipsa compresiei , adica segmenti uzati , dar este posibil sa fie numai chiuloasa defecta (ghidurile de la supape , si simeringurile ) ....
@dionel78 camasile "pistonului" in nici un caz nu fac corp comun cu chiuloasa ... cum ai mai desface motorul daca ar face corp comun? camasile alea sunt incastrate in blocul motor ... probabil ai inteles gresit .... This post has been edited by gabidrideanu: 19 Nov 2011, 02:28 |
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
vik_nini01 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 14 December 10 ![]() |
caldura da in masina?daca zici ca baga ulei in vas de expansiune poate fi garnitura de chiuloasa arsa....nu ma pricep foarte bine dar din cate stiu are legatura!sper sa nu gresesc ,mai informeaza-te siu pe tema asta!
This post has been edited by vik_nini01: 19 Nov 2011, 11:36 |
--------------------
renault
clio II
2003 hatchback 1.5dci
- bv 87 nin
|
|
Danootz |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 March 11 ![]() |
Garnitura de chiuloasa din cate am inteles este din metal si nu se uzeaza asa usor, pe cine am mai sunat mi-a spus ca e posibil sa fie un piston crapat, lucru foarte serios din cate am inteles.Acum sa vad ce or spune "mecanicii" care imi desfac motorul.va voi tine la curent
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 DCI Fidji
- BC-06-GUC
|
|
gabidrideanu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 18 April 10 ![]() |
garnitura de chiuloasa nu este din metal este din piele cu niste inele de metal ... asta din cate stiu eu , metal pe metal nu prea etanseaza bine ... piston crapat putin probabil , dar piston topit da se poate din cauza injectoarelor proaste care pulverizeaza motorina gresit ....
|
--------------------
Renault
Clio
2002 1.5dCi
- B-31-SIV
|
|
janos |
![]()
Post
#7
|
![]() User Group: Members Posts: 613 Joined: 24 January 11 From: Tg Mures ![]() |
QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52) Am un Clio 1.5 dci 47 kw, recent am observat ca imi dispare ulei din motor ( cam 2 litri la 1000 de km)... Uleiul se poate "duce" pe la garnitura de chiuloasa , se poate arde daca este de proasta calitate, poate fi "consumata" de catre un turbo defect, poate curge pe la diferite simeringuri (dar nu asa drastic precum apare la tine) + altele care nu imi pica acum (poate e prea devreme si nu m-am trezit total ![]() QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52) ...totodata si apa din vas, daca desfaceam busonul de la vasul de expansiune se ridica inapoi... ...in vas ca se cam innegrise... Ceea ce ai prezentat denota factul ca ori ai garnitura de chiuloasa arsa sau blocul motor care incorporeaza camasile (asta incercau sa-ti explice cei din service) are fisuri (prea putin probabil insa nu exclus) Faptul ca se ridica este de la diferenta de presiune, aia nu trebuie sa te deranjeze. In conditiile date este normal sa se innegreasca. QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52) ... pe langa asta cand dadeam drumul la caldura imi baga fum in masina... Probabil un mic por / fisura in sistemul de incalzire (vezi schimbatorul de caldura din spatele bordului). QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52) ... in ultima faza arunca si ulei pe la joja... Cat de mult? Cum? Pentru ca daca nu ai presiune de ulei pe rampa, doar gazele carter (pot) arunca uleiul pe acolo. Arunca incorect zis, mai corect sufla. QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52) ...ce ar putea cauza scaderi de presiune in motor... Uzura din motor. Din cate vad apara un taxi in avatar, nu te mira de intrebarea care ai ridicat-o. |
--------------------
CMF-C/D
Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance
2015
- MS 2 cifre 3 litere Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
|
|
Danootz |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 March 11 ![]() |
Aproape rezolvat cu masina, schimbat pompa de ulei, garnitura de chiuloasa, rectificat chiuloasa si arbore cotit, segmenti si cuzineti plus ulei si filtru.Ma duc la service sa fac o proba cu masina si dupa ce s-a incalzit nu mai pornea.Pun tester-u si imi da presiune scazuta pe rampa si eroare in EGR....erori care nu le avea inainte de segmentare."mesteru" voia sa mai cumpar si pompa de inalta presiune ( chipurile de aia nu imi pornea masina).Satul de atatea cheltuieli, ca mi-a si tinut masina o luna acolo, m-am dus la alt service sa mai cer o parere ca prea mi se parea dubioasa faza cu pornirea la cald.La al doilea service ma suna dupa cateva minute si imi spune ca injectoarele mele sunt praf!Sa cada ceru pe mine si nu alta, gasesc pe cnv pe la Comanesti care cu 400 de ron le reconditioneaza si le si monteaza, acolo imi desface omu chiturile injectoarelor si ..surpriza...unu era de Euro 4, in celelalte aveam chituri chinezesti si scria pe ele " fabr 07.2011"! ori masina este din 2006 si nu am umblat niciodata la injectoare.Mi-a schimbat injectorul de euro4 cu unu de euro 3 mi-a facut inca 2, apoi a pornit masina la sfert.Mai trebuie sa le inscriu pe cod si sa imi etansez un furtun la turbo ca imi cam fluiera, da nah..Mesteri.....Asa ca, daca sunteti din bacau sa nu va puna pacatu sa va duceti la Serice in spate la Fostul E-on pe Vadu Bistritei ca cn stie ce va ramane pe masina......De bine de rau nici nu i-am platit manopera pe segmentat, mi-am luat masina si am plecat initial sa mai cer o parere, daca stiam din prima ca imi umblase la injectoare si la EGR ii mai scapam si una....ata ete....
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 DCI Fidji
- BC-06-GUC
|
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Danootz @ 11 Dec 2011, 18:12) Mesteri.....Asa ca, Pai tu nu stii ca trebuie sa-ti scrii codurile de pe injectoare/seria de pe cauciucuri/nr.de la baterie/nr.de Km/cantitatea de ulei+antigel+combustibil cand intri cu masina in service? Ca dupa aia nu se mai stie.....cu ce a venit masina! Seria de caroserie/motor/cutie sunt ale tale? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Danootz |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 March 11 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 DCI Fidji
- BC-06-GUC
|
|
tudorelghiorghiasa |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 24 November 07 From: IASI ![]() |
Oare sa te duci sa stai un pic cu sefu de acolo? Crede-ma ca de mai multe ori habar nu au ce fac baietii de acolo.
Asta e bine cand iti rezolvi tu o problema nu cand esti "rezolvat". |
--------------------
scenic 2000 1.6 16 v
peugeot 207 diesel
2007
- IS 09 >>> RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
|
|
avrambogdan |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 January 09 ![]() |
Sa recunoastem, colegul a fost culmea ghinionistului.
Nu pot sa cred asa ceva. Fereasca Dumnezeu. Atatia bani nu merita masina. Cu una la M2 rezolvai toate problemele si-ti mai ramanea piese Danootz. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007, 1.5dci, 85CP
- PH-10-UNF
|
|
Danootz |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 28 March 11 ![]() |
Ai dreptate avrambogdan si inca este pe butuci......
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 DCI Fidji
- BC-06-GUC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:45 |