Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme Motor Clio 1.5 DCi nu stie nimeni ce are!

Danootz
post 18 Nov 2011, 22:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 March 11




Am un Clio 1.5 dci 47 kw, recent am observat ca imi dispare ulei din motor ( cam 2 litri la 1000 de km), totodata si apa din vas, daca desfaceam busonul de la vasul de expansiune se ridica inapoi,si imi baga si fum sau ulei in vas ca se cam innegrise, pe langa asta cand dadeam drumul la caldura imi baga fum in masina, si in ultima faza arunca si ulei pe la joja.mentionez ca motorul functiona normal, adica daca nu ma uitam sa vad nivelul de ulei si antigel nici nu as fi spus ca e ceva in neregula cu masina.Ma duc la service, din prima constatare mi s-a spus ca trebuie segmentat, plec si dupa 30 de minute ma suna si imi spune ca este turbina de vina ca imi arunca ulei, schimb turbina, cu furtunul de aerisire, iar cand pune manometrul pe motor ii indica presiune slaba.Schimb si pompa de ulei, la fel, nu are presiune.Singura solutie a ramas sa desfaca motorul bucati sa vada.Are cineva vre-o idee ce ar putea cauza scaderi de presiune in motor?


--------------------
Renault Symbol 2006 DCI Fidji - BC-06-GUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dionel78
post 18 Nov 2011, 23:54
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 23 October 10
From: bucuresti




Am avut un clio 1,5/65 cp , masina de la munca(185000 km),consuma mai rau 1000 km=4l de ulei,am fost in service iau masurat compresia si au constatat ca segmentii sunt uzati,probabil si camasile pistonului care din cate am inteles fac corp comun cu chiulasa,au tras-o pe dreapta(dupa ce in prealabil iau schimbat injectoare,turbina investitie de aproximativ 8000 lei radmasa.gif )


--------------------
Renault Symbol 2005 1.5 dci/82cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 19 Nov 2011, 02:26
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




@Danootz obligai pe aia de la service sa iti faca un test de compresie pt a nu desface motorul degeaba.... oricum cam toate simptomele spuse de tine duc la lipsa compresiei , adica segmenti uzati , dar este posibil sa fie numai chiuloasa defecta (ghidurile de la supape , si simeringurile ) ....
@dionel78 camasile "pistonului" in nici un caz nu fac corp comun cu chiuloasa ... cum ai mai desface motorul daca ar face corp comun? camasile alea sunt incastrate in blocul motor ... probabil ai inteles gresit ....

This post has been edited by gabidrideanu: 19 Nov 2011, 02:28


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vik_nini01
post 19 Nov 2011, 11:34
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 December 10




caldura da in masina?daca zici ca baga ulei in vas de expansiune poate fi garnitura de chiuloasa arsa....nu ma pricep foarte bine dar din cate stiu are legatura!sper sa nu gresesc ,mai informeaza-te siu pe tema asta!

This post has been edited by vik_nini01: 19 Nov 2011, 11:36


--------------------
renault clio II 2003 hatchback 1.5dci - bv 87 nin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danootz
post 19 Nov 2011, 23:30
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 March 11




Garnitura de chiuloasa din cate am inteles este din metal si nu se uzeaza asa usor, pe cine am mai sunat mi-a spus ca e posibil sa fie un piston crapat, lucru foarte serios din cate am inteles.Acum sa vad ce or spune "mecanicii" care imi desfac motorul.va voi tine la curent wub.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 DCI Fidji - BC-06-GUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 20 Nov 2011, 00:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




garnitura de chiuloasa nu este din metal este din piele cu niste inele de metal ... asta din cate stiu eu , metal pe metal nu prea etanseaza bine ... piston crapat putin probabil , dar piston topit da se poate din cauza injectoarelor proaste care pulverizeaza motorina gresit ....


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 20 Nov 2011, 08:14
Post #7


User


Group: Members
Posts: 613
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52)
Am un Clio 1.5 dci  47 kw, recent am observat ca imi dispare ulei din motor ( cam 2 litri la 1000 de km)...

Uleiul se poate "duce" pe la garnitura de chiuloasa , se poate arde daca este de proasta calitate, poate fi "consumata" de catre un turbo defect, poate curge pe la diferite simeringuri (dar nu asa drastic precum apare la tine) + altele care nu imi pica acum (poate e prea devreme si nu m-am trezit total radmasa.gif )
QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52)
...totodata si apa din vas, daca desfaceam busonul de la vasul de expansiune se ridica inapoi...
...in vas ca se cam innegrise...

Ceea ce ai prezentat denota factul ca ori ai garnitura de chiuloasa arsa sau blocul motor care incorporeaza camasile (asta incercau sa-ti explice cei din service) are fisuri (prea putin probabil insa nu exclus)
Faptul ca se ridica este de la diferenta de presiune, aia nu trebuie sa te deranjeze.
In conditiile date este normal sa se innegreasca.
QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52)
... pe langa asta cand dadeam drumul la caldura imi baga fum in masina...

Probabil un mic por / fisura in sistemul de incalzire (vezi schimbatorul de caldura din spatele bordului).
QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52)
... in ultima faza arunca si ulei pe la joja...

Cat de mult? Cum? Pentru ca daca nu ai presiune de ulei pe rampa, doar gazele carter (pot) arunca uleiul pe acolo. Arunca incorect zis, mai corect sufla.
QUOTE(Danootz @ 18 Nov 2011, 23:52)
...ce ar putea cauza scaderi de presiune in motor...

Uzura din motor. Din cate vad apara un taxi in avatar, nu te mira de intrebarea care ai ridicat-o.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance 2015 - MS 2 cifre 3 litere
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danootz
post 11 Dec 2011, 18:12
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 March 11




Aproape rezolvat cu masina, schimbat pompa de ulei, garnitura de chiuloasa, rectificat chiuloasa si arbore cotit, segmenti si cuzineti plus ulei si filtru.Ma duc la service sa fac o proba cu masina si dupa ce s-a incalzit nu mai pornea.Pun tester-u si imi da presiune scazuta pe rampa si eroare in EGR....erori care nu le avea inainte de segmentare."mesteru" voia sa mai cumpar si pompa de inalta presiune ( chipurile de aia nu imi pornea masina).Satul de atatea cheltuieli, ca mi-a si tinut masina o luna acolo, m-am dus la alt service sa mai cer o parere ca prea mi se parea dubioasa faza cu pornirea la cald.La al doilea service ma suna dupa cateva minute si imi spune ca injectoarele mele sunt praf!Sa cada ceru pe mine si nu alta, gasesc pe cnv pe la Comanesti care cu 400 de ron le reconditioneaza si le si monteaza, acolo imi desface omu chiturile injectoarelor si ..surpriza...unu era de Euro 4, in celelalte aveam chituri chinezesti si scria pe ele " fabr 07.2011"! ori masina este din 2006 si nu am umblat niciodata la injectoare.Mi-a schimbat injectorul de euro4 cu unu de euro 3 mi-a facut inca 2, apoi a pornit masina la sfert.Mai trebuie sa le inscriu pe cod si sa imi etansez un furtun la turbo ca imi cam fluiera, da nah..Mesteri.....Asa ca, daca sunteti din bacau sa nu va puna pacatu sa va duceti la Serice in spate la Fostul E-on pe Vadu Bistritei ca cn stie ce va ramane pe masina......De bine de rau nici nu i-am platit manopera pe segmentat, mi-am luat masina si am plecat initial sa mai cer o parere, daca stiam din prima ca imi umblase la injectoare si la EGR ii mai scapam si una....ata ete.... mad.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 DCI Fidji - BC-06-GUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Dec 2011, 18:40
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Danootz @ 11 Dec 2011, 18:12)
Mesteri.....Asa ca,

Pai tu nu stii ca trebuie sa-ti scrii codurile de pe injectoare/seria de pe cauciucuri/nr.de la baterie/nr.de Km/cantitatea de ulei+antigel+combustibil cand intri cu masina in service?
Ca dupa aia nu se mai stie.....cu ce a venit masina!
Seria de caroserie/motor/cutie sunt ale tale?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danootz
post 11 Dec 2011, 22:04
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 March 11




smile.gif) buna asta, oricum nici prin gand nu mi-a trecut ca o sa patesc asa cv,cauciucurile sunt ale mele ca sunt la fel de netede cum erau si cand am dus masina biggrin.gif , restul aflu pe parcurs, sper sa nu am parte de alte surprize, totusi tind sa cred ca mi-au schimbat si EGR-u.....


--------------------
Renault Symbol 2006 DCI Fidji - BC-06-GUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudorelghiorghiasa
post 11 Dec 2011, 22:39
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 24 November 07
From: IASI




Oare sa te duci sa stai un pic cu sefu de acolo? Crede-ma ca de mai multe ori habar nu au ce fac baietii de acolo.
Asta e bine cand iti rezolvi tu o problema nu cand esti "rezolvat".


--------------------
scenic 2000 1.6 16 v peugeot 207 diesel 2007 - IS 09 >>>
RENAULT SCENIC 2000 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avrambogdan
post 14 Jan 2012, 13:44
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 16 January 09




Sa recunoastem, colegul a fost culmea ghinionistului.

Nu pot sa cred asa ceva. Fereasca Dumnezeu. Atatia bani nu merita masina. Cu una la M2 rezolvai toate problemele si-ti mai ramanea piese Danootz.


--------------------
Renault Clio Symbol 2007, 1.5dci, 85CP - PH-10-UNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danootz
post 14 Jan 2012, 17:06
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 March 11




Ai dreptate avrambogdan si inca este pe butuci......


--------------------
Renault Symbol 2006 DCI Fidji - BC-06-GUC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:45
Dacia