VW Polo Visiniu - 2007, Ex. Dacia Solenza Scala, rosie ca focu'
![]() ![]() |
VW Polo Visiniu - 2007, Ex. Dacia Solenza Scala, rosie ca focu'
Iulikk |
![]()
Post
#631
|
||
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
|
||
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#632
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Catalizatorul.
Am patit ceva asemanator la Symbol cu ani in urma. Incepuse sa nu mai aiba vlaga, in sensul ca de la 100 incolo mancai o paine pana la 120, crescuse si consumul. Pe loc, o turam pana in 4-5 mii de ture, statea ok, o turam la 6000 de ture, scadea apoi pana la 3500 si acolo ramanea, cu pedala la podea; luam piciorul de pe acceleratie, scade la relanti, o puteam tura din nou pana la 4-5-6000 de ture; cum saream de 5000, cum se obtura evacuarea cu bucati de ceramica si scadea iar turatia. In depasiri aveam grija sa nu accelerez prea tare ca sa nu mor in depasire. Am dat jos catalizatorul, am bagat flexul in el, am scos ceramica din el cu un ciocan, am sudat la loc, am montat la loc si am pornit. Masina a plecat ca din pusca si am ajuns imediat cu a doua pana la 80 la ora, era cu totul altceva. Tu n-ai sonda lambda in aval de catalizator, asa ca poti sa mergi linistit cu masina pana la ITP (chiar si dupa, daca nu se prinde inspectorul), nu se aprinde nimic in bord. Atentie insa la sudura, in zona catalizatorului trebuie sudat cu simt de raspundere, altfel va incepe sa rasufle pe acolo. Dupa un an si 25000 de km am pus altul. Din pacate insa pentru mine, fiind euro 4 si avand a doua sonda lambda, dupa 80 de km se aprindea check-ul in bord iar performantele scadeau. La vremea respectiva (2007), nu se gaseau pe nicaieri emulatoare de sonda lambda ca sa vada catalizatorul ca fiind in buna stare si sa ma bucur de un esapament nerestrictiv. This post has been edited by Laurentziu83: 26 Dec 2015, 08:42 |
--------------------
.
.
.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#633
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Pai eu ma gandeam sa cumpar un catalizator SH. Nu as vrea sa risc si sa merg cu el lipsa. Nou este ~800 de lei (ceea ce este enorm), iar SH undeva la 200 de lei...
Exista vre-un risc daca merg asa cu ea inca vreo 300 de km? Mai am ceva drumuri de facut... deh revelion and shit like that.... This post has been edited by Iulikk: 26 Dec 2015, 14:10 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#634
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
N-are nici un rost sa mergi asa cu ea, scoate ceramica sparta din CAT si pe unde a mai ajuns prin evacuare, ca ai timp pentru operatiunea asta simpla in zilele pana-n revelion.
|
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
Iulikk |
![]()
Post
#635
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Marti ajunge noul CAT, sehaș... 150 de lei. Marti il si pun pe masina.
Multumesc tuturor de raspunsuri. ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#636
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu as fi incercat sa scot ceramica din cel vechi, sa-l inchid la loc si sa dau o tura, asa, de amorul artei.
![]() La Symbol pe vremuri, unul nou era 2300 de lei. Noroc cu CASCO. This post has been edited by Laurentziu83: 26 Dec 2015, 20:53 |
--------------------
.
.
.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#637
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nah, nu vreau sa fac chestii de genu. Nu am nici timp, nici bani, nici cunostinte sa fac treaba asta.
Oricum catalizatorul il voi schimba la service, dupa aia trag o tura sa se incinga bine, iar la final fac un test de noxe. |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
thundercar |
![]()
Post
#638
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Dec 2015, 20:51) Eu as fi incercat sa scot ceramica din cel vechi, sa-l inchid la loc si sa dau o tura, asa, de amorul artei. ![]() Nici eu la A4 nu m-am indurat sa dau 1200 lei pe el si am apelat la domnul ciocan ,dupa ce il scoti e ca si cum ai transforma tancul in avion. ![]() ![]() |
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#639
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Da? Si la ITP ce fac? Sau la vre-un control ad-hoc al RAR ce fac?
Spaga nu dau si nu primesc din principiu... Dau ca prostu 1000 de lei pe amenda + drumuri pe la RAR + cost catalizator si manopera pt a merge la RAR.... |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
thundercar |
![]()
Post
#640
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
Cam asa e
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#641
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
O sa montez catalizatorul asta pt o perioada, iar dupa aia cred ca voi monta unul nou, universal.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#642
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Giob dan!
Am schimbat catalizatoru' cu unul SH. Masina merge brici. Nu am poza cu catalizatoru schimbat, dar am cu asta de pe masina. Cel nou are acea plasa de metal intacta. Dauna: 100 de lei catalizatoru + 35 de lei fancourieri + 60 de lei montaju... deci vreo 200 de lei. Tobele sunt fisurate la suduri (niste suduri foarte de cenzurat, pline de pori). Cand voi schimba traseul, cel mai probabil voi pune de aluminiu sau inox. This post has been edited by Iulikk: 29 Dec 2015, 18:10 Attached thumbnail(s) WP_20151229_12_17_01_Pro.jpg ( Size: 643.69k ) Number of downloads: 586 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#643
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Ai mancat recent pe la Auchan?
![]() |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Iulikk |
![]()
Post
#644
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Chiar azi
![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#645
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ai schimbat si garnitura metalica de la imbinarea cu galeria de admisie?
|
--------------------
.
.
.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#646
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Nu, dar nu pare sa aibe scapari de gaze. Adica nu se aud sunete ciudate sincer....
Cica garnitura aia costa ~100 de lei :ph34er: |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#647
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Inca o zi, inca o problema. Aseara am scos masina la o mica plimbare, pana la Constanta, la mall
![]() A dracu, incepe sa pice bucata cu bucata ![]() Deci... la ralanti (relanti, cum s-o scrie), motorul "tremura", mai mult decat de obicei.... in mers nu se observa nimic, dar la ralanti tremura, se simte in interior. Am crezut ca este MPP, asa ca l-am curatat. Niciun rezultat. Daca scot fisele pe rand de la bujii, motorul se simte ca ar merge in 3 pistoane... Bobina si fisele sunt cele originale. Bujiile sunt cu 2 electrozi, din cutie reno, au maxim 12 000 de km. Problema a aparut "din senin", adica de azi dimineata. Aseara masina a mers perfect. Pareri? |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#648
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ceva senzor pe admisie, calitate benzina, bujii, clapeta acceleratie.
Nu neaparat in ordinea asta. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#649
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Unii spun ca ar putea fi garnitura de la chiulasa.... Oare? Care ar fi simptomele unei garnituri arse?
Apa nu a trecut niciodata "in zona rosie".... 9 Jan 2016, 22:08: Inca ceva: cand m-am uiat de dimi la nivelul lichidului de racire am vazut ca era undeva pe la minim. Asa ca m-am dus la piese auto si am luat antigel + apa. Cand am desfacut busonul s-a auzit ca un fâsâit si apa a revenit in borcan cam 3 degete sub maxim. Apoi am completat pana la maxim. Dupa aia cand am ajuns acasa m-am uitat la borcan si era undeva la jumatate iar din zona vasului de expansiune se auzea iar acel fâsâit... e normal fâsâitu ala? This post has been edited by Iulikk: 9 Jan 2016, 22:08 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#650
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Ai benzina proasta in rezervor.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
MuciX |
![]()
Post
#651
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
E cale lunga pana la chiulasa fisurata. E din benzina sau vreo mică de senzor deranjata de frigul și umiditatea din ultima vreme.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#652
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Pai si atunci de ce dispare apa din "borcan"?
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#653
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu dispare, "se aseaza". E posibil chiar sa fi pus peste nivel acum. Ideea e ca sistemul e sub presiune, iar in functie de starea termostatului (inchis sau deschis) apa trece sau nu si prin circuitul radiatorului. Nivelul trebuie si ala verificat cand masina sa pe un plan drept, dupa ce "s-a asezat" lichidul pe circuit.
E posibil sa mai ai si aer, sa nu fi fost aerisit bine circuitul, mai multe. Daca era sa pierzi lichid, fie lasai balta in urma, fie vedeai nori de abur pe evacuare si miros de antigel fiert (un miros destul de greu de ignorat sau confuntat). Stai calm, ca e ok chiulasa. Mai degraba garnitura, dar mai ai multe de eliminat pana sa ajungi sa dai vina pe aia. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#654
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
E garnitura de la chiulasa, aproape sigur.
M-am uitat azi atent, in vasul de expansiune, la furtunul de jos vin niste bule mici de aer. Una din bujii arata asa: WP_20160110_11_15_04_Pro.jpg ( Size: 372.79k ) Number of downloads: 319 Restul sunt ok. |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
espacern |
![]()
Post
#655
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Schimba garnitura (trebuie si kit distributie) cat mai repede ca daca se incinge trebuie sa faci si rectificare plan....adica alta cheltuiala.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#656
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Maine e la mecanic. Distributia nu o schimb, este aproape noua, are 10 000 de km, voi schimba doar cureaua.
Voi face un schimb de kit de distributie in vara. This post has been edited by Iulikk: 10 Jan 2016, 14:49 |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
argon |
![]()
Post
#657
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Distributia nu trebuie schimbata daca nu e cazul, aia e doar propaganda Renault sa scoata bani de la fraieri. Poti sa o demontezi de cate ori vrei, daca ai minime cunostiinte mecanice si stii cum e fabricata si ce contine o curea de distributie iti dai seama ca nu are nimic daca o refolosesti. Daca mai are putin si urmeaza schimbul, logic ca mai bine o schimbi daca tot umbli la chiulasa.
This post has been edited by argon: 10 Jan 2016, 15:09 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
espacern |
![]()
Post
#658
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(argon @ 10 Jan 2016, 15:05) Distributia nu trebuie schimbata daca nu e cazul, aia e doar propaganda Renault sa scoata bani de la fraieri. Pe ambalajul/site febricant de la curea este mentiunea sa nu fie remontata odata detensionata.....ce treaba are Renault cu asta? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#659
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Am si eu un prieten cu un Logan 1.4 caruia i-a picat pompa de apa la 20000 km dupa ce a schimbat distributia si a pus aceeasi curea si de atunci a mai facut vreo 20000 si nu a avut probleme, poate tine si de noroc.
|
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
argon |
![]()
Post
#660
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(espacern @ 10 Jan 2016, 16:20) Pe ambalajul/site febricant de la curea este mentiunea sa nu fie remontata odata detensionata.....ce treaba are Renault cu asta? Tot una, interesul lor e sa vanda alt kit nou, nu sa-l folosesti pe cel demontat ca le scade profitul. Cureaua nu e elastica, nu se intinde, si nu intra la apa. Pentru perfectionisti, in cazul in care e necesara demontarea distributiei care mai are mult pana la termen, se poate schimba totusi doar cureaua, e 50-80 ron originala/gates, functie de motor, nu tot kitul, cum ai sugerat mai sus. This post has been edited by argon: 10 Jan 2016, 16:59 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 09:46 |