Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme cu computerul de bord, Nu indica bine nivelul benzinei

liviu511
post 9 Dec 2010, 12:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 December 10




Buna ziua!
Am un symbol din 2006, 1.4 8V.

De cand a inceput frigul i se intampla lucruri ciudate. Intr-o dimineata nu mai pornea CD-playerul, mi-a cerut si codul chiar, din senin.

Am fost sa resetez CD-playerul apoi a inceput sa nu imi mai arate bine nivelul benzinei. Cand dau sa vad cati km mai pot face, imi arata mai putin... cel mai mult a aratat cu 100km mai putin. Acum, spre exemplu, acul e aproape la a 2-a liniuta dupa cea rosie si imi spune ca mai pot face 100km iar daca ar fi sa ma iau dupa ac, ar trebui sa pot face undeva la vreo 230. In plus fata de astea, imi arata si consumul de 10, ceea ce mi se pare absurd avand in vedere ca cel instant e de 6.4-6.5. Daca resetez computerul de bord sa o ia totul de la 0, arata bine nivelul benzinei apoi iar scade pana la cat ii convine lui.

Un prieten care lucreaza la un service mi-a spus ca poate ar fi pompa din rezervor... Eu ma gandesc sa nu fie niste erori la computerul de bord. A mai patit cineva asa ceva? Ce imi recomandati?

This post has been edited by liviu511: 9 Dec 2010, 12:48


--------------------
Renault Symbol - NT-07-RZO 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 9 Dec 2010, 13:10
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Consumul instant e una si consumul mediu e alta. Autonomia ti-o afiseaza infunctie de consumul mediu, daca ai consum mediu de 10 si mai ai in rezervor 10 litrii de benzina e corect sa iti afiseze autonomie de 100 km.

Daca resetezi mereu CB o sa ai tot timpul informatii eronate la autonomie, incearca sa resetezi CB cand faci plinul sau cand ai macar jumatate din rezervor in felul asta autonomia o sa fie cat mai aproape de adevar.

Pe viitor poti sa folosesti cu inceredere functia search


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu511
post 9 Dec 2010, 14:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 December 10




Voiam sa mentionez ca am mers in jur de 10 minute numai cu un consum mediu de 6.5 ca in bord sa imi arate 10.

Postasem in topicul celalalt dar voi continua aici. Stiu cum trebuie sa indice CB si nu se pune problema ca nu stiu ce e ala consum mediu si instant. Nu explicasem bine mai devreme.

Chiar se intampla ciudat de tot lucrul asta... sa vezi ca acul e aproape la 1 sfert(cand spun aproape ma refer ca e fix sub linia de 1/4) de rezervor si sa iti arate ca mai poti face 100 de km.

Oricum ma voi duce cu ea la un service care face diagnoze dar ma gandesc totusi ca ma poate ajuta cineva inainte, sa nu o duc pe toate drumurile ca la noi la firma se simte tare de tot criza smile.gif

This post has been edited by liviu511: 9 Dec 2010, 14:17


--------------------
Renault Symbol - NT-07-RZO 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 9 Dec 2010, 14:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




verifica cati litri mai ai in rezervor, tii apasat butonul de derulare si pui contactul.

tot aici poti vedea si consumul in litri pe ora.

daca autonomia = litri din rezervor / consum mediu inseamna ca arata bine.

consumul instantaneu pe care ti-l arata se afiseaza la peste 30 km/h. trebuie sa pui la socoteala si cat stai pe loc cu masina pornita ( consumul instantaneu iti arata ---- ).

consumul la 1.4 8v e normal 10 L iarna, la mine ararata acum 11.6 mad.gif

This post has been edited by lucianm: 9 Dec 2010, 14:59


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu511
post 10 Dec 2010, 09:15
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 December 10




Am inteles. Cred ca nu e nimic de fapt. Nu am mai avut-o iarna pana acum. Cred ca intr-adevar este ceva normal. Ieri cand am resetat iarasi si am facut 1 tura de oras mi-a aratat 18,6. Un prieten cu o fabia ii arata si 99,9 cand e foarte frig afara.

O sa incerc astazi ce mi-ai spus tu si revin cu ce am rezolvat.



--------------------
Renault Symbol - NT-07-RZO 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 10 Dec 2010, 10:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




18,6 pentru cati km? Oricum este ENORM poate doar daca mergi doar cu viteza 1


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 10 Dec 2010, 13:25
Post #7


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Sau poate era in rampa ... Eu am prins consum de 24.3 L in vreo 1.3 km laugh.gif in rampa.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 10 Dec 2010, 15:37
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




oricum e irelevant pe distanta f scurta.



--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 10 Dec 2010, 16:19
Post #9


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.387
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca dupa resetare CB-ului nu se parcurg cam 100 km .. consumul este irelevant.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 12 Dec 2010, 15:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41439&hl=radio
pentru colegul liviu pt casetofon exista topic
deci la tine sunt mai multe probleme cumulate
ideea e ca cica instalatia Symbolului este subdimansionata pentru consum in situatie de consumatori multi aprinsi cica turcii nuau cupru pur si folosesc nu stiu ce in aliajul de cupru si de aia creste rezistenta electrica in circuit si o iau acele razna etc- explicatie data in service cu test platit de mine cica nu pot face nimic zic ei , unii colegi de forum au ingrosat si modificat cablul de masa si nu au mai avut probleme


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Dec 2010, 16:44
Post #11


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu ai probleme cu computerul de bord, ai probleme cu interpretarea informatiilor afisate.
Computerul nu-si poate deregla interpretarea. Defectarea afisajului din ceasuri, daca s-ar produce, e insotita de informatii complet eronate, imposibile si/sau cu lipsuri de afisaj sau afisari partiale, ilizibile.
Fa-i computerului un test mai concludent...cu cantitatea de carburant din rezervor determinata, pe o distanta mai mare de 100km si informatiile resetate la inceput.
O resetare urmata de o "plimbare" de doar cativa km din semafor in semafor prin oras poate ridica la 18% consumul.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 05:45
Dacia