Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.2 16V (75cp) vs 1.5dCI (80cp)

fade2black
post 25 Jun 2006, 10:49
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Salut,

Sunt pe cale sa achizitionez un clio III dar inca mai oscilez la varianta pe care s-o iau.
Sunt intre motorizarea de 1.2 16V si 75 CP si cea de 1.5dCI 80CP.


Iata ce spun cei de la Renault despre cel de 1.2 16V 75 CP:
1.2 16v 75 CP (55 kW)

Cu o cilindree de 1.149 cm3, motorul 1.2 16 v de generatie noua dezvolta o putere de 75 CP (55 kW) la 5.500 rpm si un cuplu de 105 Nm (11 mkg) (108 Nm/11 mkg in BVR) la 4.250 rpm. Daca valorile puterii si ale cuplului maxim raman identice cu cele ale vechii generatii, aceasta noua versiune aduce un dinamism sporit la regimurile normale, precum si consumuri mai scazute. Imbunatatirile au fost efectuate la partea superioara a motorului in scopul favorizarii umplerii acestuia, in special la regimuri joase: filtrul de aer integrat in motor dispune de un volum mai mare (6 litri in loc de 5,5 litri), iar clapeta de acceleratie motorizata a fost redimensionata. Arborele cu came in chiulasa si culbutor cu role adopta noi legi de admisie, cu o diminuare a ridicarii supapelor. Toate aceste dezvoltari au permis scaderea regimului mersului in gol la 650 rpm (in loc de 750 rpm), fapt care permite o economie de combustibil de 2 - 3% in trafic urban. Motorul 1.2 16v este primul motor al gamei Renault care functioneaza cu un regim de mers in gol atat de scazut. Curba cuplului a cunoscut de asemenea o evolutie, inregistrand un castig de 3 - 4 Nm (0,4 mkg) la regimurile joase (in jur de 1.500 rpm). Cu aceasta motorizare, Clio III ofera un dinamism excelent inca de la regimurile joase si un consum de numai 5,9 l/100 km in ciclu mixt, respectiv 139 g de CO2/km.

Iar despre cel de 80CP 1.5 DCI, este cel ce a echipat Clio II, sistemul de injectie fiind schimbat (Siemens ?):
Cele trei versiuni ale motorului 1.5 dCi propuse de la lansare, provin de la Clio II si Mégane II. Binecunoscute pentru randamentul si calitatea prestatiilor acustice, motorizarile 1.5 dCi 65 CP si 80 CP au evoluat si mai mult. Cu un sistem de injectie de a doua generatie, motoarele de 1.461 cm3 dezvolta 65 CP si 80 CP la 4.000 rpm, 3.750 rpm. Cu 160 Nm (16,3 mkg) pentru versiunea de 65 CP, 200 Nm (20,4 mkg) pentru versiunea de 80 CP, propulsorul 1.5 dCi isi dovedeste dinamismul inca de la cele mai joase regimuri. In plus, consumurile se mentin scazute: Clio III 1.5 dCi 65 CP, 80 CP au, respectiv, 4,6 l/100 km (adica 123 g de CO2/km) si 4,4 l/100 km (117 g de CO2/km), in ciclu mixt.

Acum daca faci calculele diferenta de pret intre cele doua versiuni e de 1500E.
Teoretic, in medie, motorul de 1.2 consuma cu 2 litri de combustibil mai mult decat cel diesel, costurile de investitie s-ar amortiza dupa parerea mea abia dupa 126000 Km.
Eu cred ca este prea mult, depinde si de cat de mult utilizezi masina si unde.

Recapituland:

-pentru motorul de 1.2 75 CP:
+ generatie noua, consum redus, fiabilitate ridicata fata de diesel
+ pret mai redus ca dCI (-1500E)
+ consum redus pentru un benzinar (5.9l mixt, poate completeaza cineva cu consumul real?)
- motorul de 75 CP poate fi prea mic pentru greutatea Clio III ? (poate cei ce au aceasta motorizare ne pot da un feedback)


-pentru motorizarea de 80CP dCI:
+ consum redus: (4.4 l mixt)
+ cuplu bun la turatii mici, bun in oras
- fiabilitate fata de benzinar (pot aparea probleme la sistemul de injectie datorita motorinei proaste)
- generatie un pic cam veche (vezi motorul de 110 CP de pe Megane II)
- service la fiecare 10000km, poate implica schimbarea unor piese (filtru motorina,etc)
- pret mai mare decat benzinarul (normal)
-masa totala e cu 85Kg mai mare dacat la 1.2, cei 5 CP cred ca se pierd la acest capitol

Va rog, posesorii de Clio III sa posteze aici completari la ce am spus eu sau sa ma contrazica cu date reale.
Inca nu am facut drive test dar in curand o sa se intample si asta si atunci o sa imi formez si eu o opinie bazata pe realitate.

Merci!


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 25 Jun 2006, 13:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




1.5 dci 80cp clar. E mult mai confortabil de condus si sprinten decat 1.2 16v.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 25 Jun 2006, 15:14
Post #3


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




daca iti permiti diferenta in plus, merita mai mult motorul de 1.5 (asta daca mergi mult cu masina..) altfel, te poti orienta la 1.4 16v, sau chiar 1.6 16v


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 25 Jun 2006, 19:05
Post #4


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




1,5 80CP il poti compara cu cel de 1,4 98CP, iar 1,5 65 CP cu cel de 1,2 75 CP. Tu in oras conduci cuplul nu puterea, asa ca ia si aia in calcul.

Diferenta de consum este in functie de unde mergi: in oras ea creste pana la 3-4%, asa ca poti sa refaci un pic calculul ala. Conteaza mult si cat mergi, reviziile oricum vor fi mai ieftine la motoarele pe benzina.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viculet
post 25 Jun 2006, 20:49
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 26 February 05




Sunt posesr de 1.2 16v si sa stii ca media consumului este cea data de producator( 6 litri obtinut de mine) . Dar atunci cind conditiile de trafic se ingreuneaza consumul in oras creste , ceea ce este valabil si la motorul de 1.5 dci . Am vazut ca ai tot citit ce valorile de cuplu pe ca le obtine masina . Este foarte bine . Cind vei incarca masina ( bagaje sau persoane ) sau vei cupla AC , vei constata ca masina poate deveni lenesa . Din punctul meu de vedere diferenta de putere ( 75 sau 80 ) este nesemnificativa . Dar o sa spui ca are un cuplu bun . O diferenta de 2-3 secunde intre timpii de accelerare de la 0-100 km/h mi se pare mica dar cu un cost mai mare . Plus toti ne uitam la consumuri . Dar intretinerea masinii cine o suporta ? Un diesel este mai scump la intretinere . Cel mai bine este sa faci cite o plimbarica cu fiecare masinuta , sa poti sa iti dai seama de ce poate fiecare . Si in ultimul rind decizia este a ta . Si nu uita masinile au peste 1200 kg .


--------------------
Renault Clio 3,1.2 16 v 2006 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 25 Jun 2006, 21:38
Post #6


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Tocmai cuplu face diferenta in momentul in care incarci masina. Crede-ma ca la 1.5dCi/80CP nu se simte pornirea aerului de nici un fel si am mers si cu masina goala si cu ea plina. Practic pornirea climei nu influenteaza mersul motorului, nu se simte la demaraj sau viteza maxima, se simte intradevar la consum, dar cuplul masinii compenseaza din plin pornirea aerului.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 25 Jun 2006, 23:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




AND Scris 25 Jun 2006, 15:24
QUOTE
1.5 dci 80cp clar. E mult mai confortabil de condus si sprinten decat 1.2 16v.

Nu stiu cita experienta de condus diesel ai tu dar cel despre care ai scris nu e cu nimic mai confortabil de condus decit 1,2.Din contra.
fade2black dieselul e mai bun in oras tocmai datorita cuplului mai mare.In 1a si a2a e mai sprinten (la demarajul de pe loc) decit un alt benzinar chiar si cu o putere mai mare.De la treapta a treia in sus e mai lenes decit un benzinar.
Avind in vedere ca masina are cam 1.150 kg nu prea merge motorul de 1,2.Mai degraba 1,4 sau 1,6.
Daca nu faci 20 -25.000 km pe an nu se merita diesel.Da un search ca s-a mai discutat.


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 26 Jun 2006, 07:53
Post #8


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




In primul rand trebuie sa pui in balantza ce astepti de la masina si in ce conditii vrei sa o folosesti. Si eu am avut aceeasi dilema, am pus si eu intrtebari... insa este adevarat ca desi sfaturi gasesti, cel mai bine este sa-ti raspunzi tu.
Eu folosesc masina mai mult prin oras si drumuri scurte. Nu sunt vitezoman si dpdv al costurilor am ajuns la concluzia ca 1.2 este suficient. Am 1000km cu ea, am facut si un Sibiu-Poiana Brasovu-lui cu ea (nu am avut timp de alte iesiri) si in general sunt multumit.

Pentru tine si cei care mai doresc, am atasat un excel care l-am folosit la calcule. Se modifica doar costul carburantului, nr de km pe an (in sute-ex. 12000km = 120), procent casco, nr de ani de amortizare, pret revizii. Va puteti juca cu aceste valori plus valorile de plecare ale masinilor, normal.

Interesant este ca daca luati in calcul si valoarea de revanzare (eu am folosit o pierdere de 10%/an) rezulta ca la o folosire sub 6500km/an mai se merge cu taxiul deoarece costul pe km este mai mare de 12.000 (cat este in SB).

Edit later:
Din pacate vad ca nu mis e permite uplaodul acestui fisier sad.gif . Daca sunteti interesati, lasa-ti un PM si vi-l trimit pe mail.

This post has been edited by cipm: 26 Jun 2006, 07:55


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 26 Jun 2006, 20:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Salutare baieti,


Merci pentru raspunsurile voastre, continuati sa scompletati daca ar mai fi ceva de zis.
Intradevar, am uitat sa precizez cum o sa folosesc masina. Cred ca o sa fie ceva de genul 35% in oras ™, 65 % afara. Afara e foarte probabil sa merg mult pe dealuri cu ea (din cauza hobby-ului), de aia ma gandeam la varianta diesel e bine adaptat ala urcat pe deal. Imi spunde cineva cum se comporta masina pe drum accidentat(de tara) in rampa/panta cu inlinatii 7-10%?
Tot din cauza hobby-ului ma gandeam si la varianta Logan sau Symbol (se mai poate cumpara?) dar nu ma satisface nivelul de securitate pe care il ofera. La Logan de exemplu nu gasesti Diesel cu ABS decat in varianta Ambition care se invarte pe la 10000 euroi, ceea ce cred ca e prea mult la calitatea ce o ofera. Symbol Fidji diesel de 80CP ar fi 10200 daca s-ar mai fabrica, si are de toate.
Grea decizia, o sa fac drive test la sigur, sper ca modelele sa fie disponibile.





--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 26 Jun 2006, 21:04
Post #10


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Vezi ca la Symbol sunt acum reduceri de pana la 1700 euro, ceea ce ar duce un 1,5 80CP Expression sau Fidji sub 9500 DDP, un pret foarte bun dupa parerea mea. Anuntul l-am vazut la televizor.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 26 Jun 2006, 22:05
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Salut,

Pe bune, reducere de 1700Eur la DDP pentru Fidji? Eu nu ma pot interesa ca deocamdata nu is in tara, imi poate confirma cineva?
La pretul asta chiar m-ar tenta.........


Merci


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos clio&astra
post 26 Jun 2006, 22:25
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 7 January 06




Orice motor,numai 1.2 nu!Eu am avut un C2 1.1 950 kg si se misca binisor in oras daca il duceam in 5000prm si peste.Rezultatul:consuma in jur de 10l.Extraurban cu Ac cuplat si 3-4 pers se va misca fff. greu.
Ac se cunoaste in mers la orice masina,inclusiv la diesel-uri.La mine se simte clar si am 150cp.


--------------------
Renault Clio Symbol 2004 1.5dci
Clio Symbol 1.5dci 65cp expression 2oo4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipm
post 27 Jun 2006, 07:41
Post #13


"Clionian"


Group: Members
Posts: 174
Joined: 5 April 06
From: din 'Sighiu'




@fade2black

In acest caz tot un diesel este mai bun.
De 1.2 sunt multumit, eu zic ca este suficient pentru o masina de oras. Am urcat si la Poiana, 2 persoane, insa sunt convins ca cu 4 trebuia sa o turez f. bine. La ce cer eu de la masina 1.2 se potriveste, insa pentru cerintele tale eu as opta pentru un Diesel (cuplu mai bun).


--------------------
Renault Clio III 1.2 16V 2006 Dynamic
nume de alint 'Teo'
http://www.cmuntean.ro/site
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 27 Jun 2006, 09:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




La Symbol Fidji in reclama nu spune reducere 1700EUR, ci spune avantaj client de 1700EUR. Ma rog, una peste alta un Fidji 1.5dci de 80cp costa acum 10228EUR TTI, iar reducerea in fapt este de 962EUR TTI.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 27 Jun 2006, 10:30
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06




Da, asa stiam si eu!
Apropos, ce inseamna avantaj client?


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Jun 2006, 10:41
Post #16


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




hau hau tongue.gif ... pai e in avantajul clientului aceasta reducere ... normal nu ? [sa ramanem la subiect]


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 27 Jun 2006, 10:49
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Pai ideea e urmatoarea. Fidji este Expressionul cu pack-ul de siguranta ABS+Airbag sofer si cu radio cd 4x15w. Atata ca Fidji este cu 800EUR mai ieftin decat varianta de mai sus. Daca mai adaugam si reducerea curenta de 900EUR... avem avantaj client de 1700EUR. Toate preturile astea sunt TTI.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rty745
post 27 Jun 2006, 15:24
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 31 December 04




1.2 vs dci de 80?

eu unul zic ca nu sunt comparabile....am mers cu un clio 2 de 1.2 si symbolul meu mi se pare racheta pe langa ala laugh.gif nu e nici o legatura intre dinamica celor doua....daca vrei sa compari mere cu mere compara dci 65 cu 1.2 si dci 80 cu 1.4.

ca sa ai o comparatie relevanta pe hartie, ar trebui sa te uiti nu numai la aceleratia 0-100 ( nu stiu de cate ori folosit cineva in realitate acceleratia asta - eu niciodata) ci si reprizele , 80-120 sa zicem in treapat a 4-a, ca sa nu zic a 5-a. Asta cred ca ni s-a intampat la toti sa folosim dry.gif

acuma sa nu crezi ca eu zic sa iei automat diesel...sunt o gramada de motive impotriva! Dar daca nivelul de performanta de la 1.2 e suficient pt. nevoile tale, la fel e si cel de la 65 dci, si ca sa iei o decizie corecta, e mai bine sa le compari pe astea doua.


--------------------
laguna 2.0 dci privilege 2008

ex. symbol 1.5 dci 80&65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 28 Jun 2006, 00:02
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Corect, dci 65 se poate compara cu 1.2 16v.
Reprizele ca la carte se masoara in felul urmator:
60-100 km/h in treapta 4 si 80-120km/h in treapta 5.
De remarcat ca in cazul reno-ului Symbol dci-ul de 65cp are aceste doua reprize sunt mai rapide decat 1.4 16v de 98cp.
Una inseamna timp 0-100km/h si alta inseamna accelerari normale la mers normal (unde cuplul conteaza si nu puterea).


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mili
post 28 Jun 2006, 10:31
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 29 April 06
From: București




[Orice motor,numai 1.2 nu]

În general sfaturile nu se dau ca să fie urmate ci ca să teinformezi. Alegerea îți aparține în exclusivitate în final. Părerea exclusivistă de mai sus denotă mai mult dorința celui care a postat-o pentru a conduce mai sportiv. Eu am un clio III cu motor 1,2l 16v și pentru cei 1200 de km pe care îi am până acum mă pot declara mulțumit de performanțele mașinii. Este exact cum mă așteptam cu un mic minus deocamdată la consum (consum mixt 50% oraș - București, din care mai mult de 60% la ore de vârf și 50% pe drumuri naționale 7,1 l/100 km după computerul de bord și 7,3 l/100 km conform plinului făcut la pompă - din acești km 25% sunt cu aer condiționat și aceștia făcuți în oraș) însă pe măsură ce motorul se mai lasă (cam după 3000 km) performanțele se îmbunătățesc. Gândeștete bine ce vrei de la această mașină și analizează bine cum vrei să o conduci. Performanțele mașinii depind și de tine nu numai de constructor pentru că altfel și grila de start de la formula 1 s-ar păstra neschimbată până la sfârșit. În rest majoritatea opiniilor postate sunt pertinente și cred că mai mult pentru acest moment nu se poate spune despre motorul de 1,2 l 16v de pe clio III.


--------------------
dacia berlina 1999, vândută
Clio III confort dynamique 2006, 1,2l 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 28 Jun 2006, 13:29
Post #21


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(diesel_power @ 28 Jun 2006, 01:02)
Una inseamna timp 0-100km/h si alta inseamna accelerari normale la mers normal (unde cuplul conteaza si nu puterea).

daca e asa, de ce nu ai nickul "diesel torque"? laugh.gif


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 28 Jun 2006, 13:53
Post #22


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




Vreau sa mentionez ca pe Symbol cel putin, dci-ul de 65 pe timp de iarna aeroterma sufla cald dupa cca 10min, pe cand 1,2 meu o "facea" in 2 min, rezultand (pe langa discomfort), pe drumuri scurte, si o uzura m mare, iar revizia la dci a costat de 2-3 ori m mult, mai sunt mici diferente si la RCA.


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 30 Jun 2006, 13:14
Post #23


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




10 minute?????? si la Dacie 1310 baga mai repede.. las-o ca macane....Loganu` dCi face in maxim 5 minute caldura destula... smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihye
post 30 Jun 2006, 13:34
Post #24


  


Group: Members
Posts: 316
Joined: 4 May 06
From: TM




Intre 5-10min e mult, iar "destula" e putin nu ma refeream la "dezmortit" ci cald. Vad ca ai acelasi motor, nu iti urca tarziu, iarna, acul de temp? Un plus pt dci la cuplul la turatii mici (trage bine de jos) fiind m placut in utilizare mai ales cel de 80, la 1,2 trebuie sa retrogradezi mult m mult.


--------------------
 Fiat GP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 30 Jun 2006, 14:01
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Asa e, iarna dureaza mult pana se baga caldura in interior. Oricum e bine de rotit butonul pe albastru ca sa se incalzeasca mai repede motorul. Iar de ajuns la temperatura de regim de 90grade nu se poate pune problema in oras, ca nu ajunge niciodata (cel putin mie care nu merg mai mult de 10km odata in urban)


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fade2black
post 3 Jul 2006, 17:30
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 21 June 06





Salut,

Am fost azi am testat 3 modele: Clio III, Symbol dCI si Logan dCI.

Clio era cu motrizarea de 98CP pe benzol, foarte fain mergea, era deja rodata bine.
Directia mi s-a parut putin ciudata, mi se parea ca uneori e moale uneori e prea tare, asta intr-un interval scurt de timp, imediat dupa pornire. In rest liniste si pace in habitaclu, nici un pasait, confort la sofer excelent, tinuta de drum excelenta. Consumul tot timpul era peste 9% de cate ori m-am uitat la calculici. Nu aveau 1.2 pentru test.

Symbol dCI 65CP. Masina avea 70k km, omu se lauda ca n-a schimbat la ea decat ce e trecut ca obilgatoriu in cartea de service. Am condus un symbol inchiriat vreo 10 000 km, cred motor de 1.4. La dCI se simtea clar faptul ca e diesel, atat la sunet cat si la condus. Mi s-a parut mai dinamic ca si Clio III, confortul e clar diferit de Clio III.

Logan dCI. Era varianta Laureate. Fara sa jignesc pe nimeni dar prea miroase a ieftin, totul pare ieftin in ea, nu provoaca nici o placere ochiului. Numa cand ma gandesc ca trebe sa merg cu ea zilnic si deja am dubii. Senzatia aia de spatiu pe care o ai in masina ma deruteaza complet, cui ii foloseste ditamai habitaclu ala?Sincer acu? Cati romani au peste 1.90m? La condus era total diferit de Clio dCI, desi se zice ca e acelasi motor, zgomotele era mai amplificate si nu dispareau la turatii mai mari cum era la Symbol. Directia ca la Symbol.

In concluzie cred ca o sa ma inscriu in programul rabla(la Renault e deja posibil) si ma orientez spre un dCI de 80CP sau 1.2 75CP. Sansele sunt 70% pentru dCI. O sa ma decid peste noapte, dormind. sleep.gif

Ceau


--------------------
Renault Clio III 2006, dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 7 Jul 2006, 08:31
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Am zilele astea unul de 85 de cai si m-a lasat masca masina. Este mai vioi decat cel de 80 de pe symbolul meu. Are 200Nm cuplu si puterea maxima si-o atinge mai jos, la 3750. Per ansamblu trage mai bine si pare mai elastic, inclusiv la regimuri reduse, cu toate ca masina e mai grea.

In functie de cum iti cumperi masina (cash, rate, etc) sau/si de cati km faci pe an eu recomand motorul asta.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 7 Jul 2006, 09:11
Post #28


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Inseamna ca ai condus unul cu motor EURO4, care la noi nu se vinde. Pana in 2007 numai motorul de 80CP EURO 3 e disponibil, acelasi motor ca pe Symbol si Megane.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
euroexpert
post 17 Dec 2010, 19:50
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 1 July 08




clio 3 1,2 75 cp benzina
am parcurs 30000 de km in 2 ani
in afara lunetei care a pocnit singura pe ger nu am avut nici o problema
de masina am tras fara menajamente si suporta foarte bine
consumul in oras este f mare in conditii de trafic: in jur de 10
consumul extraurban cu viteza contanta 90-100 km/h este de aprox 5l/100, la peste 120 de km/h este undeva la 7l/100
stabilitate foarte buna, fiabilitate buna
viteza max atinsa 180 km/h
cutia de viteze si motorul iti permit sa schimbi tarziu, chiar pana iti taie alimentarea, daca iti doresti sa conduci sportiv
- ma declar nemultumit din cauza consumului mare in oras- am luat-o tocmai pentru a face economie


--------------------
xxx xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aqua
post 19 Dec 2010, 19:22
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.251
Joined: 24 February 05
From: Bucuresti




da' stiu ca l-ai gasit bine.... smile.gif de unde l-ai scos ....2006 ultimul post smile.gif


--------------------
ex. megane dci, ex. Sportage GDI 2017
Sportage 2020 AWD T-GDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 15:21
Dacia