Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motor 1721 inj monopunct, In stare perfecta

renault19tse
post 18 Oct 2010, 16:59
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Salutare.
Motor de 1721 injectie monopunct disponibil
In stare excelenta, ulei schimbat in medie la 7500 km, inclusiv filtre. 100% piese originale. nedesfacut.
Circuitul de racire a fost curatat in iarna anul trecut.
Pentru toate exista facturi de la Renault Serus....s-a lucrat cu mare grija la masina de pe care provine motorul.
Am scris pe aici, il dau ptr ca voi pune alt motor pe care functioneaza instalatia de AC.

Motorul se vinde complet cu toti senzorii pe el, inclusiv corpul injector
Este un motor cum rar gasesti....0 consum de ulei...pornire la cheie, ralanti stabil la 850 rpm.

Pretul este de 800 RON, usor discutabil.
Cer banii astia pentru ca stiu de vand.

Cei interesati, pot da PM sau telefon.

This post has been edited by renault19tse: 18 Oct 2010, 17:02


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andishors
post 27 Oct 2010, 12:18
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




salut. am si eu cateva intrebari in legatura cu tipul asta de motor.
1) imi curge ulei (mult, completez cam juma de litru la 2 sapt. nu papa, gasesc pete sub masina si e foarte murdara in zona) undeva langa distributie in spatele motorului deasupra baii de ulei... ce ar putea fi ?
2) nu mai porneste. l-am pornit intr-o nopte pe la 3 (frig + umezeala) am mers cateva secunde si s-a oprit. nu a mai vrut sa porneasca deloc. am vazut ca nu mai da scanteie deloc. distribuitorul e ok, bujiile sunt ok, fisele sunt ok. oare e bobina, vre-un releu, senzorul de pe volanta ? electromotorul invarte, benzina ajunge in motor.... ma gandesc ca poate te-ai lovit de o astfel de problema... scz pentru off topic..multumesc anticipat si bafta la vanzare ! eu sunt foarte multumit de motorul asta....


--------------------
Renault Super 5 - B 45 XYZ 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 27 Oct 2010, 12:21
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




1. poate fi un semering de la distributie daca e de la motor
esti sigur ca e ulei de motor ? si nu de la cutie ?

2.desfa bujiile ramd pe rand si curata-le.
Ar mai putea fi umed pe la fisa centrala.
Ai desfacut capacul de la distribuitor ?



--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Horyca
post 27 Oct 2010, 12:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 September 09
From: Cluj-Napoca




Am aceeasi problema ca si tine, la mine pierde pe la baia de ulei trebuie data jos schimbata garnitura (daca are) si lipita, recomand loctite 5910 quick gasket. saptamana viitoare trebuie sa rezolv si eu aceast problema...


--------------------
Renault 19 Chamade I 1991
Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andishors
post 27 Oct 2010, 13:59
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




smeringul de la distributie a fost schimbat de mine acum 2 mii de km, sigur nu e la el problema(verificat). sigur e ulei de la motor. baia nu are garnitura, pentru weekendul viitor am programat-o si eu pentru schimbat + schimb ulei. mi s-a parut ca ulei curge putin mai sus de baie...sper totusi sa fie doar garnitura aia.
bujiile au fost verificate fiecare in parte, fisele la fel, capacul de la distribuitor l-am desfacut, curatat, sters... am scos fisa centrala si am dat la automat... la cativa mm de caroserie (metal dezizolat) nu da scanteie... nu mi s-a parut nimic umed pe tot circuitul bobina-distribuitor-bujii...

This post has been edited by andishors: 27 Oct 2010, 14:01


--------------------
Renault Super 5 - B 45 XYZ 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 28 Oct 2010, 21:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




QUOTE(andishors @ 27 Oct 2010, 12:18)
1) imi curge ulei (mult, completez cam juma de litru la 2 sapt. nu papa, gasesc pete sub masina si e foarte murdara in zona) undeva langa distributie in spatele motorului deasupra baii de ulei... ce ar putea fi ?

O pierdere de ulei am si eu in zona respectiva, mai exact in zona arborelui intermediar ce antreneaza pompa de ulei. Ce este ciudat ca nici eu nu am sesizat vreo pierdere pe la vreun simering cand am schimbat distributia acum vreo 5000 de km. Cred ca ar fi bine sa dechidem un topic cu buba asta si sa postam si niste poze, se pare ca este o problema des intalnita la motorul de 1721 cm3.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andishors
post 3 Nov 2010, 09:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




Am dat duminica jos baia de ulei. Am constatat ca la contactul dintre garnitura si blocul motor era o pelicula de ulei(care nu ar fi trebuit sa existe, trebuia sa fie lipita etans garnitura de bloc) predominant in zona cu pricina. Sambata viitoare urmeaza montajul si schimbul de ulei. Uleiul cred ca ajngea in zona adiacenta antrenat de o bucata de cauciuc desprinsa din burduful planetarei ce actiona ca o paleta. Urmeaza sa vad sambata daca mai curge. Asta daca reusesc sa pornesc si motorul.


--------------------
Renault Super 5 - B 45 XYZ 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 3 Nov 2010, 18:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




De ce sa nu reusesti sa pornesti motorul??? doar dai numai baia de ulei jos...


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andishors
post 3 Nov 2010, 18:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




am probleme cu aprinderea... nu mai da scanteie deloc.. am dat jos baia, am curatat-o, sambata urmeaza sa o pun inapoi.


--------------------
Renault Super 5 - B 45 XYZ 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 6 Nov 2010, 01:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Verifica bujii, fise, capac delco... bobina


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andishors
post 6 Nov 2010, 07:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 3 May 10




http://www.reno.ro/Probleme-aprindere-t196119.html
uite aici problema explicata pe larg. poate reusesti tu sa iti dai seama. eu am ajuns la concluzia ca bobina e de vina...poate gresesc


--------------------
Renault Super 5 - B 45 XYZ 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 12 Jan 2011, 17:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




up la motor smile.gif
e mare pacat de el, sta degeaba .
800 RON.

are toti senzorii, injectia, bujiile sunt noi
este un motor de exceptie.




--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin2k
post 20 Jan 2011, 13:19
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 05




@renault19tse: ai idee daca mai trebuie ceva ca sa il pun in locul motorului C3J de pe un R19 ph1?


--------------------
renault 19 1989 gtr
calin
R19 GTR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 20 Jan 2011, 16:12
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Iti raspund eu: iti trebuie din start si cutia de viteze pt. acest motor ( cod JB3028) si mai mult ca sigur si planetarele. Apoi ar mai fi calculatorul de motor, bobina de inductie si posibil instalatia electrica aferenta. Dupa care urmeaza radiatorul, vasul de expansiune si furtunele, esapamentul cu sonda lambda si multe altele...
Parea mea este ca mai bine schimbi masina cu totul decat sa te complici inutil. Nu mai punem in calcul si omologarea la RAR a noului motor...


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin2k
post 20 Jan 2011, 21:42
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 05




multumesc, am avut o banuiala ca urmeaza o cascada de modificari.


--------------------
renault 19 1989 gtr
calin
R19 GTR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 20 Jan 2011, 23:33
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




are dreptate tynn.
te-as putea ajuta cu piesele dar te complici intradevar.
mai bine o masina cu totul...

uite aici te intereseaza vreuna din ele ??

http://www.reno.ro/Renault-19-si-Renault-21-t203268.html

This post has been edited by renault19tse: 20 Jan 2011, 23:37


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 27 Jul 2011, 12:10
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




UP pentru un motor in stare excelenta :

Motor de 1721 injectie monopunct disponibil
In stare excelenta, ulei schimbat in medie la 7500 km, inclusiv filtre. 100% piese originale. nedesfacut.
Circuitul de racire a fost curatat in iarna anul trecut.
Pentru toate exista facturi de la Renault Serus....s-a lucrat cu mare grija la masina de pe care provine motorul.
Am scris pe aici, il dau ptr ca voi pune alt motor pe care functioneaza instalatia de AC.

Motorul se vinde complet cu toti senzorii pe el, inclusiv corpul injector
Este un motor cum rar gasesti....0 consum de ulei...pornire la cheie, ralanti stabil la 850 rpm.

Pretul este redus acum superoferta de 650 RON, usor discutabil.
Cer banii astia pentru ca stiu de vand.

Cei interesati, pot da PM sau telefon 0742139609

This post has been edited by renault19tse: 27 Jul 2011, 13:06


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Addryanno
post 13 Aug 2011, 23:04
Post #18


X-53 Project


Group: Members
Posts: 175
Joined: 22 October 08
From: Bucuresti




O intrebare am si eu daca se poate..am schimbat chiuloasa aveam probleme cu supapele si nu imi merge pistonul nr. 3 de asta iarna, numai stiu ce sa mai schimb am schimbat , role distributie , curele ,pompa apa , ulei , chiuloasa de pe un motor bun si nimica , ma gandeam sa fie de la segmenti mi s-au parut un pic uzati




Motor 1721cm 54kw
Km 147.597

This post has been edited by Addryanno: 13 Aug 2011, 23:05


--------------------
Renault 19 Hatchback - B-xx-FSH 1993
[IMG]http://img121.imageshack.us/i/800pxrenaultf1logosvg.png/][/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 15 Aug 2011, 22:50
Post #19


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




scanteie da pe pistonul respectiv ?compresia ai masurat-o , e in regula?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 - IF-80-VEP 2015 Dinamique / 1988 GTS
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo_RO
post 19 Aug 2011, 23:25
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 11 August 11




As cumpara eu motorul , numai ca eu am ph II si nu stiu daca se potriveste 100 % fara alte modificari .... este L716 cumva ? Eu am L740 ...

Zi-mi te rog daca poti sa-l aduci in Bucuresti .

Spor!


--------------------
Renault 19 '92-ph II , F3N L740, 1721 cmc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 22 Aug 2011, 07:52
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




Nu ai ce modifica. il iei si il pui sus.
Este F3N L740.
Ti-l aduc in Bucuresti.
Suna-ma si discutam.


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
john reno
post 12 Sep 2011, 20:41
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 30 December 09
From: Bucuresti




Salut, au aparut si la mine cateva probleme.
1 dupa vreo 3000 de km a aparut un uruit insotit de vibratii suparatoare din zona motorului. Treaba e ca atunci cand calc frana se diminueaza foarte mult la fel si cand virez stanga. Anvelopele nu sunt uzate uniform, dar totusi nu cred ca asta ar fi problema. La relanti motorul se aude foarte frumos.
2 curge ulei deocamdata foarte putin, pe la fulia vibrochenului. a schimbat cineva semeringul respectiv? multam si scuze ca am postat ambele probleme aici.


--------------------
renault19 hatchback - PH10ZME 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 23:04
Dacia