Motor 1721 inj monopunct, In stare perfecta
![]() ![]() ![]() |
Motor 1721 inj monopunct, In stare perfecta
renault19tse |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|||
andishors |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
salut. am si eu cateva intrebari in legatura cu tipul asta de motor.
1) imi curge ulei (mult, completez cam juma de litru la 2 sapt. nu papa, gasesc pete sub masina si e foarte murdara in zona) undeva langa distributie in spatele motorului deasupra baii de ulei... ce ar putea fi ? 2) nu mai porneste. l-am pornit intr-o nopte pe la 3 (frig + umezeala) am mers cateva secunde si s-a oprit. nu a mai vrut sa porneasca deloc. am vazut ca nu mai da scanteie deloc. distribuitorul e ok, bujiile sunt ok, fisele sunt ok. oare e bobina, vre-un releu, senzorul de pe volanta ? electromotorul invarte, benzina ajunge in motor.... ma gandesc ca poate te-ai lovit de o astfel de problema... scz pentru off topic..multumesc anticipat si bafta la vanzare ! eu sunt foarte multumit de motorul asta.... |
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
1. poate fi un semering de la distributie daca e de la motor
esti sigur ca e ulei de motor ? si nu de la cutie ? 2.desfa bujiile ramd pe rand si curata-le. Ar mai putea fi umed pe la fisa centrala. Ai desfacut capacul de la distribuitor ? |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Horyca |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 September 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am aceeasi problema ca si tine, la mine pierde pe la baia de ulei trebuie data jos schimbata garnitura (daca are) si lipita, recomand loctite 5910 quick gasket. saptamana viitoare trebuie sa rezolv si eu aceast problema...
|
--------------------
Renault
19 Chamade I
1991 Renault 19 Chamade (model 1) 1721 cm3,54 kw, F3NL740, L53B, an 1991.
|
|
andishors |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
smeringul de la distributie a fost schimbat de mine acum 2 mii de km, sigur nu e la el problema(verificat). sigur e ulei de la motor. baia nu are garnitura, pentru weekendul viitor am programat-o si eu pentru schimbat + schimb ulei. mi s-a parut ca ulei curge putin mai sus de baie...sper totusi sa fie doar garnitura aia.
bujiile au fost verificate fiecare in parte, fisele la fel, capacul de la distribuitor l-am desfacut, curatat, sters... am scos fisa centrala si am dat la automat... la cativa mm de caroserie (metal dezizolat) nu da scanteie... nu mi s-a parut nimic umed pe tot circuitul bobina-distribuitor-bujii... This post has been edited by andishors: 27 Oct 2010, 14:01 |
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
tynn |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
QUOTE(andishors @ 27 Oct 2010, 12:18) 1) imi curge ulei (mult, completez cam juma de litru la 2 sapt. nu papa, gasesc pete sub masina si e foarte murdara in zona) undeva langa distributie in spatele motorului deasupra baii de ulei... ce ar putea fi ? O pierdere de ulei am si eu in zona respectiva, mai exact in zona arborelui intermediar ce antreneaza pompa de ulei. Ce este ciudat ca nici eu nu am sesizat vreo pierdere pe la vreun simering cand am schimbat distributia acum vreo 5000 de km. Cred ca ar fi bine sa dechidem un topic cu buba asta si sa postam si niste poze, se pare ca este o problema des intalnita la motorul de 1721 cm3. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
andishors |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
Am dat duminica jos baia de ulei. Am constatat ca la contactul dintre garnitura si blocul motor era o pelicula de ulei(care nu ar fi trebuit sa existe, trebuia sa fie lipita etans garnitura de bloc) predominant in zona cu pricina. Sambata viitoare urmeaza montajul si schimbul de ulei. Uleiul cred ca ajngea in zona adiacenta antrenat de o bucata de cauciuc desprinsa din burduful planetarei ce actiona ca o paleta. Urmeaza sa vad sambata daca mai curge. Asta daca reusesc sa pornesc si motorul.
|
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
De ce sa nu reusesti sa pornesti motorul??? doar dai numai baia de ulei jos...
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
andishors |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
am probleme cu aprinderea... nu mai da scanteie deloc.. am dat jos baia, am curatat-o, sambata urmeaza sa o pun inapoi.
|
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
dj_bonssay |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 5 October 07 ![]() |
Verifica bujii, fise, capac delco... bobina
|
--------------------
Renault
19
1993, Hatchback
|
|
andishors |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 3 May 10 ![]() |
http://www.reno.ro/Probleme-aprindere-t196119.html
uite aici problema explicata pe larg. poate reusesti tu sa iti dai seama. eu am ajuns la concluzia ca bobina e de vina...poate gresesc |
--------------------
Renault
Super 5
- B 45 XYZ
1988
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
up la motor
![]() e mare pacat de el, sta degeaba . 800 RON. are toti senzorii, injectia, bujiile sunt noi este un motor de exceptie. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
calin2k |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 8 December 05 ![]() |
@renault19tse: ai idee daca mai trebuie ceva ca sa il pun in locul motorului C3J de pe un R19 ph1?
|
--------------------
renault
19
1989 gtr calin
R19 GTR |
|
tynn |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Iti raspund eu: iti trebuie din start si cutia de viteze pt. acest motor ( cod JB3028) si mai mult ca sigur si planetarele. Apoi ar mai fi calculatorul de motor, bobina de inductie si posibil instalatia electrica aferenta. Dupa care urmeaza radiatorul, vasul de expansiune si furtunele, esapamentul cu sonda lambda si multe altele...
Parea mea este ca mai bine schimbi masina cu totul decat sa te complici inutil. Nu mai punem in calcul si omologarea la RAR a noului motor... |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
calin2k |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 8 December 05 ![]() |
multumesc, am avut o banuiala ca urmeaza o cascada de modificari.
|
--------------------
renault
19
1989 gtr calin
R19 GTR |
|
renault19tse |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
are dreptate tynn.
te-as putea ajuta cu piesele dar te complici intradevar. mai bine o masina cu totul... uite aici te intereseaza vreuna din ele ?? http://www.reno.ro/Renault-19-si-Renault-21-t203268.html This post has been edited by renault19tse: 20 Jan 2011, 23:37 |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
UP pentru un motor in stare excelenta :
Motor de 1721 injectie monopunct disponibil In stare excelenta, ulei schimbat in medie la 7500 km, inclusiv filtre. 100% piese originale. nedesfacut. Circuitul de racire a fost curatat in iarna anul trecut. Pentru toate exista facturi de la Renault Serus....s-a lucrat cu mare grija la masina de pe care provine motorul. Am scris pe aici, il dau ptr ca voi pune alt motor pe care functioneaza instalatia de AC. Motorul se vinde complet cu toti senzorii pe el, inclusiv corpul injector Este un motor cum rar gasesti....0 consum de ulei...pornire la cheie, ralanti stabil la 850 rpm. Pretul este redus acum superoferta de 650 RON, usor discutabil. Cer banii astia pentru ca stiu de vand. Cei interesati, pot da PM sau telefon 0742139609 This post has been edited by renault19tse: 27 Jul 2011, 13:06 |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Addryanno |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() X-53 Project Group: Members Posts: 175 Joined: 22 October 08 From: Bucuresti ![]() |
O intrebare am si eu daca se poate..am schimbat chiuloasa aveam probleme cu supapele si nu imi merge pistonul nr. 3 de asta iarna, numai stiu ce sa mai schimb am schimbat , role distributie , curele ,pompa apa , ulei , chiuloasa de pe un motor bun si nimica , ma gandeam sa fie de la segmenti mi s-au parut un pic uzati
Motor 1721cm 54kw Km 147.597 This post has been edited by Addryanno: 13 Aug 2011, 23:05 |
--------------------
Renault 19
Hatchback
- B-xx-FSH
1993 [IMG]http://img121.imageshack.us/i/800pxrenaultf1logosvg.png/][/IMG]
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#19
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
scanteie da pe pistonul respectiv ?compresia ai masurat-o , e in regula?
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
Leo_RO |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 11 August 11 ![]() |
As cumpara eu motorul , numai ca eu am ph II si nu stiu daca se potriveste 100 % fara alte modificari .... este L716 cumva ? Eu am L740 ...
Zi-mi te rog daca poti sa-l aduci in Bucuresti . Spor! |
--------------------
Renault
19
'92-ph II , F3N L740, 1721 cmc
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Nu ai ce modifica. il iei si il pui sus.
Este F3N L740. Ti-l aduc in Bucuresti. Suna-ma si discutam. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
john reno |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 30 December 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut, au aparut si la mine cateva probleme.
1 dupa vreo 3000 de km a aparut un uruit insotit de vibratii suparatoare din zona motorului. Treaba e ca atunci cand calc frana se diminueaza foarte mult la fel si cand virez stanga. Anvelopele nu sunt uzate uniform, dar totusi nu cred ca asta ar fi problema. La relanti motorul se aude foarte frumos. 2 curge ulei deocamdata foarte putin, pe la fulia vibrochenului. a schimbat cineva semeringul respectiv? multam si scuze ca am postat ambele probleme aici. |
--------------------
renault19
hatchback
- PH10ZME
1993
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 23:04 |