Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ajutor ! Instalatie electrica

radulescuraduflorin
post 20 Sep 2010, 12:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 24 March 07




buna tuturor!ieri m-am izbit ptr prima data de o problema cred eu unica!::::
mergeam cu barcuta mea prin oras si la un moment dat ,fara nici un semn prealabil ,mi s-a oprit motorul in mers si am ramas fara alimentare electrica pe toata masina:nimic nu mai functioneaza.absolut nimic.
am crezut initial ca mi s-a rupt borna dar nu a fost asa .totul pare ok ,sigurante ok ,insa nu am nici un pic de alimentare la nimic in masina.s-a oprit tot!
stie cineva unde ar putea fi buba?un cablu de alimentare general unde se afla?sub bord ce as mai putea verifica?
am reusit sa ajung acasa punandu-i direct un fir de pe borna plus direct pe contact asa am revenit la normal cat de cat .
cu cateva zile in urma ,tot in mers ,am avut ptr on secunda o intrerupere temporara a motorului dar nu am fost atent daca mi s-a taiat completsi curentul.ar fi fost usor ptr ca am bordul complet digital.insa dupa o secunda si-a revenit motorul neavand timp sa se opreasca.
aseara insa a incetat definitiv.

exista pe undeva vreo mufa generala pe care am deranjat-o cumva cand am antifonat-o cu ceara speciala?
anticipat va multumesc tuturor!

0754777333


--------------------
renault 25td 1991 td b290
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAIDER
post 20 Sep 2010, 12:44
Post #2


RAIDER


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 09
From: Cluj Napoca




Exista o siguranta principala, in apropierea bateriei, in spatele farului din stanga. Verifica daca ai curent dupa ea, daca nu cumva e arsa sau intrerupta/oxidata conectica la ea.
De forma mai lunguiata, obligatoriu e jegoasa si plina de praf, inchisa intr o carcasa de plastic:)

Vezi daca nu e de acolo.

Eu personal am patit la fel, am scos siguranta de pe circuit si acum e ok.

Problema nu i rara deloc, R25 are conectica si in general instalatia electrica de proasta calitate.

This post has been edited by RAIDER: 20 Sep 2010, 12:53


--------------------
Dacia Nova - CJ 10 EVY 1999 Gti 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulescuraduflorin
post 20 Sep 2010, 12:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 24 March 07




buna raider!al meu e dieselar si nu am vazut acea siguranta generala .am umblat zilele astea pe la instalatie sa o pun la punct cu antifonarea si poate am atins ceva.
am vazut ca sub far stanga fata firele intra in longeron iar sub pasajul de la roata am o placa de plastic la care sunt legate in gol un plus mare si gros si un minus la fel.dar stau in aer adica nu sunt conectate la nimic


--------------------
renault 25td 1991 td b290
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAIDER
post 20 Sep 2010, 13:34
Post #4


RAIDER


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 09
From: Cluj Napoca




siguranta respectiva e o placa metalica de cca 7 8 cm lungime, la care ar trebui sa ai legat + ul. aceasta e trasa intr o carcasa de plastic lunguiata ( seamana cu un pix ). Acuma, depinde cat si cine a mai umblat pe acolo.
Verifica daca ai curent pe firele alea care s in aer. Poate ti o fi cazut siguranta cu totul.

Si al meu e Diesel:)

Fii atent ce mesteresti pe acolo, ai grija la eventualele improvizatii ( presupun ca n ai de unde sti ce electrician a umblat prin instalatie ) si foloseste un aparat de masura.
Ia eventual pe cineva care stie ce sa masoare si unde.

This post has been edited by RAIDER: 20 Sep 2010, 13:36


--------------------
Dacia Nova - CJ 10 EVY 1999 Gti 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radulescuraduflorin
post 22 Sep 2010, 23:37
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 24 March 07




merci de ajutor.sa zicem ca ne cam pricepem cat de cat la electronica si ....vroiam doar sa stiu daca are vreun "secret ascuns" !masina mea a apartinut lui stelea si e (era) impecabila.mi-am permis totusi sa o digitalizez integral(bordul)deaoarece asa cum zici si tu electrica ,electronica e la pamant.desi MASINA MAI COMFORTABILA NU AM MAI CONDUS VREODATA.SI AM AVUT OCAZIA:IASI-CLUJ CU UN S 600 MODEL VECHI.
NU SE COMPARA.
SUNT PE DRUM IN TIMIS SI SAMBATA MA UIT LKA EA.IMI PARE RAU CA NU AM REUSIT SA VAD CAPITALA SAPT ASTA.
ERA INTERESANT SA MA VAD CU UN BUN AMIC IONUT CU CEVA PIESE.
DESI MI-A MANCAT PESTE 120 MIL CHELTUIELI ,NU RENUNT LA EA!NU INCA.
CRED CA E UNUL DINTRE CELE MAI "DIGITALIZATE MODELE DE 25 CARE MAI EXISTA IN TARA LA ORA ASTA.
MERCI TARE FRUMOS DE SFAT!
RADU

23 Sep 2010, 00:39:
UITASEM:AM RUGAT-O PE SOTIA MEA SA O PORNEASCA PE DIRECT:FIR PLUS TRAS DE PE BATERIE SI PUS LA ROSU CONTACT.
MERGE!
TREBUIE SA O IAU DE LA CAPAT CU INSTALATIA CACI IMIMAI FACE SI BOBINA CEVA FIGURINE DESI E NOUA.CUPLEAZA CAND VREA EA.NU PRIMESTE CURENT

MI-E FRICA INSA SA NU AM DEFECTIUNEA IN PORTIUNEA DIN LONGERON!

This post has been edited by radulescuraduflorin: 22 Sep 2010, 23:39


--------------------
renault 25td 1991 td b290
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytym
post 23 Sep 2010, 07:43
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.172
Joined: 6 May 09
From: TIMISOARA




vezi la bornele bateriei , pentru ca daca nu sunt strinse bornele bine sau nu fac contact bine , se intampla asemenea simptome.


--------------------
Ex Megane 3; Volvo XC60; Toyota Yaris - TIMISOARA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petry
post 23 Sep 2010, 10:38
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 27 April 07
From: Calafat Dolj




Ptr.radulescuraduflorin.
Pune si tu poze cu bordul ala digital sa vedem si noi si cu toata masina daca vrei.
Vezi ca mai mult ca sigur problema este de la siguranta generala de sub farul din stanga cum privesti de la sofer.
Bafta!


--------------------
Renault 25 TX - DJ06XMJ 1989 Injectie 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R20
post 11 Dec 2010, 21:00
Post #8


R20 (prima mea masina)


Group: Members
Posts: 256
Joined: 22 September 06
From: Bucuresti




Salut,

Se pricepe careva la ECU-ul aferent motorului J7T 730?
Am pus acest motor pe masina si am probleme cu flowmeter-ul (nu-mi mai indica consumul), cu shock-ul(nu reactioneaza), iar becul de check engine nu primeste semnal.

ECU-ul este S 100 806 101 (7700 736 391). Conform documentatiei mele senzorii de temperatura sunt CTP, pinul 5 este pentru "Diagnostic warning light", iar pinul 26 este pentru flowmeter. Poate cineva, care are un astfel de motor, sa-mi confirme ca asa este si-n realitate?

Toate cele bune.


--------------------
R25GTX/R25 Baccara 1985/1990 Masini din vremea cand firma Renault se respecta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 04:10
Dacia