Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Porneste foarte greu dimineata, probleme pornire

dorel 87
post 29 Aug 2013, 21:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




Salutare.

Am deschis aceasta discutie pentru ca nu mai stiu ce sa fac, astia pe la service dau toti din umeri, ba mai mult, m-au si la misto ca sa imi iau alta...... masina e buna, are o problema care trebuie rezolvata, dar cu cine? ca astia vor sa schimbe tot pana se rezolva!

Se dau urmatoarele simptome:
dimineatza la prima cheie porneste si timp de 5-10 secunde face ca tractoru, de parca ar merge intr-un singur piston... daca ii dau iar la automat, nu mai vrea, se invarte electromotoru degeaba... astept putin, 5-10 minute, ii dau iar, aceeasi chestie... dupa nu stiu cate incercari porneste, dar cu acelasi comportament, cateva secunde zici ca merge intr-o singura bujie! De ceva timp, de cand s-a mai racit vremea patesc acelasi lucru si seara, dupa ce sta o zi intreaga in parcare. Daca e cald afara nu mai sunt probleme!
si inca ceva, cand e pe benzina, pe la vreo 2000 rpm, daca bag in ea da in nas!
pe gpl merge bine

Ce sa fie? masina este benzina + gpl!

Senzorul de turatie l-am scos si l-am curatat de 2 ori, bujiile sunt noi, pompa de benzina baga foarte bine! Am zis ca o fi ceva cu benzina, am tinut-o 200 km doar pe efix99 in 3000-4000 rpm, degeaba!
In seara asta am luat bobina de inductie in casa si i-o montez dimineatza sa vad daca face la fel!


Am zis ca o fi de la imobilizator sau de la vreun chip, dar masina da sa o ia, nu-i intrerupe alimantarea si pe bord nu mi se aprinde iciun martor.
Astept cu nerabdare raspunsurile voastre!


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vima
post 29 Aug 2013, 21:21
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 12 August 13




salutare bujiile de care ai pe masini? incearca cu un set renault ,o diagnoza ai facut pe masina? smile.gif


--------------------
renault renault - vaj 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johan
post 30 Aug 2013, 07:22
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 13 November 10
From: München




Verifica senzorul de temperatura de pe motor.


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.5 16V 4x4
Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 31 Aug 2013, 06:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




A pornit cu spray la prima cheie... Deci, ori e treaba de calculator, stiu ca se mai deruteaza din cauza gpl-ului, ori e treaba de alimentare...


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 3 Sep 2013, 10:56
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Uite o problema asemanatoare aici, daca zici ca iti trepideaza masina, este un simptom al bobinei de inductie. Daca bujiile sunt in ordine sau asa crezi, verifica si fisele. Un prieten al meu nu a mai avut probleme cu pornirile dupa ce a schimbat bujiile si fisele, el tot symbol are dar a ramas cu o oarecare trepidatie la relanti. Am observat ca dupa un drum la mare cu cu turatii pe la 3-5mii, tremura mai putin, dovada ca s-au mai curatat injectoarele(posibil).Trepidatiile se manifesta si pe loc, cu motorul la relanti? Daca da, pot fi bujiile de vina.

This post has been edited by alexgeogabriel: 3 Sep 2013, 11:00


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 12 Sep 2013, 05:40
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




e clar ca are ceva la partea de alimentare cu benzina. pe gaz porneste la sfert, deci eliminam probleme de aprindere. dupa ce a pornit, o turez putin si trece si pe benzina. va spun, e ciuda rau fenomenu! am fost la un service si mi-au zis sa curat injectoarele! cu prima ocazie o sa fac si treaba asta... de trepidat nu trepideaza


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 12 Sep 2013, 08:27
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Pe gpl, nu era recomandata pornirea pe benzina si apoi comutarea pe gaz?


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 12 Sep 2013, 13:05
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




stiu ca e recomandata pornirea pe benzina, dar de nevoie am apelat la metoda asta, ce era sa fac?


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mariusgl
post 12 Sep 2013, 14:50
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 320
Joined: 28 September 09
From: Galati




Mai puneti GPL pe masini...


--------------------
Renault Megane Business Line - GL-35-MRS 1.6 16v 2008
Bă!Aprinde naibii farurile alea că-i noapte!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 12 Sep 2013, 19:54
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




acuma ca are si masina o problema ne apucam sa huiduim gpl-ul... nu e corect. eu cu 150 de Roni fac 600 de km... si am facut vreo 75k de cand am gpl... la veniturile noastre mediocre pot spune ca imi permit sa ma plimb exact cat vreau si asta datorita gpl-ului!


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 9 Oct 2013, 18:53
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




fratilor, incep sa albesc! am descoperit pana la urma un posibil vinovat. circuitul de benzina se dezamorseaza! mai am sa aflu din ce cauza. motorasul pompei de benzina l-am schimbat, dar degeaba... am fost la service, le-am spus problema, le-am spus ca suspectez regulatoru de presiune si domnii "mecanici" se jurau ca nu exista asa ceva la masinile pe benzina...


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdangepe
post 10 Oct 2013, 06:33
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 1 July 07
From: Bucuresti




Daca ai ventil pentru verificarea presiunii in rampa poti s verifici in felul urmator: dimineata pune contactul apoi apasa pe ventil, daca tasneste benzina inseamna ca nu are nicio problema . La renault nu stiu unde este regulatorul de presiune, dar normal trebuie s fie pe rampa injectoarelor. Este posibil s ai si sonda lambda dusa. Este posibil s fie dusa doar incalzirea ei. Verifica cu un aparat de masura continuitatea. Daca motorul este cald si o pornesti pe benzina merge la fel de prost?
Intra aici banuiesc ca se aseamana
la 1:35 se vede regulatorul.

This post has been edited by bogdangepe: 10 Oct 2013, 06:52


--------------------
ford/renault escort MK VII/symbol 1,5 dci - B-13-GPE 1997/2007
[URL=http://fordescortmk.blogspot.com/2010_10_01_archive.html]My Webpage[/URL]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 12 Oct 2013, 20:42
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




La mine regolatorul de presiune e in pompa... Faza e ca pe gpl porneste impecabil. pe benzina, odata pornita nu mai face figuri. Am observat insa o chestie ciudata. cand ii scot conductele de la pompa de benzina nu sescurge nici pic de benzina! Am desfacut si la un amic si la el tasnete benzina ca la izvor cand ii desfaci conductele. d-asta zic, se dezamorseaza pe undeva si suspectez regulatorul de presiune.


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 30 Oct 2013, 19:26
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




Fratilor incep sa albesc.... Masina mea e la service Iatsa de 3 zile si tot nu s-a reparat. Au schimbat motorasul pas cu pas, dar degeaba, au schimbat, bobina, bujii, fise, dar degeaba. au schimbat pompa de benzina, la fel, degeaba. au verificat compresia, e buna, au verificat distributia...e buna. pe tester nu da nicio eroare. si totusi masina porneste cu anomaliii. ii dau la cheie, un pic mai lung, ma opresc cand simt ca a luat-o si timp de 2-3 secunde tremura toata, dupa care isi ia mersu. treaba asta se intampla doar la rece. odata incalzit motoru nu mai sunt probleme! mi-au verificat injectoarele si sunt ok. i-au dat la cheie cu ele scoase. pulverizeaza frumos. au dat la cheie cu fisele scoase. toate dau scanteie. atunci ce are fratilor de nu porneste? e posibil, masina fiind dotata si cu instalatie de gaz, sa imi scape gpl pe undeva si sa se innece? nu de alta dar nu imi explic. as da vina pe senzori, dar din moment ce are benzina si scanteie ar trebui sa se faca sa porneasca nu? daca ar fi vreun senzor defect ar taia alimentarea bobinei, sau a pompei de benzina sad.gif astept curios parerile voastre!
Cu respect.


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 30 Oct 2013, 19:55
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




La catalizator infundat te ai gandit?Sau sonda de pe catalizator defecta.


--------------------
Renaut twingo - IS 06 TIK 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 30 Oct 2013, 21:24
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




e verificata si exclusa si varianta asta, cel putin asa zic mecanicii... pe tester da bine si au incercat si fara sonda lambda si face la fel...

tot cautand pe net am gasit ca cineva a avut probleme asemanatoare si s-a dovedit a fi din cauza garnitrilor de la corpul clapeta, care faceau ca motorul sa traga aer fals! incep sa ma gandesc destul de serios si la treaba asta.


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grapinio
post 3 Nov 2013, 21:44
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 15 May 09




Salut. Eu am avut o problema asemanatoare, doar ca fara GPL. Descriere pe scurt: pornea greu iarna, la a 4,5 cheie; murea la turatii mici. Curatat clapeta, schimbat fise, tot ce mai era despre acest subiect in alte postari, Am scapat de problema o perioada si acu o luna am pornit-a si exact ca la tine, zici ca mergea sacadat, parca pornea pe jumatate si daca o aceeleram nu ajuta. Am oprit, iarasi am pornito si dupa ce a mai trepidat, a inceput sa mearga normal, de zici ca a pornit masina bine.

Era motorasul pas cu pas de la clapeta de acceleratie si am schimbat si corpul de clapeta ca era ceva si la el. Merge perfect, nu mai trepideaza cand o pornesc, porneste fain si nu mai am nici celelalte prbleme.,


--------------------
Renault Clio 2 - cj 00 abc 2005 Symbol Fidjy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 4 Nov 2013, 22:51
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




Salutare! S-a rezolvat si la mine! au schimbat motorasul pas cu pas si pompa de benzina pentru ca cea veche se dezamorsa! rezolvarea a fost doar partiala, in sesnul ca prima pornire se facea cu cheie foarte lunga! dupa ce am luat masina din service, am mers cu ea pana am golit rezervoru si i-am bagat 15 litrii de benzina extra de la petrom... e altceva. iti fura cheia din mana, e masina pe care mi-am cumparat-o! Ce sa mai? ma bucur din suflet ca si-a revenit! as fi mort fara ea smile.gif respect maxim


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecs17
post 6 Nov 2013, 22:44
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 31 May 12
From: Bihor, Oradea




Eu nu aveam nici o problema cu pornirea, indiferent de starea motorului, fie rece, fie cald, pornea la prima cheie.
La relanti masina dadea semne ca se ineaca...ca si cum ar muri motoru la pornirea de pe loc, se accelera greu, cand o acceleram dadea semne ca se ineaca.

La mine dupa diagnoza, arata cilindru 3 ca si buba, se pare ca era din cauza unei fise.

Maine imi schimba fisele si bujiile.

Edit.
+ Am mai vorbit cu un prieten mai cunoscator in ale mecanicii, si el are tot un Renault, iar cand i-am zis de probleme m-a intrebat daca e la cilindru 3 buba si exact asa a fost. La fel a facut si el schimbat fise + bujii

This post has been edited by ecs17: 7 Nov 2013, 11:50


--------------------
Renault Megane 3 2011 hatchback 1.5 DCI 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorel 87
post 8 Nov 2013, 19:42
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 5 March 11




Am avut si eu ceva probleme mai demult cu chestia asta si culmea... tot la cilindru 3


--------------------
Renault clio - AG/64/DOM 3/2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aureliann70
post 15 Nov 2013, 20:24
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 January 08




Salut.
Si eu am inceput sa albesc. Totul a inceput in ianuarie, cand nu a mai pornit deloc. Am tractat-o la service si am dus injectoarele la reconditionat. Erau duse. Le-am montat si a fost OK. In 3 saptamani iar a cedat. Am dus-o iar tractata la alt service, care a trimis injectoarele si pompa de injectie la verificat. Injectoarele bune, pompa a trebuit reconditionata. Totul Ok pana acum 2 saptamani, cand a dat semne identice: pornit greu la rece. Nu mai dau cu spray (ca in ianuarie), dar fortez pornirea (uneori la a 5-a cheie). Iar am fost la service, unde au schimbat para si conducta pana la rezervor. Injectoarele si bujiile sunt bune. Iar a pornit bine 2 zile, apoi din ce in ce mai greu. Au zis ca trebuie schimbate si celelale conducte care dau in filtrul de motorina.
Masina are 115 K si 5 ani. Poate fi de la baterie (amperaj mic)? Nu am schimbat-o pana acum, caci invarte bine si lupa de control e verde.
Parca nu mai am chef sa incerc schimbarea tuturor pieselor.
Oriece sugestie e mai mult decat binevenita.

PS. Dupa pornire, totul e super OK, merge bine, are putere, cosumul e OK, nu scoate fum, reporneste foarte repede etc.


--------------------
Renault Symbol - BV-70-GAL 2008 Fidji
Ave Reno!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccoto
post 15 Nov 2013, 22:27
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 22 April 09
From: Navodari




Dupa ce opresti, seara, da la pompita pana nu mai ies bule de gaz din filtrul de motorina. Vezi daca asa, dimineata porneste normal.


--------------------
Renault Kangoo - CT07KZM 1.9D 2003, 1.5 dCI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 16 Nov 2013, 22:21
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




sa schimbi conducte la o masina de 5 ani? mai debraba se dezamorseaza pompa de motorina, eventual stranse toate colierele care tin de traseul motorinei ( o poma de motorina de test ai de unde sa faci rost? pentru proba )


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:36
Dacia