Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Una din patru masini vandute este „second-hand"

laur
post 22 Sep 2005, 15:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




Una din patru masini vandute este „second-hand"

Anul trecut, in Romania au fost importate, circa 28.000 autovehicule second hand, in crestere cu 20% fata de anul precedent, iar tendinta este in continuare ascendenta, a declarat ieri presedintele Asociatiei Societatilor de Leasing din Romania, Cornel Constantinescu.

„Daca luam in considerare si vanzarile de autovehicule indigene, piata auto second hand ar putea fi estimata de 25-30% din piata auto din Romania, iar trendul ascendent al comertului cu autovehicule second hand va inregistra in 2005 si anii urmatori un ritm estimat la 30% pe an, ca urmare a deschiderii deschiderii leaderilor auto pe noi segmente de piata si a cresterii interesului clientilor cu venituri reduse", a declarat Constantinescu,

Cel mai mare pericol vine insa dinspre obligatia tarii noastre dupa aderarea la Uniunea Europena sa permita importul oricaror autovehicule second-hand. In prezent, masinile de import care nu indeplinesc normele de poluare Euro 3 nu pot fi inmatriculate in Romania. In prezent preturile autoturismelor second hand importate de Romania sunt mai mari decat in tarile Uniunii Europene.

Liberalizarea pietii va duce la scaderea pretului acestuia. Polonia reprezinta cel mai important exemplu al exploziei vanzarilor masinilor second-hand dupa aderarea la Uniunea Europena: vanzarile au crescut de la 100.000 unitati in 2003, la circa 800.000 in 2004. Polonia a inregistrat in primul semestru o scadere de aproximativ 33% a vanzarilor de autoturisme noi.



Masinile second-hand sunt un factor important de poluare. „Preocuparea Romaniei ar trebui sa o reprezinte reducerea poluarii si implicit reducerea importului de autoturisme second- hand, care este un factor de poluare foarte mare, a declarat presedintele Asociatiei Producatorilor si Importaotirlor de Autovehicule (APIA), Brent Valmar.

Alte metode de stopare a importului de autovehicule second-hand, este facilitarea cumpararii de masini noi.

„Prin creditele mai avantajoase oferite si prin scaderea dobanzilor, vom incerca sa descurajam importurile masive de masini second-hand" a declarat presedintele APIA, Brent Valmar. El a adaugat ca automobilele noi produse de Automobile Dacia ar putea reprezenta o alternativa la modelele vechi aduse din strainatate. (A.N.)

Averea, 21 sep 2005


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 22 Sep 2005, 15:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




QUOTE(laur @ 22 Sep 2005, 15:15)
1.Cel mai mare pericol vine insa dinspre obligatia tarii noastre dupa aderarea la Uniunea Europena sa permita importul oricaror autovehicule second-hand.
2. Polonia reprezinta cel mai important exemplu al exploziei vanzarilor masinilor second-hand dupa aderarea la Uniunea Europena: vanzarile au crescut de la 100.000 unitati in 2003, la circa 800.000 in 2004.
3. Masinile second-hand sunt un factor important de poluare. „Preocuparea Romaniei ar trebui sa o reprezinte reducerea poluarii si implicit reducerea importului de autoturisme second- hand, care este un factor de poluare foarte mare, a declarat presedintele Asociatiei Producatorilor si Importaotirlor de Autovehicule (APIA), Brent Valmar.
4. Alte metode de stopare a importului de autovehicule second-hand, este facilitarea cumpararii de masini noi.
5. „Prin creditele mai avantajoase oferite si prin scaderea dobanzilor, vom incerca sa descurajam importurile masive de masini second-hand" a declarat presedintele APIA, Brent Valmar. El a adaugat ca automobilele noi produse de Automobile Dacia ar putea reprezenta o alternativa la modelele vechi aduse din strainatate. (A.N.)
*


1. Doamne - ajuta.
2. Da, dar polonezii sint prosti, romanii sint mai destepti.
3. Adica masinile sh polueaza doar in Romania, in UE nu polueaza. Sau cum? Si Brent Valmar nu poate sa doarma nopti intregi inca de pe acum din cauza grijilor ca o fie poluat aerul in Romania. (Asta dadea vreun interviu pentru copiii de gradinita?). Declaratia asta sincer mi se pare o jignire grosolana la adresa inteligentei a unei mari parti din populatia Romaniei (si nu numai).
4. Or sa gaseasca ei si cu totul "alte metode de stopare a importului de autovehicule sh", ca oamenii aia sint platiti bani multi sa gindeasca si romanul inghite multe.
5. De aia e si plin de ele in Stuttgart, exact pentru ca aceeasi masina cu dotari mai bune e mai ieftina decit in tara unde se produce, adica in Romania. wacko.gif
Ala se plictisise cumva si a chemat un ziarist pe la el de care sa faca misto? blink.gif


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 22 Sep 2005, 16:04
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(laur @ 22 Sep 2005, 15:15)
Anul trecut, in Romania au fost importate, circa 28.000 autovehicule second hand, in crestere cu 20% fata de anul precedent, iar tendinta este in continuare ascendenta, a declarat ieri presedintele Asociatiei Societatilor de Leasing din Romania, Cornel Constantinescu.

Masinile second-hand sunt un factor important de poluare. „Preocuparea Romaniei ar trebui sa o reprezinte reducerea poluarii si implicit reducerea importului de autoturisme second- hand, care este un factor de poluare foarte mare, a declarat presedintele Asociatiei Producatorilor si Importaotirlor de Autovehicule (APIA), Brent Valmar.
*



Daca sunteti un pic atenti o sa va dati seama ca e o mare minciuna si chiar se contrazic singuri prin declaratiile astea.
Ia fiti atenti ce zic astia aici: ca masinile sh reprezinta un factor de poluare !
Okay...asta am inteles.
Dar parca in Romania nu au voie sa fie importate masini fara Euro 3. Deci orice masina SH care intra in Romania are Euro 3.
Cum vine asta ca nu mai inteleg ? biggrin.gif

O masina noua cu Euro3 e mai putin poluanta decat una sh cu Euro3 ? NU CRED !

Sa ma corecteze cineva daca am gresit undeva.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 22 Sep 2005, 16:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Mai, sa ma corecteze cineva daca gresesc: in prezent ca sa poti inmatricula o masina SH trebuie sa fie euro3 sau euro4?


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 22 Sep 2005, 16:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Bogdan_F @ 22 Sep 2005, 16:18)
Mai, sa ma corecteze cineva daca gresesc: in prezent ca sa poti inmatricula o masina SH trebuie sa fie euro3 sau euro4?
*



Euro 3...multe uzine nici nu fabrica inca euro 4


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geru
post 22 Sep 2005, 16:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 17 August 05
From: Galati




QUOTE(andu911 @ 22 Sep 2005, 16:04)
O masina noua cu Euro3 e mai putin poluanta decat una sh cu Euro3 ? NU CRED !
Sa ma corecteze cineva daca am gresit undeva.


Ideea e ca orice masina cu drept de circulatie / inmatriculare in UE va avea drept de circulatie si in Romania... disparand obligativitatea sa aiba Euro3.

Dar... la ce bombe fumigene se gasesc pe strazile Romaniei... macar o masina de afara e muuuult mai bine intretinuta, chiar daca e Euro2 smile.gif


--------------------
Dacia DSN Confort - GL-73-MAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 22 Sep 2005, 16:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(Geru @ 22 Sep 2005, 16:27)
Ideea e ca orice masina cu drept de circulatie / inmatriculare in UE va avea drept de circulatie si in Romania... disparand obligativitatea sa aiba Euro3.

Dar... la ce bombe fumigene se gasesc pe strazile Romaniei... macar o masina de afara e muuuult mai bine intretinuta, chiar daca e Euro2  smile.gif
*



Asta dupa ce intram in Piata Comuna. Pana atunci vor sa rupa vanzarile cu Dacia si Daewoo.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 22 Sep 2005, 17:51
Post #8


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(Smudo @ 22 Sep 2005, 16:36)
Si Brent Valmar nu poate sa doarma nopti intregi inca de pe acum din cauza grijilor ca o fie poluat aerul in Romania. (Asta dadea vreun interviu pentru copiii de gradinita?).
*



Din pacate, Brent Valmar, e Directorul General de la Porsche Romania, cei care reprezinta interesele VAG in Romania. tongue.gif


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 09:49
Dacia