Pivoti Megane 2, Toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Pivoti Megane 2, Toate motorizarile
99AIM |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
|
||
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|||
Badiu |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 16 May 10 ![]() |
Pentru depresare se baga pivotul in presa
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2004 1.6 16V
|
|
cread |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Cu bascula pe masina.
|
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
99AIM |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Am vb cu mesterul meu si cica e posibil sa nu iasa de pe bascula asa usor si sa tb scoasa bascula si lucrat pe banc,oricum el zicea ca merg pivotii fara pb dar folosit si niste loctite ceva la montarea pivotului,mai bine luam bascula completa...
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
calinu' |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 December 08 ![]() |
cum adica folosit loctite?...ii lipesti acolo? eventual pune si niste sarma ca sa stii sigur ca nu cad
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
2005 17" sunroof:X
|
|
mariuswk |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 13 January 10 From: Azuga ![]() |
Pivotul se schimba cu bascula montata pe masina cu o presa speciala,mai usor ca la batrina Dacie.Nu schimbati bascula cu totul.
|
--------------------
renault
CAPTUR
2015
|
|
rombul |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
Pivotul se depreseaza cu bascula demontata asta daca vrei sa iasa ceva ca lumea
6 Dec 2010, 19:02: Exista prese ,nu prese mai speciale 6 Dec 2010, 19:09: QUOTE(RamboX @ 6 Dec 2010, 17:29) Am vb cu mesterul meu si cica e posibil sa nu iasa de pe bascula asa usor si sa tb scoasa bascula si lucrat pe banc,oricum el zicea ca merg pivotii fara pb dar folosit si niste loctite ceva la montarea pivotului,mai bine luam bascula completa... dupa depresare locasul pivotului se calibreaza se randalineaza un pic locul respectiv si apoi se preseaza pivotul am avut la munca un logan care i-a iesit un pivot bate f tare dar nu este periculos ,dupa calibrarea locasului pivotul a fost presat f bine 6 Dec 2010, 19:10: deci atentie f mare This post has been edited by rombul: 6 Dec 2010, 19:10 |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
cread |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Concluzia e una, valabila la noi in tara in toate domeniile : cate bordeie , atatea obicee. In patania mea cu pivotul am fost in 2 ateliere in care intamplator am vazut cu mi s-a scos pivotul din bascula cu ajutorul unor prese. Succes.
|
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
rombul |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
eu am expus cum se face corect din punct de vedere tehnologic ,mai departe fiecare face cum il taie capul .
|
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
99AIM |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(rombul @ 6 Dec 2010, 19:01) dupa depresare locasul pivotului se calibreaza se randalineaz[SIZE=7]a un pic locul respectiv si apoi se preseaza pivotul am avut la munca un logan care i-a iesit un pivot bate f tare dar nu este periculos ,dupa calibrarea locasului pivotul a fost presat f bine <span class='edit'>6 Dec 2010, 19:10:</span> deci atentie f mare in ce consta calibrarea asta? |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
rombul |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
Cu ajutorul unui calibru se readuce la dimensiunea initiala locasul pivotului
ai mai schimbat vreodata pivotul respectiv(calibrarea si randalinarea se face in cazul cand pivotul a fost schimbat de mai multe ori)daca este prima oara nu ai de ce sa-ti faci griji. Inainte de presare pune-l pe mester sa-ti masoare diametrul locasulului de presare si totodata diametrul pivotului (trebuie sa rezulte din masuratori un ajustaj cu strangere). |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
99AIM |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Nu am mai schimbat niciodata pivotii,oricum am mai avut azi o discutie cu un mecanic si cica e risc sa sara pivotul din bascula....mai bine luam bascule noi.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
rombul |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
De sarit nu prea ca e prins cu surub de fuzeta ,de iesit din locas da se poate dar la basculele la care au fost presati de mai multe ori pivoti ori la tine nu este cazul.
<span class='edit'>7 Dec 2010, 19:12:</span> O alta solutie mai tehnica si mult mai sigura consta in: -se masoara grosimea basculei in dreptul locasului de presare -se traseaza dimensiunea (de la suprafata de asezare a rotulei pe bascula =cu grosimea basculei) pe corpul pivotului -se confectioneaza un canal in corpul rotulei -se preseaza rotula in bascula -dupa presare se monteaza o siguranta din otel arc in canalul confectionat Sistemul folosit la articulatiile autoturismelor OLTCIT si a fost destul de sigur in exploatare This post has been edited by rombul: 7 Dec 2010, 19:16 |
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
cread |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Rombul am vazut ce zici tu , cu siguranta , asa venise pivotul in cutie cu ea , nu mai retin marca,,,,
|
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
99AIM |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
M-ai convins,o sa schimb pivotii si capetele de bara,eventual si bucse bara stabilizatoare si daca tot nu-i dau de cap...iau toate gropile la rand barem sa cada ce e de cazut de-a binelea.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Badiu |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 16 May 10 ![]() |
Imi poti spune si mie daca ai vreun zgomot datorat pivotilor?Am si eu un joc in pivotul de pe partea dreapta si la capul de bara tot pe dreapta(nu f mare) si de la un timp a inceput sa faca un zgomot care dupa parerea mea nu este mecanic ceva gen zgomotelor de panou sau ca si cum ai avea ceva in portbagaj numai ca se aude din fata.Pana sa inceapa zgomotul am zis ca astept sa treaca iarna si o sa le schimb dupa ce trec gropile.
|
--------------------
Renault
Megane
2004 1.6 16V
|
|
99AIM |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Dezamagire mareeeee......
Azi ma duc sa schimb pivotii,mecanicul reverifica si cica nu e joc la pivoti ci la capatele de bara,mai pronuntat pe dreapta si apoi cica ar tb sa schimb si bucse bara stabilizatoare,eeeh am plecat nervos si nici numai ma prinde vreodata la el ,ori e alba ori e neagra-ia pivoti da nu tb sa iei pivoti...apropo e careva interesat de 2 pivoti de Logan TRW? |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cread |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 29 April 09 ![]() |
Pastreaza-i ca cine stie cand iti trebuie .
|
--------------------
renault
Megane 2 Grandtour .
2004 1,5 dci 80cp
|
|
dumitrescuandrei |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 619 Joined: 16 December 08 From: Curtea de Arges ![]() |
Pastreaza`i ca sigur vei avea nevoie de ei pe viitor.cat despre bucsele de la bara daca e meserias nu ti le schimba, se pot face alea si tin tot cat te`au tinut pana acum.totusi sa verifici bine daca sunt capetele de bara ca alea se duc cam greu la megane
|
--------------------
Renault Fan
.
. Muuulte Renouri/Dacii
|
|
rombul |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 28 November 07 From: bucuresti ![]() |
pastreaza-i
|
--------------------
renault
captur
0,9 tce 90 cp
- B-21- .... Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
|
|
99AIM |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Va multumesc tuturor pentru ajutor, deocamdata sa caut sa iau capete de bara si le schimb singur,numar filetele si daca trage dreapta-stanga fac geometrie.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Badiu |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 16 May 10 ![]() |
Nu poate sa-mi zica nimeni care a schimbat daca pivotul uzat da zgomot?
|
--------------------
Renault
Megane
2004 1.6 16V
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Eu am schimbat ambele brate pentru jocuri in pivoti si nu regret...bucsile la brate esrau crapate, cauciucul clar imbatranit dupa 7 ani de zile.Ca si fiabilitate mi se par ok, la 7 anide zile si 150k km sa schimbi primul set de brate e destul de corect.Am cuparat si o caseta de directie reconditionata si nu mai am nici un zgomot anormal, nici in viraje si nici la denivelari.
|
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
solidconvert |
![]()
Post
#54
|
![]() Donator Group: Members Posts: 3.247 Joined: 3 May 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită. |
|
coles |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 12 January 09 From: Bucuresti ![]() |
am fost la ITP si mi-au gasit un pivot facut "varza". Am cumparat "bascula" ! Bascula TRW, cu tot cu pivot, 280 lei.
|
--------------------
Renault
Captur 2
2021
- B-59-MPM
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Dupa ce am citit topicul, nu m-am lamurit complet...in final pot schimba pivotii fara a risca sa iasa din bascula?
am luat pivoti noi si am dat pe fiecare aproape 100 de ron. ar fi pacat sa-i fi luat degeaba, stiind ca am joc la cei de pe masina... |
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
2005
- pe viitor BMW Z8...sper
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Parerile sunt impartite.Ce-ti pot spune este ca un prieten a schimbat pe dreapta doar pivotul!Acum fiecare face cum crede !
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#58
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
salut!
1-daca pivotul nu se schimba,nu era fabricat ca piesa de schimb; 2-in aceasta situatie reno lua masurile legale necesare si interzicea fabricarea lor spre comercializare ca piesa de schimb,deoarece este o componenta vitala,viata noastra depinde de acel pivot; Capitolul montaj: este recomanda demontarea si remontarea cu presa,la nevoie si prin socuri(lovituri de ciocan) este posibil...dar atentie la centrarea lui pe bascula...si bineinteles,sub nici o forma la montare sa nu loviti direct in pivot,folositi ca si la presare/depresare bucsi pe cotele exterioare.bucsile pot fi confectionate din teava(nu aveti nevoie de strungar). dupa remontare...NU are cum sa iasa din bascula pivotul respectiv,deoarece acesta prin constructie are "gulerul" iesit mult in afara cotei pivotului din bascula. pivotul are din fabricare caneluri ce isi creaza singur fixare prin introducerea lui de fiecare data in locul destinat montajului. in cazul in care ajunge la o uzura exagerata...pivotul sa spunem prin absurd ca in cel mai rau caz se poate roti in locul unde este montat...greu de realizat,deoarece tot timpul pivotul sta in "presiune",adica bascula il trage in jos tot timpul prin forta ce o exercita asupra lui arcul ce tine intreg sistemul,iar bascula NU are cum sa treaca prin pivot...in cel mai rau caz se "smulge"...asta inseamna uzura MAXIMA! Se poate intampla la orice pivot care nu este inlocuit la timp! bafta multa la toata lumea! iertati-ma daca vi se pare lunga postarea mea,dar am simtit nevoia sa explic si pentru necunoscatori! ![]() 28 Jan 2011, 02:58: intradevar TRW-urile sunt bune! ![]() 28 Jan 2011, 14:02: de recomandat este sa dati bascula jos cand faceti aceasta operatie...din comoditatea pozitiei.O sa va vina foarte greu cu bascula montata pe masina...dar este posibil,nu imposibil. pentru a demonta bascula dupa masina este necesar sa dati jos capatul "lonjeronului",aveti grija la remontare...sa bagati o surubelnita ca distantier intre lonjeron si capatul de lonjeron...este posibil daca sunt prea apropiate dupa aceea sa bata in capatul surubului de la bascula! bafta si spor la treaba! ![]() 28 Jan 2011, 14:04: inca ceva...ca presa puteti folosi o "menghina sanatoasa"! This post has been edited by taxi4you: 28 Jan 2011, 14:04 |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
- toti gresim
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Catalinmodena,taxi4you, va multumesc pentru raspuns !
|
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
2005
- pe viitor BMW Z8...sper
|
|
taxi4you |
![]()
Post
#60
|
![]() hai cu TATA,Zambilica! Group: Members Posts: 513 Joined: 16 September 10 From: PLOIESTI ![]() |
sper ca esti cu sufletul impacat acum.
bafta si drumuri bune! |
--------------------
dacia & renault
sunt un tip onest
nu-mi place sa ma las calcat in picioare
- toti gresim
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:01 |