Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme calculator

bv90eda
post 25 Oct 2010, 12:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10
From: Brasov




Salutare,eu sunt nou pe forumul asta desi am de un an de zile un Rernault Megane.
Am o problema foarte mare.Calculatorul masinii nu mai functiuneaza,s-a ars.
Daca este cineva care poate sa ma ajute il rog mult sa o faca!
Am inteles ca imi trebuie calculatorul cu tot cu chip-ul de la cheie si un imobilizator(nu stiu ce este ala).
Va multumesc!


--------------------
Renault Megane Clasic - BV 90 EDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Oct 2010, 12:30
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.886
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Daca vrei raspunsuri ... da mai multe detalii ... motorizare, cum s-a ars ... cum ti-ai data seama ca este ars, etc, etc , etc


Spor !


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv90eda
post 25 Oct 2010, 13:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10
From: Brasov




Are motor de 1.6 8 valve.Am dat calculatorul jos si 2 pini de la el erau arsi,se vedea ca a facut o flama acolo.
Am vorbit cu cineva si imi trebe doar calculatorul,fara cheie sau imobilizator.


--------------------
Renault Megane Clasic - BV 90 EDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 25 Oct 2010, 13:08
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 22.886
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




OKi.

Pune un anunt la BURSA si vezi ce gasesti.


--------------------
Ford Mondeo Titanium, bi-turbata, 2018 / Mazda 3 , 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 25 Oct 2010, 16:23
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.380
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Tipul asta are ce iti trebuie tie...are si idei...


http://www.reno.ro/index.php?showtopic=163615&hl=

This post has been edited by jas2: 25 Oct 2010, 16:23


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 25 Oct 2010, 21:42
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Vezi ca s-ar putea sa nu fie ars ECU, cel mai probabil s-au oxidat si s-au retezat, a mai avut cineva problema asta si a si remediat-o, cauta pe aici pe aria de M1 si verifica bine inainte sa cumperi altul.

Niste link-uri
http://www.reno.ro/probleme-ECU-page-1-t173161-s0.html
http://www.reno.ro/probleme-la-computerul-...ie-t176671.html

This post has been edited by lupo_1.7sdi: 25 Oct 2010, 21:52


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv90eda
post 26 Oct 2010, 10:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 25 October 10
From: Brasov




Acum incerc si eu sa sap silicopnul ala sa ajung la cei 2 pini.....eu am patit exact ca baiatul din al 2-lea topic.Ce ziceti sa ma duc pana la renault sa ii intreb pe baieti?


26 Oct 2010, 14:16:
Am rezolvat prblma...nu era ars calculatorul.Am curatat bine tot si merge bine masina,cu o singura problema sta la relantii pe la 1500 de turatii.

This post has been edited by bv90eda: 26 Oct 2010, 14:16


--------------------
Renault Megane Clasic - BV 90 EDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25cristinel
post 13 Nov 2010, 00:23
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 10
From: bacau




salut. scuze ca am deschis un topic dar nu am mai gasit problema asta. am un megane 1 din 97, motor 1.4 si azi am fost sa o pun pe tester si culmea, nu gaseste calculatorul. a incercat de mai multe ori dar nu reuseste sa gaseasca calculatorul masinii. a verificat mufe, alimentare, etc si e bine dar......


--------------------
renault megane 1 1997/1.4/benzina/8v/55kw
masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosTy90
post 13 Nov 2010, 11:33
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 26 November 08




salutare , ai fost la un service de specialitate ? sau ai apelat la ajutorul unui prieten care are un laptop si mufa respectiva ? asa am incercat si eu si nici mie nu mi se conecteaza la calculatorul masinii (1.4 monopunct) si am crezut ca este si la mine tot de la calculator iar acum am schimbat motorul cu tot cu instalatie electrica si nici pe acesta nu il gaseste deci cred ca au ele ceva in general de nu vor sa se conecteze biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25cristinel
post 13 Nov 2010, 15:03
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 10
From: bacau




exact asa e la mine. cel la care am fost e meserias, deci nu e de vina calculatorul lui.
ce e de facut?


--------------------
renault megane 1 1997/1.4/benzina/8v/55kw
masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IonutGligan
post 13 Nov 2010, 16:19
Post #11


impatimit marca renault


Group: Members
Posts: 783
Joined: 7 June 09
From: Cluj Napoca




Reprezentanta Renault nu meseriasul respectiv cred ca va era mai simplu sa mergeti la renault decat sa schimbati motoare etc, doar e mama si tata masinilor noastre.

This post has been edited by IonutGligan: 13 Nov 2010, 16:21


--------------------
Renault Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosTy90
post 13 Nov 2010, 23:37
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 26 November 08




eu am schimbat motorul deoarece al meu incepuse sa pape mult ulei si mai aveam o masina luata pentru piese..deci de ce sa bag bani in acel motor cand aveam altul ? tongue.gif nu am schimbat motorul pentru ca nu mi-l gasea pe laptop...nu aveam nici motiv sa il bag pe testar..deci n-are legatura doar am vrut sa ii zic sa nu isi faca griji nu are nimic calculatorul masini


--------------------
Renault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinemy
post 8 Dec 2010, 17:50
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5 February 10




am si eu o problema.ma ajuta cineva si pe mine sa descifrez un bon de ala de la tester.mentionez ca tipul de la tester mi a zis ca e ok nu am nimic totul e in regula.dar mi sa parut cam bataie de joc.cred ca testul e facut in graba numai ca sa mi ia banii.
pe bon scrie cam asa:

x431 DIAG Report launch
SmartFirmware:980245079800
data:6/15/2002 3:33 am
total coduri: 001
COD001:
13G Saved memory Memory
lost.


--------------------
renault megane 1996
megane RXE 1.6,1996, 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25cristinel
post 8 Feb 2011, 23:41
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 10
From: bacau




cei de la reprezentanta au zis ca cica nu mai au softul. deci nu are nimeni nicio idee?


--------------------
renault megane 1 1997/1.4/benzina/8v/55kw
masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25cristinel
post 8 Feb 2011, 23:50
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 10
From: bacau




salut. eu am pinii si mufa curata dar nu se conecteaza la nici un tester. nu stiu ce sa-i mai fac


--------------------
renault megane 1 1997/1.4/benzina/8v/55kw
masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 10 Feb 2011, 21:43
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Verifica siguranta de la bricheta, am citit pe aici pe undeva ca daca este arsa nu se conecteaza la tester.


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25cristinel
post 11 Feb 2011, 12:58
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 8 November 10
From: bacau




am verificat-o si nu e arsa


--------------------
renault megane 1 1997/1.4/benzina/8v/55kw
masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tykazs
post 12 Feb 2011, 14:03
Post #18


Aurel


Group: Members
Posts: 108
Joined: 11 January 09
From: Bucuresti




SAlut! am aceeasi masina ca tine si aceeasi problema! nu a putut fi conectata pe tester in 3 locatii diferite, una fiind a unui meserias care mi-a spus ca cica nu ari fi semnal pe pinul 7 al mufei si ca trebuie sa o duc la un electrician bun care se ocupa cu asa ceva sa vada care ar fi problema insa nu prea dispun de finante sa ii fac asta acu si nici nu ma impinge nevoia sa fac asta pt ca masina merge ok. Daca rezolvi ceva, lasa-ne si noua pe forum o stire. Multumesc.


--------------------
Renault Megane 1.4 RL Hatchback 1996 - NT07BHH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 8 Feb 2014, 21:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




o parere colegi as vrea sa stiu unde se afla calculatorul de injectie si daca masina mai are alt calculator precum este cel de injectie care are o importanta in parametrii mersului motorului ,si daca ar fi bine sa curat pinii pulverizand cu spray de contacte, in special la cele mai importante contacte,dupa o vizita la service renault am facut o diagnoza ,rezultatul a fost atait de dur incat am plecat suparat test diagnoza 93 lei probleme calculatorul de injectie indica erori multe la sisitemul electric , eu avand catalizatorul scos ingineru ala mi a zis ca calculatorul inca imi citerste ca eu am catalizator caclulatorul spune ca inca e prezent catalizatorul deci in rezultat mi a spus ca e posibil ca sa fie din cauza unui contact oxidat sau contact imperfect acest test lam facut datorita unei probleme la nefunctionalitatea in parametri normali ai masinii ,asa ca baietii destepti mi au cerut inca 500 lei pt un test de calculator de injectie sa vada sigur micul ac din talpa elefantului,as vrea sa rezolv pas cu pas aceasta problema caci nu dispun de 500 lei care mi au cerut renault service suceava.

This post has been edited by catalin1: 8 Feb 2014, 21:50


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 9 Feb 2014, 01:17
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Scoti bornele la baterie, dai cu spray de contacte si astepti macar 1 minut inainte de a remufa, sau daca vrei sa fii mai sigur, dupa ce ai asteptat 1 minut, dai din nou cu spray, conectezi imediat mufele si nu pui borna pe baterie mai devreme de 15-30 min.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 9 Feb 2014, 13:28
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




daca intarzii mai mult de 15 30 de minute ce se intampla ?


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dante_x
post 9 Feb 2014, 16:14
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 13 February 10
From: Timisoara




nu se intampla nimic dar daca vrei sa faci o treaba pe cont propriu e bine sa te informezi putin despre modelul tau de masina - adica toti senzorii ce sunt folositi la injectie - unde sunt localizati, cum se verifica, curatare contacte etc.. de obicei calculatorul de injectie e destul de robust , problemele mari la masinile vechi sunt umezeala, oxizii, contacte proaste largite etc... de obicei cand ai ceva probleme cu mersul corect al masinii se stocheaza multe erori in memorie, conteaza ca dupa ce le stergi din memorie sa mai repornesti motorul si sa vezi ce a mai ramas ca erori active... asta trebuia sa faca cei de la service si sa ceri lista erorilor cand mai faci testul , e informatia care te ajuta sa identifici mai usor problemele


--------------------
Renault Megane 1(R.I.P) / Stepway 1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 9 Feb 2014, 17:27
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




multumesc colegi pt open mind chiar am sa sun sa le spun de ce nu mi au dat lista de erori oricum eu am uitat sa cer atunci


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 9 Feb 2014, 22:28
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Poti sa lasi cat vrei, ideea e sa se evapore alcoolul din spray pentru ca iti poate face scurt. Binenteles ca de cele mai multe ori sunt senzorii si conectorii lor care fac figuri, de exemplu, mie cand mi-a facut probleme senzorul de presiune de ulei am avut niste manifestari ciudate care aparent nu aveau legatura (nu mai mergea comanda de impuls la geamul electric, nu mai mergea dezaburirea la luneta, o gramada de martori aprinsi in bord).
Acum am vazut ca e 1.4 16v. Banuiesc ca ECU este pe partea soferului. La mine, de exemplu, ECU este foarte aproape de vasul lichidului de parbriz, iar daca nu sunt atent am 90% sanse sa stropesc cablajul care ajunge la ECU. Lichidul se prelinge pana la mufa. S-au mai vazut cazuri in care lichidul a corodat contactele ECU.
Vezi ca de obicei dau probleme mufele care sunt in zone mai calde (mai aproape de esapament sau mai aproape de carterul motor. Plasticul imbatraneste si nu mai permite contactelor mufei sa fie elastici.


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin1
post 9 Feb 2014, 22:41
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 680
Joined: 4 July 13
From: Dobrich




am inteles colegu sa stii ca mai degraba ne reparam masinile aici ,cu sfaturi si idei decat la aia de prin service care au intrat prin relatii ,sincer unii nu au nici o treaba cu meseria pe care o practica

10 Feb 2014, 21:26:
Stie cineva cum se demonteaza capacul de la calculatorul de injectie din spatele farului stang

This post has been edited by catalin1: 10 Feb 2014, 21:26


--------------------
Renault Megane 1,4 2000 phase 2 - B 25 wiz
Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 10 Feb 2014, 21:29
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




are un fel de siguranta care se gliseaza, iar pe urma scoti mufa.


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v Coupe 1999 K4M-A7-00 - BZ 87 BVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 09:28
Dacia