Pompa benzina
![]() ![]() ![]() |
Pompa benzina
conte_hd |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
|
||
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|||
conte_hd |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
![]() am luat azi o pompa de la dezmembrari iar acasa cand am ajuns am vazut ca scrie pe ea ca asigura 1-2BAR. iar din cate stiu pompa mea de pe masina este de 3 Bar.asaca tre sa o duc inapoi. in prima poza este pompa cumparata azi 1-2bar. in a doua este pompa de pe masina mea 3 bar. Attached thumbnail(s) pompa_1_2BAR.JPG ( Size: 589.62k ) Number of downloads: 660 POMPA_MASINA_MEA.JPG ( Size: 197.27k ) Number of downloads: 692 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
tynn |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Ai luat una pt. injectie monopunct.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
aha,si inseamna ca a mea este multipunct?
![]() |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
tynn |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Daca ai motor de 1.4, in niciun caz nu este multipunct. Deci teoretic merge si pompa care ai cumparat-o, daca se potrivesc si restul conexiunilor (furtune alimentare, mufe electrice). Sistemul de injectie monopunct de pe motorul C3J merge la 1 bar (presiune reglata de regulator). Deci nu vad de ce nu ar fi buna pompa care ai luat-o atata timp cat nu ai nevoie de 3 bari.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(tynn @ 22 Mar 2011, 15:03) Daca ai motor de 1.4, in niciun caz nu este multipunct. Deci teoretic merge si pompa care ai cumparat-o, daca se potrivesc si restul conexiunilor (furtune alimentare, mufe electrice). Sistemul de injectie monopunct de pe motorul C3J merge la 1 bar (presiune reglata de regulator). Deci nu vad de ce nu ar fi buna pompa care ai luat-o atata timp cat nu ai nevoie de 3 bari. pai pe masina mea pe pompa care o am in masina scrie ca e de 3 bar, iar pompa asta ce am luat-o este de 1-2 bar iar un mecanic a spus ca nu are rost sa o pun ca nu asigura suficient. motorul este de 1397 cmc mai mult nu stiu de el ca nu prea ma pricep....... asa ca ink nu sunt convins daca e buna sau nu? |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
parerea mea este ca e buna.
nu ai de ce sa-ti faci griji. |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
tynn |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Fa-i o proba cel mai bine ca se te convingi cine are dreptate. Acel mecanic (ca multi altii de altfel) vorbeste in necunostinta de cauza, nici macar nu are habar la ce presiune lucreaza sistemul tau de injectie. La 3 bari lucreaza sistemele de injectie multipunct (ceea ce nu e cazul tau).
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(tynn @ 22 Mar 2011, 22:24) Fa-i o proba cel mai bine ca se te convingi cine are dreptate. Acel mecanic (ca multi altii de altfel) vorbeste in necunostinta de cauza, nici macar nu are habar la ce presiune lucreaza sistemul tau de injectie. La 3 bari lucreaza sistemele de injectie multipunct (ceea ce nu e cazul tau). da,stiu ca asta ar fi cea mai buna solutie dar eu am luat pompa sa o am pregatita cand cade definitiv pompa de pe masina mea,ea inca merge de jumate de an tiuie si doar de cateva ori nu a alimentat (adik dadeam la automat pana terminam bateria si nu pornea exact ca si atunci cand nu ai benzina).am vb.cu cei de la dezmembrari si au zis ca mai au o pompa de pe un renalt 19 din 1990(anu fabricatiei) si aia are 3BAR. Asta ce am luat-o pe care sctie 1-2 Bar este de pe un renault19 din 1995 deci teoretic e mai noua cu 5 ani si de aia nu as schimba-o daca as sti sigur ca va merge sa nu. Plus ca mi foarte urat avand in vedere cum arata pe dedesupt suruburile si suporti in care este fixat rezervoru,ca daca francezi mai faceau si o gaura deasupra pompei de benzina era de mult incercata pompa asta de 1-2 Bar.Nu pricep de ce au facut gaura doar pentru sonda de nivel si nu si pentru pompa de benzina! Doua saptamani am timp sa ma hotarasc ce fac cu pompa asta de 1-2 bar. vRoiam doar sa stiu daca a mai patit cineva asa,daca a schimbat o pompa benzina 3Bar cu una de 1-2 bar la un motor de 1397 cmc. multumesc ps.daca as decupa tabla deasupra pompei ca sa nu mai trebuiasca sa dau jos rezervoru? This post has been edited by conte_hd: 23 Mar 2011, 18:03 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#40
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Conte ....
primele modele de reno 19 au fost cu pompa exterioara , deci necesitau doar o gaura doar pt sonda. Ulterior dupa ce s-a introdus pompa in rezervor a fost greu sa schimbe si reperul acela ( placa portbagaj . Nu-ti recomand sa tai tabla , cu orce vopsea ai da este un punct sensibil la rugina si scazi si rezistenta mecanica in punctul respectiv. Tu esti sigur ca pe a ta ai citit 3 bari? |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 23 Mar 2011, 21:23) Conte .... primele modele de reno 19 au fost cu pompa exterioara , deci necesitau doar o gaura doar pt sonda. Ulterior dupa ce s-a introdus pompa in rezervor a fost greu sa schimbe si reperul acela ( placa portbagaj . Nu-ti recomand sa tai tabla , cu orce vopsea ai da este un punct sensibil la rugina si scazi si rezistenta mecanica in punctul respectiv. Tu esti sigur ca pe a ta ai citit 3 bari? am cautat sa vad cine a zis ca pompa mea duce 3 Bar da nu gasesc. iar in manualul de la jazz2007 scrie ca este de 3 Bar„„Sursa de alimentare Tip C1J gaznik Zenith 32 IF2 C3J - singură injecțieRenix/Siemens"' Injecție simpla Renix Pompă de combustibil Bosch - presiune de descărcare gestiune bar 3.0 - debit de ieșire dm3/h 130 Presiunea întreținuta de către regulator bar 1,4 Asta scrie la pagina 13 Iar la pagina 97 scrie asa „„Pompa de combustibil Pompa de combustibil este plasat în rezervor. Corespunde cu role pompa Bosch ventriculare. 2109 se arată în secțiunea desen a pompei. Acesta funcționează în conformitate cu principiul de camera de pompe cu role se arată în figura 2110. Pompa nu necesita intretinere. Atunci când performanța Stamping 130 dm3 / h, acesta trebuie să producă o presiune de 0,3 MPa (3 bar). În cazul în care pompa nu îndeplinește aceste condiții sau de munca ei devine, zgomotos ar trebui să fie înlocuit.„„Regulator de presiune Regulator de presiune este situat în carcasă injector (fig. 2112). Sarcina sa este de a menține o presiune în sistem, la nivelul de 0,12 ± 0.05 MPa (1,2 + / - 0,5 bar). |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
tynn |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Pacat ca traducerea acelui manual lasa de dorit... e mai mult decat lipsita de orice coerenta.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(tynn @ 24 Mar 2011, 21:14) da,asa este. ink un lucru f.important la pompa 1-2Bar care nu sunt ok,este contactele tip papuc normale,knd ele ar trebui sa fie ca la cele originale de pe pompa bosh 25 Mar 2011, 16:32: QUOTE(vepman_ro @ 23 Mar 2011, 21:23) dupa f.multe cautari am gasit ca pompa bosh cod 0580453045/12V are 3BAR http://webcache.googleusercontent.com/sear...e=www.google.ro This post has been edited by conte_hd: 25 Mar 2011, 16:32 Attached thumbnail(s) contacte_normale.JPG ( Size: 840.17k ) Number of downloads: 604 BOSCH_0580453045.jpg ( Size: 109.91k ) Number of downloads: 529 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#44
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
tynn - traducerea acelui manual s-a facut online cu google. deci la capitolul gramatica lasa de dorit.
Conte iti postez cateva pagini scanate din manualul Haynes . Sper sa te luminezi .... This post has been edited by vepman_ro: 25 Mar 2011, 20:44 Attached thumbnail(s) pompa_benz.jpg ( Size: 3.78mb ) Number of downloads: 518 presiune_benz.jpg ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 73 senzori_temp.jpg ( Size: 3.96mb ) Number of downloads: 56 |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
tynn |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Am banuit si eu ca traducerea s-a facut cu google...Insa din pacate nu numai gramatical este varza, ci si dpv al limbajului tehnic. Si din cate vad eu si informatiile sunt eronate: pt. motorul C3J este specificata presiunea reglata de regulator ca fiind de 1,2 bari, cand in realitate este de 1 bar.
Acum nu vreau sa fiu carcotas, omu' si-a dat silinta si este de apreciat ca a facut acest lucru, insa rezultatul este un fiasco. |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 25 Mar 2011, 20:44) tynn - traducerea acelui manual s-a facut online cu google. deci la capitolul gramatica lasa de dorit. Conte iti postez cateva pagini scanate din manualul Haynes . Sper sa te luminezi .... ok,ms,am inteles de mult ca regulatoru de presiune asigura 1 +/- 0.2Bar . de contactele normale tip papuc ce parere ai? cu depresurizarea instalatiei de benzina nu prea am inteles cum se face,cred ca o sa sar peste etapa aia ,o sa deconectez direct furtunu de pe pompa..... <span class='edit'>26 Mar 2011, 11:07:</span> QUOTE(tynn @ 25 Mar 2011, 21:16) Am banuit si eu ca traducerea s-a facut cu google...Insa din pacate nu numai gramatical este varza, ci si dpv al limbajului tehnic. Si din cate vad eu si informatiile sunt eronate: pt. motorul C3J este specificata presiunea reglata de regulator ca fiind de 1,2 bari, cand in realitate este de 1 bar. Acum nu vreau sa fiu carcotas, omu' si-a dat silinta si este de apreciat ca a facut acest lucru, insa rezultatul este un fiasco. da in alt catalog Haynes scrie pump pressure 0,17-0,33Bar iar motorul meu e de 1397 cmc C1j,deci nu e nici monopunct nici multipunct,e simplu ,carburator This post has been edited by conte_hd: 26 Mar 2011, 12:51 Attached thumbnail(s) haynes.JPG ( Size: 135.38k ) Number of downloads: 60 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
tynn |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Daca motorul tau ar fi pe carburatie, nu ai avea pompa electrica de benzina, ci mecanica, actionata de axa cu came a motorului (ca la vechea Dacie).
Deci eu sunt mai mult decat sigur ca ai injectie monopunct (multipunct exclus, ca nu s-a montat pe motorul Cleon). |
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#48
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Conte ? mai bine pune o poza cu motorul tau si eventual fara carcasa filtrului s ane dumirim si noi nitel sa vedem ce motor ai .
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(tynn @ 26 Mar 2011, 22:45) Daca motorul tau ar fi pe carburatie, nu ai avea pompa electrica de benzina, ci mecanica, actionata de axa cu came a motorului (ca la vechea Dacie). Deci eu sunt mai mult decat sigur ca ai injectie monopunct (multipunct exclus, ca nu s-a montat pe motorul Cleon). nu mai stiu ce sa zic,asta scrie in talon: VF1L5320507946945 TIP C3JC710 ,CILINDREE1397 , 43 KW 27 Mar 2011, 05:41: QUOTE(vepman_ro @ 27 Mar 2011, 00:08) Conte ? mai bine pune o poza cu motorul tau si eventual fara carcasa filtrului s ane dumirim si noi nitel sa vedem ce motor ai . ok,pun azi poza cu motorul meu murdar ![]() 27 Mar 2011, 18:29: QUOTE(vepman_ro @ 27 Mar 2011, 00:08) Conte ? mai bine pune o poza cu motorul tau si eventual fara carcasa filtrului s ane dumirim si noi nitel sa vedem ce motor ai . vin pozeleeeeee 27 Mar 2011, 18:31: .. 27 Mar 2011, 18:33: ... 27 Mar 2011, 18:34: ... 27 Mar 2011, 18:35: ... 27 Mar 2011, 18:36: ... This post has been edited by conte_hd: 27 Mar 2011, 18:36 Attached thumbnail(s) P1030127.JPG ( Size: 6.85mb ) Number of downloads: 91 P1030128.JPG ( Size: 6.67mb ) Number of downloads: 104 P1030129.JPG ( Size: 6.68mb ) Number of downloads: 70 P1030130.JPG ( Size: 6.56mb ) Number of downloads: 53 P1030131.JPG ( Size: 6.53mb ) Number of downloads: 69 P1030132.JPG ( Size: 6.09mb ) Number of downloads: 81 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
zeu_4u_sweety |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 793 Joined: 7 December 07 ![]() |
acelasi tip de motor ca al meu....1.4 monopunct
numai ca la mine este pompa de benzina in exterior, langa filtrul de benzina, langa puntea spate....etc! |
--------------------
BMW
318
1998/touring/M43
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
|
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#52
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Injectie monopunct ,acelasi injector am si eu pe motor de 1721- F3NL740
Fabricatie 1988 eu am pompa exterioara Bosch . Conte dar crezi ca ar fi o idee sa-ti masoare cineva inainte de regulator presiunea in momentul de fata? Nu cred ca face mai mult de 30 Ron la un centru bosch de pompe . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 27 Mar 2011, 22:02) Injectie monopunct ,acelasi injector am si eu pe motor de 1721- F3NL740 Fabricatie 1988 eu am pompa exterioara Bosch . Conte dar crezi ca ar fi o idee sa-ti masoare cineva inainte de regulator presiunea in momentul de fata? Nu cred ca face mai mult de 30 Ron la un centru bosch de pompe . e o idee buna daca ar fi prin zona un centru bosh,cred ca pana la urma o sa decupez placa de deasupra rezervorului,schimb pompa bosh 3 bar cu pompa 1-2 bar si daca merge o las asa daca nu ........... k deja m-am prea stresat atat! 28 Mar 2011, 03:27: inainte de regulator de presiune ar trebui sa vin benzina cu 3 Bar din moment ce pompa este bosh 3bar This post has been edited by conte_hd: 28 Mar 2011, 03:27 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
nu decupa placa de la portbagaj....o sa ai probleme cu rugina, plus ca intra apa...
Mai bine te chinui si dai rezervaorul jos..... |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
QUOTE(renault19tse @ 28 Mar 2011, 08:07) nu decupa placa de la portbagaj....o sa ai probleme cu rugina, plus ca intra apa... Mai bine te chinui si dai rezervaorul jos..... Dupa ce o decupez,dau cu grund unde am decupat apoi vopsea,apoi o sa fac un capac din tabla si il voi fixa cu mult silicon si mai vad eu cu ce atunci.rugina oricum este destula pe masina si nu vreau sa mai tin masina mai mult de 1 an,fac 6 ani de renault19 si cred ca este arhisuficient. Deci,peste 10 zile schimb pompa bosh 3 Bar cu pompa 1-2bar,va functiona?astept pareri cat de multe...... azi am dat la automat 15 min.si nu a mai pornit deloc ![]() This post has been edited by conte_hd: 28 Mar 2011, 20:18 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
conte_hd |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 May 10 From: Hunedoara ![]() |
Hi,ms.la toti care au dat sfaturi sau pareri despre defectiunea la pompa benzina.
Astazi am facut gaura deasupra rezervorului cu dalta si ciocan,am scos pompa veche Bosh 3Bar si am pus pompade 1,2BAR,functioneaza!!! Pompa BOSH cea veche este mai lunga si mai groasa decat cea de 1,2BAR.Din cauza ca a fost lunga pana atingea fundul la rezervor prin frecare a rupt filtru dupa cum se observa in ultima poza. This post has been edited by conte_hd: 30 Mar 2011, 18:38 Attached thumbnail(s) DSC06791.JPG ( Size: 777.31k ) Number of downloads: 80 DSC06792.JPG ( Size: 724.59k ) Number of downloads: 82 DSC06793.JPG ( Size: 894.86k ) Number of downloads: 86 DSC06794.JPG ( Size: 699.59k ) Number of downloads: 82 DSC06795.JPG ( Size: 760.93k ) Number of downloads: 88 |
--------------------
renault
19
- HD-05-ZVT
1991
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th August 2025 - 05:14 |