Probleme renault clio 1.4l,8v - ramane turata, nu tine relantiu,rateuri,frana tare
![]() ![]() ![]() |
Probleme renault clio 1.4l,8v - ramane turata, nu tine relantiu,rateuri,frana tare
bushy.alex |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2005-2006
|
|||
Conu |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 6 May 06 ![]() |
Salut. Si La multi ani!
Am patit si eu acelasi lucru. Curata corpul clapeta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 2005 1.4 8V
|
|
tode2003 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 4 July 08 From: BUCURESTI ![]() |
salut,
La fel am patit si eu la 1.4 8v, se tura de zice-ai ca vrea sa decoleze, am inlocuit captorul de turatie si nu am mai avut probleme. sper ca si la tine sa fie doar asta. multa bafta |
--------------------
RENAULT
SYMBOL 1.5 85CP
2008
|
|
DanCVA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru care arde gazu'... accelerand Group: Members Posts: 4.267 Joined: 23 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Verifica si cablul de acceleratie in zona pedalei, ca se mai intampla sa ramana agatat in pedala.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD
- B 82 KVA
Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#5
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Trage aer fals pe undeva intre clapeta si admisie....de acolo si frana tare si turatia crescuta...ramane fara vacuum si de aia e frana tare, trage mult aer.
|
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
clau_v |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 October 10 ![]() |
Si eu am trecut prin aceasta problema...si inca de mai multe ori. (Clio II, 2005, 1.4 benzina).
Prima data a fost vinovat cablul de acceleratie...din care incepusera sa se desprinda cateva fire....si se tura motorul pana la aproape 7000rpm. Am inlocuit cablul... Apoi a masina a inceput sa fluiere....am inlocuit pompa de servodirectie...si cureaua de accesorii. Pentru ca masina a continuat sa se tureze singura...fara sa am piciorul pe acceleratie...am schimbat si corpul de clapeta, care face admisia de aer...pentru ca imbatranise piesa...si se gripa. In vara am schimbat distributia...pentru ca Renault recomanda la 4 ani...desi aveam numai 40.000km. In sept...masina a ramas turata in timp ce depaseam un tir pe autostrada, 110km/h.....si a ramas asa turata cam 2 ore..pana au venit cei de la service. Eram fericita...ca o puteau prinde pe defectiune, cum zic ei, pentru ca in service...dadea ok. In momentul in care mecanicul a vrut sa cupleze calculatorul pentru diagnoza...masina si-a revenit. In service mi-au curatat calculatorul de injectie..spunand ca au gasit urme de umezela si condens...si ca recomanda schimbarea lui...desi nu pot garanta ca masina se tureaza din acest motiv. Din sept...dupa curatarea calc de injectie nu am mai avut probleme de turatie...sa vedem ce ne rezerva viitorul... In alta ordine de idei...va intreb....considerati ca acest tip de masina e fiabila, avand in vedere ca in medie, la 4-5 ani incep sa cada/imbatraneasca toate piesele???? (mentionez ca acum are 43000km). |
--------------------
Renault
Clio II
- B-82-PCL
2005 Fuji
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#7
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca pur si simplu citesti ce ai scris tu ai spune ca e nasoala.
Daca in schimb te gandesti ca o curea este consumabila, pompa sunt curios daca era intr-adevar cu probleme sau au vrut ceva banuti doar. Cablu de acceleratie, iarasi ... nu e o problema renault, e un cablu pana la urma. Distributia din nou e normal. Dar si aici sunt metode, normale si tehnice de a reduce costurile de service renault ... deci iarasi nu prea e o chestie renault clio. Trebuia sa se schimbe doar motorasul pas cu pas la 200 ron nu corpul la vreo 700 dar no'. Mai departe cu partea electrica nu stiu ce sa zic ... Una peste alta suntem off-topic si inca eu cred ca Renault Clio 1.4 8V (primele doua versiuni) este o masina fiabila. This post has been edited by cmandrei: 27 Oct 2010, 13:09 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
sunt curios cum se auzea acest fluerat de au decis sa-ti schimbe pompa de servo. se auzea mai intens la miscarea (rotirea) volanului ?
in general cureaua de accesorii, pe care am schimbat-o si eu de 3 ori in 3 ani, scartia si destul de strident mai ales iarna, la umezeala, dupa ploaie. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 21:14 |