Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme renault clio 1.4l,8v - ramane turata, nu tine relantiu,rateuri,frana tare

bushy.alex
post 3 Jan 2010, 23:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 January 10




salut.
am o problema care nu am gasit raspunsul inca...mergeam cu treapta a 3 a si cand am redus viteza si am schimbat in treapta a 2 a motorul sa turat pana la 6000 si a ramas blocat ohmy.gif ,am luat repede contactul,si in 20 de sec am pornit iar motorul si aceaias chestie ramanea turat la 6000.dupa un minut am pornit motorul sa turat singur la 4000 si se oprea excl.gif ...daca acceleram dadea rateuri,la rece porneste greu si da rateuri,se aude de parca e saxofonul spart (dar nu e),si frana e tare...trebuie apasata cu putere.am reusit sa ajung asa cu ea pana acasa vro 5 km...si sa aprins martorul de gaze unsure.gif .

multi mi-au zis ca ar fi ceva de la vaccum...inca nu am avut timp sa ma duc cu ea la renault pe tester wacko.gif


renault 2005,1.4l,8v happy.gif


--------------------
renault clio 2005-2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Conu
post 4 Jan 2010, 13:14
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 6 May 06




Salut. Si La multi ani!

Am patit si eu acelasi lucru. Curata corpul clapeta.



--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2005 1.4 8V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tode2003
post 6 Jan 2010, 15:02
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 4 July 08
From: BUCURESTI




salut,
La fel am patit si eu la 1.4 8v, se tura de zice-ai ca vrea sa decoleze, am inlocuit captorul de turatie si nu am mai avut probleme.
sper ca si la tine sa fie doar asta.
multa bafta


--------------------
RENAULT SYMBOL 1.5 85CP 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 6 Jan 2010, 15:24
Post #4


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.267
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




Verifica si cablul de acceleratie in zona pedalei, ca se mai intampla sa ramana agatat in pedala.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD - B 82 KVA Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aly_vo
post 6 Jan 2010, 20:39
Post #5


. . .


Group: Members
Posts: 475
Joined: 23 September 07
From: Nehoiu \ Buzau




Trage aer fals pe undeva intre clapeta si admisie....de acolo si frana tare si turatia crescuta...ramane fara vacuum si de aia e frana tare, trage mult aer.


--------------------
Audi A6 Quattro
Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau_v
post 27 Oct 2010, 12:27
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 October 10




Si eu am trecut prin aceasta problema...si inca de mai multe ori. (Clio II, 2005, 1.4 benzina).
Prima data a fost vinovat cablul de acceleratie...din care incepusera sa se desprinda cateva fire....si se tura motorul pana la aproape 7000rpm. Am inlocuit cablul...
Apoi a masina a inceput sa fluiere....am inlocuit pompa de servodirectie...si cureaua de accesorii.
Pentru ca masina a continuat sa se tureze singura...fara sa am piciorul pe acceleratie...am schimbat si corpul de clapeta, care face admisia de aer...pentru ca imbatranise piesa...si se gripa.
In vara am schimbat distributia...pentru ca Renault recomanda la 4 ani...desi aveam numai 40.000km.
In sept...masina a ramas turata in timp ce depaseam un tir pe autostrada, 110km/h.....si a ramas asa turata cam 2 ore..pana au venit cei de la service. Eram fericita...ca o puteau prinde pe defectiune, cum zic ei, pentru ca in service...dadea ok.
In momentul in care mecanicul a vrut sa cupleze calculatorul pentru diagnoza...masina si-a revenit.
In service mi-au curatat calculatorul de injectie..spunand ca au gasit urme de umezela si condens...si ca recomanda schimbarea lui...desi nu pot garanta ca masina se tureaza din acest motiv. Din sept...dupa curatarea calc de injectie nu am mai avut probleme de turatie...sa vedem ce ne rezerva viitorul...
In alta ordine de idei...va intreb....considerati ca acest tip de masina e fiabila, avand in vedere ca in medie, la 4-5 ani incep sa cada/imbatraneasca toate piesele???? (mentionez ca acum are 43000km).


--------------------
Renault Clio II - B-82-PCL 2005 Fuji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Oct 2010, 13:08
Post #7


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca pur si simplu citesti ce ai scris tu ai spune ca e nasoala.
Daca in schimb te gandesti ca o curea este consumabila, pompa sunt curios daca era intr-adevar cu probleme sau au vrut ceva banuti doar. Cablu de acceleratie, iarasi ... nu e o problema renault, e un cablu pana la urma.
Distributia din nou e normal. Dar si aici sunt metode, normale si tehnice de a reduce costurile de service renault ... deci iarasi nu prea e o chestie renault clio.
Trebuia sa se schimbe doar motorasul pas cu pas la 200 ron nu corpul la vreo 700 dar no'.

Mai departe cu partea electrica nu stiu ce sa zic ...

Una peste alta suntem off-topic si inca eu cred ca Renault Clio 1.4 8V (primele doua versiuni) este o masina fiabila.

This post has been edited by cmandrei: 27 Oct 2010, 13:09


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 28 Oct 2010, 16:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




sunt curios cum se auzea acest fluerat de au decis sa-ti schimbe pompa de servo. se auzea mai intens la miscarea (rotirea) volanului ?

in general cureaua de accesorii, pe care am schimbat-o si eu de 3 ori in 3 ani, scartia si destul de strident mai ales iarna, la umezeala, dupa ploaie.



--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 21:14
Dacia