Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Laguna Nevada 2,2 Diesel

Adi R5
post 3 Jan 2011, 22:59
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




salut,
daca bataia apare si in volan,nu numai in pedala atunci primul suspect este discul de frina

fumul..io zic ca se trage de la pompa de injectie7injectoare..poti incerca o resoftare a sistemului de injectie.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiachi
post 4 Jan 2011, 00:38
Post #32


Mishu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 February 05
From: Bucuresti, RO/ Strasbourg, F




Pai asa ma gandeam si eu, dar mi se pare totusi ciudat. Eu pana acum, la ce am umblat (Dacia, Oltcit, busul meu VW) nu mi s-a intamplat sa dau de discuti uzate inegal pe... contur sa zic asa, adica un "sector" sa fie mai gros si altul mai subtire. Radial, da, am gasit frecvent, sa nu aiba aceeasi grosime la diverse diametre, dar aia nu da pulsatie. Oi vedea in Romania, lipesc talpa magnetica de amortizor ceva, pun palpatorul comparatorului pe disc si vad. Dar divaisul este in RO, si chiar daca vad ca e uzat neuniform, tot degeaba, ca n-am strung si strungar aici, ci tot in RO.
Imi mai zicea cineva ca poate fi un injector caruia i se blocheaza un pic acul. Iar nu am cum sa verific aici.
Resoftare? Masina asta are electronica pe ea? Aoleo! Credeam... speram... ca e un motorel clasic, civilizat, de-l repari cu o masina de centicubat, un stroboscop pt Diesel, un stand de injectoare si o ladita de scule, nu cu laptopul... unsure.gif Bine, in afara de lada de scule, arhisuficienta la benzinare, al'ceva oricum n-am pt Diesel sad.gif

Ideea de baza e: sa ma vad eu cu masina la Bucuresti, ca acolo pot s-o fac si nava cosmica. Aici a trebuit sa ma duc cu saru'mana la un service dupa o cheie inelara de 22, cand am schimbat bascula, pt ca trusa mea de aici nu e asa de diversificata, aveam una si-mi trebuiau 2. Acasa... acasa aveam 7, da' ce folos...


--------------------
VW, Trabi, Renault 1200/Transporter/Golf4, Laguna Nevada 1 '60/'77/'2000, 1996 - din aluminiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 4 Jan 2011, 01:00
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




...acu s-ar putea sa incurc un pic (mai mult) borcanele cu resoftarea...recent la papuc 1.9D,a trebuit schimbat capul hidraulic de la pompa + calculatorul...iar apoi meseriasul dupa ce o vazut ca scoate fum (negru) cind o accelera o cuplat "leptopul" la ea si o reglat debitul (lo micsorat mai pe sleau)...acum nici fum nu mai scoate,dar nici de 100 km/h nu mai trece...iar de la 80 zici ca-i lesinata...acum astept urmatoarea revizie ca sa imi umble sa imi faca debitul mai mare.

...un mod babesc de verificare a injectorului este sa pui degetul pe fiecare conducta care duce motorina de la pompa la injector...la rece,la prima pornire...si ar trebuii sa simti o "bataie" mai accentuata (fata de celelante conducte) pe conducta care duce la injectorul care nu lucreaza in parametrii normali in acel moment...

This post has been edited by Adi R5: 4 Jan 2011, 01:01


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livio
post 4 Jan 2011, 11:52
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 January 11




mishu un nr de tel sa vb cu tine?

4 Jan 2011, 11:58:
salut baieti! am o laguna nevada din 95,2,2d si am o problema la clima mad.gif pornesc masina si la cca 20 secunde se opreste clima sad.gif ce sa-i fac?a mai avut cineva probleme din astea?

This post has been edited by livio: 4 Jan 2011, 11:58

Attached thumbnail(s)
DSCN0017.jpg ( Size: 915.25k ) Number of downloads: 247


--------------------
RENAULT LAGUNA1 1995 2,2D CLIMATRONIC 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiachi
post 4 Jan 2011, 15:56
Post #35


Mishu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 February 05
From: Bucuresti, RO/ Strasbourg, F




Salut!
Ce-i cu citatul ala? Nu e de la mine, aia nu-i masina mea (din poza), eu am masina de o luna jumate, e in Franta, cu numere de Franta, n-a calcat neam de neamul ei (inca) la Romanica.
Daca pot sa te ajut cu ceva, discutam mai bine aici pe topic sau pe PM. Eu nu raspund de aici la celularul romanesc (de fapt s-a si descarcat demult, face nani printr-o sacosa), daca vrei iti dau nr de Franta, fix, pe PM, costa cam 9 centzi minutul, sau lasa-mi un nr de fix pe PM si te sun eu, se pare ca ma coste f putin (sunam in RO intr-o veselie si facturile sunt modice).

Cobor acum la masina sa vad cu carligul, ce si cum.


--------------------
VW, Trabi, Renault 1200/Transporter/Golf4, Laguna Nevada 1 '60/'77/'2000, 1996 - din aluminiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 4 Jan 2011, 17:08
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




livio... cauta pe forum ca sunt o gramada de topice legate de probleme/remedieri clima...nu da buzna asa in topicul omului... smile.gif

...cind ai incarcat ultima data instalatia cu freon?


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiachi
post 5 Jan 2011, 00:23
Post #37


Mishu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 February 05
From: Bucuresti, RO/ Strasbourg, F




Mosul de la care am luat pe 26 decembrie carligul, care il vindea pt ca il luase gresit (are Laguna 1 berlina si credea ca nu i s-a potrivit pt ca era de Laguna 1 Nevada) stia gresit ce greseala a facut tongue.gif - nu era de Laguna Nevada 1 ci de Laguna Nevada 2 sad.gif M-am bagat ca o floare sub masina- parca ar fi vrut, da' nu se pupa... Asa ca am notat codul, am dat cu Guagal si am descoperit eroarea.
Asa ca acum am de vanzare carlig de Nevada 2 si o sa ma intorc la prima dragoste- carligul pe care l-am vazut primul, fara placa constructorului, dar garantat ca fiind de la o masina identica cu a mea. O sa scot o placuta de la o masina de la fiare vechi, de preferinta tot un Renault, o nituiesc pe carlig si basta...


--------------------
VW, Trabi, Renault 1200/Transporter/Golf4, Laguna Nevada 1 '60/'77/'2000, 1996 - din aluminiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiachi
post 10 Jan 2011, 03:13
Post #38


Mishu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 February 05
From: Bucuresti, RO/ Strasbourg, F




Gata, am luat carligul cel bun, daca maine nu ploua il pun pe masina. victorie.gif

10 Jan 2011, 23:05:
Pus carligul! rolleyes.gif
Nu stiu de ce, in caroserie nu sunt piulite in dreptul a 4 gauri din bara carligului. Sunt doar niste gauri cu o forma ciudata, probabil ca se baga niste piulite de-alea intr-o micuta carcasa cu chempuse.
In acest moment, este prins cu suruburile din lonjeroane (2) si cu brida care se strecoara pe sub bara de plastic. E solid, si o sa aduc o remorca mica, de 3-400 kg, deci fara probleme. In Romania o sa desfac (vreau sa sablez si sa vopsesc ca lumea grinda) si rezolv cu toate prinderile.
Mai am de pus instalatia electrica. Ma gandesc sa pastrez cablajul original de Nevada 2 si sa-l adaptez, ar trebui doar sa gasesc niste conectori de Nevada 1 (cu mai multe "pozitii"), papucii din acesti conectori sunt identici. Om vedea...

This post has been edited by mihaiachi: 10 Jan 2011, 23:05


--------------------
VW, Trabi, Renault 1200/Transporter/Golf4, Laguna Nevada 1 '60/'77/'2000, 1996 - din aluminiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyan
post 11 Jan 2011, 02:49
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 18 September 08
From: Brad/HD




Cate gauri de prindere ai la carlig si de unde se prinde , de lonjeroane sau de tabla care vine in capatul lonjeroanelor?


--------------------
Renault, laguna 1 / laguna 3 1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci - HD 07 TZG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaiachi
post 5 Jan 2012, 00:57
Post #40


Mishu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 February 05
From: Bucuresti, RO/ Strasbourg, F




Scuze, n-am mai scris cam demulticel.
Masina merge brici, am deja cam 20.000 km si cam 4 drumuri dus-intors in RO.
Am vandut cu 130 de euro carligul de Nevada 2 cumparat cu 50 radmasa.gif si l-am fixat bine pe cel de Nevada 1 cumparat cu 50. Am transportat chiar si o masina pe platforma de pe langa Tarnaveni pana in Alsace.
Am rezolvat si cu franele- am schimbat discurile (noi, luate de la Norauto cu 32E) si placutele (luate de pe un site de vanzari, leboncoin.fr, la f'o 17 euro). Nu mai pulseaza deloc. Chestia stranie este ca franele au capatat eficienta la care ma asteptam de-abia dupa vreo 2000 km blink.gif - eu eram obisnuit cu cateva zeci, haaai o suta.
Problema care s-a manifestat anul trecut cand am fost la munte si s-a repetat acum 2 saptamani cu aceeasi ocazie- cand masina sta nepornita o saptamana in frig (sub 0, pana spre -10), la plecare, pana cand motorul se mai incalzeste (sa zic 10-15 minute) masina icneste si scoate fum. Baaaanuiesc ca e de la un injector caruia i se gripeaza acul- dar nu ma stresez f tare deocamdata.
Cu consumul stau bine spre f bine- singur in masina si cu ceva bagaje, la 90-100 la ora pe autostrada am scos 5,02 la suta. wub.gif Iar daca ii trag tare prin Germania (am urcat pana la 170, mai mergea un pic dar n-am vrut s-o omor) sau merg la 120-130 cu masina plina si o remorca dupa mine papa 7,5 sau maxim 8 cu platforma cu masina pe ea la remorca.
Una peste alta, sunt f multumit.

A! Rotile de vara (care s-au cam tocit) sunt 195/65R14 iar cele de iarna 185/65R14. Astea de iarna imi ruleaza cu 3% mai putin decat ar trebui- adica la 100 km mersi kilometrajul imi arata 103. Ce dimensiune prevede frantuzul de fapt? Am ochit pe-aici niste 185/70R14 de vara la pret bun (tot pe leboncoin), le-as lua, si spre primavara sa vand in Bucuresti anvelopepe mele vechi, sa vin incaltat cu rotile de iarna si cu jantele in portbagaj, sa ma incalt cu cauciucurile noi si sa depozitez rotile de iarna aici in subsol (in Bucuresti stau cu ele in casa.....) Avand in vedere ca parcurg distante f mari si nu ma intereseaza performantele dinamice, parca mi-ar conveni niste cauciucuri care sa-mi asigure o anume viteza la o turatie mai mica, Din ce-am socotit cu miata tyre calculator, daca 185/65 imi arata cu 3% sub, atunci 185/70 ar trebui sa arate la fix.


--------------------
VW, Trabi, Renault 1200/Transporter/Golf4, Laguna Nevada 1 '60/'77/'2000, 1996 - din aluminiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 6 Jan 2012, 21:44
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




sanatate la multi ani! cu radarele astea noi (nedetectabile) e mai bine sa iti arate ceasul cu 5km/h in plus...


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 14:28
Dacia