Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

soc automat diesel, defect sau nu

xinad
post 12 Jan 2010, 18:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 21 July 09




am un megane 1.9 dti si indiferent de temperatura de afara la prima pornire(chiar si -20 C ) nu am crestere de turatie(soc). Masina porneste fara probleme dar sta acolo la 700 de ture


--------------------
renault megane 1 berlina 2000-1,9dti - bv10jwt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzunator
post 13 Jan 2010, 01:03
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 25 December 07
From: Craiova




si eu am tot 1,9dti si face la fel siu la -25 cat vrei tu.porneste se duce singur fara sa il accelerez eu la 1500 de tuure atunci cand o ia motoru si dupa reveine la 600-700 cat sta ea si merge asa pana se incinge motoru si pana o opresc nu are fluctuatii cum e la logan pe benzina sau la I30 care sta iarna cand e frig turata la 1200-1400 depinde de masina


--------------------
Renault Megane 2 2008
[B][SIZE=7][COLOR=green]Megane 2 berlina 1,5 dci km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hawk84
post 13 Jan 2010, 08:29
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 18 June 08
From: Bucuresti




E normal asa! si la mine se intampla la fel! porneste dupa care urca turatia foarte putin penste 1000 si apoi scade imediat la turatia de relantii. toata smecheria tine foarte putin wink.gif



--------------------
Renault Megane 1 classic 1.9 dTi 2000 - CT-87-GCA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xinad
post 14 Jan 2010, 09:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 21 July 09




Multumesc pentru raspunsuri. Credeam ca e ceva anormal pentru ca am avut inainte un golf 3 si un audi butoias amandoua td. dar la rece intra socul si le tinea turate pana se incalzeau un pic.
Mai am o problema cu macaraua stg. fata electrica.Am scimbat cablurile de vreo 11 ori dar fara rezultat.Jos pe banc merge sau pe masina fara sa prind geamul,insa cand prind geamul face cateva curse dupa care incalceste cablurile pe tambur.
Stiti pe cineva care are o macara caci la Brasov nu gasesti nimic second de Renault


--------------------
renault megane 1 berlina 2000-1,9dti - bv10jwt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dredu
post 14 Jan 2010, 18:18
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 2 November 09




Salut , macaraua electrica pot sa-ti spun ca te ajunge in jur de 400 ron noua . Mai nasol e ca si eu caut de vreo 7 luni una s.h. dar fara rezultat .


--------------------
Renault Megane 2000 1.9 dTi - BC-05-WED
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intravenos
post 19 Jan 2010, 23:17
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 14 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(xinad @ 14 Jan 2010, 08:26)
Multumesc pentru raspunsuri. Credeam ca e ceva anormal pentru ca am avut inainte un golf 3 si un audi butoias amandoua td. dar la rece intra socul si le tinea turate pana se incalzeau un pic.
Mai am o problema cu macaraua stg. fata electrica.Am scimbat cablurile de vreo 11 ori dar fara rezultat.Jos pe banc merge sau pe masina fara sa prind geamul,insa cand prind geamul face cateva curse dupa care incalceste cablurile pe tambur.
Stiti pe cineva care are o macara caci la Brasov nu gasesti nimic second de Renault
*



cred ca nu resuesti sa infasori tu cum trebuie cablurile pe acel melc...de aceea se incurca !
am avut si eu aceasta problema..dar cu ceva munca .. am rezolvat`o


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_C20
post 27 Jan 2010, 13:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15 January 07
From: Bucuresti




deci, normal este ca dupa pornire la -multe grade, motorul sa se tureze singur, da? la mine face exact contrariul,porneste si tremura uneori necontrolat si am 2-3 nelamuriri:

1 e posibil sa fie bateria lesinata si dupa ce porneste sa traga mult curent si alternatorul in lupta lui de a da curent sa scada turatia motorului? zic asta pt ca mi se si aprinde palpaind bateria si daca tin masina turata la 2000rpm vreo 2 min e totul roz, daca nu, tremura si da sa moara dar se lupta si revine la o turatie optima pana la urma. bateria mea, socant, este din 2001 o data cu masina, originala renault 72, clar trebuie sa o schimb, dar in cautare de baterie noua am gasit la toate scris pe ele ca asigura amperajul necesar pt porniri de pana la -18grade. eu am pornit-o si la -22 (asa imi arata in bord) in conditiile de mai sus.

2 sa fie de la injectoare ? in mers dupa 2-3 min de la pornire nu am nici o treaba. ma gandesc ca la diesel si carburantul isi pierde din calitati, ba mai mult am auzit ca ingheata?

multumesc anticipat pt raspunsuri.

This post has been edited by Mircea_C20: 27 Jan 2010, 13:46


--------------------
Renault Megane Clasic 1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001 - B 70 MRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 27 Jan 2010, 15:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Mircea_C20, ti se aprinde/clipeste semnul de baterie in bord fiindca motorul nu are turatia minim necesara pt. alternator, bateria pare in regula (cu toata vechimea) daca-ti invarte si porneste motorul.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_C20
post 27 Jan 2010, 22:50
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15 January 07
From: Bucuresti




foarte logic si ce imi spui u, dar de la ce sa fie lipsa asta de turatie ? becul palpaie si la 2000rpm dar pt o perioada scurta, in plus, altenatorul e reparat recent am schimbat carbunii si inca ceva din el..


--------------------
Renault Megane Clasic 1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001 - B 70 MRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_C20
post 15 Feb 2010, 21:34
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15 January 07
From: Bucuresti




revin cu noi detalii ca m-ati cam lasat in soare. problema mai exact sta asa :
la temperaturi de < 0 porneste la sfert, dar da sa moara instant si trebuie sa o turez putin, gen o pedala scurta, apoi e ok, dar incepe sa tremure f putin si merge putin in suturi dar ff putin nu are jocuri mari. cand ma uit la turometru scate ffff putin, dar sesizabil. chestia asta o face maxim 2-3 min pana se incalzeste motorul...
de la ce sa fie? exista k la benzina un senzor ceva gen clapeta de acceleratie care trebuie curatat?! senzorul de pe volanta are vreo legatura cu simptoma asta? daca e de la acel senzor de pe volanta, e compatibil cu cel de logan? ca am vazut la autokarma ca e maxim 100ron bucata , nu o avere.. astept o sugestie ceva..


--------------------
Renault Megane Clasic 1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001 - B 70 MRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 16 Feb 2010, 08:53
Post #11


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




asta am gasit ca are pompa de injectie inauntru:lamela bimetal -3- pe post de soc automat, surub termostat -4-, pentru controlul debitului de carburant iesit un micromotor reglaj -8-.
a...tu ai facut chip tuning.poate din aceasta cauza s-a dereglat ceva in pompa de injectie respectiv micromotorul.chiar as fi curios cum ai facut chip tuning, la ce anume s-a modificat, ce parametri au fost schimbati pentru a obtine surplusul de hp-nm.

This post has been edited by playeroooo2000: 16 Feb 2010, 08:58

Attached thumbnail(s)
POMPA_DTI.JPG ( Size: 121.35k ) Number of downloads: 1062


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mircea_C20
post 16 Feb 2010, 17:29
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 15 January 07
From: Bucuresti




nu as putea sa iti raspund la ce s-a umblat pt chip pt ca sincer nu stiu. stiu doar ce s-a schimbat fizic, anume 2 chipuri din ECU. pot oricand sa revin la stok, si chiar am sa fac un test weekendul asta sa vad daca e de la chip. am dubii pt ca pana acum a mers fara greseala. ms de raspuns totusi rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Clasic 1.9dTi (88kw / 250Nm CHIP) 2001 - B 70 MRC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghimpuf
post 23 Oct 2010, 14:57
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 May 10




In timp ca se tura singura i s-a aprins cuiva arculetul din bord? Va spun asta ca mie mi sa aprins si a stat aprins vreo jumatate de zi cat m-am tras prin oras. Am observat ca in timp ce schimbam vitezele mi se stingea si pe urma se aprindea iar. Am turat-o in 5000 de ture si mi s-a stins. I-am mai dat cateva forje si a disparut definitiv. Acum sa speram ca poate si-a revenit. Sa fi fost vre-un injector infundat?


--------------------
Renault Kangoo 2006 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 23 Oct 2010, 20:59
Post #14


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




eu cred ca e EGR ul daca a trecut dupa ce ai turat-o nitel.

<span class='edit'>24 Oct 2010, 06:33:</span>
acum am vazut ca dci. are un senzor pe pompa d3 injectie si unu pe rampa comuna.daca prinde mizerie da cu virgula. deasemena poate fi senzorul captor volanta. mai da detalii.

This post has been edited by playeroooo2000: 24 Oct 2010, 06:34


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghimpuf
post 25 Oct 2010, 19:57
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 May 10




M-am bucrat degeaba, dupa vreo 100 de km s-a aprins iar. Simptomele sunt aceleasi. Cand o pornesc turometrul se duce in 1100, martor bujii aprins si se stinge in timp ce calc ambreiajul pentru a schimba, dupa care se aprinde iar. Mentionez ca aceasta problema a aparut dupa ce am schimbat si cel de-al treilea injector bolnav (am inlocuit doar diuza). Colac peste pupaza am si alimentat vreo 40 de litri de la o bomba de peco de pe la tara. Pana sa schimb si ce-a de-a treia diuza, masina mergea binisor, in sensul ca se mai aprindea din cand in martorul la bujii si-mi taia pedala, insa la o repornire totul disparea si mergea normal. Inainte sa ma apuc de schimbat injectoare am dus-o la reprezentanta pe tester si mi-au iesit intr-adevar 3 injectoare moarte. Tu spui de senzor pompa injectie si senzor captor volnata. Astea n-ar fi trebuit sa iasa pe tester?


--------------------
Renault Kangoo 2006 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 27 Oct 2010, 16:37
Post #16


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




nu stiu cum e cu calculatorul de diagnosticare, dar daca ala zice ca sunt injectoarele probabil ca asa o fi.dar.... faptul ca iti crapa 3 injectoare poate fi de la carburant sau de la un alt defect...de exemplu din senzorii aia de presiune din rampa comuna si din pompa......
si legat de treaba cu abreiajul calcat... la pedala de ambreiaj ai un senzor=contact de pozitie pedala ambreiaj, cand o calci contactul e actionat.....mai cerceteaza folosind aceasta informatie


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 14:59
Dacia