Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema turatie/putere Clio 1.5 dci

iulianlungu71
post 27 Aug 2007, 21:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 August 07




am un Renault Clio 1.5 dci , in momentul cand se incalzester motorul , si reduc turatia motorului acesta se opreste si nu m-ai porneste decat dupa circa 20 min, mentionez ca injectoarele sunt schimbate 3 anul trecut si unul acum o luna fiindca nu m-ai pornea deloc.
Dupa ce am schimbat injectorul masina mergea frumos la relanti dar in sarcina nu puteam depasii 80 km la ora, din cautarile pe net am cautat ceva informatii care m-au dus la congluzia ca clapeta EGR este de vina lucru ce a si fost.
am anulat clapeta si masina a inceput sa functioneze normal dar nu am reusit sa fac decat 200 km si a aparut fenomenul acesta de a se opri la relantii .
Ar putea cineva sa-mi poata da o explicatie s-au in sfat ( inafara de cel de a merge la reprezentanta )
VA MULTUMESC ANTICIPAT! wub.gif


--------------------
renault clio II/1.5dci 2002 /ful
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 28 Aug 2007, 09:01
Post #2


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




pompa de motorina ai verificat-o?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ro!
post 28 Aug 2007, 09:55
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




off topic:

@iulianlungu71

Poate ne zici ce s-a intamplat cu injectoarele.
Probleme cu pilitura sau altceva, eventual mai multe detalii (este si un topic pe tema asta).

Cat despre problema ta, cred ca trebuie diagnosticata la o reprezentanta...


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 4 Oct 2007, 09:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




de ceva timp am o problema cu turatia motorului, adica:

atunci cand fiind in tr 2 sau 3 si accelerez mai puternic pana pe la 3500 ( nu talpa) pentru a depasii ceva, si apoi opresc sa zicem la semafor si turatia revine la relanti aceasta oscileaza de vro 3-4, tendinta e sa se reduca insa calculatoru banuiesc ca o corecteza si creste putin. E doar o oscilatie nu se mentine mai mult de o secunda.

In alte conditii de mers,fara aceleratie agresiva sau daca dupa ce accelerez asa mai merg ceva timp fara sa o aduc la turatie de relati, nu se intampla nimic.

Nu se aprinde nici un indicator pe bord.

Ce parere aveti deste acest comportament, care ar putea fi cauza. Totusi sper sa imi fac timp pentru un test de calculatoare.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 2 Dec 2007, 09:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Am un Clio 1,5DCI, 65cp 105k km, 2002. La relanti turatia motorului scade normal, dar in mers la schimbarea treptelor de viteza turatia scade foarte greu. blink.gif Ce e de facut?

This post has been edited by lico: 2 Dec 2007, 09:15


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adricot
post 2 Dec 2007, 09:10
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 November 07




Verifica turbina!

This post has been edited by adricot: 2 Dec 2007, 09:12


--------------------
renault clio bicorp - b30zmw 1999 1.4 rxe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 3 Dec 2007, 11:53
Post #7


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poti incerca daca te rog sa explici putin ce spui tu acolo ... cum adica scade mai greu ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 4 Dec 2007, 12:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




daca turez motorul cand masina nu este in viteza merge perfect,dar dupa plecarea de pe loc si la shimbarea treptelor de viteza intervine o problema.Ex. plecare de pe loc pana la 3000 ture, apasat ambreiaj, schimbat treapta II ,motorul tot 3000 ture. si tot asa pana la treapta V. Stiu motorul motorul nu e asa fasnet ca benzina,pt ca am si bicorp 1.4 8V dar ...... .
Toata treaba cu schimbatul treptelor se face la aprox. aceeasi turatie, daca intarzii destul de mult cu bagatul in viteza si debraiat ,cam 1 sec turatia incepe sa scada dar e cam tarziu chiar si pt. un diesel obosit ca al meu. Merci de interes.

This post has been edited by lico: 4 Dec 2007, 12:37


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 4 Dec 2007, 13:38
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Aaaa sad.gif eu tot nu am inteles.
Nu e normal sa scada turatia daca ai apasat ambreiajul si nu mai accelerezi ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 4 Dec 2007, 15:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Ba e normal dar la mine nu scade....adica scade dar foarte tarziu.E ca si cum nu ridici piciorul de pe acceleratie cand schimbi viteza doar ca nu se tureaza cum ar fi si normal ci ramane constanta (turatia) dar fara acc. Recunosc e greu de descris si inteles asa pe vorbe si nici eu nu sant foarte clar.M-am gandit la ceva. Sti cumva daca la pedala de ambreiaj are vreun contact in genul celui de la pedala de frana?


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 4 Dec 2007, 15:45
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu are nici un contact ... e pe cablu din cate stiu eu ... hmmm vezi sa nu cumva sa ti se blocheze cablul de acceleratie ... eu am patit-o ... la schimbare de treapta ramanea la turatia "initiala" ... si e destul de periculos la viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie sa pui frana dar ramane accelerata ca e blocat cablul sad.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 4 Dec 2007, 18:05
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Cred ca trebuia sa ramana blocat cablul si pe loc nu? Nu cred ca e de la cablul de acceleratie .Si face asa doar cand scapa de socul automat deci cand se incalzeste motorul un pic.


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 5 Dec 2007, 08:01
Post #13


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




O fi de la senzorul de turatie. nedumerire.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 5 Dec 2007, 09:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Dci-ul are acceleratia pe reostat . Nu are cablu de acceleratie.
Ai cumva tempomat pe masina?

This post has been edited by verde: 5 Dec 2007, 09:20


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 5 Dec 2007, 15:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




pe reostat pe reostat dar si asta e comandat de cablu.Oricum nu e de acolo.Nu am tempomat.Poate are senzor pe ambreiaj si cand il calc sa taie motorina.Nu m-am uitat inca dar urmeaza. Din alta parte chiar nu am idee si pana la tester.........prin incercari.Care e senzorul de turatie?(ala de pe volanta?)

This post has been edited by lico: 5 Dec 2007, 15:15


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 5 Dec 2007, 15:17
Post #16


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Din cate stiu eu, ala e! Oricum mai documenteaza-te ca nu sunt sigur 100%. Bafta! cu ochiul.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 5 Dec 2007, 16:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




merci de ajutor.


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickydobreanu
post 11 Dec 2007, 11:24
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 7 December 07




Am avut aceeasi problema cu un Omega 2.3 Diesel. Ramanea turata, cablul era la locul lui, niciun semn de blocare. Parghia de la acc era lipita de surubul de ralanti.
Am dus masina la un expert in pompe de injectie, mi-a schimbat o pastila si un arculet care era rupt si gata.

Incearca atunci cand are 3000 de ture si esti intre a 2-a si a 3-a sa ii dai scurt a 5-a si sa apesi iar ambreiajul ca sa nu moara sau sa tremure, o sa vezi ca revine la ralanti si ramane asa.

Deci, clar, pompa de injectie trebuie verificata si pastila aia schimbata!!!

Succes! cool.gif


--------------------
Renault Symbol - B 4 0 N L Y Fidji - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 13 Dec 2007, 20:29
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




nicky,cred ca nu ai inteles tu bine problema mea,nu ca nu revine la relanti,revine dar cu o oarecare intarziere ca si cand as intarzia cu ridicatul piciorului de pe acc la schimbarea treptelor.

This post has been edited by lico: 13 Dec 2007, 20:30


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicu_Popescu
post 14 Dec 2007, 00:03
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 December 07




lico e posibil sa fie din cauza cablului de acceleratie daca nu este uns bine nu mai aluneca si astfel revine cu pedala cu tot mai greu,la Clio acceleratia este cu cablu


--------------------
Renault Symbol 2006/Fidji/1.5dci 65CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 14 Dec 2007, 17:13
Post #21


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




QUOTE(lico @ 4 Dec 2007, 18:05)
Cred ca trebuia sa ramana blocat cablul si pe loc nu? Nu cred ca e de la cablul de acceleratie .Si face asa doar cand scapa de socul automat deci cand se incalzeste motorul un pic.


wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 25 Dec 2007, 21:21
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Domnilor,cred ca am rezolvat problema.Este ceva de domeniul S.F. Nu gasesc ,cel putin eu,nici o explicatie logica dar totusi am dovada si lucrurile se leaga. Oricum multumesc de ajutor celor care au incercat sa mi-l ofere.


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74mik
post 9 Apr 2008, 21:15
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 7 October 07




salut "lico",deci care este rezolvarea?adica problema?

This post has been edited by 74mik: 9 Apr 2008, 21:16


--------------------
renault clio - B-74-MIK 2003/bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
frs_ovidiu
post 16 Apr 2009, 20:35
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 19 March 09




dovada este ca el este de vina si are putin cu fluieru


--------------------
Dacia Mercedes 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghimpuf
post 23 Oct 2010, 09:43
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 May 10




kangoo 1,5 dci - 2006.
La pornire se tureaza singura de la 750 la 1100 si se aprinde arculetul si asa ramane. Inainte de asta am observat ca se auzea un zornait 2-3 min care crestea odata cu acceleratia. Bineinteles ca nu trage cum trebuie. Astept pareri. Multumesc!


--------------------
Renault Kangoo 2006 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 03:13
Dacia