Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

pierdere putere la accelerare, goluri de accelerare

jarr
post 8 Oct 2010, 16:38
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Salutare; problema la un diesel 1/9 dci 2004 ,120cp in bord 235k(daca or fi reali)
In momentul accelerarii in apropiere de 3000rot /min face o pauza dupa care reia accelerarea .
Ce credeti ca poate fi turbina sau vreun injector care nu pulverizeaza la parametrii daca a patit cineva?


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy_popescu
post 8 Oct 2010, 20:19
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 11 September 08
From: Targu Jiu




verifica filtru de motorina, am patit si eu cu acel gol de putere dupa 3000 ture la accelerare mai brusca, si s-a dovedit a fi filtru de motorina...


--------------------
Renault Laguna 3 2013 2.0 dci 130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jarr
post 12 Oct 2010, 11:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 5 November 08
From: Braila




Merci o sa verific dar e schimbat de 3 luni


--------------------
renault laguna privilege 2002 - 2.0 16v 135 cp
Mai bine vultur un an decat soarece o viata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Oct 2010, 11:18
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.396
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




EGR infundat ... cauta ca este un subiect discutat...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan razvan
post 12 Oct 2010, 12:39
Post #5


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




s-ar putea sa fie de la fantele de la geometria variabla din turbina,daca se blocheaza din cauza la depunerile de fum sau calamina.eu nu stiam ce inseamna asta si am crezut ca daca accelerez mai tare si daca merg mai in forta cu ea o curat dar a fost exact invers,in loc sa ma coste 2 milioane curatatul turbinei,am ajuns la 10 milioane si masina sta inca pe trotuar

12 Oct 2010, 13:43:
cel mai bine e sa incepi cu un test pe calc ,ca sa vezi ce semne de oboseala da,si apoi sa o tragi cateva zile pe dreapta si sa incepi sa cureti egr-ul,galeria de admisie ,turbina si ce mai consideri tu,eu daca tot am avut experienta asta neplacuta ,am dat jos si intercoolerul,l-am dus la un "tatic"la curatat si la si sudat ca aveam 2 fisuri pt 1 milion.sper sa ai noroc si sa fie ceva mult mai simplu si mai ieftin

This post has been edited by bogdan razvan: 12 Oct 2010, 12:43


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 12 Oct 2010, 13:01
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.396
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ma indoiesc de reconditionatul ala cu 1000 ron ...

La oamenii care lucreaza profesionist costa mult mai mult ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 05:38
Dacia