Alta problema la relanti
![]() ![]() ![]() |
Alta problema la relanti
kaycee |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 11 March 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1998 1.6
- TM 99 MDA
|
|||
jammix |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 March 08 ![]() |
Eu zic totusi sa mai cauti. Sunt multe topicuri care trateaza aceasta problema. Te ajut eu cu unul destul de stufos http://www.reno.ro/index.php?showtopic=43267&hl= . Multa bafta!
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
|
|
kaycee |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 11 March 09 ![]() |
Mersi de hint, daaar...la mine nu e turata, porneste bine, nu scoate gaze, doar moare cand ma opresc la intersectie sau in parcare ( moare motorul inainte sa opresc din cheie).Deci....nu prea ma ajuta.Totusi poate filtrul de benzina, imi spunea cineva...
|
--------------------
Renault
Megane
1998 1.6
- TM 99 MDA
|
|
jammix |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 March 08 ![]() |
Stiu ca la tine nu sta turata. Insa e o problema de relanti, simptomele difera dar teoretic sunt aceleasi componente care se pot strica(aici ma gandesc la clapeta de acceleratie ). Filtrul de benzina ar fi o cauza dar ma gandesc ca s-ar manifesta si in mers.
This post has been edited by jammix: 31 Mar 2009, 20:30 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2002
|
|
kaycee |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 11 March 09 ![]() |
Azi dimineata am plecat intr-o tura cu masina si nu am mai avut probleme.Putine vibratii cand am pornit-o.Poate era doar putin infundat ceva...pe acolo!Mai vb daca apar ceva probleme.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1998 1.6
- TM 99 MDA
|
|
Madriann |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Cauze posibile, in ordinea de verificare: Senzor clapeta acceleratie, servomotorul de relanti admisie aer, o bobina defecta, sonda lambda...cu bataie mai lunga, senzorul volantei, injectoarele, sitele din catalizator "evaporate". Ia-le prin eliminare
![]() This post has been edited by Madriann: 1 Apr 2009, 13:29 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
MEGGY_1.6E |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(Roby_B @ 21 Mar 2009, 20:00) Am fost si la service (Autocobalcescu) dar degeaba. Au pus-o pe tester si mi-au zis ca au gasit ceva erori la injectie, pe care le-au remediat. Dar tot degeaba. M-am saturat si de oamenii din service. Nu isi dau deloc interesul, desi facturile sunt substantiale. Daca nu e ceva evident in neregula, imi spun ori ca "asa fac toate" ori ca mi se pare mie sau ca sunt prea pretentios. Si cand incerci sa le explici care e simptomul, se uita la tine ca tanti de la aprozar. Parca n-ar fi mecanici. QUOTE(Madriann @ 1 Apr 2009, 13:28) Cauze posibile, in ordinea de verificare: Senzor clapeta acceleratie, servomotorul de relanti admisie aer, o bobina defecta, sonda lambda...cu bataie mai lunga, senzorul volantei, injectoarele, sitele din catalizator "evaporate". Ia-le prin eliminare ![]() Am o problema asemanatoare, am un renault meg coupe 1,6e si la mersul in gol, pe loc sau la orice alta viteza acul turometrului se plimba intre 500 -700 rpm, motrorul da sa moara dar nu -se opreste, face asta imediat ce iau piciorul de pe acceleratie si scot din viteza.mentionez ca daca pornesc AC turatie sta pe la 800 si nu mai imi face aceste simptome!!! - |
--------------------
renault
megane coupe 1.6e
megane coupe 1.6e 1998
|
|
myllenyum |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 12 November 07 From: Sibiu ![]() |
hmmm... si la mine la fel doar ca am un megane de 1.6 16V... DAr cred ca am mai multe probleme la ea...
Cam la 2 luni tre sa ii fac o diagnoza si sa ii sterg o eroare de la sonda lambda... imi tot aprinde martorul din bord... Apoi mi-a murit la un moment dat motorul in timp ce opream la semafor... apas ambreiajul si scot din viteza... iar turatia scade scade... si incetinel moare motorul... credeam ca am facut eu ceva dar se apre ca e o problema mai frecventa si nu a fost din cauza mea... oricum a foacut o singura data acum vreo saptamana Dimineata cand plec la servici ( cam indiferent de ora, poate fi 7 dimineata sau 1 PM - ora 13 ) cand pornesc motorul turatia creste pana la 1500 ture si sta ceva timp acolo ( cred ca pana se incalzeste motorul ) apoi scade la 700-750 si ramane acolo, dar in timp ce scade undeva pe la 1000 sau 900 tremura mototrul foarte tare ( se vede la schimbatorul de viteze ) Daca motorul este cald are cateodata ( nu intotdeauna ) variatii ale turatiei la relanti intre 750 ( sau turatia normala-- linia a doua de pe cadran) si 500 rpm.. toate astea cu un tremurat al motoruluidestul de sesizabil Daca am de mers un drum mai denivelat (offroad ) sau cu multe gropi ( cum sunt in Romania ) in viteza intaia si sunt nevoit sa lucrez foarte mult din ambreaj ( cred ca excesiv de mult ) cand turatia ajunge undeva la 1000 si sub ai impresia ca motorul da sa moara si e nevoie sa o accelerezi, dar accelerand-o cresti viteza si atunci trebuie sa o calmezi din ambreiaj ceea ce nu e prea bine... Mentionez ca acum cateva saptamani i-am schimbat discul de ambreiaj si cutia ( nu eu personal ci la un service ) cutia a fost schimbata cu un de diesel dar spuneau ca s-a potrivit si nu este nici o problema.... Daca are cineva vreo sugestie... sa nu ma duc sa le trantesc masina in cap alora de la service si sa nu fie din vina lor... ( eu cred ca nu e... am incredere [putina dar am ] in acel service ). Si am uitat sa mai mentionez ceva... o problema mai "veche" adica dinaintea schimbarii ambreisajului si a cutiei.. parca a aparut prin iarna prima data... Dupa cum spuneam mai sus la problema cu cresterea turatiei motorului ( daca este rece ) daca plec totusi cu masina de pe loc pana nu si-a stabilizat turatia la 700-750 rpm se intampla urmatorul fenomen : deci apas ambreiajul, introduc in viteza intaia plec de pe loc , apas ambreiajul, scot din viteza ( turatia scade acum spre 700-750 [relanti] chiar daca eu stiam ca mai trebuia sa mai stea o perioada pana se incalzea motorul si cobora "normal" acum cred ca este o coborare fortata ) si schimb in viteza a doua... ei in momentul asta masina se pune in "bot" ca si cum as pune o frana de motor... This post has been edited by myllenyum: 11 May 2009, 14:11 |
--------------------
renault
Clio IV
2018
|
|
atlantic24 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 October 11 ![]() |
Salut.am un renault megane din 98,8 valve si tot aveam probleme cu oscilatiile relantiului[nu numai ca oscila relantiul dar mi se oprea la semafor,da in nas cand o acceleram etc].am citit multe topicuri de pe reno.ro dar nu i-am dat de cap pana azi uitandu-ma mai atent la ea am gasit furtunasul ce vine de la senzor presiune aer la corp clapeta crapat pe jumatate si cred ca de acolo e buba pt ca tragea aer fals.azi ii fac proba.sfatul meu este pt cei care au aceiasi problema sa se uite si acolo,si sa fie mai atenti pt a nu baga bani degeaba in unele piese care ar fi bune.
|
--------------------
renault
megan
1998 hatchbak
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 13:49 |