Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

353 Pages « < 302 303 304 305 306 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Stiri pe scurt, -auto-

einstein1984
post 2 Mar 2022, 11:28
Post #9091


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




https://www.euroncap.com/en/press-media/pre...hest-accolades/

Megane electric, noul polo, taigo, lexus NX toate cu 5 stele. Seria 2 coupe 4 stele

This post has been edited by einstein1984: 2 Mar 2022, 11:53


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ufo2912
post 3 Mar 2022, 18:27
Post #9092


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 May 13
From: turda




Renault va avea mult de suferit - Rusia a fost a doua cea mai mare piață pentru grup. Tot în Rusia, francezii produc Duster și dețin marca Lada
Vlad Barza • HotNews.ro

​Dintre cele 500 de companii franceze care activează în Rusia, cea mai expusă este Renault pentru care Federația Rusă este o piață esențială unde business-ul grupului s-a apropiat de 3 miliarde euro anul trecut. Deja au apărut probleme de producție la uzina din Moscova, dar și la mega-uzina Lada.
Uzina Avtoframos MoscovaFoto: Renault

În 2008, Carlos Ghosn, celebrul șef al Renault-Nissan, a negociat la vârf, cu Vladimir Putin, pentru ca marca rusă Lada să ajungă să fie integrată în Groupe Renault. Lada vindea mașini învechite tehnologic și avea nevoie de o modernizare.

Estimările sunt că Renault a investit peste două milioane de euro pentru modernizarea Lada și gama a fost întinerită. Numărul de angajați a scăzut de la 60.000, la sub 40.000. La început de 2021 Renault a anunțat un amplu plan de relansare a Lada.

În 2020, grupul Renault a integrat Dacia în aceeași divizie cu Lada și cele două mărci pun tot mai multe în comun și la unele modele 85% dintre componente vor fi în comun, pentru a reduce cheltuielile de dezvoltare.

Uzina Lada AvtoVAZ de la Togliatti este cea mai mare a grupului, cu o capacitate anuală de 650.000 de unități.

Așadar, Grupul Renault a vândut, în special datorită Lada, 500.000 de mașini în Rusia anul trecut, iar războiul declanșat de Vladimir Putin face ca dependența Renault de Rusia să fie o reală problemă, atât economică, dar și de imagine.

Renault are și o uzină lângă Moscova, Avroframos, unde este produs și modelul Duster care în Rusia se vinde numai sub sigla Renault, dar unele componente sunt trimise din România. Tot la Moscova, grupul produce modelele Kaptur și Arkana, dar și SUV-ul Nissan Terrano.

Acțiunile grupului au scăzut cu 30% de când a început războiul și se resimt deja probleme cu unele componente care nu mai pot ajunge în Rusia din cauza sancțiunilor impuse de alte țări.

Investitorii sunt îngrijorați de gradul mare de expunere a Renault la piața rusă.

Surse: Ouest-France, Le Point


--------------------
renault megane grandtour 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 3 Mar 2022, 23:41
Post #9093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




E stire veche de 2 luni, dar e interesanta. Un sondaj arata ca tot mai mulți norvegieni vor sa cumpere mașini diesel:
https://norwaytoday.info/everyday/more-norw...rvey-shows/amp/


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 4 Mar 2022, 00:58
Post #9094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.






--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 7 Mar 2022, 09:43
Post #9095


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Fabrica in Romania pentru producția de materii prime/componente de tehnologie climatică (hidroxid de litiu) pentru bateriile litiu-ion destinate industriei auto

Citeste mai mult: adev.ro/r8d1ul
https://adevarul.ro/economie/afaceri/o-noua...fd7f/index.html


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ufo2912
post 7 Mar 2022, 22:28
Post #9096


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 May 13
From: turda




Renault și Rusia, o relație foarte complicată - De ce constructorul auto este tăcut și de ce rămâne ”captiv” unei înțelegeri parafate cu Putin
Vlad Barza • HotNews.ro


În 2007, Vladimir Putin, care atunci era premier al Rusiei, își dădea acordul ca grupul Renault să preia 25% din acțiunile cunoscutei companii ce produce mașinile Lada. Renault era condusă de Carlos Ghosn, celebru pentru capacitatea de a salva companii în derivă, iar Lada era o companie care avea nevoie de ajutor urgent. Afacerea de atunci a fost bună pentru Renault, dar în prezent se dovedește extrem de nefericită, iar Renault a păstrat tăcerea în aceste zile, când zeci de mari companii au anunțat că se retrag din Rusia.
O fabrica Renault in RusiaFoto: Renault
Un moment istoric girat de Putin

În 2008, Groupe Renault prelua oficial 25% din AvtoVAZ (compania care produce mașinile Lada), pentru un miliard de dolari. Lada era în mare criză, iar cota ei de piață scăzuse de la 80% în 1992, la 28%. Mașinile nu erau fiabile, iar clienții preferau mărcile străine Renault, Kia, Chevrolet sau Hyundai. Lada fusese ”căpușată”, managementul era execrabil și numărul de angajați era uriaș raportat la producție.

Obiectivul era clar: Lada trebuia ”împrospătată”, iar Renault deja începuse modernizarea Dacia, cu care dovedise că lucrurile pot merge bine.

Renault avea o prezență firavă pe piața rusă și preluarea unui constructor auto care deține una dintre cele mai mari uzine din lume era o ocazie excelentă de a obține pe viitor profituri importante. Renault avea din 2005 o uzină la Moscova, Avtroframos, unde în prezent se produce și Duster, dar în 2008 această uzină producea anual 28 mașini/angajat, în timp ce Togliatti era dureros de ineficientă: 8 mașini pe an/angajat.

Putin a decis acum aproape 15 ani că statul rus va ceda mai întâi 25% din Lada, participația urmând să crească ulterior, în funcție de mai multe criterii - și, într-adevăr, a crescut, ajungând acum la 69%.

Relația dintre cele două companii a fost adesea tensionată, cel mai disputat subiect fiind cel al disponibilizărilor, francezii dorind să renunțe la cât mai mulți oameni pentru a crește eficiența și pentru ca Lada să ajungă pe profit. Era știut faptul că era greu să te înțelegi cu rușii, iar una dintre cele mai grele funcții din Group Renault era să conduci divizia AvtoVAZ. Între 2013 și 2016, Carlos Ghosn a fost președinte al AvtoVAZ, dar funcția a fost apoi cedată rușilor, care și-au impus voința.

Citește și: Renault va avea mult de suferit - Rusia a fost a doua cea mai mare piață pentru grup. Tot în Rusia, francezii produc Duster și dețin marca Lada

Renault avea însă nevoie de prezența pe uriașa piață rusă, mai ales că nu aveau o prezență importantă nici în cea mai mare piață auto din lume: China.

Trei oameni au avut un cuvânt de spus în înțelegerea parafată în 2007: Vladimir Putin, Carlos Ghosn și Serghei Chemezov (care era un vechi prieten al lui Putin, cu care a locuit în același bloc la Dresda, în anii '80, când Putin era agent KGB). Chemezov era în 2007 șeful agenției de stat ruse Rostec, cu vaste afaceri în industria de apărare. Rostec era partenerul Renault în business-ul cu Lada.

Preluarea a fost una istorică, deoarece Rusia nu obișnuia să permită unor mari companii străine să preia participații atât de mari în companiile sale fanion.

Lada era însă într-o stare dezastruoasă, iar criza din 2008 a dus vânzările acesteia la un minim istoric. În octombrie 2009, Putin solicita vehement ca Renault să vină în ajutorul Lada.
Renault a modernizat Lada, însă cu mari eforturi

Renault a venit cu bani la Lada, a modernizat masiv uzina de la Togliatti și a făcut și restructurări. Modele mult mai moderne au venit pe piață și Lada a fost ajutată și de specialiști trimiși din Franța, din România și de la alte uzine cu experiență. Participația Renault la AvtoVAZ a tot crescut, iar Rusia a ajuns să fie a doua cea mai mare piață a grupului, cu vânzări de 500.000 de mașini/an.

Încă de când Lada a intrat în portofoliul Renault (oficial în 2014) a existat colaborare între mărci și schimb de experiență la toate nivelurile. Mai mult, doi dintre directorii Dacia, Nicolas Maure și Yves Caracatzanis, la încheierea mandatului la Dacia au fost mutați la conducerea Lada.

Nicolas Maure prelua conducerea Lada în 2016 și declara la plecarea de la șefia Dacia că ”Lada este în prezent la fel cum era Dacia în 2005 ”

Cel mai recent exemplu este legat de Jean Philippe Salar, cel care a condus ani buni centrul de design din București: de la 1 ianuarie 2021 a devenit vicepreședinte director de Design pentru marca Lada în Rusia.

În plus, Lada Largus, unul dintre cele mai vândute modele din Rusia, este practic prima generație de Dacia Logan MCV cu sigla Lada. De menționat că rușii nu au acceptat ca modelele Duster, Sandero și Logan să se vândă sub marca Dacia în Rusia, astfel că sunt sub brand-ul Renault.
Lada + Dacia = mai mare apropiere. Dar ce va urma?

Ca parte a acestei colaborări strânse și Lada va beneficia de platforma modernă CMF-B care este și pe noile Sandero și Logan și se va găsi pe modele ale mărcii ruse începând cu 2024 când ar trebui să fie lansată o variantă modernă a legendarei Lada Niva (model lansat în 1976).

În aceste condiții de tot mai mare apropiere, nu este deloc clar dacă este posibil un ”exit” al Renault din Rusia, dat fiind că dependența grupului de această piață este uriașă. Renault este în plin plan de redresare, nu ar fi rezistat fără 5 miliarde euro primiți de la statul francez, iar o ieșire din Rusia ar avea efecte dure asupra situației financiare.

Ceea ce în 2008 părea a fi o afacere grozavă, acum devine un dezavantaj uriaș, pentru că nu este deloc clar în ce mod se poate desprinde total de Rusia și nu se știe nici ce clauze sunt, dacă grupul ar dori să se retragă din tot.

Singurul anunț venit de la Renault în aceste zile a fost că uzina Avtoframos de lângă Moscova NU va produce mașini timp de patru zile.

Surse> Bloomberg, Associated Press, Wall Street Journal, AFP


--------------------
renault megane grandtour 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 8 Mar 2022, 08:22
Post #9097


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(ufo2912 @ 7 Mar 2022, 22:28)
În 2007, Vladimir Putin, care atunci era premier al Rusiei, își dădea acordul ca grupul Renault să preia 25% din acțiunile cunoscutei companii ce produce mașinile Lada. Renault era condusă de Carlos Ghosn, celebru pentru capacitatea de a salva companii în derivă[...]
*
Ghosn a fost la inchisoare si Putin a pornit un razboi. excl.gif


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 8 Mar 2022, 12:20
Post #9098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti






--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 10 Mar 2022, 13:47
Post #9099


Membru


Group: Members
Posts: 3.685
Joined: 23 August 07
From: Timisoara






--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
You deserve what you tolerate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 11 Mar 2022, 12:25
Post #9100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Stellantis si VW se tem ca cei din clasa mijlocie nu isi vor mai permite sa cumpere masini noi:
https://www.automobile-magazine.fr/toute-l-...ter-de-voitures

11 Mar 2022, 12:32:
BMW a cumprat Alpina:
https://www.promotor.ro/stiri-auto/bmw-cump...ecenii-19009493

This post has been edited by Highwayman: 11 Mar 2022, 12:32


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 14 Mar 2022, 12:09
Post #9101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Uzina Ford din Craiova va fi preluată de Ford Otosan din Turcia. Trei noi vehicule electrice vor intra în producție din 2024
https://www.promotor.ro/stiri-auto/uzina-fo...n-2024-19010180


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 22 Mar 2022, 10:54
Post #9102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Varta ar putea sa construiasca o fabrica pentru acumulatori auto in zona Aradului:
https://adevarul.ro/economie/afaceri/un-cun...f543/index.html

This post has been edited by Highwayman: 22 Mar 2022, 10:56


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ufo2912
post 22 Mar 2022, 19:32
Post #9103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 May 13
From: turda




Renault reia producția de automobile la Moscova, în timp ce rivalii întrerup relațiile cu Rusia
HotNews.ro


Producătorul francez de automobile Renault și-a reluat producția la fabricile sale din Moscova, spre deosebire de alte mari companii internaționale care au rupt relațiile cu Rusia din cauza războiului împotriva Ucrainei, potrivit The Guardian și Reuters.


Renault a suspendat producția la fabrică luna trecută, invocând probleme logistice după invazia Ucrainei la ordinele lui Vladimir Putin. Totuși, decizia Renault de a relua producția are sprijinul guvernului francez, care este principalul său acționar, potrivit unor surse citate de Reuters.

Aceasta înseamnă că are operațiuni mai mari în țară decât majoritatea celorlalți rivali europeni, cu 40.000 angajații locali, reprezentând o provocare uriașă, deoarece guvernele SUA, Marea Britanie și UE încearcă să izoleze Rusia din punct de vedere economic.

Avtovaz a vândut aproape 2.900 de vehicule în 2021, înregistrând profituri de 186 de milioane de euro pentru Renault – sau aproximativ 12% din câștigurile sale în acel an. Avtovaz a început ca o companie de stat în Uniunea Sovietică, producând mașini care au devenit puternic asociate cu regimul comunist sub mărcile Jiguli și apoi Lada.

În timp ce uzina din Moscova a repornit, Avtovaz a declarat luni că a oprit parțial producția săptămâna aceasta la o fabrică uriașă din Toliatti, un oraș de pe râul Volga, și o alta în Izhevsk, un oraș aflat la 500 km spre nord-est. Oprirea producției a fost cauzată de lipsa de piese electronice, a spus Avtovaz.


--------------------
renault megane grandtour 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 23 Mar 2022, 20:04
Post #9104


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 2.182
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




'Chinezii au lansat cel mai frumos SUV al lor cu care atacă supremația Toyota Land Cruiser'

https://www.promotor.ro/stiri-auto/chinezii...ruiser-19014558



--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ufo2912
post 24 Mar 2022, 08:40
Post #9105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 May 13
From: turda




Renault suspendă ”imediat” operațiunile la uzina sa din Moscova
Ionut Baias • HotNews.ro


Producătorul francez de automobile Renault a anunțat miercuri seară că suspendă imediat „activitățile de la uzina Renault din Moscova” și să evalueze „posibilele opțiuni cu privire la participația sa” în filiala sa rusă AvtoVAZ, pe măsură ce presiunea crește asupra prezenței sale semnificative în Rusia, potrivit AFP.


Consiliul de administrație al Grupului Renault s-a întrunit miercuri și a decis că „activitățile fabricii Renault din Moscova sunt suspendate din această zi”, precizează grupul.

Această fabrică produce SUV-uri Duster, Kaptur, Arkana și Nissan Terrano.

Dar cea mai mare parte a prezenței grupului în Rusia trece prin subsidiara sa AvtoVAZ, care a ajutat-o ​​să vândă aproape 500.000 de vehicule în Rusia în 2021, făcând din țară a doua piață ca mărime după Europa.

Cu toate acestea, grupul, contestat de președintele ucrainean Volodimir Zelenski, printre alte câteva companii franceze, în timpul unui discurs în Parlamentul francez mai devreme în cursul zilei, și vizat seara de un apel la un boicot global lansat de șeful diplomației ucrainene nu a anunțat o ieșire totală din Rusia, dar începe să deschidă ușa unui astfel de scenariu.

„Grupul evaluează posibilele opțiuni privind participația sa în AvtoVAZ”, deținută în proporție de 69% de Renault de la sfârșitul anului 2016 și lider al pieței ruse cu marca Lada, a adăugat grupul, spunând că dorește să acționeze „responsabil față de cei 45.000 de angajați ai săi din Rusia".

24 Mar 2022, 12:28:
Renault își pregătește ieșirea din Rusia, după ce presiunea internațională a devenit de nesuportat, scrie presa franceză
Vlad Barza • HotNews.ro


Renault a anunțat miercuri seară că își suspendă activitățile industriale în Rusia, dar ceva mult mai radical este în pregătire: ieșirea totală de pe piața rusă. Renault a fost intens criticată că nu a făcut asta mai devreme, dar desprinderea de Lada va fi extrem de complicată și va costa grupul câteva miliarde de dolari.


Presa franceză folosește cuvinte puternice despre această potențială ieșire: catastrofă, constrângere, de neimaginat.

Niciun alt constructor auto mare nu este atât de bine ”înfipt” pe piața rusă: Renault are 67% din Lada AvtoVAZ și a vândut 500.000 de mașini acolo în 2021.

Citește și: Renault și Rusia, o relație foarte complicată - De ce constructorul auto este tăcut și de ce rămâne ”captiv” unei înțelegeri parafate cu Putin

În timp ce alte companii auto și-au anunțat retragerea după începerea războiului din Ucraina, Renault a rămas tăcută pentru că era de neconceput pentru ea o retragere de pe o piață rusă unde a investit peste două miliarde de dolari și unde și-a crescut pas cu pas prezența în ultimii 14 ani.

Șase dintre cele mai vândute modele auto noi de pe piața rusă în 2021 au fost Renault și Lada. De exemplu, cele mai vândute mașini au fost Vesta și Granta, de la Lada, Duster și-a găsit 41.000 de clienți, iar Logan, 29.000.

Presiunea internațională a devenit însă de nesuportat și presa franceză scrie că oficialii Renault caută moduri de a face un „exit” din Rusia, un „exit” care o va costa miliarde de euro și care ar putea ”deraia” planul de relansare ce începuse să dea roade.

Grupul Renault are 45.000 de angajați în Rusia și ieșirea va fi complicată, mai ales că nu știm și ce clauze contractuale sunt dacă Renault vrea să renunțe la participația la AvtoVAZ.

Părea de neconceput ca Renault să se retragă din Rusia, unde a făcut un prim pas important în 2008, când chiar Vladimir Putin și-a dat acordul, într-o întâlnire cu Carlos Ghosn, ca Renault să preia 25% din Lada. Participația aproape că s-a triplat în 14 ani și Lada a fost puternic integrată în grup cu mărcile Renault și Dacia.

„Catastrofal” este cuvântul pe care presa franceză îl folosește pentru o potențială părăsire a Rusiei, iar costurile vor fi imense. Deja un anunț al Renault indică faptul că perspectivele financiare se vor înrăutăți în 2022: marja de profit estimată va fi de 3%, în loc de 4%.

Renault anticipează ajustări negative de peste 2,1 miliarde euro în conturile sale în primul semestru, adică valoarea activelor sale din Rusia.

Surse: La Tribune, Le Monde, Les Echos, AFP

This post has been edited by ufo2912: 24 Mar 2022, 12:28


--------------------
renault megane grandtour 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highwayman
post 11 Apr 2022, 09:24
Post #9106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.874
Joined: 30 September 04
From: Marele sat numit Bucuresti




Proiect de lege recent aprobat de Senat: masinile cu volanul pe partea dreapta, cu exceptia celor istorice, interzise în Romania. Proiectul trebuie sa fie avizat si de deputati.

https://adevarul.ro/news/eveniment/masinile...8701/index.html


--------------------
- - Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005
"If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 13 Apr 2022, 14:23
Post #9107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.965
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Apr 2022, 16:22
Post #9108


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Poftim??!!
Sunt pe baza lu' Sandero. Doar ca Jogger este mai lunga si mai grea. Cred ca si apatamentul diferit.

This post has been edited by IRONICK: 13 Apr 2022, 16:26


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 13 Apr 2022, 16:30
Post #9109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.965
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Pai și fiind mai mare și mai grea energia cinetică e mai mare...
Și se ar deforma mai rău?


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bicicleta galbena
post 13 Apr 2022, 17:02
Post #9110


Sunt nembru, domnule!


Group: Members
Posts: 2.182
Joined: 29 January 13
From: Bucuresti




QUOTE(axabrt @ 13 Apr 2022, 15:23)
Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP
*


Link?

Nu ca nu ar fi plauzibil...



--------------------
Peugeot 407 1.8 16v 2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003
______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MyKe89
post 13 Apr 2022, 17:16
Post #9111


Membru RFG


Group: Members
Posts: 3.062
Joined: 16 December 07
From: Bucuresti




euroncap.com


--------------------
'23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sp67
post 13 Apr 2022, 18:15
Post #9112


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 December 03
From: Bucale




QUOTE(axabrt @ 13 Apr 2022, 16:23)
Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP
*


d-aia: However, there is no reminder for the seat belts in the third row, where these are fitted, so the Jogger loses points compared with the Sandero Stepway on which the rating is based, and this is enough to drop the score in Safety Assist below the threshold required for two stars.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 13 Apr 2022, 19:27
Post #9113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.965
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Totuși as fi vrut să vad cum se comporta la testarea propriu zisa
Aceasta cvasi testare mă duce cu gandul că fie Dacia nu a donat trei mașini pentru testare fie că marea organizație manipulatoare ncap n are atâția bani cat sa cumpere 3 dacii. In ambele cazuri trist.
Consider mai concludente testele gen testul elanului și mult mai concludente testele iihs, mai ales small overlap. Fiindca testul elanului mai îl faci de voie de nevoie, iar small overlap e mult mai distructiv decât ncap.


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sp67
post 13 Apr 2022, 22:09
Post #9114


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 4 December 03
From: Bucale




QUOTE(axabrt @ 13 Apr 2022, 21:27)
fie Dacia nu a donat trei mașini pentru testare
*


Testele ncap se fac numai cu masini cumparate incognito, niciodata cu masini oferite de producator, din motive evidente.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Apr 2022, 22:27
Post #9115


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(axabrt @ 13 Apr 2022, 17:30)
Pai și fiind mai mare și mai grea energia cinetică e mai mare...
Și se ar deforma mai rău?
*


Evident. Chiar daca tai toate luminitele si alarmele tot nu ajungi la 0 stele.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Apr 2022, 07:46
Post #9116


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(sp67 @ 13 Apr 2022, 22:09)
Testele ncap se fac numai cu masini cumparate incognito, niciodata cu masini oferite de producator, din motive evidente.
*


Fals. Constructorii pot opta sa plateasca testarea oferind ceva mai mult de 3 masini (alese de Ncap dintr-un lot de masini vandabile) si platind costul testelor. Asa se fac majoritatea testelor.
In plus fata de asta, fiecare laborator membru EuroNcap sponsorizeaza testarea unei masini in fiecare an, cumparand masini din reprezentanta si suportand costul testelor.

https://cdn.euroncap.com/media/64936/euro-n...otocol-v743.pdf

This post has been edited by einstein1984: 14 Apr 2022, 07:50


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Apr 2022, 13:17
Post #9117


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE
"Main Assessment
6.1.1. Euro NCAP will test a single variant, as identified using the Vehicle Specification, Selection,
Testing and Retesting (VSSTR) protocol. As part of its assessment of the vehicle, Euro NCAP
will ask the manufacturer for data showing the equivalent safety performance of the opposite
hand of drive to the one tested (e.g. RHD if LHD tested).
6.2. Application of Star Rating to Other Variants
6.2.1. Variants will be considered to share the rating of the tested vehicle if the manufacturer can
provide data/information to demonstrate to the satisfaction of the lead inspector that all of the
requirements set out in Appendix 1 are met.
6.2.2. In-house data is acceptable to demonstrate compliance with the requirements of Appendix 1,
except where official tests are explicitly demanded in that Appendix.
6.2.3. Euro NCAP reserves the right to request additional information to the above.
6.5. Partner Models
6.5.1. Certain variants may be marketed under a different model name to the originally-tested
vehicle. Manufacturers may apply for the star rating to be applied to such ‘partner models’
following the procedures set out in 6.2.1 to 6.2.3.

6.5.2. The Manufacturer must inform Euro NCAP of its intention to apply for a ‘partner’ rating at
the time of application for assessment of the tested model."


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 16 Apr 2022, 13:08
Post #9118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Unde s-a ajuns cu întrebuințarea uleiului de gătit..., și folosit pe deasupra. tongue.gif

Digi24: Cel mai mare avion de pasageri din lume a zburat cu ulei de gătit în loc de kerosen.
https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/cel-ma...kerosen-1907945

This post has been edited by Ampt: 16 Apr 2022, 13:09


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 22 Apr 2022, 20:42
Post #9119


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Mandat de arestare internațional pe numele lui Carlos Ghosn, fostul director general al Renault-Nissan

QUOTE
Justiția franceză a emis un mandat de arestare internațional contra lui Carlos Ghosn, fost PDG al grupului automobil Renault-Nissan. Mandatul de arestare a fost eliberat în cadrul anchetei pentru abuz de bunuri sociale și spălare de bani conduse de un judecător de instrucție francez. Stirea inițială privid emiterea acestui mandat, apărută în paginie cotidianului american Wall Street Journal, a fost confirmată de parchetul din Nanterre (periferia vestică a Parisului) care instruiește afacerea.

Carlos Ghosn, cetățean franco-libanezo-brazilian, urma să fie judecat la Tokyo pentru malversații financiare. Problema este că de când a fugit, în condiții incredibile, din Japonia la sfârșitul lui 2019, fostul PDG al alianței Renault-Nissan trăiește la Beirut, în Liban.

In cazul – foarte puțin probabil – ca mandatul de arestare să fie executat, Carlos Ghosn va fi prezentat judecătorului de instrucție francez care l-a emis. Judecător care îl va inculpa, printre altele, pentru abuz de bunuri sociale și spălare de bani. Justiția franceză este interesată în particular de plata, suspectă, a unei sume de 15 milioane de euro.

Judecătorul de instrucție francez care conduce ancheta a eliberat în total 5 mandate de arestare internaționale. In afară de Carlos Ghosn, sunt vizați «proprietarii actuali sau foștii responsabili ai societății SBA din Oman».

In cursul anchetei lor, magistrații francezi au fost de două ori la Beirut unde i-au putut interoga pe doi martori dar și pe Carlos Ghosn. Audierea acestuia a durat 5 zile și s-a făcut în regim de libertate pentru fostul PDG.


This post has been edited by IRONICK: 22 Apr 2022, 20:43


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ufo2912
post 27 Apr 2022, 10:07
Post #9120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 10 May 13
From: turda




Renault a găsit soluția pentru a ieși din Rusia
Vlad Barza • HotNews.ro


​Renault va transfera participația sa de 68% din acțiunile Lada către un institut rus de științe, existând posibilitatea de răscumpărare în următorii 5-6 ani, spun oficiali de la ministerul rus al comerțului. Renault este constructorul auto occidental cel mai expus la piața rusă și va avea pierderi importante.


Renault a preluat în 2008 un sfert din acțiunile Lada - AvtoVAZ, cu un cost de un miliard de dolari și a tot crescut participația către 68%, în 2017 fiind integrate datele Lada de vânzări în cele ale Groupe Renault (alături de mărcile Renault, Lada și Samsung Motors).

Partea deținută de Renault la uzina Avtoframos, unde sunt produse și modele precum Duster, va fi cedată autorităților locale din Moscova.

La nivelul operațiunilor Renault Rusia, participația francezilor la Lada va fi cedată unui institut rus de științe, contra unei sume nominale a spus pentru agenția Interfax, Denis Manturov, ministrul rus al comerțului.

Renault a investit peste 2 miliarde euro în ultimii 15 ani pentru a moderniza uzina Lada din Togliatti și pentru a împrospăta simțitor gama mărcii naționale ruse.

Renault estima la 2,2 miliarde euro valoarea business-ului său din Rusia, țară unde s-au vândut anul trecut 500.000 de mașini ale grupului.

Surse: Reuters, Bloomberg


--------------------
renault megane grandtour 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









STIRI PE SCURT!!!

FARA COMENTARII!!


--------------------
Go to the top of the page
353 Pages « < 302 303 304 305 306 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

5 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
2 Members: hepea, axabrt
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 07:33
Dacia