Stiri pe scurt, -auto-
![]() ![]() ![]() |
Stiri pe scurt, -auto-
einstein1984 |
![]()
Post
#9091
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
ufo2912 |
![]()
Post
#9092
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 May 13 From: turda ![]() |
Renault va avea mult de suferit - Rusia a fost a doua cea mai mare piață pentru grup. Tot în Rusia, francezii produc Duster și dețin marca Lada
Vlad Barza • HotNews.ro Dintre cele 500 de companii franceze care activează în Rusia, cea mai expusă este Renault pentru care Federația Rusă este o piață esențială unde business-ul grupului s-a apropiat de 3 miliarde euro anul trecut. Deja au apărut probleme de producție la uzina din Moscova, dar și la mega-uzina Lada. Uzina Avtoframos MoscovaFoto: Renault În 2008, Carlos Ghosn, celebrul șef al Renault-Nissan, a negociat la vârf, cu Vladimir Putin, pentru ca marca rusă Lada să ajungă să fie integrată în Groupe Renault. Lada vindea mașini învechite tehnologic și avea nevoie de o modernizare. Estimările sunt că Renault a investit peste două milioane de euro pentru modernizarea Lada și gama a fost întinerită. Numărul de angajați a scăzut de la 60.000, la sub 40.000. La început de 2021 Renault a anunțat un amplu plan de relansare a Lada. În 2020, grupul Renault a integrat Dacia în aceeași divizie cu Lada și cele două mărci pun tot mai multe în comun și la unele modele 85% dintre componente vor fi în comun, pentru a reduce cheltuielile de dezvoltare. Uzina Lada AvtoVAZ de la Togliatti este cea mai mare a grupului, cu o capacitate anuală de 650.000 de unități. Așadar, Grupul Renault a vândut, în special datorită Lada, 500.000 de mașini în Rusia anul trecut, iar războiul declanșat de Vladimir Putin face ca dependența Renault de Rusia să fie o reală problemă, atât economică, dar și de imagine. Renault are și o uzină lângă Moscova, Avroframos, unde este produs și modelul Duster care în Rusia se vinde numai sub sigla Renault, dar unele componente sunt trimise din România. Tot la Moscova, grupul produce modelele Kaptur și Arkana, dar și SUV-ul Nissan Terrano. Acțiunile grupului au scăzut cu 30% de când a început războiul și se resimt deja probleme cu unele componente care nu mai pot ajunge în Rusia din cauza sancțiunilor impuse de alte țări. Investitorii sunt îngrijorați de gradul mare de expunere a Renault la piața rusă. Surse: Ouest-France, Le Point |
--------------------
renault
megane grandtour
2000
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#9093
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
E stire veche de 2 luni, dar e interesanta. Un sondaj arata ca tot mai mulți norvegieni vor sa cumpere mașini diesel:
https://norwaytoday.info/everyday/more-norw...rvey-shows/amp/ |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
Agrig |
![]()
Post
#9094
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
E noua si interesanta!
https://www.cnbc.com/2022/02/22/toyota-comm...led-engine.html |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
Highwayman |
![]()
Post
#9095
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Fabrica in Romania pentru producția de materii prime/componente de tehnologie climatică (hidroxid de litiu) pentru bateriile litiu-ion destinate industriei auto
Citeste mai mult: adev.ro/r8d1ul https://adevarul.ro/economie/afaceri/o-noua...fd7f/index.html |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
ufo2912 |
![]()
Post
#9096
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 May 13 From: turda ![]() |
Renault și Rusia, o relație foarte complicată - De ce constructorul auto este tăcut și de ce rămâne ”captiv” unei înțelegeri parafate cu Putin
Vlad Barza • HotNews.ro În 2007, Vladimir Putin, care atunci era premier al Rusiei, își dădea acordul ca grupul Renault să preia 25% din acțiunile cunoscutei companii ce produce mașinile Lada. Renault era condusă de Carlos Ghosn, celebru pentru capacitatea de a salva companii în derivă, iar Lada era o companie care avea nevoie de ajutor urgent. Afacerea de atunci a fost bună pentru Renault, dar în prezent se dovedește extrem de nefericită, iar Renault a păstrat tăcerea în aceste zile, când zeci de mari companii au anunțat că se retrag din Rusia. O fabrica Renault in RusiaFoto: Renault Un moment istoric girat de Putin În 2008, Groupe Renault prelua oficial 25% din AvtoVAZ (compania care produce mașinile Lada), pentru un miliard de dolari. Lada era în mare criză, iar cota ei de piață scăzuse de la 80% în 1992, la 28%. Mașinile nu erau fiabile, iar clienții preferau mărcile străine Renault, Kia, Chevrolet sau Hyundai. Lada fusese ”căpușată”, managementul era execrabil și numărul de angajați era uriaș raportat la producție. Obiectivul era clar: Lada trebuia ”împrospătată”, iar Renault deja începuse modernizarea Dacia, cu care dovedise că lucrurile pot merge bine. Renault avea o prezență firavă pe piața rusă și preluarea unui constructor auto care deține una dintre cele mai mari uzine din lume era o ocazie excelentă de a obține pe viitor profituri importante. Renault avea din 2005 o uzină la Moscova, Avtroframos, unde în prezent se produce și Duster, dar în 2008 această uzină producea anual 28 mașini/angajat, în timp ce Togliatti era dureros de ineficientă: 8 mașini pe an/angajat. Putin a decis acum aproape 15 ani că statul rus va ceda mai întâi 25% din Lada, participația urmând să crească ulterior, în funcție de mai multe criterii - și, într-adevăr, a crescut, ajungând acum la 69%. Relația dintre cele două companii a fost adesea tensionată, cel mai disputat subiect fiind cel al disponibilizărilor, francezii dorind să renunțe la cât mai mulți oameni pentru a crește eficiența și pentru ca Lada să ajungă pe profit. Era știut faptul că era greu să te înțelegi cu rușii, iar una dintre cele mai grele funcții din Group Renault era să conduci divizia AvtoVAZ. Între 2013 și 2016, Carlos Ghosn a fost președinte al AvtoVAZ, dar funcția a fost apoi cedată rușilor, care și-au impus voința. Citește și: Renault va avea mult de suferit - Rusia a fost a doua cea mai mare piață pentru grup. Tot în Rusia, francezii produc Duster și dețin marca Lada Renault avea însă nevoie de prezența pe uriașa piață rusă, mai ales că nu aveau o prezență importantă nici în cea mai mare piață auto din lume: China. Trei oameni au avut un cuvânt de spus în înțelegerea parafată în 2007: Vladimir Putin, Carlos Ghosn și Serghei Chemezov (care era un vechi prieten al lui Putin, cu care a locuit în același bloc la Dresda, în anii '80, când Putin era agent KGB). Chemezov era în 2007 șeful agenției de stat ruse Rostec, cu vaste afaceri în industria de apărare. Rostec era partenerul Renault în business-ul cu Lada. Preluarea a fost una istorică, deoarece Rusia nu obișnuia să permită unor mari companii străine să preia participații atât de mari în companiile sale fanion. Lada era însă într-o stare dezastruoasă, iar criza din 2008 a dus vânzările acesteia la un minim istoric. În octombrie 2009, Putin solicita vehement ca Renault să vină în ajutorul Lada. Renault a modernizat Lada, însă cu mari eforturi Renault a venit cu bani la Lada, a modernizat masiv uzina de la Togliatti și a făcut și restructurări. Modele mult mai moderne au venit pe piață și Lada a fost ajutată și de specialiști trimiși din Franța, din România și de la alte uzine cu experiență. Participația Renault la AvtoVAZ a tot crescut, iar Rusia a ajuns să fie a doua cea mai mare piață a grupului, cu vânzări de 500.000 de mașini/an. Încă de când Lada a intrat în portofoliul Renault (oficial în 2014) a existat colaborare între mărci și schimb de experiență la toate nivelurile. Mai mult, doi dintre directorii Dacia, Nicolas Maure și Yves Caracatzanis, la încheierea mandatului la Dacia au fost mutați la conducerea Lada. Nicolas Maure prelua conducerea Lada în 2016 și declara la plecarea de la șefia Dacia că ”Lada este în prezent la fel cum era Dacia în 2005 ” Cel mai recent exemplu este legat de Jean Philippe Salar, cel care a condus ani buni centrul de design din București: de la 1 ianuarie 2021 a devenit vicepreședinte director de Design pentru marca Lada în Rusia. În plus, Lada Largus, unul dintre cele mai vândute modele din Rusia, este practic prima generație de Dacia Logan MCV cu sigla Lada. De menționat că rușii nu au acceptat ca modelele Duster, Sandero și Logan să se vândă sub marca Dacia în Rusia, astfel că sunt sub brand-ul Renault. Lada + Dacia = mai mare apropiere. Dar ce va urma? Ca parte a acestei colaborări strânse și Lada va beneficia de platforma modernă CMF-B care este și pe noile Sandero și Logan și se va găsi pe modele ale mărcii ruse începând cu 2024 când ar trebui să fie lansată o variantă modernă a legendarei Lada Niva (model lansat în 1976). În aceste condiții de tot mai mare apropiere, nu este deloc clar dacă este posibil un ”exit” al Renault din Rusia, dat fiind că dependența grupului de această piață este uriașă. Renault este în plin plan de redresare, nu ar fi rezistat fără 5 miliarde euro primiți de la statul francez, iar o ieșire din Rusia ar avea efecte dure asupra situației financiare. Ceea ce în 2008 părea a fi o afacere grozavă, acum devine un dezavantaj uriaș, pentru că nu este deloc clar în ce mod se poate desprinde total de Rusia și nu se știe nici ce clauze sunt, dacă grupul ar dori să se retragă din tot. Singurul anunț venit de la Renault în aceste zile a fost că uzina Avtoframos de lângă Moscova NU va produce mașini timp de patru zile. Surse> Bloomberg, Associated Press, Wall Street Journal, AFP |
--------------------
renault
megane grandtour
2000
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9097
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(ufo2912 @ 7 Mar 2022, 22:28) În 2007, Vladimir Putin, care atunci era premier al Rusiei, își dădea acordul ca grupul Renault să preia 25% din acțiunile cunoscutei companii ce produce mașinile Lada. Renault era condusă de Carlos Ghosn, celebru pentru capacitatea de a salva companii în derivă[...] Ghosn a fost la inchisoare si Putin a pornit un razboi. ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#9098
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Renault Austral:
https://www.automobile-magazine.fr/toute-l-...s-avait-cachees |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
psychoo |
![]()
Post
#9099
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#9100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Stellantis si VW se tem ca cei din clasa mijlocie nu isi vor mai permite sa cumpere masini noi:
https://www.automobile-magazine.fr/toute-l-...ter-de-voitures 11 Mar 2022, 12:32: BMW a cumprat Alpina: https://www.promotor.ro/stiri-auto/bmw-cump...ecenii-19009493 This post has been edited by Highwayman: 11 Mar 2022, 12:32 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#9101
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Uzina Ford din Craiova va fi preluată de Ford Otosan din Turcia. Trei noi vehicule electrice vor intra în producție din 2024
https://www.promotor.ro/stiri-auto/uzina-fo...n-2024-19010180 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#9102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Varta ar putea sa construiasca o fabrica pentru acumulatori auto in zona Aradului:
https://adevarul.ro/economie/afaceri/un-cun...f543/index.html This post has been edited by Highwayman: 22 Mar 2022, 10:56 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
ufo2912 |
![]()
Post
#9103
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 May 13 From: turda ![]() |
Renault reia producția de automobile la Moscova, în timp ce rivalii întrerup relațiile cu Rusia
HotNews.ro Producătorul francez de automobile Renault și-a reluat producția la fabricile sale din Moscova, spre deosebire de alte mari companii internaționale care au rupt relațiile cu Rusia din cauza războiului împotriva Ucrainei, potrivit The Guardian și Reuters. Renault a suspendat producția la fabrică luna trecută, invocând probleme logistice după invazia Ucrainei la ordinele lui Vladimir Putin. Totuși, decizia Renault de a relua producția are sprijinul guvernului francez, care este principalul său acționar, potrivit unor surse citate de Reuters. Aceasta înseamnă că are operațiuni mai mari în țară decât majoritatea celorlalți rivali europeni, cu 40.000 angajații locali, reprezentând o provocare uriașă, deoarece guvernele SUA, Marea Britanie și UE încearcă să izoleze Rusia din punct de vedere economic. Avtovaz a vândut aproape 2.900 de vehicule în 2021, înregistrând profituri de 186 de milioane de euro pentru Renault – sau aproximativ 12% din câștigurile sale în acel an. Avtovaz a început ca o companie de stat în Uniunea Sovietică, producând mașini care au devenit puternic asociate cu regimul comunist sub mărcile Jiguli și apoi Lada. În timp ce uzina din Moscova a repornit, Avtovaz a declarat luni că a oprit parțial producția săptămâna aceasta la o fabrică uriașă din Toliatti, un oraș de pe râul Volga, și o alta în Izhevsk, un oraș aflat la 500 km spre nord-est. Oprirea producției a fost cauzată de lipsa de piese electronice, a spus Avtovaz. |
--------------------
renault
megane grandtour
2000
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#9104
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
'Chinezii au lansat cel mai frumos SUV al lor cu care atacă supremația Toyota Land Cruiser'
https://www.promotor.ro/stiri-auto/chinezii...ruiser-19014558 |
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
ufo2912 |
![]()
Post
#9105
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 May 13 From: turda ![]() |
Renault suspendă ”imediat” operațiunile la uzina sa din Moscova
Ionut Baias • HotNews.ro Producătorul francez de automobile Renault a anunțat miercuri seară că suspendă imediat „activitățile de la uzina Renault din Moscova” și să evalueze „posibilele opțiuni cu privire la participația sa” în filiala sa rusă AvtoVAZ, pe măsură ce presiunea crește asupra prezenței sale semnificative în Rusia, potrivit AFP. Consiliul de administrație al Grupului Renault s-a întrunit miercuri și a decis că „activitățile fabricii Renault din Moscova sunt suspendate din această zi”, precizează grupul. Această fabrică produce SUV-uri Duster, Kaptur, Arkana și Nissan Terrano. Dar cea mai mare parte a prezenței grupului în Rusia trece prin subsidiara sa AvtoVAZ, care a ajutat-o să vândă aproape 500.000 de vehicule în Rusia în 2021, făcând din țară a doua piață ca mărime după Europa. Cu toate acestea, grupul, contestat de președintele ucrainean Volodimir Zelenski, printre alte câteva companii franceze, în timpul unui discurs în Parlamentul francez mai devreme în cursul zilei, și vizat seara de un apel la un boicot global lansat de șeful diplomației ucrainene nu a anunțat o ieșire totală din Rusia, dar începe să deschidă ușa unui astfel de scenariu. „Grupul evaluează posibilele opțiuni privind participația sa în AvtoVAZ”, deținută în proporție de 69% de Renault de la sfârșitul anului 2016 și lider al pieței ruse cu marca Lada, a adăugat grupul, spunând că dorește să acționeze „responsabil față de cei 45.000 de angajați ai săi din Rusia". 24 Mar 2022, 12:28: Renault își pregătește ieșirea din Rusia, după ce presiunea internațională a devenit de nesuportat, scrie presa franceză Vlad Barza • HotNews.ro Renault a anunțat miercuri seară că își suspendă activitățile industriale în Rusia, dar ceva mult mai radical este în pregătire: ieșirea totală de pe piața rusă. Renault a fost intens criticată că nu a făcut asta mai devreme, dar desprinderea de Lada va fi extrem de complicată și va costa grupul câteva miliarde de dolari. Presa franceză folosește cuvinte puternice despre această potențială ieșire: catastrofă, constrângere, de neimaginat. Niciun alt constructor auto mare nu este atât de bine ”înfipt” pe piața rusă: Renault are 67% din Lada AvtoVAZ și a vândut 500.000 de mașini acolo în 2021. Citește și: Renault și Rusia, o relație foarte complicată - De ce constructorul auto este tăcut și de ce rămâne ”captiv” unei înțelegeri parafate cu Putin În timp ce alte companii auto și-au anunțat retragerea după începerea războiului din Ucraina, Renault a rămas tăcută pentru că era de neconceput pentru ea o retragere de pe o piață rusă unde a investit peste două miliarde de dolari și unde și-a crescut pas cu pas prezența în ultimii 14 ani. Șase dintre cele mai vândute modele auto noi de pe piața rusă în 2021 au fost Renault și Lada. De exemplu, cele mai vândute mașini au fost Vesta și Granta, de la Lada, Duster și-a găsit 41.000 de clienți, iar Logan, 29.000. Presiunea internațională a devenit însă de nesuportat și presa franceză scrie că oficialii Renault caută moduri de a face un „exit” din Rusia, un „exit” care o va costa miliarde de euro și care ar putea ”deraia” planul de relansare ce începuse să dea roade. Grupul Renault are 45.000 de angajați în Rusia și ieșirea va fi complicată, mai ales că nu știm și ce clauze contractuale sunt dacă Renault vrea să renunțe la participația la AvtoVAZ. Părea de neconceput ca Renault să se retragă din Rusia, unde a făcut un prim pas important în 2008, când chiar Vladimir Putin și-a dat acordul, într-o întâlnire cu Carlos Ghosn, ca Renault să preia 25% din Lada. Participația aproape că s-a triplat în 14 ani și Lada a fost puternic integrată în grup cu mărcile Renault și Dacia. „Catastrofal” este cuvântul pe care presa franceză îl folosește pentru o potențială părăsire a Rusiei, iar costurile vor fi imense. Deja un anunț al Renault indică faptul că perspectivele financiare se vor înrăutăți în 2022: marja de profit estimată va fi de 3%, în loc de 4%. Renault anticipează ajustări negative de peste 2,1 miliarde euro în conturile sale în primul semestru, adică valoarea activelor sale din Rusia. Surse: La Tribune, Le Monde, Les Echos, AFP This post has been edited by ufo2912: 24 Mar 2022, 12:28 |
--------------------
renault
megane grandtour
2000
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#9106
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Proiect de lege recent aprobat de Senat: masinile cu volanul pe partea dreapta, cu exceptia celor istorice, interzise în Romania. Proiectul trebuie sa fie avizat si de deputati.
https://adevarul.ro/news/eveniment/masinile...8701/index.html |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.965 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP
|
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9108
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Poftim??!!
Sunt pe baza lu' Sandero. Doar ca Jogger este mai lunga si mai grea. Cred ca si apatamentul diferit. This post has been edited by IRONICK: 13 Apr 2022, 16:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
axabrt |
![]()
Post
#9109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.965 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Pai și fiind mai mare și mai grea energia cinetică e mai mare...
Și se ar deforma mai rău? |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#9110
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.182 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
MyKe89 |
![]()
Post
#9111
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.062 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
euroncap.com
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
sp67 |
![]()
Post
#9112
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 4 December 03 From: Bucale ![]() |
QUOTE(axabrt @ 13 Apr 2022, 16:23) d-aia: However, there is no reminder for the seat belts in the third row, where these are fitted, so the Jogger loses points compared with the Sandero Stepway on which the rating is based, and this is enough to drop the score in Safety Assist below the threshold required for two stars. |
-------------------- |
|
axabrt |
![]()
Post
#9113
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.965 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Totuși as fi vrut să vad cum se comporta la testarea propriu zisa
Aceasta cvasi testare mă duce cu gandul că fie Dacia nu a donat trei mașini pentru testare fie că marea organizație manipulatoare ncap n are atâția bani cat sa cumpere 3 dacii. In ambele cazuri trist. Consider mai concludente testele gen testul elanului și mult mai concludente testele iihs, mai ales small overlap. Fiindca testul elanului mai îl faci de voie de nevoie, iar small overlap e mult mai distructiv decât ncap. |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
sp67 |
![]()
Post
#9114
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 4 December 03 From: Bucale ![]() |
|
-------------------- |
|
IRONICK |
![]()
Post
#9115
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9116
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sp67 @ 13 Apr 2022, 22:09) Testele ncap se fac numai cu masini cumparate incognito, niciodata cu masini oferite de producator, din motive evidente. Fals. Constructorii pot opta sa plateasca testarea oferind ceva mai mult de 3 masini (alese de Ncap dintr-un lot de masini vandabile) si platind costul testelor. Asa se fac majoritatea testelor. In plus fata de asta, fiecare laborator membru EuroNcap sponsorizeaza testarea unei masini in fiecare an, cumparand masini din reprezentanta si suportand costul testelor. https://cdn.euroncap.com/media/64936/euro-n...otocol-v743.pdf This post has been edited by einstein1984: 14 Apr 2022, 07:50 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9117
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE "Main Assessment 6.1.1. Euro NCAP will test a single variant, as identified using the Vehicle Specification, Selection, Testing and Retesting (VSSTR) protocol. As part of its assessment of the vehicle, Euro NCAP will ask the manufacturer for data showing the equivalent safety performance of the opposite hand of drive to the one tested (e.g. RHD if LHD tested). 6.2. Application of Star Rating to Other Variants 6.2.1. Variants will be considered to share the rating of the tested vehicle if the manufacturer can provide data/information to demonstrate to the satisfaction of the lead inspector that all of the requirements set out in Appendix 1 are met. 6.2.2. In-house data is acceptable to demonstrate compliance with the requirements of Appendix 1, except where official tests are explicitly demanded in that Appendix. 6.2.3. Euro NCAP reserves the right to request additional information to the above. 6.5. Partner Models 6.5.1. Certain variants may be marketed under a different model name to the originally-tested vehicle. Manufacturers may apply for the star rating to be applied to such ‘partner models’ following the procedures set out in 6.2.1 to 6.2.3. 6.5.2. The Manufacturer must inform Euro NCAP of its intention to apply for a ‘partner’ rating at the time of application for assessment of the tested model." |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Ampt |
![]()
Post
#9118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Unde s-a ajuns cu întrebuințarea uleiului de gătit..., și folosit pe deasupra.
![]() Digi24: Cel mai mare avion de pasageri din lume a zburat cu ulei de gătit în loc de kerosen. https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/cel-ma...kerosen-1907945 This post has been edited by Ampt: 16 Apr 2022, 13:09 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#9119
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Mandat de arestare internațional pe numele lui Carlos Ghosn, fostul director general al Renault-Nissan
QUOTE Justiția franceză a emis un mandat de arestare internațional contra lui Carlos Ghosn, fost PDG al grupului automobil Renault-Nissan. Mandatul de arestare a fost eliberat în cadrul anchetei pentru abuz de bunuri sociale și spălare de bani conduse de un judecător de instrucție francez. Stirea inițială privid emiterea acestui mandat, apărută în paginie cotidianului american Wall Street Journal, a fost confirmată de parchetul din Nanterre (periferia vestică a Parisului) care instruiește afacerea. Carlos Ghosn, cetățean franco-libanezo-brazilian, urma să fie judecat la Tokyo pentru malversații financiare. Problema este că de când a fugit, în condiții incredibile, din Japonia la sfârșitul lui 2019, fostul PDG al alianței Renault-Nissan trăiește la Beirut, în Liban. In cazul – foarte puțin probabil – ca mandatul de arestare să fie executat, Carlos Ghosn va fi prezentat judecătorului de instrucție francez care l-a emis. Judecător care îl va inculpa, printre altele, pentru abuz de bunuri sociale și spălare de bani. Justiția franceză este interesată în particular de plata, suspectă, a unei sume de 15 milioane de euro. Judecătorul de instrucție francez care conduce ancheta a eliberat în total 5 mandate de arestare internaționale. In afară de Carlos Ghosn, sunt vizați «proprietarii actuali sau foștii responsabili ai societății SBA din Oman». In cursul anchetei lor, magistrații francezi au fost de două ori la Beirut unde i-au putut interoga pe doi martori dar și pe Carlos Ghosn. Audierea acestuia a durat 5 zile și s-a făcut în regim de libertate pentru fostul PDG. This post has been edited by IRONICK: 22 Apr 2022, 20:43 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
ufo2912 |
![]()
Post
#9120
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 10 May 13 From: turda ![]() |
Renault a găsit soluția pentru a ieși din Rusia
Vlad Barza • HotNews.ro Renault va transfera participația sa de 68% din acțiunile Lada către un institut rus de științe, existând posibilitatea de răscumpărare în următorii 5-6 ani, spun oficiali de la ministerul rus al comerțului. Renault este constructorul auto occidental cel mai expus la piața rusă și va avea pierderi importante. Renault a preluat în 2008 un sfert din acțiunile Lada - AvtoVAZ, cu un cost de un miliard de dolari și a tot crescut participația către 68%, în 2017 fiind integrate datele Lada de vânzări în cele ale Groupe Renault (alături de mărcile Renault, Lada și Samsung Motors). Partea deținută de Renault la uzina Avtoframos, unde sunt produse și modele precum Duster, va fi cedată autorităților locale din Moscova. La nivelul operațiunilor Renault Rusia, participația francezilor la Lada va fi cedată unui institut rus de științe, contra unei sume nominale a spus pentru agenția Interfax, Denis Manturov, ministrul rus al comerțului. Renault a investit peste 2 miliarde euro în ultimii 15 ani pentru a moderniza uzina Lada din Togliatti și pentru a împrospăta simțitor gama mărcii naționale ruse. Renault estima la 2,2 miliarde euro valoarea business-ului său din Rusia, țară unde s-au vândut anul trecut 500.000 de mașini ale grupului. Surse: Reuters, Bloomberg |
--------------------
renault
megane grandtour
2000
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
STIRI PE SCURT!!!
FARA COMENTARII!! |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:33 |