Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Carburator F2N J750, Cumpar carburator original R21

cristi_
post 30 Oct 2010, 22:00
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Am dat drumul la carburator astazi si nu sta la relanti pentru ca nu am jiglerul de relanti (am pus alt surub doar ca sa astup gaura, dar motorul daca nu e accelerat, moare), asa ca mai am nevoie de un jigler de relanti pentru Solex Z10, se mai poate gasi de cumparat pe undeva? Nu mai aveti vreunul ratacit prin garaj? Va rog sa ma ajutati.


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tyby13
post 31 Oct 2010, 13:31
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 21 March 07
From: Hunedoara




M-a sunat ieri un nene si m-a intrebat daca nu am un carburator de r21 ca o auzit el ca eu am r21,,,noh eu am zis ca incerc sa-l ajut prin voi cu nr de tel la care aveti carburatoare dublucorp atat mi-a a zis nenea si ca e motrul de 1.7...lasa-ti nr de tel care aveti de vanzare..o zis ca ma suna iar maine...sa auzim de bine:)


--------------------
Renault Laguna II - HD 13 TIB 2001 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 31 Oct 2010, 19:42
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




SALUT! Daca face cineva o poza la JIGLLERUL de relanti, sa l ajut pe colegul nostru, am ceva jigllere, dar nu stiu cum arata a l voostru.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 31 Oct 2010, 20:41
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Gaura in care se infileteaza are filet metric 7 sau 8 (masor maine) si acolo se regasesc 3 gauri : una in fata, una sus si una jos. Partea din spate a gaurii, cea unde este gaura din fata, este semirotunda.
Vedeti poza de mai jos (se vede foarte bine gaura din fata si daca va uitati bine si gaura de sus):
IMG_1136.JPG ( Size: 193.46k ) Number of downloads: 434

Momentan am insurubat alt surub acolo, care sa obtureze gaura din fata de unde venea benzina, iar relantiul il reglez din deschiderea clapetei primei camere (practic am oprit circuitul de idle al carburatorului?).

Am testat carburatorul (asa cum este acum) si merge mult mai bine decat cel de dacie, in sensul ca nu mai da in nas si creste in ture mai repede si trage mai bine.

Dupa ce montez si jiglerul de relanti ar trebui sa intre si mai multa benzina in motor? Adica jiglerul de relanti alimenteaza motorul in continuu cu benzina (chiar si in forta?) care se adauga la benzina pe care o baga jiglerul principal de forta?

Si acum mi se pare ca merge bine carburatorul in forta (relativ la cel de dacie pe care il aveam inainte ce-i drept), dupa ce pun jiglerul de relanti ce ar trebui sa se intample (in afara de faptul ca o sa stea motorul la relanti cu clapetele de acceleratie inchise)?

This post has been edited by cristi_: 31 Oct 2010, 20:47


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tyby13
post 1 Nov 2010, 00:03
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 21 March 07
From: Hunedoara




am vb cu nenea ala masina e gts motorul e F2NC710...daca aveti carb de vanzare da-ti un nr de tel...


--------------------
Renault Laguna II - HD 13 TIB 2001 / Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 1 Nov 2010, 18:46
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




SALUT ! CRISTI daca tot masori diametrul gaurii, masoara si adancimea gaurii pina la gaura din adancime. ATENTIE!!! la suruburile pe care le folosesti s ar putea sa strici filetul (se strica F usor).


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 1 Nov 2010, 21:45
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Multumesc enache sorin pentru raspuns.

Userul silvers a facut niste poze la aceste jigloare de relanti. Nu am putut atasa decat o poza acestui mesaj asa ca am uploadat restul cu ajutorul www.transfer.ro. Le puteti descarca de la urmatorul link: Poze jigloare Solex 28x34 Z10.

DSC_8397.jpg ( Size: 71.56k ) Number of downloads: 410


Poate cine stie aveti careva ratacit vreun jiglor dinacesta ca in poze si ma puteti ajuta. Se poate cumpara un jiglor nou dinasta din Romania?

Userul silvers mai spunea ca am nevoie de marimea 45 la acest jiglor de relanti daca masina nu are AC si nici directie asistata, cum este cazul meu.

Astazi nu am prea avut timp liber sa fac masuratori la adancimea gaurii dar maine o sa incerc si o sa pun aici.

This post has been edited by cristi_: 1 Nov 2010, 21:47


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 3 Nov 2010, 15:27
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Am intrebat la magazinul de piese auto daca aduc jigloare noi pentru carburatorul meu si au zis din pacate ca nu... Luni imi expira ITP-ul ... sad.gif


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 7 Nov 2010, 13:59
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




CRISTY, nu mi ai dat raspuns,ti am gasit jigler, mai ai nevoie ?


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 7 Nov 2010, 18:47
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Salut enache sorin,

Scuza-ma pentru intarzierea raspunsului dar nu am mai accesat forumul in ultimele zile, intre timp mi-am cumparat un kit de reparatie carburator de la firma Al Padrino (http://www.alpadrino.ro/) din Bucuresti, italienesc, care include un jiglor de relanti, o valva cu ac si garnituri. Am montat jiglorul si acum sta la relanti.

As vrea sa imi trimiti jiglorul pe care il ai sa il am de rezerva (ce marime este? ce numar scrie pe el?).

Acum nu am talpa de incalzire la carburator, ce efecte negative s-ar putea sa am cand este frig? Incapacitate a carburatorului de a vaporiza eficient benzina, deci implicit functionare cu probleme si consum crescut? Ieri la amiaza cand era cald a mers foarte bine masina, iar azi dimineata cand era frig, motorul fiind cald, nu mergea asa bine in momentul cand pedala de acceleratie era apasata peste o anumita pozitie (cand ii ceream sa vaporizeze de la o anumita de cantitate de benzina in sus iar acesta nu mai putea pentru ca era rece?).

enache sorin, nu ai cumva si o talpa de incalzire? Nu se potriveste oare la carburatorul meu o talpa de incalzire de la Weber-urile de la motoarele de 2000?


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 7 Nov 2010, 19:48
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




SALUT! Nu stiu ce scrie pe el,dar este exact ca cele din poza. Am talpi de pata calda dar nu stiu daca se potrivesc la voi. Asa este pana se incalzeste nu vaporizeaza si merge prost si consuma F. mult.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 7 Nov 2010, 21:08
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Atasez o poza cu dimensiunile flansei de montare ale carburatorului meu.
flansa_Z10.JPG ( Size: 14.92k ) Number of downloads: 344


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristyan Heat
post 8 Nov 2010, 10:27
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 23 September 09
From: Bucharest




Salut,

Am si eu cateva flanse de carburator Solex si Webber, acasa. O sa le caut, le fac o poza si imi zici daca te ajuta cu ceva.


O zi buna,
Cristi


--------------------
Renault 21 - B 61 CVS 1988 - GTS - Symphonie
Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 8 Nov 2010, 12:35
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Multumesc Cristi, astept pozele cu flansele. Daca nu poti atasa pe forum, trimite te rog pozele la adresa: ilea_cristian@yahoo.com

Toate cele bune,


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enache sorin
post 8 Nov 2010, 17:11
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 27 November 09




SALUT! Flanse am modelul asta,dar eu vorbeam de flansa pentru vaporizare. Avand dimensiunile de la talpa asta pot sa mi dau seama si de cealaltadupa ce masor. MAINE.


--------------------
renault 25 baccara 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 9 Nov 2010, 08:33
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Flansa asta la care am pus cotele o am, am nevoie de talpa de incalzire care trebuie sa se potriveasca peste flansa asta la care am pus poza.


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 23 Nov 2010, 10:18
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Am dat carburatorul si talpa de incalzire la rectificat.

Ce garnitura se pune intre talpa de incalzire carburator si carburator?

Logic ar fi sa fie o garnitura cat mai termoconductibila, astfel incat caldura sa se transfere cat mai usor de la talpa de incalzire la carburator nu?

Exista astfel de garnituri? Cum se numesc, unde gasesc? dry.gif


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristyan Heat
post 23 Nov 2010, 15:50
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 23 September 09
From: Bucharest




Salut,

Am eu de rezerva de la fostul R21 1.7 benzina - carburatie. Daca te ajuta pozele sa iti dai seama ca este ce iti trebuie sa imi zici.
Picture_001.jpg ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 268


O zi buna,
Cristi


--------------------
Renault 21 - B 61 CVS 1988 - GTS - Symphonie
Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 23 Nov 2010, 16:07
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Multumesc de raspuns.

Daca se potrivesc cat de cat coordonatele gaurilor cat si dimensiunile (latime x lungime) garniturii tale cu desenul flansei ce am postat eu mai sus, atunci da, imi este buna garnitura. Din desenul pe care l-ai pus, din ochi, pare buna smile.gif


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristyan Heat
post 24 Nov 2010, 11:21
Post #50


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 23 September 09
From: Bucharest




Salut,

O sa fac o masuratoare cand ajung acasa si iti zic exact.


O zi buna,
Cristi


--------------------
Renault 21 - B 61 CVS 1988 - GTS - Symphonie
Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_
post 25 Nov 2010, 09:15
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 18 March 10
From: Sibiu




Care este influenta aspirarii de catre carburator a unui aer mai cald (incalzit) iarna comparativ cu aspiratia unui aer rece, direct de afara (neancalzit)?

Eu am Renault 21 faza 1. Am vazut ca la filtrul meu de aer se poate face aspiratia din doua locuri, selectabil cu o clapeta: pe la capatul tubului lung al filtrului de aer sau de undeva mai de jos, printr-o gaura chiar la inceputul tubului filtrului de aer indreptata inspre jos.

Dupa aceasta ultima gaura indreptata in jos eu nu mai am nimic, tot aer rece direct de afara aspira. Ce mai trebuia sa fie aici? Mai avea masina un sistem de incalzire al aerului de catre galeria de evacuare pe care eu nu il mai am? Cum functioneaza clapeta aceea? Cum o fac sa comute dintr-o parte in alta? Cand o misc cu mana am vazut ca se misca usor, dar revine (cu arc cred) la pozitia de aspiratie din capatul tubului acela lung.

Spuneti-mi va rog, cei care au faza 1 sau stiu, ce mai era acolo si cum functiona?

LE: Daca ati avea o poza ar fi si mai bine.

This post has been edited by cristi_: 26 Nov 2010, 08:44


--------------------
Renault 21 GLS 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurel82
post 26 Nov 2010, 12:45
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 24 December 07
From: braila/iasi




Salut,mai trebuie sa ai un captor de aer cald prins in doua surubele pe galeria de evacuare,si de la acesta la intrarea in filtru trebie sa ai un tub grovat(carton si folie de aluminiu).Clapeta inchide sau deschide aerul cald in functie de conditii(motor rece-aer cald),are acelasi principiu ca un termostat,de fapt asta si este.Spor


--------------------
Renault 21/Espace L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt - BR 03 MRE/BR 03 JGD 1988-TL/1990-GTL/2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristyan Heat
post 27 Nov 2010, 15:08
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 23 September 09
From: Bucharest




Salut,

Am masurat garnitura pentru carburator, si am urmatoarele cote (vezi poza).

Garnitura_Carburator.jpg ( Size: 15.35k ) Number of downloads: 200



O zi buna,
Cristi


--------------------
Renault 21 - B 61 CVS 1988 - GTS - Symphonie
Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 23:34
Dacia