Carburator F2N J750, Cumpar carburator original R21
![]() ![]() ![]() |
Carburator F2N J750, Cumpar carburator original R21
cristi_ |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|||
Tyby13 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 21 March 07 From: Hunedoara ![]() |
M-a sunat ieri un nene si m-a intrebat daca nu am un carburator de r21 ca o auzit el ca eu am r21,,,noh eu am zis ca incerc sa-l ajut prin voi cu nr de tel la care aveti carburatoare dublucorp atat mi-a a zis nenea si ca e motrul de 1.7...lasa-ti nr de tel care aveti de vanzare..o zis ca ma suna iar maine...sa auzim de bine:)
|
--------------------
Renault
Laguna II
- HD 13 TIB
2001 / Privilege
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
SALUT! Daca face cineva o poza la JIGLLERUL de relanti, sa l ajut pe colegul nostru, am ceva jigllere, dar nu stiu cum arata a l voostru.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
cristi_ |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Gaura in care se infileteaza are filet metric 7 sau 8 (masor maine) si acolo se regasesc 3 gauri : una in fata, una sus si una jos. Partea din spate a gaurii, cea unde este gaura din fata, este semirotunda.
Vedeti poza de mai jos (se vede foarte bine gaura din fata si daca va uitati bine si gaura de sus): IMG_1136.JPG ( Size: 193.46k ) Number of downloads: 434 Momentan am insurubat alt surub acolo, care sa obtureze gaura din fata de unde venea benzina, iar relantiul il reglez din deschiderea clapetei primei camere (practic am oprit circuitul de idle al carburatorului?). Am testat carburatorul (asa cum este acum) si merge mult mai bine decat cel de dacie, in sensul ca nu mai da in nas si creste in ture mai repede si trage mai bine. Dupa ce montez si jiglerul de relanti ar trebui sa intre si mai multa benzina in motor? Adica jiglerul de relanti alimenteaza motorul in continuu cu benzina (chiar si in forta?) care se adauga la benzina pe care o baga jiglerul principal de forta? Si acum mi se pare ca merge bine carburatorul in forta (relativ la cel de dacie pe care il aveam inainte ce-i drept), dupa ce pun jiglerul de relanti ce ar trebui sa se intample (in afara de faptul ca o sa stea motorul la relanti cu clapetele de acceleratie inchise)? This post has been edited by cristi_: 31 Oct 2010, 20:47 |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
Tyby13 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 21 March 07 From: Hunedoara ![]() |
am vb cu nenea ala masina e gts motorul e F2NC710...daca aveti carb de vanzare da-ti un nr de tel...
|
--------------------
Renault
Laguna II
- HD 13 TIB
2001 / Privilege
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
SALUT ! CRISTI daca tot masori diametrul gaurii, masoara si adancimea gaurii pina la gaura din adancime. ATENTIE!!! la suruburile pe care le folosesti s ar putea sa strici filetul (se strica F usor).
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
cristi_ |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Multumesc enache sorin pentru raspuns.
Userul silvers a facut niste poze la aceste jigloare de relanti. Nu am putut atasa decat o poza acestui mesaj asa ca am uploadat restul cu ajutorul www.transfer.ro. Le puteti descarca de la urmatorul link: Poze jigloare Solex 28x34 Z10. DSC_8397.jpg ( Size: 71.56k ) Number of downloads: 410 Poate cine stie aveti careva ratacit vreun jiglor dinacesta ca in poze si ma puteti ajuta. Se poate cumpara un jiglor nou dinasta din Romania? Userul silvers mai spunea ca am nevoie de marimea 45 la acest jiglor de relanti daca masina nu are AC si nici directie asistata, cum este cazul meu. Astazi nu am prea avut timp liber sa fac masuratori la adancimea gaurii dar maine o sa incerc si o sa pun aici. This post has been edited by cristi_: 1 Nov 2010, 21:47 |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
cristi_ |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Am intrebat la magazinul de piese auto daca aduc jigloare noi pentru carburatorul meu si au zis din pacate ca nu... Luni imi expira ITP-ul ...
![]() |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
CRISTY, nu mi ai dat raspuns,ti am gasit jigler, mai ai nevoie ?
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
cristi_ |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Salut enache sorin,
Scuza-ma pentru intarzierea raspunsului dar nu am mai accesat forumul in ultimele zile, intre timp mi-am cumparat un kit de reparatie carburator de la firma Al Padrino (http://www.alpadrino.ro/) din Bucuresti, italienesc, care include un jiglor de relanti, o valva cu ac si garnituri. Am montat jiglorul si acum sta la relanti. As vrea sa imi trimiti jiglorul pe care il ai sa il am de rezerva (ce marime este? ce numar scrie pe el?). Acum nu am talpa de incalzire la carburator, ce efecte negative s-ar putea sa am cand este frig? Incapacitate a carburatorului de a vaporiza eficient benzina, deci implicit functionare cu probleme si consum crescut? Ieri la amiaza cand era cald a mers foarte bine masina, iar azi dimineata cand era frig, motorul fiind cald, nu mergea asa bine in momentul cand pedala de acceleratie era apasata peste o anumita pozitie (cand ii ceream sa vaporizeze de la o anumita de cantitate de benzina in sus iar acesta nu mai putea pentru ca era rece?). enache sorin, nu ai cumva si o talpa de incalzire? Nu se potriveste oare la carburatorul meu o talpa de incalzire de la Weber-urile de la motoarele de 2000? |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
SALUT! Nu stiu ce scrie pe el,dar este exact ca cele din poza. Am talpi de pata calda dar nu stiu daca se potrivesc la voi. Asa este pana se incalzeste nu vaporizeaza si merge prost si consuma F. mult.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
cristi_ |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Atasez o poza cu dimensiunile flansei de montare ale carburatorului meu.
flansa_Z10.JPG ( Size: 14.92k ) Number of downloads: 344 |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
Cristyan Heat |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 23 September 09 From: Bucharest ![]() |
Salut,
Am si eu cateva flanse de carburator Solex si Webber, acasa. O sa le caut, le fac o poza si imi zici daca te ajuta cu ceva. O zi buna, Cristi |
--------------------
Renault
21
- B 61 CVS
1988 - GTS - Symphonie Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88 |
|
cristi_ |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Multumesc Cristi, astept pozele cu flansele. Daca nu poti atasa pe forum, trimite te rog pozele la adresa: ilea_cristian@yahoo.com
Toate cele bune, |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
enache sorin |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 27 November 09 ![]() |
SALUT! Flanse am modelul asta,dar eu vorbeam de flansa pentru vaporizare. Avand dimensiunile de la talpa asta pot sa mi dau seama si de cealaltadupa ce masor. MAINE.
|
--------------------
renault
25 baccara
1991
|
|
cristi_ |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Flansa asta la care am pus cotele o am, am nevoie de talpa de incalzire care trebuie sa se potriveasca peste flansa asta la care am pus poza.
|
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
cristi_ |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Am dat carburatorul si talpa de incalzire la rectificat.
Ce garnitura se pune intre talpa de incalzire carburator si carburator? Logic ar fi sa fie o garnitura cat mai termoconductibila, astfel incat caldura sa se transfere cat mai usor de la talpa de incalzire la carburator nu? Exista astfel de garnituri? Cum se numesc, unde gasesc? ![]() |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
Cristyan Heat |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 23 September 09 From: Bucharest ![]() |
Salut,
Am eu de rezerva de la fostul R21 1.7 benzina - carburatie. Daca te ajuta pozele sa iti dai seama ca este ce iti trebuie sa imi zici. Picture_001.jpg ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 268 O zi buna, Cristi |
--------------------
Renault
21
- B 61 CVS
1988 - GTS - Symphonie Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88 |
|
cristi_ |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Multumesc de raspuns.
Daca se potrivesc cat de cat coordonatele gaurilor cat si dimensiunile (latime x lungime) garniturii tale cu desenul flansei ce am postat eu mai sus, atunci da, imi este buna garnitura. Din desenul pe care l-ai pus, din ochi, pare buna ![]() |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
Cristyan Heat |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 23 September 09 From: Bucharest ![]() |
Salut,
O sa fac o masuratoare cand ajung acasa si iti zic exact. O zi buna, Cristi |
--------------------
Renault
21
- B 61 CVS
1988 - GTS - Symphonie Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88 |
|
cristi_ |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 18 March 10 From: Sibiu ![]() |
Care este influenta aspirarii de catre carburator a unui aer mai cald (incalzit) iarna comparativ cu aspiratia unui aer rece, direct de afara (neancalzit)?
Eu am Renault 21 faza 1. Am vazut ca la filtrul meu de aer se poate face aspiratia din doua locuri, selectabil cu o clapeta: pe la capatul tubului lung al filtrului de aer sau de undeva mai de jos, printr-o gaura chiar la inceputul tubului filtrului de aer indreptata inspre jos. Dupa aceasta ultima gaura indreptata in jos eu nu mai am nimic, tot aer rece direct de afara aspira. Ce mai trebuia sa fie aici? Mai avea masina un sistem de incalzire al aerului de catre galeria de evacuare pe care eu nu il mai am? Cum functioneaza clapeta aceea? Cum o fac sa comute dintr-o parte in alta? Cand o misc cu mana am vazut ca se misca usor, dar revine (cu arc cred) la pozitia de aspiratie din capatul tubului acela lung. Spuneti-mi va rog, cei care au faza 1 sau stiu, ce mai era acolo si cum functiona? LE: Daca ati avea o poza ar fi si mai bine. This post has been edited by cristi_: 26 Nov 2010, 08:44 |
--------------------
Renault
21 GLS
1988
|
|
aurel82 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 24 December 07 From: braila/iasi ![]() |
Salut,mai trebuie sa ai un captor de aer cald prins in doua surubele pe galeria de evacuare,si de la acesta la intrarea in filtru trebie sa ai un tub grovat(carton si folie de aluminiu).Clapeta inchide sau deschide aerul cald in functie de conditii(motor rece-aer cald),are acelasi principiu ca un termostat,de fapt asta si este.Spor
|
--------------------
Renault 21/Espace
L48M-1.7/L48D-1.7ex 1.4/RXE 2.2dt
- BR 03 MRE/BR 03 JGD
1988-TL/1990-GTL/2000
|
|
Cristyan Heat |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 23 September 09 From: Bucharest ![]() |
Salut,
Am masurat garnitura pentru carburator, si am urmatoarele cote (vezi poza). Garnitura_Carburator.jpg ( Size: 15.35k ) Number of downloads: 200 O zi buna, Cristi |
--------------------
Renault
21
- B 61 CVS
1988 - GTS - Symphonie Vand:
- piese R21 GTS - 1.7 Carburatie - '88 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 23:34 |