Probleme cutie, banuiesc ca este dereglata pe undeva...
![]() ![]() ![]() |
Probleme cutie, banuiesc ca este dereglata pe undeva...
bubu782001 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|||
gedan |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
bubule, daca ai lovit cutia pe burta masinii, e posibil sa se fi deplasat tampoanele de sustinere bloc+cutie.
legatura intre timonerie si cutie e f importanta pentru nimerit vitezele, deci eu cred ca ar trebui sa ridici totul pe cric, sa slabesti tampoanele, ridici+cobori putin ansamblul si apoi strangi totul la loc. caroseria este elastica, se deformeaza la socuri, dar restul este rigid. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Adica e nasol? E posibil sa fi strambat ceva pe acolo? Adica un tampon sau altceva?
|
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
gedan |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
nu neaparat strambat, dar caroseria este elastica iar piesele turnate nu.
daca lovesti cutia nu inseamna ca se strica un sincron si nu mai intra in viteza, mai degraba e o problema de ambreiaj sau timonerie. nu stiu cum e la twingo, dar la alte masini exista un tirant anti ruliu intre cutie, de obicei este prins exact de timonerie. viteza 1 este cea mai delicata, pentru ca de obicei masina nu e in miscare si trebuie sincronizat o turatie oarecare cu zero. la ambreiaj simti ceva deosebit? |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
nikamanuel |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 13 February 10 ![]() |
Si eu as crede ca nu este de vina sinctonul
am vazut cutii de viteza care nu intra in a I a pana nu se opreste roata , atunci sigur este sincronul chestia asta o mai pateam la oltcit cand o scoteam din R( dar fara rezolvare ) |
--------------------
renault
twingo
- ot 03 lfm
1995
|
|
viravenus |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 October 09 ![]() |
exact aceeasi problema am avuto si eu . am luat o groapa adanca tare si a atins dedesubt eu nu am nici scutul dedesubt la motor dar nu cred ca ajuta cu ceva daca era si dupa ce sa intamplat cu groapa am mers in marsarier o distanta mai mare si apoi am schimbat mai brusc viteza 1 si de atunci intra greu 1 si marsarier caraie tare daca nu o bag fortat in marsarier si am inteles de la un mecanic care am mai fost la el ca ar fi placa de presiune , si am schimbat astfel kitul ambreiaj ma costat 300ron si astfel nu mai sunt probleme sper ca e cam acelasi lucru si la tine pentru ca nu cred ca ai reusit sa ajungi sa dereglezi sincroanele cu ajutorul gropii ci mai mult ambreiajul sa nu se fi dereglat ! sper ca tiam fost de folos cu vreo idee !
|
--------------------
renault
twingo
- is33ubc
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Ambreiajul are maxim 20 de mii km (tot kitul a fost schimbat DE NOU - rulment, placa, disc... )
Si apropo, oare ce sa se deregleze la ambreiaj, ca eu nu stiu ? Stiu ca singurele reglaje la ambreiaj sunt, centrarea discului la montare placii de presiune, respectiv gresarea rulmentului de presiune. Cablul stiu ca este cu autoreglare... This post has been edited by bubu782001: 18 Oct 2010, 21:09 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
sckhreech |
![]()
Post
#8
|
![]() TWINGAR Group: Members Posts: 233 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Ambreiajul este imposibil sa se deregleze de la gropi.....nici macar de la santuri .
bubule , verifica cel mai bine timoneria ca stii ca ne-am uitat sub ea si era nuca aia din fata de la timonerie putin bolnava , acum cu groapa poate a lovit in ea si s-a accentuat....... si relaxeaza-te ca mai mult ca sigur cutia si abreiajul sunt OK ![]() |
--------------------
Twingo
C064
- DE BUCURESTI
1995 Renault Twingo 1.2 16v Expression 2003
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Scuze (imi permit ca am deschis eu topicul) putem sa ne vedem in week-end si sa vedem care e problema, eventual sa comand bucsile alea, piesulicile alea mici de acolo ?
Vreau sa o pun la punct. Vine iarna...si la evacuarea vreau sa ii fac ceva...(stii ca e o problema si acolo). Scuzati pentru aceasta deviere insa in acest sens mi-a venit o ide traznita. Am o inventie facuta de imbecilii aia de la cica "service de evacuari". Ca sa fiu mai concret, povestea suna cam asa: In zona unde este imbinarea aia pe con dupa catalizator (practic unirea dintre catalizator si toba intermediara), "desteptii" au taiat capetele conice ale tevilor (care inainte se uneau printr-un colier conic) si au sudat teava catalizatorului de teava de la toba intermediara - pur si simplu direct. Intentionez sa tai magaria aia (deoarece a devenit foarte rigida evacuarea, baga vibratii in toata caroseria + ca deja scapa pe acolo sunt niste gaurele afumate - evident a cedat sudura ![]() Apoi la capatul celalalt al racordul flexibil, sa sudez o flansa. De teava de la toba intermediara sudez tot o flansa care se va "pupa" cu flansa de pe racordul flexibil (in asa fel incat imbinarea sa fie oarecum elastica sa nu forteze in prindere/flansa ci mai degraba sa fie elastica - datorita racordului flexibil). Acuma nu stiu daca tine racordul flexibil - ma refer o fi rezistent ? (practic ansamblul catalizator se va tine in racordul flaxibil de sus (de la saxofon) iar jos in racordul flexibil + flansa de restul evacuarii. De asemenea cu aceasta ocazie scot si toba si vad ce este in ea (zornaie ceva in interior si ma innebuneste mai ales cand sunt in deccelerare si la relanti cand este rece motorul...) - cred ca o tai sau o schimb...vad eu, ramane de vazut. This post has been edited by bubu782001: 18 Oct 2010, 22:40 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
gedan |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 7 July 08 From: Dr. Taberei ![]() |
bubule, masoara diametrul tevii la imbinarea conica, eu am cautat in targ racord flexibil si nu am gasit mai mic de 45 mm.
la mine, c3g, imbinarea conica era intre doua tevi de diametru diferit. una este de 40-41mm si cea din spate de 43mm. ca sa poti suna bine pe circumferinta trebuie dat jos tot ansamblul, ceea ce ridica unele probleme la saxofon@suruburile de la galeria de evacuare) eu am renuntat, nu merita deranjul. |
--------------------
renault
twingo
1996
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE masoara diametrul tevii la imbinarea conica Care imbinare conica? Nu intelegeti ca "inteligentii" aia mi-au TAIAT efectiv imbinarea conica (ambele ansamble conice de la imbinarea respectiva) si au sudat tevilpe cap in cap ? Nu e problema daca dau jos tot ansamblu. Am mai dat jos catalizatorul de la prinderea din saxofon si nu e problema (prezoanele au fost curatate cu o filiera curatate cu WD40 bine de tot) - deci se vor desface zic eu destul de ok. De fapt asta intentionez, doresc sa il dau jos si sa il "refac" jos. Urmand ca dupa aceea sa il repun pe masina. La mine este sudata si portiunea intre toba intermediara si toba mare (acolo normal in sistemul original era iarasi mufare - cum erau pe dacii, teava in teava). Ganditi-va ca de la racordul flexibil de la saxofon, eu am practic o linie rigida pana la capat (deci intre catalizator si toba mica = sudura / intre toba intermediara si toba mare = sudura). NU mai punem, ca unde este sudura intre catalizator si toba intermediara deja sunt cateva gaurele si scapa pe acolo... Pana la urma cumpar elementele noi, mai putin catalizatorul (este minim 1300 ron) unde acolo gasesc eu un sistem de mufare - am gasit un magazin pe net care avea diverse tipuri de mufe pentru evacuari. Priviti schitele atasate sa intelegeti problema pe care o am. De fapt cum era inainte...si ce sa facut. PS. A 2-a schita reprezinta sistemul original, prima schita este sistemul moodificat (nu stiu de ce au fost aranjate asa... ![]() This post has been edited by bubu782001: 19 Oct 2010, 10:47 Attached thumbnail(s) Inainte.jpg ( Size: 53.7k ) Number of downloads: 204 Dupa.jpg ( Size: 68k ) Number of downloads: 195 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 04:23 |