Modificari electrice Twingo, imbuntatiri
![]() ![]() ![]() |
Modificari electrice Twingo, imbuntatiri
brasil |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|||
madkat |
![]()
Post
#2
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
1. e destul de simplu - ori tragi fir "proaspat" - eu m-as gandi de la + permanent al cassului - ori cauti unde intra firul de la bricheta in tablou si il legi dupa o siguranta cu plus permanent (sunt in lucru cu chestia asta si la masina mea actuala)
2. daca ai tiuitul de avertizare e ok - nu le uiti - iar prin contact te va enerva in scurt timp (eu asa am la Alfa si ma enerveaza la culme) - mai bine dupa ce pleci de la masina (presupunand ca nu ai auzit tiuitul) te mai uiti o data sa vezi daca nu e vreun bec aprins ![]() 3. nu cunosc instalatia de inchis geamuri la twingo - DAR - as incerca sa adaptez electronica de la "butoanele cu impuls" de la Logan (era si pe bursa cineva care avea montaje de "impuls") 4. deschiderea portbagajului din telec. alarmei merge doar daca alarma stie asa ceva - iesire "+" in plus nu am idee daca twingo are deschidere din interior a hayonului - dar chiar daca nu are - nu e mare filozofie de montat un actuator - ori bobina de Daewoo ori motoras de usa normal (mi-am montat la fosta mea SuperNova deschidere din interior - pe care ulterior am conectat-o si la alarma) sper sa iti fie de folos ce am scris daca vrei lamuriri mai "adanci" scrie aici |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
brasil |
![]()
Post
#3
|
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc @madkatweb, dar chiar nu se mai anunta nimeni?
Mai veniti si voi cu idei.... Ma lasati sa raman cu masina desfacuta atata vreme? |
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
catalin_bv |
![]()
Post
#4
|
catalin_bv Group: Members Posts: 60 Joined: 17 July 10 From: brasov ![]() |
salut
eu mi-am pus inchidere pe masinuta mea si are si deschidere portbagaj din telecomanda tip cheie cu briceag , merge frumos mai ales ca haionul urca sus singur ![]() la apasarea butonului pt.deschdere portbagaj |
--------------------
renault
grand scenic
- BV 15 agm
2010
|
|
dj_tzk |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 25 May 10 From: Iasi ![]() |
Ai facut asta la twingo din 96 ? Sunt interesat si eu
![]() |
--------------------
Renault
Twingo
1996 Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp Peugeot 107 1.0 2008 68 cp |
|
catalin_bv |
![]()
Post
#6
|
catalin_bv Group: Members Posts: 60 Joined: 17 July 10 From: brasov ![]() |
nu am folosit o alarma
am folosit un modul de inchidere centralizata cu cheie tip briceag ca la skoda, vw, are 3 functi: deschide usi , deschide portpagaj si inchidere usi, face si cu semnalizarile la apasarea unui buton ![]() |
--------------------
renault
grand scenic
- BV 15 agm
2010
|
|
teo_aligator |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 13 January 10 From: Bucuresti ![]() |
eu am 4 functii la telecomanda, inchidere usi, deschidere usi, asta cu zgomot, 2 piuituri dinalea, modul silence si inca un buton pe care daca apas urla alarma, v-am luat pe toti cu alarma mea de 200 de lei cu tot cu montaj
![]() in legatura cu porbagajul, la mine se deschide doar de afara cu butonul si cheia, ca la daciile 1300. Oare nu pot sa trag un fir inuntru in masina ce poate avea acelasi rol cu apasarea pe buton? si in locum unde era butonul pe porbagaj sa vina kit de fibra de sticla, kit de finisare, grund, vopsea si lac ![]() ![]() Attached thumbnail(s) 638541540.jpg ( Size: 23.61k ) Number of downloads: 487 |
--------------------
Renault
Twingo
- B 05 xdi
2006
|
|
catalin_bv |
![]()
Post
#8
|
catalin_bv Group: Members Posts: 60 Joined: 17 July 10 From: brasov ![]() |
se pot face modificari
poti sa pui si un buton undeva si ala sa deschida portbagajul , ai nevoie de un modul de inchidere centralizate ( motorasul ) 5 m de cablu si un buton cu revenire ,o lucrare foarte simpla ![]() |
--------------------
renault
grand scenic
- BV 15 agm
2010
|
|
robbytza |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 March 10 ![]() |
Potzi face asta cu alarma Pilot care are functzie si ptr. porbagaj si costa intre 100 si 150 ron ar mai trebuie un atenuator(motoras) prins la haion si de aici si buton in habitaclu iar cat despre ridicarea geamurilor la armarea alarmei se poate cu un modul separat si compatibil cu alarma (adica alt model de alarma)sau alarma cu toate functziile astea.asa ceva nu am montat pana acum si sper sa am posibilitatea
![]() ATENTIE: limbajul de tip irc ... tz sh k ... este interzis prin regulament This post has been edited by cmandrei: 13 Oct 2010, 10:23 |
--------------------
dacia
1410
1997 berlina
|
|
tzolea |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
eu am deschidere normala pe telecomanda a intregii masini si am si functia de deschidere directa a portbagajului.
ai nevoie de 2 actuatoare (cazul meu) unul dechide precum cheia si al doilea deschide efectiv portbagajul. sincer daca ai putin rabdare si te descucrci cu o masina de gaurit, suruburi o faci foarte usor. eu am facut 2 placi de sustine a celor 2 actuatoare, tije formate si am atasat pe buton o parghie de rasucire (imita ce face cheia cand rasucesti)si evident firele. 20 Oct 2010, 15:40: Alte imbunatatiri adaugate turometru, indicator temperatura apa (fff important, te ajuta sa identifici potentiale probleme cu sistemul de racire sau o posibila garnitura de chiulasa defecta) O alta imbunatatire utila (cel putin mie) consta in creare unei sistem pe impuls format din doua relee in care pot porni electroventilatorul sa mearga tot timpul pana la oprirea motorului. foarte eficient in oras cand e traficul nebun, imi place sa-mi vad temperatura la apa constanta la 90 de grade. This post has been edited by tzolea: 20 Oct 2010, 15:40 |
--------------------
Renault
Twingo
- B27VHL
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Pai ventilatorul motorului merge oricum automat si merge si daca motorul este oprit. Ventilatorul de racire este comandat in totalitate (la motoarele D7F si D4F cel putin) de catre ECU. Turometru urmeaza si la mine (facut personal, cu 4 caractere de cate 7 segmente + led-uri puse circular).
Partea marfa este ca am gasit afisaj 7 segment LED de culoare albastra si sub un geam negru- fumuriu, arata absolut BESTIAL - vezi poza - insa mai pun si led-uri in jur in forma circulara (galbene, verzi si rosii) - si nu iluminate excesiv, ci intensitatea mai mica insa sub geamul ala fumuriu o sa fie super... Mai intentionez sa mai pun ceva...insa asta o sa fie surpriza. Adica o sa va arat si va dati cu parerea. This post has been edited by bubu782001: 21 Oct 2010, 08:23 Attached thumbnail(s) Tacho.jpg ( Size: 9.74k ) Number of downloads: 382 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tzolea |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
N-ai inteles nimic bubu782001
Ventilatorul meu cand ii dau impuls ramane permanent cuplat si nu se mai opreste chiar daca temperatura ajunge inapoi la 85 de grade. E foarte ok sistemul gandit de producatori... sa porneasca la x grade si se opreste la y grade, insa daca apare o problema... e mai usor sa strici tot cand e deja la 110grade decat 85 de grade... te trezesti cu becul rosu in bord... si daca mai esti genul care habar ai ce-s becurile din bord sau esti ocupat cu prietena... ai pus-o de-o ciorba la motor. This post has been edited by tzolea: 21 Oct 2010, 02:11 |
--------------------
Renault
Twingo
- B27VHL
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Deci revin cu sistemul de pe motorizarile mai sus amintite.
La motorizarile astea (D7F si D4F) este ceva mai inteligent sistemul... QUOTE ...insa daca apare o problema... e mai usor sa strici tot cand e deja la 110grade decat 85 de grade... Adica, ceea ce vreau sa spun este ca, GMV-ul este comandat automat de catre ECU la prima treapta de viteza (viteza mica) daca temperatura apei depaseste 99° C sau in cazul in care sonda de temperatura este defecta (sonda defecta sau nu exista un semnal valid de sonda - un fir intrerupt de exemplu), in aceste conditii ECU, comanda automat pornirea GMV-ului la prima treapta de viteza. Daca temperatura apei ajunge sub 96° C atunci ECU comanda oprirea GMV-ului. GMV-ul este comandat pe a doua treapta de viteza (viteza mare) daca temperatura apei depaseste 104° C sau daca prima treapta de viteza este defecta (nu poate functiona la viteza mica). ECU opreste a doua treapta de viteza daca temperatura apei ajunge sub 101° C. Deci in caz de probleme (nu merge sonda sau alte chestii) este cam rezolvata problema. Sistemul rezolva problema in mod automat. Daca este defect ventilatorul atunci sa fii sigur ca nici in mod automat nici in cel manual (cu buton/releu etc) nu se poate face nimic. Logica acestui sistem este foarte simpla: Apa nu are voie nici sa depaseasca nisi sa scada sub 90° - 95° C. In jurul valorii de 90° C este temperatura normala de functionare a unui motor. Sa stii ca nici rece nu este bine sa fie motorul - consuma mult si motorul merge prost. So in consecinta, la motorizarile mai sus amintite este rezolvata aceasta problema. Mai exact ce faci tu din buton, face in mod automat ECU. Totusi in cazul motorizarii tale (dupa anul masinii aceasta este C3G) banuiesc ca lucrurile stau putin altfel. Daca vrei ma interesez si-ti spun logica sistemului de pe C3G complet respectiv functionarea acestuia in regim normal sau de avarie. PS informatiile de mai sus, sunt copy/paste (si traduse binenteles) din manualele oficiale ale acestor motoare. This post has been edited by bubu782001: 21 Oct 2010, 08:30 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
tzolea |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
mai bubule (bubu782001) tu esti invidios pe imbunatatirile mele
![]() ia fa pe documentatul si zi-mi de ce se intampla ce se intampla aici 21 Oct 2010, 09:33: Aaa... sa nu uit... turometrul ala digital e urat cu spume... incearca unul analogic e mai "chic" This post has been edited by tzolea: 21 Oct 2010, 09:33 |
--------------------
Renault
Twingo
- B27VHL
1999
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Gusturile sub nici o forma nu se discuta.
Mie imi place sa pastrez tonul masinii - si cum LCD-ul are afisajul vitezei digital asa o sa pun si turometrul - deci in acelasi ton. Ca sa-ti faci o idee ar fi similar cu acest turometru (din attachment) insa culorile la LED-uri vor fi aranjate in alta pozitie si afisajul va fi cu 4 caractere. De asemenea intensitatea limonoasa aa acestora va fi mult mai redusa. Deci am odata informatia de turatie la nivel optic "la prima vedere" (vad daca e galben, verde sau cand este prea turata - rosu) si aia este. Pentru o informatie exacta este afisajul central. Nici vorba ca as fi invidios pe vreo inventie, fie a ta, fie a altcuiva - problema mea principala ar fi timpul, pentru ca nu ai idee ce as putea sa pun pe masina...in fine. Doar ca...dpdvd personal mi se pare total inutil acel bricolaj din moment ce ECU stie sa faca asta nativ. Acuma daca stam sa asteptam dupa drobul de sare...apoi sa fii sigur ca se sparge chiulasa, se rupe distributia samd...lista poate continua...dar pana la urma nimeni nu mai tine masina mai mult de 3 5 ani (si deja este destul de mult 5 ani). Bun...o sa-ti scriu pe respectivul topic in masura in care ma pricep. Sincer l-am citit de la inceput si mi sa parut foarte ciudat... Toata stima. This post has been edited by bubu782001: 21 Oct 2010, 13:30 Attached thumbnail(s) raid_hp_night_flight_water_temp_150.jpg ( Size: 25.76k ) Number of downloads: 319 |
--------------------
Renault
Clio 3
- -
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 12:10 |