Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Modificari electrice Twingo, imbuntatiri

brasil
post 10 May 2007, 10:57
Post #1


Mai bine organ decat membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




Salut
Propun niste modificari pentru electrica de twingo si astept si parerile voastre
1. bricheta alimentata cu + permanent( am un modulator FM si un sistem de navigatie care se alimenteaza de la bricheta si ma deranjeaza ca trebuie sa am contactul pus tot timpul; chiar si pentru a incarca telefonul este neplacut)
2. faruri si proiectoare prin contact ( pentru a evita descarcarea bateriei sau acel tiuit enervant)
3. ridicare geamuri o data cu alarma prin modul de inchidere geamuri si buton cu impuls pentru geamuri ( macar la cele din fata radmasa.gif )
4. deschidere portbagaj separat din telecomanda alarmei.
Pentru atea as avea nevoie de niste scheme daca aveti si ceva experiente, pareri...
V-as ramane dator daca ati raspunde repede intrucat buburuza e deja in preoperator si cred ca va ramane in convalescenta cateva zile. Pana isi va reveni va trebui sa ma arunc in traficul din Bucuresti cu Fordul de 2 litri pe care il am si care va afecta serios bugetul alocat acestei operatiuni.
Multumiri


--------------------
Ford Mondeo Turnier TDDI, 116 caluti frumosi 2001

Renault Twingo Soleil 1998, 8v
PACE VOUA, TUTUROR !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madkat
post 10 May 2007, 14:51
Post #2


™™™™™™™™™


Group: Members
Posts: 2.351
Joined: 3 May 05
From: Bucuresti




1. e destul de simplu - ori tragi fir "proaspat" - eu m-as gandi de la + permanent al cassului - ori cauti unde intra firul de la bricheta in tablou si il legi dupa o siguranta cu plus permanent (sunt in lucru cu chestia asta si la masina mea actuala)
2. daca ai tiuitul de avertizare e ok - nu le uiti - iar prin contact te va enerva in scurt timp (eu asa am la Alfa si ma enerveaza la culme) - mai bine dupa ce pleci de la masina (presupunand ca nu ai auzit tiuitul) te mai uiti o data sa vezi daca nu e vreun bec aprins wink.gif
3. nu cunosc instalatia de inchis geamuri la twingo - DAR - as incerca sa adaptez electronica de la "butoanele cu impuls" de la Logan (era si pe bursa cineva care avea montaje de "impuls")
4. deschiderea portbagajului din telec. alarmei merge doar daca alarma stie asa ceva - iesire "+"
in plus nu am idee daca twingo are deschidere din interior a hayonului - dar chiar daca nu are - nu e mare filozofie de montat un actuator - ori bobina de Daewoo ori motoras de usa normal (mi-am montat la fosta mea SuperNova deschidere din interior - pe care ulterior am conectat-o si la alarma)

sper sa iti fie de folos ce am scris
daca vrei lamuriri mai "adanci" scrie aici


--------------------
Alfa Romeo & VW 156 2.5 V6 & Bora TDI 1999 & 2001
Hoping for the best, and expecting the worst
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brasil
post 11 May 2007, 20:39
Post #3


Mai bine organ decat membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 10 January 05
From: Bucuresti




Multumesc @madkatweb, dar chiar nu se mai anunta nimeni?
Mai veniti si voi cu idei....
Ma lasati sa raman cu masina desfacuta atata vreme?


--------------------
Ford Mondeo Turnier TDDI, 116 caluti frumosi 2001

Renault Twingo Soleil 1998, 8v
PACE VOUA, TUTUROR !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_bv
post 22 Jul 2010, 15:06
Post #4


catalin_bv


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 July 10
From: brasov




salut
eu mi-am pus inchidere pe masinuta mea si are si deschidere portbagaj din telecomanda tip cheie cu briceag , merge frumos mai ales ca haionul urca sus singur biggrin.gif .
la apasarea butonului pt.deschdere portbagaj


--------------------
renault grand scenic - BV 15 agm 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 22 Jul 2010, 21:49
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Ai facut asta la twingo din 96 ? Sunt interesat si eu smile.gif)) Ce alarma ai folosit ?


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_bv
post 22 Jul 2010, 22:04
Post #6


catalin_bv


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 July 10
From: brasov




nu am folosit o alarma
am folosit un modul de inchidere centralizata cu cheie tip briceag ca la skoda, vw,
are 3 functi: deschide usi , deschide portpagaj si inchidere usi, face si cu semnalizarile la apasarea unui buton biggrin.gif


--------------------
renault grand scenic - BV 15 agm 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teo_aligator
post 22 Jul 2010, 22:37
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 13 January 10
From: Bucuresti




eu am 4 functii la telecomanda, inchidere usi, deschidere usi, asta cu zgomot, 2 piuituri dinalea, modul silence si inca un buton pe care daca apas urla alarma, v-am luat pe toti cu alarma mea de 200 de lei cu tot cu montaj radmasa.gif


in legatura cu porbagajul, la mine se deschide doar de afara cu butonul si cheia, ca la daciile 1300. Oare nu pot sa trag un fir inuntru in masina ce poate avea acelasi rol cu apasarea pe buton? si in locum unde era butonul pe porbagaj sa vina kit de fibra de sticla, kit de finisare, grund, vopsea si lac icon_mrgreen.gif wub.gif

Attached thumbnail(s)
638541540.jpg ( Size: 23.61k ) Number of downloads: 487


--------------------
Renault Twingo - B 05 xdi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_bv
post 22 Jul 2010, 22:46
Post #8


catalin_bv


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 July 10
From: brasov




se pot face modificari
poti sa pui si un buton undeva si ala sa deschida portbagajul , ai nevoie de un modul de inchidere centralizate ( motorasul ) 5 m de cablu si un buton cu revenire ,o lucrare foarte simpla biggrin.gif


--------------------
renault grand scenic - BV 15 agm 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robbytza
post 11 Oct 2010, 20:42
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 22 March 10




Potzi face asta cu alarma Pilot care are functzie si ptr. porbagaj si costa intre 100 si 150 ron ar mai trebuie un atenuator(motoras) prins la haion si de aici si buton in habitaclu iar cat despre ridicarea geamurilor la armarea alarmei se poate cu un modul separat si compatibil cu alarma (adica alt model de alarma)sau alarma cu toate functziile astea.asa ceva nu am montat pana acum si sper sa am posibilitatea wink.gif

ATENTIE: limbajul de tip irc ... tz sh k ... este interzis prin regulament

This post has been edited by cmandrei: 13 Oct 2010, 10:23


--------------------
dacia 1410 1997 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzolea
post 20 Oct 2010, 15:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 18 November 07
From: Bucuresti




eu am deschidere normala pe telecomanda a intregii masini si am si functia de deschidere directa a portbagajului.

ai nevoie de 2 actuatoare (cazul meu) unul dechide precum cheia si al doilea deschide efectiv portbagajul.

sincer daca ai putin rabdare si te descucrci cu o masina de gaurit, suruburi o faci foarte usor.

eu am facut 2 placi de sustine a celor 2 actuatoare, tije formate si am atasat pe buton o parghie de rasucire (imita ce face cheia cand rasucesti)si evident firele.



20 Oct 2010, 15:40:
Alte imbunatatiri adaugate turometru, indicator temperatura apa (fff important, te ajuta sa identifici potentiale probleme cu sistemul de racire sau o posibila garnitura de chiulasa defecta)

O alta imbunatatire utila (cel putin mie) consta in creare unei sistem pe impuls format din doua relee in care pot porni electroventilatorul sa mearga tot timpul pana la oprirea motorului.

foarte eficient in oras cand e traficul nebun, imi place sa-mi vad temperatura la apa constanta la 90 de grade.

This post has been edited by tzolea: 20 Oct 2010, 15:40


--------------------
Renault Twingo - B27VHL 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 20 Oct 2010, 16:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Pai ventilatorul motorului merge oricum automat si merge si daca motorul este oprit. Ventilatorul de racire este comandat in totalitate (la motoarele D7F si D4F cel putin) de catre ECU. Turometru urmeaza si la mine (facut personal, cu 4 caractere de cate 7 segmente + led-uri puse circular).

Partea marfa este ca am gasit afisaj 7 segment LED de culoare albastra si sub un geam negru- fumuriu, arata absolut BESTIAL - vezi poza - insa mai pun si led-uri in jur in forma circulara (galbene, verzi si rosii) - si nu iluminate excesiv, ci intensitatea mai mica insa sub geamul ala fumuriu o sa fie super...

Mai intentionez sa mai pun ceva...insa asta o sa fie surpriza. Adica o sa va arat si va dati cu parerea.

This post has been edited by bubu782001: 21 Oct 2010, 08:23

Attached thumbnail(s)
Tacho.jpg ( Size: 9.74k ) Number of downloads: 382


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzolea
post 21 Oct 2010, 02:10
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 18 November 07
From: Bucuresti




N-ai inteles nimic bubu782001

Ventilatorul meu cand ii dau impuls ramane permanent cuplat si nu se mai opreste chiar daca temperatura ajunge inapoi la 85 de grade.

E foarte ok sistemul gandit de producatori... sa porneasca la x grade si se opreste la y grade, insa daca apare o problema... e mai usor sa strici tot cand e deja la 110grade decat 85 de grade... te trezesti cu becul rosu in bord... si daca mai esti genul care habar ai ce-s becurile din bord sau esti ocupat cu prietena... ai pus-o de-o ciorba la motor.

This post has been edited by tzolea: 21 Oct 2010, 02:11


--------------------
Renault Twingo - B27VHL 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Oct 2010, 08:08
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Deci revin cu sistemul de pe motorizarile mai sus amintite.
La motorizarile astea (D7F si D4F) este ceva mai inteligent sistemul...

QUOTE
...insa daca apare o problema... e mai usor sa strici tot cand e deja la 110grade decat 85 de grade...


Adica, ceea ce vreau sa spun este ca, GMV-ul este comandat automat de catre ECU la prima treapta de viteza (viteza mica) daca temperatura apei depaseste 99° C sau in cazul in care sonda de temperatura este defecta (sonda defecta sau nu exista un semnal valid de sonda - un fir intrerupt de exemplu), in aceste conditii ECU, comanda automat pornirea GMV-ului la prima treapta de viteza.

Daca temperatura apei ajunge sub 96° C atunci ECU comanda oprirea GMV-ului.

GMV-ul este comandat pe a doua treapta de viteza (viteza mare) daca temperatura apei depaseste 104° C sau daca prima treapta de viteza este defecta (nu poate functiona la viteza mica). ECU opreste a doua treapta de viteza daca temperatura apei ajunge sub 101° C.

Deci in caz de probleme (nu merge sonda sau alte chestii) este cam rezolvata problema. Sistemul rezolva problema in mod automat. Daca este defect ventilatorul atunci sa fii sigur ca nici in mod automat nici in cel manual (cu buton/releu etc) nu se poate face nimic.

Logica acestui sistem este foarte simpla: Apa nu are voie nici sa depaseasca nisi sa scada sub 90° - 95° C.
In jurul valorii de 90° C este temperatura normala de functionare a unui motor.
Sa stii ca nici rece nu este bine sa fie motorul - consuma mult si motorul merge prost.

So in consecinta, la motorizarile mai sus amintite este rezolvata aceasta problema. Mai exact ce faci tu din buton, face in mod automat ECU.

Totusi in cazul motorizarii tale (dupa anul masinii aceasta este C3G) banuiesc ca lucrurile stau putin altfel.
Daca vrei ma interesez si-ti spun logica sistemului de pe C3G complet respectiv functionarea acestuia in regim normal sau de avarie.

PS informatiile de mai sus, sunt copy/paste (si traduse binenteles) din manualele oficiale ale acestor motoare.

This post has been edited by bubu782001: 21 Oct 2010, 08:30


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzolea
post 21 Oct 2010, 09:32
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 18 November 07
From: Bucuresti




mai bubule (bubu782001) tu esti invidios pe imbunatatirile mele smile.gif)

ia fa pe documentatul si zi-mi de ce se intampla ce se intampla aici

21 Oct 2010, 09:33:
Aaa... sa nu uit... turometrul ala digital e urat cu spume... incearca unul analogic e mai "chic"

This post has been edited by tzolea: 21 Oct 2010, 09:33


--------------------
Renault Twingo - B27VHL 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 21 Oct 2010, 10:23
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




Gusturile sub nici o forma nu se discuta.
Mie imi place sa pastrez tonul masinii - si cum LCD-ul are afisajul vitezei digital asa o sa pun si turometrul - deci in acelasi ton. Ca sa-ti faci o idee ar fi similar cu acest turometru (din attachment) insa culorile la LED-uri vor fi aranjate in alta pozitie si afisajul va fi cu 4 caractere. De asemenea intensitatea limonoasa aa acestora va fi mult mai redusa.
Deci am odata informatia de turatie la nivel optic "la prima vedere" (vad daca e galben, verde sau cand este prea turata - rosu) si aia este. Pentru o informatie exacta este afisajul central.

Nici vorba ca as fi invidios pe vreo inventie, fie a ta, fie a altcuiva - problema mea principala ar fi timpul, pentru ca nu ai idee ce as putea sa pun pe masina...in fine.

Doar ca...dpdvd personal mi se pare total inutil acel bricolaj din moment ce ECU stie sa faca asta nativ. Acuma daca stam sa asteptam dupa drobul de sare...apoi sa fii sigur ca se sparge chiulasa, se rupe distributia samd...lista poate continua...dar pana la urma nimeni nu mai tine masina mai mult de 3 5 ani (si deja este destul de mult 5 ani).

Bun...o sa-ti scriu pe respectivul topic in masura in care ma pricep. Sincer l-am citit de la inceput si mi sa parut foarte ciudat...

Toata stima.

This post has been edited by bubu782001: 21 Oct 2010, 13:30

Attached thumbnail(s)
raid_hp_night_flight_water_temp_150.jpg ( Size: 25.76k ) Number of downloads: 319


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 12:10
Dacia