Problema injectie Clio 1.9dti, Merge in limitare
Problema injectie Clio 1.9dti, Merge in limitare
Bogdis |
10 Nov 2009, 23:31
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 November 09 From: Pitesti |
Attached thumbnail(s) 061120091200.jpg ( Size: 868.68k ) Number of downloads: 746 |
||
--------------------
Citroen
C4
2006
- Ag xx xxx
|
|||
Bogdis |
12 Nov 2009, 12:47
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 November 09 From: Pitesti |
mda..vad ca nu raspunde nimeni...
|
--------------------
Citroen
C4
2006
- Ag xx xxx
|
|
verde |
12 Nov 2009, 14:55
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.129 Joined: 5 September 06 From: Pitesti |
Pai poate nu a patit nimeni asa ceva. Dupa cum spui valoarea rezistiva ar fi buna. Personal nu stiu ce ai tu acolo dar intrebarea e de unde stie calculatorul ca acea valva nu lucreaza. Are un senzor/traductor de pozitie asociat ? Poate ca totusi ea nu lucreaza, nu are nici-o actiune. Ai cautat la Bosch dupa codul ala sa vezi ce zice despre acea valva ? Poate gesesti ceva date suplimentare despre ea . Dai cu google dupa Bosch ! Motorul asta echipeaza cumva si vreo versiune de Megane? Daca da , pe sectiunea respectiva ai lansa intrebarea?
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
cj98czh |
12 Nov 2009, 15:02
Post
#4
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.017 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
Poate ajuta asta.. adica codul original al piesei..
Ventil instalatie injectie - 77 01 047 694 Ai incercat sa mergi la un atelier specializat in diesel sau un Bosch Car Service? This post has been edited by cj98czh: 12 Nov 2009, 15:04 |
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
Bogdis |
12 Nov 2009, 16:35
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 November 09 From: Pitesti |
Culmea este ca am fost si la service, de fapt la 2 si m-au trimis de colo colo nestiind ce sa faca si pana la urma nu am rezolvat nimic. Ieri am schimbat solenoidul de la pompa de injectie si face tot la fel. Pompa de injectie e functionala turbina la fel, mecanic totul e in regula. Codurile la piese le am si pe cele de renault si pe cele de bosch dar nu prea ma ajuta, atata timp cat nu stiu ce e defect. Am probat cam toti senzorii de la motor si injectie si sunt functionali.
This post has been edited by Bogdis: 12 Nov 2009, 16:38 |
--------------------
Citroen
C4
2006
- Ag xx xxx
|
|
cj98czh |
12 Nov 2009, 16:40
Post
#6
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.017 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
|
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
Bogdis |
12 Nov 2009, 16:45
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 November 09 From: Pitesti |
Ma voi duce maine la un Bosch Car service. Am fost la ateliere specializate diesel care faceau si parte electrica si diagnoza.
|
--------------------
Citroen
C4
2006
- Ag xx xxx
|
|
cj98czh |
12 Nov 2009, 16:46
Post
#8
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.017 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
EGR-ul cum este? filtrul de aer cat este de curat? dar cel de carburant? fum scoate?
Se aprinde ceva martor in bord? This post has been edited by cj98czh: 12 Nov 2009, 16:47 |
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
Bogdis |
12 Nov 2009, 16:48
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 November 09 From: Pitesti |
Culmea ca nu scoate absolut deloc fum, deloc deloc. Filtrul de aer este nou. Egr l-am scos si curatat si l-am verificat, merge ok. Turbina baga presiune, conductele de la turbo si de la admisie le-am curatat pe toate inclusiv cel de vacuum, le-am asezat cum trebuie si etansat.
In bord ramane aprins martorul ala ptr bujii su sarmulita aia in zig zag, dar asta pana porneste motorul cand se stinge. Precizez ca motorul porneste imediat la orice temperatura si nu bate nimic la el nici injectoare nici nimic. De asemenea am testat si injectorul cu fir care este functional, daca nu ar fi fost functional scotea un fum fenomenal. This post has been edited by Bogdis: 12 Nov 2009, 16:50 |
--------------------
Citroen
C4
2006
- Ag xx xxx
|
|
cj98czh |
12 Nov 2009, 16:49
Post
#10
|
Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.017 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca |
|
--------------------
Ford Mondeo
Titanium, bi-turbata, 2018
/ Mazda 3 , 2018
|
|
Bogdis |
12 Nov 2009, 16:54
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 5 November 09 From: Pitesti |
Cel de carburant este nou nout. L-am scos aseara ca sa vad daca are depuneri si era ok. De asemenea am scos si electrovalva care da drumul si inchide motorina de pe pompa de injectie si chiar si cu acel cui scos tot asa merge.
Stii cumva unde se afla senzorul de pozitie de la axa cu came? Este cumva pe langa cureaua de distributie? Poate cumva senzorul de temperatura din debitmetrul de aer sa cauzeze aceasta problema? Desi chiar si cu debitmetrul scos merge la fel... This post has been edited by Bogdis: 13 Nov 2009, 04:36 |
--------------------
Citroen
C4
2006
- Ag xx xxx
|
|
Pantazig |
7 Dec 2017, 20:50
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 December 17 |
Aceeasi problema am si eu se limiteaza la 3800 3900 nu trage deloc!! Am schimbat si egr acuma si tot la fel!!!nu da pic de fum eu am aprins martor chek palpaie in continu si scrie stop
|
--------------------
Renault
Clio
2002
- B76DRT
|
|
espacern |
7 Dec 2017, 21:30
Post
#13
|
ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.609 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya |
Testerul ce zice?
Ca martorul ala aprins in bord indica un defect electronic....si cu o diagnoza se incepe depanarea. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 17:21 |