Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

laguna 1-2,0l nu se tureaza, motor

emil75.
post 24 Feb 2015, 17:55
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 February 15




buna la toti.am o problema cu un laguna 1-2l-8v-1994,in sensul ca nu se tureaza peste 3000-3500-ture,.accelerez dar cand ajunge la 3000ture se opreste si se reduce la 2000-si iar revine la3000-3500-max si tot asa.E ca si cum ar ramane fara aer si se sugruma mentionez ca am facut singur urmatoarele...AM curatat clapeta accel,filtru aer schimbat,furtune aer...bujii curatate verificate,pompa benzina,tur-retur,CATALIZATOR NUARE-a fost dat jos si nici sonda LAMBDA-este scoasa mufa.VA ROG AJUTATIMA CA NU AM BANI TE SERVIS.

25 Feb 2015, 09:58:
nimeni nu stie nimic? nu a patit-o nimeni?

This post has been edited by emil75.: 25 Feb 2015, 08:58


--------------------
renault laguna1 - oooooooo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 25 Feb 2015, 13:44
Post #2





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Schimba buliile,doar curatatul nu e suficient. Daca problema apare in sarcina dar in gol merge,atunci schimba filtrul de benzina.
Ar mai putea fi si delcoul,daca masin ata are asa ceva.
Poate injectorul infundat,daca e monopunct.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil75.
post 25 Feb 2015, 16:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 February 15




mult de rasp am trim si un mail.motorul nu se tureaza nici an sarcina nici in gol.filtrul de benz l-am curatat,delcoul l-am controlat de fisuri-delcoul este an capatul axului cu came.bujiile sant noi -BERU-sa fie de la distributie?


--------------------
renault laguna1 - oooooooo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 25 Feb 2015, 21:29
Post #4





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Poate fi si de la distributie,poti verifica destul de simplu. Calezi motorul la pms ,dai jos capacul protector al curelei si vezi daca corespunde semnul de la axul cu came.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil75.
post 25 Feb 2015, 21:34
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 February 15




;calezi motorul la pms;....ce inseamna?

<span class='edit'>25 Feb 2015, 22:37:</span>
ce semn?la roata dintata?ax...?

<span class='edit'>26 Feb 2015, 16:25:</span>
am rezovat problema singur fara service-afost de la distributie -cu doi dinti diferenta.AM DAT CAPACUL DE DEASUPRA DE LA DISTRIBUTIE JOS-UNDE SE VEDE PINIONUL DE LA AX CU CAME si am anvartit de volanta pe orificiul de sub filtrul de aer-langa senzor de turatie-cu o surubelnita pana am dat de un semn incastrat pe volanta-lateral -.Pe cutie sant niste semne-linii-de fabrica.-trebuie sa fie aliniate.apoi pinionul de la ax are si el un semn si carcasa distrib la fel-trebuie aliniate.LA MINE NU ERAU.am slabit intinzatorul cu o chee de 16inelar si am aliniat semnele. AM INTINS LA LOC CUREAUA SI GATA-MASINA MERGE CA NOUA-NU-MI VINE SA CRED...MULTUMESC DE RASP....MULTUMESC BUNNY200.

This post has been edited by emil75.: 26 Feb 2015, 15:27


--------------------
renault laguna1 - oooooooo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Feb 2015, 17:16
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cureaua trebuia schimbata odata detensionata.....da e bine si asa "carpacita"daca tu esti multumit.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 26 Feb 2015, 22:58
Post #7





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(emil75. @ 25 Feb 2015, 21:34)
;calezi motorul la pms;....ce inseamna?

<span class='edit'>25 Feb 2015, 22:37:</span>
ce semn?la roata dintata?ax...?

<span class='edit'>26 Feb 2015, 16:25:</span>
am rezovat problema singur fara service-afost de la distributie -cu doi dinti diferenta.AM DAT CAPACUL DE DEASUPRA DE LA DISTRIBUTIE JOS-UNDE SE VEDE PINIONUL DE LA AX CU CAME si am anvartit de volanta pe orificiul de sub filtrul de aer-langa senzor de turatie-cu o surubelnita pana am dat de un semn incastrat pe volanta-lateral -.Pe cutie sant niste semne-linii-de fabrica.-trebuie sa fie aliniate.apoi pinionul de la ax are si el un semn si carcasa distrib la fel-trebuie aliniate.LA MINE NU ERAU.am slabit intinzatorul cu o chee de 16inelar si am aliniat semnele. AM INTINS LA LOC CUREAUA SI GATA-MASINA MERGE CA NOUA-NU-MI VINE SA CRED...MULTUMESC DE RASP....MULTUMESC BUNNY200.
*


In mare e bine si nu prea.


MARE ATENTIE!!!
Calarea se face altfel.Pe blocul motor,cam sub bujia 1(spre cutia de viteze) vei gasi un surub in blocul motor.Acel surub se scoate si in locul lui trebuie sa intre un dorn intr-o gaura special facuta prin bloc si prin arbore.
Asta dupa ce invarti motorul in pozitia PERFECTA!.
Semnele vazute de tine,eu zic ca sunt pentru avans,la reglajul cu stroboscopul.
Apoi,daca folosesti curea noua(sau la cea veche cu mare atentie) vei vedea niste semne pe curea,Aceste semne ar trebui sa se suprapuna perfect cu semnul de pe pinionul arbore respectiv pinionul ax cu came.
Dupa ce faci toate manopera,nu uita sa scoti dornul si sa pui surubul la loc.
Motorul il poti invarti cu o roate ridicate,invartind-o in treapta 5 de viteza.
Bafta.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil75.
post 28 Feb 2015, 12:49
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 February 15




ms.de rasp bundy200.Dar daca acum motorl merge bine chiar f.bine-rotund,trage bine se tureaza bine si nici nu mai scoate fum cum scotea....-este vre-o problema daca nu am procedat cum spui tu? Este o problema grava ca nu am schimbat cureaua...?? Dupa cum arata nu se vedea urme de uzura -scarmanata ,..ate..-sau alte rupturi... CUM SE POATE VERIFICA O CUREA?? vechiul proprietar nu poate spune nimic de distributie ca nu mai e....ASTEPT O PARERE DE LA VOI ORICARE AR FI ....


--------------------
renault laguna1 - oooooooo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Feb 2015, 19:29
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cureaua odata detensionata TREBUIE schimbata....daca nu stii istoricul ei cu atat mai mult trebuie facuta schimbarea urgent.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_maryusss
post 28 Feb 2015, 22:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 28 July 13




Emil daca nu ai posibilitati financiare sa investesti in schimbare kit distributie nou mai poti exploata masina o perioada si cu cureaua veche,problema este sa mai fie cit de cit buna .O curea care mai poate fi folosita doar in cazuri exceptionale trebuie atunci cind o faci linie capetele sa fie rotunde (nu drepte),cind o intorci invers dintii sa nu fie tocitzi sau cu inceput de ruptura la baza si sa nu fie intzepata.Eu am schimbat in trecut la multe oltcituri distributia iar la unii care nu aveau posibilitati financiare le puneam si curele folosite (de regula Pirelli originale) si au mai mers asa 10-20000 km pina au ajuns la remat si nu s-a intimplat niciun necaz.


--------------------
renault megane si laguna 2 1997 hatchback si hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Feb 2015, 22:20
Post #11


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




@maryus=Stii cat costa o curea noua?
Costa vreo 80 Ron.

Reparatia la un motor distrus de ruptura curea distributie stii cat costa?
Costa de la 1000 Ron in sus.

Calculul este simplu.....chiar si fara prea multe sfaturi!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_maryusss
post 28 Feb 2015, 22:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 28 July 13




E laguna 1 din 94 toata masina o iei cu max 500 euro iar un motor il poti gasi si cu 100 euro sh ,la motoarele cu 8v pagubele nu sunt asa mari cind se rupe cureaua ca la cele in 16 v iar unii colegi chiar nu au posibilitati financiare sa schimbe kit nou (cu banii de pe un kit nou poate cumpara mincare sa aibe ce sa puna pe masa de paste la copilasi).Asta nu inseamna ca sunt adeptul acestor practici dar uneori in cazuri exceptionale unii oameni adopta solutii exceptionale (si nu sunt putini) indiferent de sfaturile de pe forum.


--------------------
renault megane si laguna 2 1997 hatchback si hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Feb 2015, 22:48
Post #13


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(maryus_maryusss @ 28 Feb 2015, 22:44)
(cu banii de pe un kit nou poate cumpara mincare sa aibe ce sa puna pe masa de paste la copilasi).

Da cand a cumparat masina nu s-au gandit prima data la copilasi/mancare....dupa informatiile tale?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_maryusss
post 28 Feb 2015, 23:05
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 28 July 13




Cu siguranta ca s_au gindit dar nivelul de trai din Ro ti se pare ca este ca cel din Germania ...dupa informatiile tale?


--------------------
renault megane si laguna 2 1997 hatchback si hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil75.
post 1 Mar 2015, 09:47
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 February 15




mult. pentru sfaturi .EU as fi multumit sa mai pot face 2-3mii km cu ea asa,ca apoi o sa fac distributia ,dar eu ma temeam ca am facut ceva GRESIT sau GRAV prin detensionarea curelei... Apoi nu stiu daca am tensionat-o corect .Am ancercat sa fie la fel ca anainte dar... nu am avut un aparat...ceva.ASTA ERA PROBLEMA de fapt.MENTIONEZca nu am scos cureaua an totalitate sa o antorc invers...sa o antind...-doar am mutat 2dinti de la pinionul de la ax came si atat.ce zici-MARIUS-Maryusss...? Astept o parere si de la KATALYN-te rog.

This post has been edited by emil75.: 1 Mar 2015, 09:53


--------------------
renault laguna1 - oooooooo 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 1 Mar 2015, 22:05
Post #16





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




QUOTE(emil75. @ 28 Feb 2015, 12:49)
ms.de rasp bundy200.Dar daca acum motorl merge bine chiar f.bine-rotund,trage bine se tureaza bine si nici nu mai scoate fum cum scotea....-este vre-o problema daca nu am procedat cum spui tu? Este o problema grava ca nu am schimbat cureaua...?? Dupa cum arata nu se vedea urme de uzura -scarmanata ,..ate..-sau alte rupturi... CUM SE POATE VERIFICA O CUREA?? vechiul proprietar nu poate spune nimic de distributie ca nu mai e....ASTEPT O PARERE DE LA VOI ORICARE AR FI ....
*


E posibil sa o fi nimerit bine.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryus_maryusss
post 1 Mar 2015, 23:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 334
Joined: 28 July 13




Emil cind o curea se detensioneaza si se monteaza la loc nu este un capat de tara, problema este sa fie buna pentru a mai putea fi folosita.Daca cureaua ta din ce spui tu si vazuta doar si partial nu are ate iesite din ea ,ulei curs pe ea,dintii nu sunt tociti sau crapati la baza iar pe partea cu scrisul nu are dungi si se mai vede scrisul mai poate folosita o perioada ca sa iti faci treaba cu masina.Cind ai slabit cureaua ai verificat intinzatorul sa vezi daca huruie sau nu?Iar la montare nu trebuie niciun fel de aparat special ca sa tensionezi cureaua trebuie avut grija sa nu fie nici prea slaba nici prea intinsa iar ca sa vezi daca este bine tensionata procedezi astfel:rasucesti cureaua in zona unde ramine libera si putin fortat ea trebuie sa faca un unghi de 90 de grade fata de pozitia initiala .La motoarele cu o axa e usor sa schimbi distributia daca esti putin atent sa nu mai dai bani la service aiurea,aliniezi arborele si axul cu came cu semnele unde trebuie pui cureaua cea noua o tensionezi si gata iar ca sa fii sigur ca nu ai facut ceva gresit invirti motorul in gol inainte de al porni si daca distributia nu e bine pusa bine se va bloca.Poate unii nu vor fi de acord cu solutia data de mine dar in situatia de fata te poate ajuta sa te mai folosesti de masina pina schimbi tot kitul de distributie cu conditia sa mai fie buna cureaua si intinzatorul iar tu sa sa nu faci raliu cu masina.In rest iti doresc bafta si numai bine .


--------------------
renault megane si laguna 2 1997 hatchback si hatchback 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bundy220
post 2 Mar 2015, 22:37
Post #18





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Nici prea pre nici foarte foarte... .
Omul tocmai zice ca a avut distributia sarita si nu numai ca mergea o tura motorul in gol ci chiar si pornea.
Proba o faci la montare respectand toti pasii.Chestia cu cureaua rasucita e o verificare "babeasca" care are o oarecare aplicabilitate.
Unealta pentru reglajul tensiunii exista,si chiar e bine sa o folosesti(daca ai cum) Asta te ajuta in a defecta pompe de apa unde este cazul si te mai scuteste si de flueratul curelei.


--------------------
n n - n
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 23:21
Dacia