Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Putere motor DCi - nu se mai accelereaza

Mario6363
post 18 Aug 2010, 17:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 August 10




Buna ziua. Scuze daca am inceput un nou topic, am cautat un timp dar nu am gasit nimic. Va rog daca puteti sa-mi dati o indicatie la problema mea. Am un clio ll 2 usi dci de 65 cp 180k km 2003. La plecarea din semafor schimbasem a ll si acceleram la peste 2500 de rpm am pierdut puterea s-a auzit un zgomot parca mi-ar fi cazut ceva pe motor, dupa care masina scotea fum negru ca la o soba. Accelerez la maxim si nu reactioneaza deloc. Abia schimb treptele. Credeti ca se poate sa fie sarita de la punct? Masina porneste bine, doar in sarcina nu am forta. La relanti se tureaza cu mult fum negru.
Ce credeti?
Multumesc anticipat.


--------------------
Renault Clio ll 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 18 Aug 2010, 17:45
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Salut, cel mai probabil ti s'a blocat vre'un injector. Acum dupa ce o opresti iti porneste la prima cheie ?


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario6363
post 18 Aug 2010, 17:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 August 10




Da, porneste la prima cheie, dar daca o turez scoate fum de innegreste asfaltul. Injectorul sa fie blocat pe deschis si nu mai am putere? Cum il aflu care e cu problema?


--------------------
Renault Clio ll 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 18 Aug 2010, 18:01
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Daca zici ca porneste la prima cheie, si iti scoate fum negru s'ar putea sa fie egr'ul blocat sau vre'un injector(dar nu cred ca'i de la el).Ti'as recomanda o diagnoza. Daca este din bucuresti intra aici http://www.reno.ro/-service-auto-Testari-s...re-t180438.html


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SonyAD
post 18 Aug 2010, 22:49
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 21 February 09
From: București




Zgomote, ceva? Doar din ce zici, turbosuflanta ar primul lucru la m-aș gândi. Și să nu merg cu mașina. Poate ai noroc și ți-a plesnit doar vreun racord de aer de după compresor. Caz în care ar trebui să auzi șuieratul compresorului.

This post has been edited by SonyAD: 18 Aug 2010, 22:49


--------------------
Peugeot 206 2000 2.0 HDi
Le lion flatulent est revenu.

Dar tot îi fuge fundul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario6363
post 24 Aug 2010, 18:43
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 August 10




@ady24 - Ai avut dreptate. Am facut testarea electronica si mi-a iesit ca defectiune presiune prea mare in rampa la injectoare. Am scos mufa de la primul injector de la distributie, motorul nu simte ca am scos mufa. Mi-a mai aparut si la egr o problema, nu deschide bine egr-ul sau ramane deschis.
Trebuie sa schimb duza sau se deblocheaza? Eu sunt din Constanta, nu pot sa vin in Bucuresti, o sa caut sa le fac prin oras.
Multumesc de sfaturi.


--------------------
Renault Clio ll 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 24 Aug 2010, 19:21
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




La injectoare se strica niste supape de retur, care se schimba, nu se pot curata. Le gasesti si pe internet la vanzare insa ai grija sa iei originale frantuzesti. Pretul unei supape este undeva intre 270 ron si 300 ron.
Bafta !!!

This post has been edited by cmandrei: 25 Aug 2010, 07:51


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario6363
post 25 Aug 2010, 16:54
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 August 10




Am schimbat supapele de retur la doua injectoare. Am pornit, insa scoate un fum alb de aceasta data si se tureaza in trepte, motorul trepideaza. Am demontat si am gasit supapa egr deschisa, o fanta de 1 mm. Am schimbat egr-ul cu altul care il aveam defect electric, fara sa ii pun mufa si masina functioneaza, doar ca scoate fum in continuare cand ii dau jar. Acum plec la o proba pe drum, sa incerc sa o tin in 4000 de ture, sa curat egr-ul si instalatia. N-am putut sa scot tubul care vine in egr. Poate imi dai vreo idee cum sa-l scot ca sa-l curat sau acum se va curata?


--------------------
Renault Clio ll 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 25 Aug 2010, 18:38
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Verifica in tutoriale. E explicat pe larg cum cureti tot legat de egr.

Bafta


--------------------
Renault Symbol - B xx xxx 2008, 1.5 DcI, Fidji
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 29 Aug 2010, 14:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Vad ca esti din Constanta, pe Bratianu 28 am inteles ca este un Diesel Point, firma parca este Aska. Mergi prin zona si intreaba acolo.
http://delphidieselpoint.ro/locatiidieselpoint.pdf

This post has been edited by cristio_79: 29 Aug 2010, 14:53


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario6363
post 30 Aug 2010, 20:15
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 August 10




Salutare . Am impresia ca beleaua este mai mare. La demontarea EGRului defect am gasit foarte mult ulei de motor , curgea efectiv din EGR cand l-am scos. Verificat nivelul la motor , jumatate intre niveluri. Tot ce vine (ulei) vine din turbosuflanta! sad.gif
Dupa ce am curatat la EGR inclusiv saxofonul am montat EGRul curatat la care functiona partea electrica speram sa scap de treaba cu puterea, dar din contra mergea ca atunci cand s-a intamplat beleaua in timpul mersului.
Cel mai probabil turbosuflanta este dusa.
Ca sa mai mearga cat de cat am scos mufa de la EGR si se mai taraie putin 110 km/ora la 5 km parcursi.
Sa cumpar una noua ?(turbosuflanta) sau o reconditionez? . rolleyes.gif


--------------------
Renault Clio ll 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 31 Aug 2010, 08:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




are ceva km, na acum sunt mai multe banuiesc ca ai dat search si ai vaut pe forum problemele cumulate ale acestui motor, joc in turbina, egr, injectoare, pompa de inalta, etc, motoarele aste sunt perfecte dar cand pica , asta e , te omoara huh.gif


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 17:05
Dacia