Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

instalatie electrica dezizolata, rezolvare-sau cum am procedat eu

bogdan razvan
post 29 Aug 2010, 10:11
Post #1


bogdan


Group: Members
Posts: 243
Joined: 20 December 07




am citit acest forum de la cap la coada aproape si am observat ca foarte multi colegi,au probleme cu instalatia electrica aflata linga blocul motor si care trece pe sub dumper,egr si pe sub furtunul de la filtrul de aer si duce la senzorii de la apa si la mufele de la egr si ce mai e pe acolo,in fine,cine a avut probleme stie despre ce parte este vorba cine nu ,ar fii bine sa faca o verificare.oricum in timp ce imi schimbam turbina la masina am observat lipit de blocul motor un furtun negru de plastic plin de ulei prin care trecea fire electrice.incercand sa il sterg de ulei ca eu nu suport motorul murdar(defectul meu)am observat ca acesta se sfarima practic in mina.am indepartat acel furtun de plastic care era irecuperabil si am observac ca toate firele care erau in acel furtun aveau izolatia deteriorata.aplicand o solutie de spalat geamuri ca sa indepartez petele de ulei,am indepartat prin stergere cu o carpa toata izolatia deteriorata.odata facut acest lucru,am cautat solutia sa razolv aveasta problema.am cautat in primul rand un pistol de lipit ca sa fac treaba originala.avind masina pe trotuar si la 5 km de casa nu aveam o sursa de curent ca sa alimentez un pistol asa ca am cautat o alta varianta similara.am fost la un mag de electrice si am gasit spre surprinderea mea la 150 de mii de lei un pistol de lipit care se alimenteaza la priza de la masina.tot de acolo am cumparat si furtun termoizolant sau ceva de genul se numeste sau termocontractant in fine stiu ei despre ce e vb.si am mai cumparat si citiva papuci mos si baba adevarati si am plecat la treaba.bineinteles pistolul de lipit a fost buleala.se incingea intradevar dar nu putea sa topeasca fludorul,asa ca am renuntal la el.si in cazul asta ce am facut?am luat fiecare fir in parte(vb de firele de la senzorii de apa)si l-am taiat cat mai aproape de capat,am bagat furtun dinacela termoizolant pe fiecare fir in parte si apoi am trecut cu o bricheta ( am cumparat si un aprinzator de bricheta flexibil pt zonele aproape de blocul motor unde nu aveam prea mult spatiu)si cand treceam cu bricheta peste furtunul respectiv acesta se topea practic pe fir facind o izolatie perfecta si asa am facut la toate firele avariate si apoi le-am pus la capete papuci pe care le-am izolat si pe acelea tot cu furtun termoizolant si a iesit o lucrare superba( mai am un defect sint foarte meticulos)si am pornit motorul si totul merge super ok din pct de vedere al instalatiei electrice.trebuie sa precizez ca pt aceasta lucrare am dat jos admisia de la filtru de aer la turbina,dumper-ul l-am scos ,si cel mai important furtunele de apa adica alea dintre parbriz si motor,2 la numar ca sa pot face treaba buna,stiu ca e vb multa dar treaba e super usoara si mai trebuie mentionat ca senzorii aceia de la apa (4 la numar cu capete de plastic negre) ies afara prin tragerea lor in sus.eu le-am facut pe rind si le-am numerotat ca sa nu incurc firele.si peste acea izolatie neagra am venit cu un furtun negru in care am imbracat firele acelea fara sa folosesc pic de banda izolera.daca mai sint intrebari o sa raspund cu mare placere cand am timp.nu am pus poze pt ca nu am dar nici nu sint necesare job-ul e super simplu si se poate face intr-o duminica sau orice alta zii libera.ca sa zic asa furtunul care l-am cumparat de la mag de electrice m-a costat 100 de mii lei vechi si papucii cam tot atit deci cu 200 de mii se rezolva o problema care poate face pagube insemnate.sanatate


--------------------
renault laguna 2 grandtour - ct 90 box 2001 dinamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 29 Aug 2010, 10:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




asa am patit si eu,am bagat masina pe canal sa vad ce bate si am dat jos si scutul sa vad ce mai este pe dedesubt, sper surprinderea mea firele groase ce merg la electromotor mai aveau putin si faceau scurt intre ele pe o portiune de 10 cm lungime si firele ce duc la termoplonjori erau belite de izolatie din cauza la borna de minus,am ramas oare cum socat pt ca izolatia de la firele ce duc la electromotor am tras de le si sau facut praf adica sau facut scrum aproape smile.gif))


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 09:52
Dacia