Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Megane Sport Tourer, 1.6 16V 2010

mihai leu
post 24 Nov 2010, 12:39
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




faza cu antigelul ma intereseaza
de cati km estimezi ca nu mai completasei de loc, eu am symbol si completez cam des, in ultima vreme acelasi tip de motor, in urma testului de acum 2 saptamani la service autorizat nu au sesizat scurgeri antigel
cu placutele arata ca ar mai tine macar 15 000 dar par ca nu s-au tocit egal ci inegal, oricum acum ai placute noi de rezerva in portbagaj


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 24 Nov 2010, 14:49
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




antigel nu am completat de cand am luat-o. cat despre placute, cele de interior sunt mai putin tocite fata de cele din exterior. si eu estimez tot cam 15.000 de km. sa le vedem. smile.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 25 Nov 2010, 09:09
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




[quote=alexbudan,24 Nov 2010, 00:01]
- urme de praf in faruri, insa in urma discutiilor cu "specialistul", citez "nu constituie motiv de schimbare in garantie. farul nu este etans, are orificii de aerisire." sa zicem ca pe moment il cred pe cuvant, dar vreau sa vad cum evolueaza.

si eu am firicele (destul de multe) de praf in faruri, si astea adunate dupa ce masina a stat o saptamana nemiscata la mare. (primul lucru pe care trebuia sa-l fac cand am plecat de acolo era sa spal masina - la cat praf era pe ea, noroc ca pe drum a venit si ploaia).

In rest vad ca doar probleme minore si acestea cauzata de conditiile specifice de trafic din Romania. Bravo si sa te tina numai asa.


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 7 Dec 2010, 19:53
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




Mda, am tot avut nelamuriri fata de "performantele" sistemului de franare AFU cu care vine dotat in standard noul Megane. Eu unul am considerat mai mult o "umplere" a listei de dotari a masinii.

Ei bine, astazi pot sa spun ca l-am simtit. Asa cum ar zice un virgin ca a avut orgasm tongue.gif

Mergeam astazi spre Campulung, drum liber, curat, etc. Din spate vine o SuperNova care avea sigur peste 110, in conditiile in care eu aveam vreo 90. Din fata venea un logan alb. Ma depaseste dupa care se aprind brusc stopurile de frana si masina se roteste pe drum, in conditiile in care nu ma asteptam la asa ceva. Am pus frana instinctiv brusc, incercand sa-l ocolesc, am vazut masina venind din sens opus. Atunci am calcat pedala si mai tare. Eram sigur ca ma lovesc de Nova, insa ceva a oprit masina ca prin minune, ca niciodata. Pe langa asta, s-au aprins si avariile. Atunci abia mi-am dat seama ca undeva exista un adevar.

Mentionez ca pana acum, am mai "testat" franarea asta brusca, special pentru a vedea AFU-ul, insa nicioadta nu s-au aprins avariile sau nu am simtit ca ceva e diferit.

Ca si idee, m-am dat jos sa-l injur pe colegul de trafic, dar si el era destul de panicat. De fapt, i se blocase roata stanga spate, compet, si masina s-a rasucit. Bine ca nu a patit nimeni nimic. unsure.gif

Sper sa nu ma pripesc, insa sunt usor impresioant de AFU.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 7 Dec 2010, 20:09
Post #35


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Eu am testat (involuntar) AFU la un Peugeot 206 .... se "simte" când intră și diferența este mare smile.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 29 Jan 2011, 19:44
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




Tocmai ce am trecut de pregul de 50.000 de km. Placutele originale, inca se tin bine, dupa cum arata, se pare ca ajungem la 60.000 cu ele.

De mai bine de o saptamana m-am decis sa montez carlig de remorcare la masina. Dupa indelungi cautari am decis sa-mi iau unul de la o firma al carei link nu-l pot da. Pretul a fost de 661 de lei, cu cablaj si priza incluse in pret. Este un carlig semidemontabil fabricat undeva in Ungaria. Am ramas placut impresionat de calitatea lucrarii. Am decis insa sa cumpar o priza cu cablaj de la Bosal, avand avantajul ca avea garnituri la capac, pentru a preveni ajungerea apei in interior.
IMG_3378_resize.JPG ( Size: 167.06k ) Number of downloads: 5222
IMG_3381_resize.JPG ( Size: 119.58k ) Number of downloads: 5304
IMG_3377_resize.JPG ( Size: 140.37k ) Number of downloads: 5174


Astazi m-am dus sa-l montez la un service al unui amic. Pasii au fost cam urmatorii:
- desfacerea stopurilor (pentru acces la doua suruburi de fixare ale barii)
- desprinderea mochetei din portbagaj (pentru acces la gaurile de fixare de la longeroane)
- demontarea partiala a chederului si protectiei de portbagaj pentru a desface lateralele portbagajului.
- lateralele din portbagaj (pentru a ajunge la cablaj, unde se face legatura la priza)
- rotile spate date jos (pentru acces mai usor la suruburile de prindere ale barii)
- desfacerea carenajelor de la rotile din spate (pentru acces la cate un surub pe fiecare parte, care fixeaza bara de caroserie)
- desfacerea suruburilor de fixare a barii de "fundul portbagajului"
- bara prezinta niste cleme al imbinarea cu caroseria. se desfac cu grija, cu ajutorul unei surubelnite mici.
- se trage bara catre exterior.
IMG_3404_resize.JPG ( Size: 155.72k ) Number of downloads: 5377
IMG_3405_resize.JPG ( Size: 145.09k ) Number of downloads: 5315

- se desface armatura, pentru ca sub dansa se afla gaurile de la lonjeroane.
IMG_3406_resize.JPG ( Size: 135.36k ) Number of downloads: 1126

- se introduc tijele laterale prin lonjeroane, pana cand se "pupa" la gaurile din acestea. ATENTIE: tija din stanga se prinde cu un surub pe exterior si unul pe interior, cea din dreapta cu doua suruburi pe interior.
IMG_3412_resize.JPG ( Size: 153.77k ) Number of downloads: 1065

- se prind in suruburi, dar nu se strang definitiv.
- se ataseaza ultima bucata, respectiv suportul carligului, care se strange primul, si apoi se strang suruburile de la lonjeroane.
IMG_3414_resize.JPG ( Size: 135.04k ) Number of downloads: 1011

- se fixeaza priza, dupa care se trage cablul pe sub bara carligului(se prinde cu coliere de plastic) pana in partea stanga, unde exista un dop de cauciuc. acesta se gaureste, si se introduc cablurile in interior.
IMG_3416_resize.JPG ( Size: 101.36k ) Number of downloads: 919
IMG_3417_resize.JPG ( Size: 153.15k ) Number of downloads: 995
IMG_3418_resize.JPG ( Size: 144.28k ) Number of downloads: 983

- se monteaza bara, carenajele, rotile.
IMG_3419_resize.JPG ( Size: 119.69k ) Number of downloads: 860
IMG_3420_resize.JPG ( Size: 157.15k ) Number of downloads: 850


Avand in vedere ca la service-ul asta nu se face electrica, mi-am asumat eu raspunderea de a lega priza la instalatia masinii. Asa incat, tot ce urmeaza, este solutia aleasa de mine, nu neaparat cea mai buna.

Pentru protectie mai buna, am ales sa protejez partea electrica cu un set de 5 sigurante, pentru fiecare faza, respectiv semnalizare stanga, semnalizare dreapta, frana, pozitie, ceata.
IMG_3422_resize.JPG ( Size: 150.81k ) Number of downloads: 989
IMG_3423_resize.JPG ( Size: 142.16k ) Number of downloads: 836

Pentru conectica rapida si sigura (fara improvizatii), am ales clipsurile livrate priza electrica (atat cea luata de mine, cat si cea primita de la furnizoul carligului).
IMG_3424_resize.JPG ( Size: 52.05k ) Number of downloads: 849

- am tras un fir de la semnalizarea dreapta, pe sub protectia de plastic a protbagajului, pana in partea stanga, unde am facut legaturile finale.
- am gasit firele pentru pozitie, frana, ceata si semnalizare stanga, prin masurarea tensiunii din cabluri.
- am conectat cu clipsuri firele originale ale masinii la firele sigurantelor, fara a le taia. dupa aceea am conectat cu clipsuri firele de la sigurante la firele cablajului de la priza, asa cum erau notate in schema standard a unei prize cu 7 pini.
ok_40027.jpg ( Size: 46.93k ) Number of downloads: 1251
IMG_3428_resize.JPG ( Size: 65.21k ) Number of downloads: 1177

- am conectat firul de masa in locul in care se conecteaza si firul original.
- am notat fiecare fir in parte, pentru a identifica mai usor o eventuala problema a instalatiei.
- am facut testele finale, prin verificarea fiecarei functii, direct la priza.
- am izolat inapoi cablajul masinii si cablajul prizei.
- am montat inapoi lateralele portbagajului, chederul, mocheta, stopurile.
- dupa cum se vede, "micul tablou de sigurante" se poate vizita prin capacul din laterala portbagajului.
IMG_3425_resize.JPG ( Size: 103.72k ) Number of downloads: 893
IMG_3426_resize.JPG ( Size: 120.48k ) Number of downloads: 831
IMG_3427_resize.JPG ( Size: 121.68k ) Number of downloads: 757
IMG_3435_resize.JPG ( Size: 140.64k ) Number of downloads: 684


Gata. Operatiunea a durat cam 4 ore. Eu sunt foarte multumit de produsul finit. Acum trebuie sa-l punem la treaba.

Pe langa asta, atunci cand m-am apucat de montarea carligului, am gasit apa in compartimentul portbagajului unde sta roata de rezerva. Cum eu nu am umblat acolo pana acum (ca nu am avut nevoie), nu-mi pot da seama cum a ajuns acolo.
IMG_3402_resize.JPG ( Size: 142.83k ) Number of downloads: 772


Daca tot am mazgalit masina la montare, am si spalat-o putin. Cu aceasta ocazie, mi-am dat seama ca se prelinge apa in portbagaj, pe la ornamentele de plastic ale haionului, respectiv sub al treilea stop. Le-am scos, am desfacut stopul si am constatat ca avea buretele care etanseaza, rupt. L-am inlocuit cu niste cauciuc cu adeziv, si totul pare sa fie cum trebuie.
IMG_3442_resize.JPG ( Size: 121.79k ) Number of downloads: 919
IMG_3443_resize.JPG ( Size: 87.86k ) Number of downloads: 866
IMG_3444_resize.JPG ( Size: 90.59k ) Number of downloads: 804
IMG_3445_resize.JPG ( Size: 126.31k ) Number of downloads: 760


Una peste alta, ziua s-a terminat frumos....

IMG_3446_resize.JPG ( Size: 145.42k ) Number of downloads: 1028
IMG_3447_resize.JPG ( Size: 142.99k ) Number of downloads: 1100
IMG_3448_resize.JPG ( Size: 160.83k ) Number of downloads: 1330
IMG_3450_resize.JPG ( Size: 103.44k ) Number of downloads: 1398


This post has been edited by alexbudan: 30 Jan 2011, 17:41


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 30 Jan 2011, 12:18
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




salut foarte bine montat pare , ok are si rol de tutiorial ai putea sa postezi si acolo e foarte util, un tutorial pentru megane 3 , si frumoasa masinuta, ingrijita


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnyboy
post 30 Jan 2011, 19:36
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 7 September 09
From: Bacau




Acelasi lucru l-am patit si eu cu stopul spate de pe haion. S-a rupt pur si simplu buretele de etansare de la ploaie si atarna. Foarte proasta calitate, e jenant. Eu am schimbat-o in garantie si am avut ceva discutii legate de faptul ca astupasem temporar cu slicon gaura.

This post has been edited by johnyboy: 30 Jan 2011, 19:37


--------------------
Renault Kadjar 2017/Intens/4WD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
redpipe74
post 13 Feb 2011, 08:43
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 209
Joined: 28 July 09




sal!parca pentru montarea prizei mai trebuia un modul de protectie care era cam 250 lei,nu cumva era dispozitivul pe care l-ai facut tu cu sigurante?sau ceva asemanator?eu inca nu am facut priza carlig funcionala insa daca asta era modulul de protectie poate o activez si eu,de unde ai luat sistemul de sigurante?


--------------------
renault megane 3 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 13 Feb 2011, 19:42
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




Pai modulul electronic de siguranta se monteaza numai pe masinile care au control la consumul de tensiune, adica asa-zisul calculator de becuri. scopul modulului lui este de a "bypass-a" consumul remorcii astfel incat, calculatorul sa nu intre in balarii.
Cum conform celor de la Renault, masina mea nu are calculator de becuri (asta dupa verificarea placutei ovale), am decis ca nu este necesara montarea lui. Practic modulul ala este un soi de releu care are intrare si iesire pe toate fazele adica semnal stanga, semnal dreapta, frana, pozitie, ceata, plus o intrare de plus, care vine direct din tablou. El mai are cateva roluri, insa pentru ce-mi trebuie mie, nu am confiderat necesar.
Ca si idee, in cazul masinilor cu calculator de becuri, exista si posibilitatea sa eviti montarea unui modul, daca esti sigur ca la remorca ai becuri cu leduri (care au consum foarte mic, nesesizat de calculator.)

Sigurantele pe care le-am pus eu sunt cumparate de la un magazin de electrice auto si au costat vreo 5 lei bucata. Ele au rolul de a evita problemele instalatiei masinii la un eventual scurtcircuit la remorca. Am montat sigurante mai mici, respectiv de 7.5, pentru a fi sigur ca evit si supraincalzirea.

De cand am montat carligul am folosit instalatia electrica, si nu am avut probleme.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 18 Mar 2011, 20:27
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




Mda..

Tocmai ce am facut un an de cand am intrat in posesia masinii... intr-un an am facut 58.000 de km...
Ce sa zic, sunt foarte multumit de masina, plecand de la fiabilitate, motor/consum, design interior si exterior, functionarea tuturor sistemelor.

De trei zile am inlocuit placutele originale, pentru ca pe autostrada, la o frana mai brusca, deja se auzea ca atingeau in marginea discului. Eu unul sunt foarte multumit de cei 58.000 de km ai placutelor, acum sa le vedem pe astea de service.

Am inlocuit si cauciucurile de iarna cu cele de vara (cele originale ale masinii), si sper sa mai fac vreo 30.000 de km cu ele. cu cele de iarna am facut cam 20.000 de km, si se prezinta foarte bine!

As vrea sa fac o mentiune legata de priza legata de mine, pentru remorca. Toate Megane-urile 3 au calculator de becuri, adica consumul este controlat, implicit exista informare pentru probleme la instalatia masinii. Asa ca nu va recomand sa procedati cu instalarea prizei asa cum am facut eu. Este foarte indicat sa va montati un modul de protectie. Va spun asta, chiar daca "specialistii" de la serviceul Renault unde am intrebat de existenta lui, au sustinut sus si tare ca masina nu are calculator de becuri.
Ideea este ca am avut o mica problema cu o comanda pe stopul stanga spate, si prin studierea schemei masinii, cu ajutorul unui amic, am constatat ca acesta (calculatorul) exista. La mine s-a rezolvat problema printr-o inventie, insa recomand tuturor celor care vor sa monteze o priza, sa foloseasca modul.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 5 Apr 2011, 05:47
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




Iata ca am trecut de pragul de 60.000 de km. Am facut si revizia ... mai multe detalii aici: http://www.reno.ro/Revizie-60-000-km-t209835.html

Imi place ca odata cu schimbarea cauciucurilor si a temperaturii de afara, am revenit si noi la un consum mai mic undeva in jurul 7-7,2 mediu. Deja cand fac plinul, am Range de 900 de km, ceea ce nu mai vazusem de ceva timp.

Alftel, mici probleme:
- scartait usor de cheder la usa soferului, care s-a rezolvat prin strangerea clemei de yala de pe stalp.
- volanul prezinta urme de uzura in partea stanga, la imbinarea cu bratul, acolo unde de obicei se tine mana si implicit degetul mare
- a cam ragusit tweeterul ala care scoate diverse sunete (centura, lumini, cheie, erori, etc), in sensul ca se aude cam ciudat.
- mi s-a ars primul bec de cand am luat masina, respectiv un H7 de faza scurta.
- acum vreo o saptamana, nu se mai auzea boxa din usa din fata dreapta. am rezolvat-o cu un volum si bax maxim (probabil ramasese blocata cumva membrana).


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 Apr 2011, 06:43
Post #43


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




O curiozitate, la acest rulaj anual, de ce nu ai luat diesel? La un calcul simplu si aproximaiv imi arata ca in 60.000 km si 8 luni de zile economiseai 6000 ron, pe un an de zile ai fi ramas cu mai mult de 2000 de euro in buzunar. (Am presupus un consum mediu mai mic cu 2 litri la 100 de km)

This post has been edited by argon: 5 Apr 2011, 06:52


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 5 Apr 2011, 06:59
Post #44


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Pai si cat era diferenta de pret intre un Megane pe diesel si unul pe benzina?


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 5 Apr 2011, 21:44
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




pai, mai intai de toate, mie imi place mai mult motorul pe benzina.

apoi, diferenta de achizitie era de 1100 de euro, iar motorul pe motorina ar fi fost cel de 90 de CP. huh.gif
apoi, costul reviziilor, conform anexei pe care am cerut-o de la service inainte de achizitionare, arata o diferenta la 120.000 de km de vreo 500 de euro in plus pentru motorina. mellow.gif

plus, cel mai important ar fi ca motorina ieftina este mult mai proasta (calitativ vorbind) decat benzina ieftina, asta insemnand EGR-uri infundate, filtre murdare, etc... blink.gif

eu unul sunt foarte multumit. pentru o masina care a costat cu 1800 de euro mai mult decat un logan mcv 1.6 16V full option, ofera mult mai multe decat o gramada de masini similare de pe piata.

daca ar fi sa-mi iau masina in viitor, tot renault ar fi, si tot benzina wink.gif

This post has been edited by alexbudan: 5 Apr 2011, 21:53


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bejenaru Ionut
post 12 Apr 2011, 21:41
Post #46


Doar membru, atat.


Group: Members
Posts: 708
Joined: 9 December 05
From: Bacau




Am si eu o rugaminte la tine: pune te rog niste poze cu interiorul sa vad si eu cum arata. In viitorul apropiat vreau sa imi schimb si eu masina si ma gandeam sa cumpar tot o varianta de caroserie ca a ta si sincer oscilez intre megane ca al tau, megane 2 break si focus break. Mersi mult de tot.


--------------------
Reno Megane 2.1 break 2005, ful opshan, 1.6 16v - Numar de Bacau.
Good things come to those who wait.
Va urma...
"Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianC
post 13 Apr 2011, 08:38
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 12 April 09
From: Arad




tare masina , arata bine e spatioasa pe viitor sper sa iau si eu una

acuma am o laguna 2 pe motorina , numa probleme , doar benzina de acuma , ce am vazut la tine acolo e clima manuala , eu am automat si e mai confortant


--------------------
renault laguna 2 2001 - 111
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 19 Apr 2011, 22:16
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




era cazul sa mai spal si eu masina, mai ales ca s-a facut frumos afara. cu ocazia asta, am facut si niste poze (la o jumate de ora dupa spalare, a dat oleaca de ploicica, ca sa fie meniul complet)

1.JPG ( Size: 172.74k ) Number of downloads: 1037
2.JPG ( Size: 174.74k ) Number of downloads: 741
3.JPG ( Size: 206.2k ) Number of downloads: 876
4.JPG ( Size: 131.21k ) Number of downloads: 1011
4_1.JPG ( Size: 70.71k ) Number of downloads: 982
5.JPG ( Size: 120.8k ) Number of downloads: 849


per total se prezinta bine, insa am fotografiat problemele aparute intr-un an sau mai bine zis 63.000 de km.
aripa dreapta fata - zgarietura - sursa necunoscuta
6.JPG ( Size: 82.38k ) Number of downloads: 873

bara fata, stanga - zgarietura - sursa necunoscuta
7.JPG ( Size: 92.75k ) Number of downloads: 659

usa dreapta spate - zgarietura, lovitura - o bucata metalica cazuta de la un camion care rula in fata mea, si pe care am agatat-o cu roata dreapta fata, a ricosat in usa
8.JPG ( Size: 104.88k ) Number of downloads: 628

haion parte superioara - zgarieturi - de la spalatoarele alea din benzinarii
9.JPG ( Size: 101.03k ) Number of downloads: 630

pavilion - deasupra usii soferului - doua lovituri - sursa necunoscuta
10.JPG ( Size: 84.02k ) Number of downloads: 613

prag dreapta - lovituri - cauzate de borduri foarte inalte, si prost montate
11.JPG ( Size: 95.08k ) Number of downloads: 602
12.JPG ( Size: 108.76k ) Number of downloads: 549

proiectoare - geam lovit de pietricele - am aflat abia acum ca exista niste folii de protectie care se pot lipi de deasupra.
13.JPG ( Size: 125.89k ) Number of downloads: 631

faruri - praf in interior
14.JPG ( Size: 98.38k ) Number of downloads: 683

volan - uzura prematura deasupra spitei din stanga
15.JPG ( Size: 156.38k ) Number of downloads: 810

consola centrala - plastic zgariat in fata schimbatorului de viteze
16.JPG ( Size: 103.24k ) Number of downloads: 894


dry.gif

unele probleme sunt de inteles, pentru km efectuati, altele nu. pentru volan si pentru faruri o sa-mi fac timp sa ma duc la service pentru o constatare in garantie

alte observatii
- protectiile barii fata stau foarte bine, chiar daca le-am frecat de zeci de ori de diverse obstacole romanesti
- capacele rotilor stau ok, insa au mici lovituri/zgarieturi
- jantele se prezinta foarte bine
- diverse urme de "buna purtare" prin interior - zgarieturi, lovituri
- parbrizul prezinta multe urme de pietricele, da senzatia uneri de "sablare fina"
- tapiteria rezista incredibil de bine, atat la murdarie cat si la uzura.


mergem inainte!!!! smile.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AmunDei
post 20 Apr 2011, 00:45
Post #49


Fără turbo viața e pustiu...


Group: Members
Posts: 1.985
Joined: 8 June 07
From: Cucuveieni Deal




Ti-am vazut masina in trafic. Cum nu sunt multe break-uri pe strada, e si de inteles; mi-a confirmat ca e intr-adevar printre cele mai aratoase. Ar fi mers o culoare mai de doamneajuta, dar pana la urma la traficul nostru ajungi sa te zgarii pe ochi in final.

Multi km in continuare wink.gif


--------------------
Dacia Logan 1.0 TCe GPL 2020
Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 20 Apr 2011, 08:15
Post #50


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Esti incordat rau la volan biggrin.gif ? Ai putea sa imbraci volanul in piele sa scapi de uzuri de genul si ar arata si mai bine.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 21 Apr 2011, 06:42
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




biggrin.gif uneori sunt, si strang volanu de gat radmasa.gif
nu, acum serios, nici nu prea obisnuiesc sa tin mana acolo. cred ca in cea mai mare parte a timpului tin volanul din partea de jos, cu mana stanga. posibil in oras sa folosesc si pozitia aia. oricum ar fi, uzura nu e normala.

de imbracat in piele, poate fi o solutie, insa sincer nu prea ma pasioneaza.


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel_smd
post 1 May 2011, 22:26
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 27 December 10




Sper sa nu vorbesc offtopic, (dar vb ca electronist, am 2 observatii),
- nu-i nevoie sa cumperi calculator de becuri/ module protectie/anulare etc, se pot folosii relee de 12V comandate de firele la care te-ai conectat tu, dar e mai complicat pt ca trebuie sa tragi +12V pana in spate(cu fir destul de gros, sau mai multe subtiri) . Acesta fiind varianta ideala, deoarece nu fortezi instalatia electrica. Nu uita, varianta prezentata de tine dubleaza consumul, (si din cauza asta da eroare calculatorul de becuri), iar la un drum lung te poti trezii cu firele de pozitii topite(daca anulezi calculatorul)
- nu recomand acele clipsuri ( ele se folosesc de cele mai multe ori pentru fire monofilare), iar daca le folosesti la fire litate, exista riscul sa rupi cateva firicele. Varianta ideala: tai firul, il cositoresti (cu fludor), si folosesti tub termocontractibil (varnis), si nu ai probleme cu apa, cu oxidare contactului .

This post has been edited by daniel_smd: 2 May 2011, 20:44


--------------------
Renault Laguna1Ph2 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 10 Aug 2011, 21:21
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




Bun....
A trecut ceva timp de cand nu am mai postat insa rutina zilnica si comportarea exemplara a masinii nu mi-au dat motive sa mai postez....

Una peste alta am ajuns si la 80.000 de km, si deci la a 4-a revizie.

Mai multe detalii, aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=218...dpost&p=3094781

Masina se comporta bine pe drumurile romanesti, insa parbrizul este "sablat" aproape complet, si va necesita inlocuire in viitor. La primavara o sa fie nevoie de alte cauciucuri de vara, pentru ca cele de pe masina sunt la final.
Altfel, micile probleme de caroserie (zgarieturi fine pe lac) aparute din diverse motive, vor solicita candva un polish.

Ne auzim! smile.gif







--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CatalinCTM
post 11 Aug 2011, 17:15
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 3 August 09
From: Romania




Uzura la volan poate fi oarecum specifica dacia-reno. Eu am logan ph2 , am 37.000km , masina o am de noua si a inceput sa se uzeze volanul la fel ca la dvs. In rest cat mai multi km fara probleme smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 28 Oct 2011, 07:27
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




mda...trece repede timpul....

Una peste alta am ajuns la 92.000 de km si placutele de frana fata se apopie veriginos de 40.000 de km de rezistenta (ma refer la placutele schimbate la 58.000).

Desi spuneam ca o sa cumpar alte cauciucuri de vara abia la primavara, m-am vazut nevoit sa le iau anul asta, pentru ca unul dintre cele de pe masina a facut un buf usor si altul rasufla destul de des la o gaurica...

Asa ca am cautat alternative, si am ales sa cumpar Michelin Energy Saver 195/65/15 la pretul de 319 RON/bucata. Daca tot am luat cauciucuri, am decis sa-mi cumpar si jante noi, ca sa nu mai descalt iar la iarna si la primavara, etc... Zis si facut...dupa ce gasisem la AMAT Pitesti, serviceul Renault, jante originale la 225 RON cu tva inclus care de fapt nu erau pe stoc nicaieri, am cerut celui care mi-a adus cauciucurile, sa-mi faca o oferta si pentru jante. Mi le-a gasit la 264 RON/bucata, marca KFZ. Am zis ok, si le-am luat. Cadoul a fost montaj si echilibrat gratuit. Jantele vechi le-am pus pe cauciucurile de iarna, pe care de asemenea mi le-a montat si echilibrat gratuit. Eu unul sunt mega multumit de baietii respectivi.... wub.gif tongue.gif
IMG_7234.JPG ( Size: 188.34k ) Number of downloads: 639
IMG_7233.JPG ( Size: 236.6k ) Number of downloads: 380
IMG_7235.JPG ( Size: 237.23k ) Number of downloads: 396

Pentru ca la revizia de 80.000 de km cerusem sa mi se inlocuiasca farurile si volanul, pe la vreo 86.000 de km, ma suna ca volanul mai intarzie. Asa ca am montat mai devreme farurile. Tot pe garantie am schimbat si opritorul de la usa, care facea ca naiba cand inchideam usa... smile.gif
IMG_5845.JPG ( Size: 164.06k ) Number of downloads: 479
IMG_5846.JPG ( Size: 228.52k ) Number of downloads: 466
IMG_7236.JPG ( Size: 196.07k ) Number of downloads: 439

O alta problema aparuta in ultimul timp ar fi ca stopul dreapta are o crapatura. nu stiu provenienta, insa problema este ca imi intra apa in interior. Probabil ca nu se pune problema de garantie, asa ca o sa apelez candva la CASCO.
IMG_7239.JPG ( Size: 235.95k ) Number of downloads: 502

Dupa evenimentul din service si cauciucurile noi, am facut si poze la masina.
IMG_7238.JPG ( Size: 276.01k ) Number of downloads: 554
IMG_7241.JPG ( Size: 283.21k ) Number of downloads: 579

Buuuunnn..... toate bune si frumoase pana acum trei zile cand, stupoare... vreau sa plec de acasa. Bag cartela in cititor si.... mesaj : KEYCARD NOT RECOGNIZED. WTF? zic eu. unsure.gif O scot, o bag, blush.gif la fel.... Hmmmm.... mare problema. Dau fuga, iau a doua cartela o bag si merge. Bun, am zis, e bateria. Schimb bateria la cea pe care o folosesc de obicei, o bag si nimic. Acelasi mesaj. Am zis: "E momentul unei vizite" biggrin.gif

Asa ca am fost la service, s-au uitat 3 minute si au zis ca trebuie inlocuita cartela, pe garantie... Au facut comanda si a ramas ca ma suna ei. smile.gif

Vestea buna este ca a venot volanul de aproape 3 saptamani (desi pe mine nu ma anuntase nimeni) si luni 31.10, sunt programat la inlocuire.

Va tin la curent!

This post has been edited by alexbudan: 28 Oct 2011, 07:29


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 28 Oct 2011, 07:44
Post #56


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Ai avut ceva bube cu ea, bine ca nimic important si ca s-au schimbat pe garantie. Cred ca ai cei mai multi km cu un Megane 3 din tara biggrin.gif


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 28 Oct 2011, 10:54
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




mda... au fost ceva bubite. unele inca mai sunt, mai ales cele de caroserie, adica mici atungeri sau lovituri. din pacate, din lipsa de timp, nu pot sa repar pe Casco pragul stanga lovit, pentru ca mi-ar tine masina vreo 4-5 zile lucratoare in service. Cel putin asa mi s-a spus cand am intrebat. Ori treaba asta imi da totul peste cap. sad.gif

Nu stiu daca sunt singurul cu asa multi km, insa la 92.000 de km e si normal ca masina sa prezinte diverse probleme. sper numai ca dupa cei 120.000 de km de garantie, sa nu fie o explozie de probleme. blink.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 28 Oct 2011, 11:13
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




nu e vorba despre o explozie de probleme, ci doar de faptul ca unele piese mecanice au ajuns la uzura, si-au mancat banii si vor trebui schimbate, pe la puntea fata mai ales,
masinapentru numarul de km, foarte multi in perioada scurta arata demential, mai ales dupa inlocuirea farurilor si incaltata cu cauciucuri noi..
totusi fiabilitatea Renault nu e chiar praf, dupa cum se vede, problemele de le-ai enumerat tu sa stii , sunt "normale" si minore


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexbudan
post 31 Oct 2011, 21:01
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 19 May 08
From: Pitesti




eheeei..... e azi masina are un nou covrig.... schimbat frumos si repede pe garantie... icon_mrgreen.gif .

inainte:
IMG_7597.JPG ( Size: 216.7k ) Number of downloads: 848

dupa:
IMG_7600.JPG ( Size: 187.51k ) Number of downloads: 838

motivul inlocuirii: uzura prematura in zonele fotografiate. practic era foarte mult in stanga.
IMG_7598.JPG ( Size: 279.87k ) Number of downloads: 761
IMG_7599.JPG ( Size: 241.27k ) Number of downloads: 659


schimbarea a durat 4 minute.

Sa mentionez si ultima constatare si anume ca s-a exfoliat vopseaua de pe reglajele directionarii de la climatizare. Motivul ar fi ca solutia lichida de la odorizantul de la oglinda, s-a prelins, si ataca vopseaua. (asa mi-a explicat tipul de la service, si nu am de ce sa-l contrazic, chiar mi-a picat de cateva ori solutie pe acolo). Nu se inlocuieste pe garantie. tongue.gif
IMG_7602.JPG ( Size: 182.16k ) Number of downloads: 688


In saptamanile urmatoare astept cartela defecta. chipintaci. smile.gif


--------------------
Renault Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidelu
post 7 Nov 2011, 11:01
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 20 March 05




Cati mai multi km fara incidente Alex !

Din cate imi dau seama, faci multe drumuri in Arges, unde soselele sunt proaste (chiar execrabile pe unele portiuni). Eu mai merg la bunicii mei spre Campulung si este trist sa vezi ce bun a fost acel drum odata si cum a ajuns...

In aceste conditii, cum s-au comportat pana acum suspensiile. Ceva probleme, zgomote suspecte ?



--------------------
M3 Sport Tourer 1.4 TCE Privilege 2011 - B-307-CST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 18:46
Dacia