Renault Megane Sport Tourer, 1.6 16V 2010
![]() ![]() |
Renault Megane Sport Tourer, 1.6 16V 2010
mihai leu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|||
alexbudan |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
antigel nu am completat de cand am luat-o. cat despre placute, cele de interior sunt mai putin tocite fata de cele din exterior. si eu estimez tot cam 15.000 de km. sa le vedem.
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
[quote=alexbudan,24 Nov 2010, 00:01]
- urme de praf in faruri, insa in urma discutiilor cu "specialistul", citez "nu constituie motiv de schimbare in garantie. farul nu este etans, are orificii de aerisire." sa zicem ca pe moment il cred pe cuvant, dar vreau sa vad cum evolueaza. si eu am firicele (destul de multe) de praf in faruri, si astea adunate dupa ce masina a stat o saptamana nemiscata la mare. (primul lucru pe care trebuia sa-l fac cand am plecat de acolo era sa spal masina - la cat praf era pe ea, noroc ca pe drum a venit si ploaia). In rest vad ca doar probleme minore si acestea cauzata de conditiile specifice de trafic din Romania. Bravo si sa te tina numai asa. |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Mda, am tot avut nelamuriri fata de "performantele" sistemului de franare AFU cu care vine dotat in standard noul Megane. Eu unul am considerat mai mult o "umplere" a listei de dotari a masinii.
Ei bine, astazi pot sa spun ca l-am simtit. Asa cum ar zice un virgin ca a avut orgasm ![]() Mergeam astazi spre Campulung, drum liber, curat, etc. Din spate vine o SuperNova care avea sigur peste 110, in conditiile in care eu aveam vreo 90. Din fata venea un logan alb. Ma depaseste dupa care se aprind brusc stopurile de frana si masina se roteste pe drum, in conditiile in care nu ma asteptam la asa ceva. Am pus frana instinctiv brusc, incercand sa-l ocolesc, am vazut masina venind din sens opus. Atunci am calcat pedala si mai tare. Eram sigur ca ma lovesc de Nova, insa ceva a oprit masina ca prin minune, ca niciodata. Pe langa asta, s-au aprins si avariile. Atunci abia mi-am dat seama ca undeva exista un adevar. Mentionez ca pana acum, am mai "testat" franarea asta brusca, special pentru a vedea AFU-ul, insa nicioadta nu s-au aprins avariile sau nu am simtit ca ceva e diferit. Ca si idee, m-am dat jos sa-l injur pe colegul de trafic, dar si el era destul de panicat. De fapt, i se blocase roata stanga spate, compet, si masina s-a rasucit. Bine ca nu a patit nimeni nimic. ![]() Sper sa nu ma pripesc, insa sunt usor impresioant de AFU. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#35
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Eu am testat (involuntar) AFU la un Peugeot 206 .... se "simte" când intră și diferența este mare
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Tocmai ce am trecut de pregul de 50.000 de km. Placutele originale, inca se tin bine, dupa cum arata, se pare ca ajungem la 60.000 cu ele.
De mai bine de o saptamana m-am decis sa montez carlig de remorcare la masina. Dupa indelungi cautari am decis sa-mi iau unul de la o firma al carei link nu-l pot da. Pretul a fost de 661 de lei, cu cablaj si priza incluse in pret. Este un carlig semidemontabil fabricat undeva in Ungaria. Am ramas placut impresionat de calitatea lucrarii. Am decis insa sa cumpar o priza cu cablaj de la Bosal, avand avantajul ca avea garnituri la capac, pentru a preveni ajungerea apei in interior. IMG_3378_resize.JPG ( Size: 167.06k ) Number of downloads: 5222 IMG_3381_resize.JPG ( Size: 119.58k ) Number of downloads: 5304 IMG_3377_resize.JPG ( Size: 140.37k ) Number of downloads: 5174 Astazi m-am dus sa-l montez la un service al unui amic. Pasii au fost cam urmatorii: - desfacerea stopurilor (pentru acces la doua suruburi de fixare ale barii) - desprinderea mochetei din portbagaj (pentru acces la gaurile de fixare de la longeroane) - demontarea partiala a chederului si protectiei de portbagaj pentru a desface lateralele portbagajului. - lateralele din portbagaj (pentru a ajunge la cablaj, unde se face legatura la priza) - rotile spate date jos (pentru acces mai usor la suruburile de prindere ale barii) - desfacerea carenajelor de la rotile din spate (pentru acces la cate un surub pe fiecare parte, care fixeaza bara de caroserie) - desfacerea suruburilor de fixare a barii de "fundul portbagajului" - bara prezinta niste cleme al imbinarea cu caroseria. se desfac cu grija, cu ajutorul unei surubelnite mici. - se trage bara catre exterior. IMG_3404_resize.JPG ( Size: 155.72k ) Number of downloads: 5377 IMG_3405_resize.JPG ( Size: 145.09k ) Number of downloads: 5315 - se desface armatura, pentru ca sub dansa se afla gaurile de la lonjeroane. IMG_3406_resize.JPG ( Size: 135.36k ) Number of downloads: 1126 - se introduc tijele laterale prin lonjeroane, pana cand se "pupa" la gaurile din acestea. ATENTIE: tija din stanga se prinde cu un surub pe exterior si unul pe interior, cea din dreapta cu doua suruburi pe interior. IMG_3412_resize.JPG ( Size: 153.77k ) Number of downloads: 1065 - se prind in suruburi, dar nu se strang definitiv. - se ataseaza ultima bucata, respectiv suportul carligului, care se strange primul, si apoi se strang suruburile de la lonjeroane. IMG_3414_resize.JPG ( Size: 135.04k ) Number of downloads: 1011 - se fixeaza priza, dupa care se trage cablul pe sub bara carligului(se prinde cu coliere de plastic) pana in partea stanga, unde exista un dop de cauciuc. acesta se gaureste, si se introduc cablurile in interior. IMG_3416_resize.JPG ( Size: 101.36k ) Number of downloads: 919 IMG_3417_resize.JPG ( Size: 153.15k ) Number of downloads: 995 IMG_3418_resize.JPG ( Size: 144.28k ) Number of downloads: 983 - se monteaza bara, carenajele, rotile. IMG_3419_resize.JPG ( Size: 119.69k ) Number of downloads: 860 IMG_3420_resize.JPG ( Size: 157.15k ) Number of downloads: 850 Avand in vedere ca la service-ul asta nu se face electrica, mi-am asumat eu raspunderea de a lega priza la instalatia masinii. Asa incat, tot ce urmeaza, este solutia aleasa de mine, nu neaparat cea mai buna. Pentru protectie mai buna, am ales sa protejez partea electrica cu un set de 5 sigurante, pentru fiecare faza, respectiv semnalizare stanga, semnalizare dreapta, frana, pozitie, ceata. IMG_3422_resize.JPG ( Size: 150.81k ) Number of downloads: 989 IMG_3423_resize.JPG ( Size: 142.16k ) Number of downloads: 836 Pentru conectica rapida si sigura (fara improvizatii), am ales clipsurile livrate priza electrica (atat cea luata de mine, cat si cea primita de la furnizoul carligului). IMG_3424_resize.JPG ( Size: 52.05k ) Number of downloads: 849 - am tras un fir de la semnalizarea dreapta, pe sub protectia de plastic a protbagajului, pana in partea stanga, unde am facut legaturile finale. - am gasit firele pentru pozitie, frana, ceata si semnalizare stanga, prin masurarea tensiunii din cabluri. - am conectat cu clipsuri firele originale ale masinii la firele sigurantelor, fara a le taia. dupa aceea am conectat cu clipsuri firele de la sigurante la firele cablajului de la priza, asa cum erau notate in schema standard a unei prize cu 7 pini. ok_40027.jpg ( Size: 46.93k ) Number of downloads: 1251 IMG_3428_resize.JPG ( Size: 65.21k ) Number of downloads: 1177 - am conectat firul de masa in locul in care se conecteaza si firul original. - am notat fiecare fir in parte, pentru a identifica mai usor o eventuala problema a instalatiei. - am facut testele finale, prin verificarea fiecarei functii, direct la priza. - am izolat inapoi cablajul masinii si cablajul prizei. - am montat inapoi lateralele portbagajului, chederul, mocheta, stopurile. - dupa cum se vede, "micul tablou de sigurante" se poate vizita prin capacul din laterala portbagajului. IMG_3425_resize.JPG ( Size: 103.72k ) Number of downloads: 893 IMG_3426_resize.JPG ( Size: 120.48k ) Number of downloads: 831 IMG_3427_resize.JPG ( Size: 121.68k ) Number of downloads: 757 IMG_3435_resize.JPG ( Size: 140.64k ) Number of downloads: 684 Gata. Operatiunea a durat cam 4 ore. Eu sunt foarte multumit de produsul finit. Acum trebuie sa-l punem la treaba. Pe langa asta, atunci cand m-am apucat de montarea carligului, am gasit apa in compartimentul portbagajului unde sta roata de rezerva. Cum eu nu am umblat acolo pana acum (ca nu am avut nevoie), nu-mi pot da seama cum a ajuns acolo. IMG_3402_resize.JPG ( Size: 142.83k ) Number of downloads: 772 Daca tot am mazgalit masina la montare, am si spalat-o putin. Cu aceasta ocazie, mi-am dat seama ca se prelinge apa in portbagaj, pe la ornamentele de plastic ale haionului, respectiv sub al treilea stop. Le-am scos, am desfacut stopul si am constatat ca avea buretele care etanseaza, rupt. L-am inlocuit cu niste cauciuc cu adeziv, si totul pare sa fie cum trebuie. IMG_3442_resize.JPG ( Size: 121.79k ) Number of downloads: 919 IMG_3443_resize.JPG ( Size: 87.86k ) Number of downloads: 866 IMG_3444_resize.JPG ( Size: 90.59k ) Number of downloads: 804 IMG_3445_resize.JPG ( Size: 126.31k ) Number of downloads: 760 Una peste alta, ziua s-a terminat frumos.... IMG_3446_resize.JPG ( Size: 145.42k ) Number of downloads: 1028 IMG_3447_resize.JPG ( Size: 142.99k ) Number of downloads: 1100 IMG_3448_resize.JPG ( Size: 160.83k ) Number of downloads: 1330 IMG_3450_resize.JPG ( Size: 103.44k ) Number of downloads: 1398 This post has been edited by alexbudan: 30 Jan 2011, 17:41 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
salut foarte bine montat pare , ok are si rol de tutiorial ai putea sa postezi si acolo e foarte util, un tutorial pentru megane 3 , si frumoasa masinuta, ingrijita
|
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
johnyboy |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 7 September 09 From: Bacau ![]() |
Acelasi lucru l-am patit si eu cu stopul spate de pe haion. S-a rupt pur si simplu buretele de etansare de la ploaie si atarna. Foarte proasta calitate, e jenant. Eu am schimbat-o in garantie si am avut ceva discutii legate de faptul ca astupasem temporar cu slicon gaura.
This post has been edited by johnyboy: 30 Jan 2011, 19:37 |
--------------------
Renault
Kadjar
2017/Intens/4WD
|
|
redpipe74 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 28 July 09 ![]() |
sal!parca pentru montarea prizei mai trebuia un modul de protectie care era cam 250 lei,nu cumva era dispozitivul pe care l-ai facut tu cu sigurante?sau ceva asemanator?eu inca nu am facut priza carlig funcionala insa daca asta era modulul de protectie poate o activez si eu,de unde ai luat sistemul de sigurante?
|
--------------------
renault
megane 3
2009
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Pai modulul electronic de siguranta se monteaza numai pe masinile care au control la consumul de tensiune, adica asa-zisul calculator de becuri. scopul modulului lui este de a "bypass-a" consumul remorcii astfel incat, calculatorul sa nu intre in balarii.
Cum conform celor de la Renault, masina mea nu are calculator de becuri (asta dupa verificarea placutei ovale), am decis ca nu este necesara montarea lui. Practic modulul ala este un soi de releu care are intrare si iesire pe toate fazele adica semnal stanga, semnal dreapta, frana, pozitie, ceata, plus o intrare de plus, care vine direct din tablou. El mai are cateva roluri, insa pentru ce-mi trebuie mie, nu am confiderat necesar. Ca si idee, in cazul masinilor cu calculator de becuri, exista si posibilitatea sa eviti montarea unui modul, daca esti sigur ca la remorca ai becuri cu leduri (care au consum foarte mic, nesesizat de calculator.) Sigurantele pe care le-am pus eu sunt cumparate de la un magazin de electrice auto si au costat vreo 5 lei bucata. Ele au rolul de a evita problemele instalatiei masinii la un eventual scurtcircuit la remorca. Am montat sigurante mai mici, respectiv de 7.5, pentru a fi sigur ca evit si supraincalzirea. De cand am montat carligul am folosit instalatia electrica, si nu am avut probleme. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Mda..
Tocmai ce am facut un an de cand am intrat in posesia masinii... intr-un an am facut 58.000 de km... Ce sa zic, sunt foarte multumit de masina, plecand de la fiabilitate, motor/consum, design interior si exterior, functionarea tuturor sistemelor. De trei zile am inlocuit placutele originale, pentru ca pe autostrada, la o frana mai brusca, deja se auzea ca atingeau in marginea discului. Eu unul sunt foarte multumit de cei 58.000 de km ai placutelor, acum sa le vedem pe astea de service. Am inlocuit si cauciucurile de iarna cu cele de vara (cele originale ale masinii), si sper sa mai fac vreo 30.000 de km cu ele. cu cele de iarna am facut cam 20.000 de km, si se prezinta foarte bine! As vrea sa fac o mentiune legata de priza legata de mine, pentru remorca. Toate Megane-urile 3 au calculator de becuri, adica consumul este controlat, implicit exista informare pentru probleme la instalatia masinii. Asa ca nu va recomand sa procedati cu instalarea prizei asa cum am facut eu. Este foarte indicat sa va montati un modul de protectie. Va spun asta, chiar daca "specialistii" de la serviceul Renault unde am intrebat de existenta lui, au sustinut sus si tare ca masina nu are calculator de becuri. Ideea este ca am avut o mica problema cu o comanda pe stopul stanga spate, si prin studierea schemei masinii, cu ajutorul unui amic, am constatat ca acesta (calculatorul) exista. La mine s-a rezolvat problema printr-o inventie, insa recomand tuturor celor care vor sa monteze o priza, sa foloseasca modul. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Iata ca am trecut de pragul de 60.000 de km. Am facut si revizia ... mai multe detalii aici: http://www.reno.ro/Revizie-60-000-km-t209835.html
Imi place ca odata cu schimbarea cauciucurilor si a temperaturii de afara, am revenit si noi la un consum mai mic undeva in jurul 7-7,2 mediu. Deja cand fac plinul, am Range de 900 de km, ceea ce nu mai vazusem de ceva timp. Alftel, mici probleme: - scartait usor de cheder la usa soferului, care s-a rezolvat prin strangerea clemei de yala de pe stalp. - volanul prezinta urme de uzura in partea stanga, la imbinarea cu bratul, acolo unde de obicei se tine mana si implicit degetul mare - a cam ragusit tweeterul ala care scoate diverse sunete (centura, lumini, cheie, erori, etc), in sensul ca se aude cam ciudat. - mi s-a ars primul bec de cand am luat masina, respectiv un H7 de faza scurta. - acum vreo o saptamana, nu se mai auzea boxa din usa din fata dreapta. am rezolvat-o cu un volum si bax maxim (probabil ramasese blocata cumva membrana). |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
argon |
![]()
Post
#43
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
O curiozitate, la acest rulaj anual, de ce nu ai luat diesel? La un calcul simplu si aproximaiv imi arata ca in 60.000 km si 8 luni de zile economiseai 6000 ron, pe un an de zile ai fi ramas cu mai mult de 2000 de euro in buzunar. (Am presupus un consum mediu mai mic cu 2 litri la 100 de km)
This post has been edited by argon: 5 Apr 2011, 06:52 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#44
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Pai si cat era diferenta de pret intre un Megane pe diesel si unul pe benzina?
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
pai, mai intai de toate, mie imi place mai mult motorul pe benzina.
apoi, diferenta de achizitie era de 1100 de euro, iar motorul pe motorina ar fi fost cel de 90 de CP. ![]() apoi, costul reviziilor, conform anexei pe care am cerut-o de la service inainte de achizitionare, arata o diferenta la 120.000 de km de vreo 500 de euro in plus pentru motorina. ![]() plus, cel mai important ar fi ca motorina ieftina este mult mai proasta (calitativ vorbind) decat benzina ieftina, asta insemnand EGR-uri infundate, filtre murdare, etc... ![]() eu unul sunt foarte multumit. pentru o masina care a costat cu 1800 de euro mai mult decat un logan mcv 1.6 16V full option, ofera mult mai multe decat o gramada de masini similare de pe piata. daca ar fi sa-mi iau masina in viitor, tot renault ar fi, si tot benzina ![]() This post has been edited by alexbudan: 5 Apr 2011, 21:53 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#46
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
Am si eu o rugaminte la tine: pune te rog niste poze cu interiorul sa vad si eu cum arata. In viitorul apropiat vreau sa imi schimb si eu masina si ma gandeam sa cumpar tot o varianta de caroserie ca a ta si sincer oscilez intre megane ca al tau, megane 2 break si focus break. Mersi mult de tot.
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
lucianC |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 12 April 09 From: Arad ![]() |
tare masina , arata bine e spatioasa pe viitor sper sa iau si eu una
acuma am o laguna 2 pe motorina , numa probleme , doar benzina de acuma , ce am vazut la tine acolo e clima manuala , eu am automat si e mai confortant |
--------------------
renault
laguna 2
2001
- 111
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
era cazul sa mai spal si eu masina, mai ales ca s-a facut frumos afara. cu ocazia asta, am facut si niste poze (la o jumate de ora dupa spalare, a dat oleaca de ploicica, ca sa fie meniul complet)
1.JPG ( Size: 172.74k ) Number of downloads: 1037 2.JPG ( Size: 174.74k ) Number of downloads: 741 3.JPG ( Size: 206.2k ) Number of downloads: 876 4.JPG ( Size: 131.21k ) Number of downloads: 1011 4_1.JPG ( Size: 70.71k ) Number of downloads: 982 5.JPG ( Size: 120.8k ) Number of downloads: 849 per total se prezinta bine, insa am fotografiat problemele aparute intr-un an sau mai bine zis 63.000 de km. aripa dreapta fata - zgarietura - sursa necunoscuta 6.JPG ( Size: 82.38k ) Number of downloads: 873 bara fata, stanga - zgarietura - sursa necunoscuta 7.JPG ( Size: 92.75k ) Number of downloads: 659 usa dreapta spate - zgarietura, lovitura - o bucata metalica cazuta de la un camion care rula in fata mea, si pe care am agatat-o cu roata dreapta fata, a ricosat in usa 8.JPG ( Size: 104.88k ) Number of downloads: 628 haion parte superioara - zgarieturi - de la spalatoarele alea din benzinarii 9.JPG ( Size: 101.03k ) Number of downloads: 630 pavilion - deasupra usii soferului - doua lovituri - sursa necunoscuta 10.JPG ( Size: 84.02k ) Number of downloads: 613 prag dreapta - lovituri - cauzate de borduri foarte inalte, si prost montate 11.JPG ( Size: 95.08k ) Number of downloads: 602 12.JPG ( Size: 108.76k ) Number of downloads: 549 proiectoare - geam lovit de pietricele - am aflat abia acum ca exista niste folii de protectie care se pot lipi de deasupra. 13.JPG ( Size: 125.89k ) Number of downloads: 631 faruri - praf in interior 14.JPG ( Size: 98.38k ) Number of downloads: 683 volan - uzura prematura deasupra spitei din stanga 15.JPG ( Size: 156.38k ) Number of downloads: 810 consola centrala - plastic zgariat in fata schimbatorului de viteze 16.JPG ( Size: 103.24k ) Number of downloads: 894 ![]() unele probleme sunt de inteles, pentru km efectuati, altele nu. pentru volan si pentru faruri o sa-mi fac timp sa ma duc la service pentru o constatare in garantie alte observatii - protectiile barii fata stau foarte bine, chiar daca le-am frecat de zeci de ori de diverse obstacole romanesti - capacele rotilor stau ok, insa au mici lovituri/zgarieturi - jantele se prezinta foarte bine - diverse urme de "buna purtare" prin interior - zgarieturi, lovituri - parbrizul prezinta multe urme de pietricele, da senzatia uneri de "sablare fina" - tapiteria rezista incredibil de bine, atat la murdarie cat si la uzura. mergem inainte!!!! ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
AmunDei |
![]()
Post
#49
|
![]() Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal ![]() |
Ti-am vazut masina in trafic. Cum nu sunt multe break-uri pe strada, e si de inteles; mi-a confirmat ca e intr-adevar printre cele mai aratoase. Ar fi mers o culoare mai de doamneajuta, dar pana la urma la traficul nostru ajungi sa te zgarii pe ochi in final.
Multi km in continuare ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#50
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Esti incordat rau la volan
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
![]() ![]() nu, acum serios, nici nu prea obisnuiesc sa tin mana acolo. cred ca in cea mai mare parte a timpului tin volanul din partea de jos, cu mana stanga. posibil in oras sa folosesc si pozitia aia. oricum ar fi, uzura nu e normala. de imbracat in piele, poate fi o solutie, insa sincer nu prea ma pasioneaza. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
daniel_smd |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 27 December 10 ![]() |
Sper sa nu vorbesc offtopic, (dar vb ca electronist, am 2 observatii),
- nu-i nevoie sa cumperi calculator de becuri/ module protectie/anulare etc, se pot folosii relee de 12V comandate de firele la care te-ai conectat tu, dar e mai complicat pt ca trebuie sa tragi +12V pana in spate(cu fir destul de gros, sau mai multe subtiri) . Acesta fiind varianta ideala, deoarece nu fortezi instalatia electrica. Nu uita, varianta prezentata de tine dubleaza consumul, (si din cauza asta da eroare calculatorul de becuri), iar la un drum lung te poti trezii cu firele de pozitii topite(daca anulezi calculatorul) - nu recomand acele clipsuri ( ele se folosesc de cele mai multe ori pentru fire monofilare), iar daca le folosesti la fire litate, exista riscul sa rupi cateva firicele. Varianta ideala: tai firul, il cositoresti (cu fludor), si folosesti tub termocontractibil (varnis), si nu ai probleme cu apa, cu oxidare contactului . This post has been edited by daniel_smd: 2 May 2011, 20:44 |
--------------------
Renault
Laguna1Ph2
1999
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
Bun....
A trecut ceva timp de cand nu am mai postat insa rutina zilnica si comportarea exemplara a masinii nu mi-au dat motive sa mai postez.... Una peste alta am ajuns si la 80.000 de km, si deci la a 4-a revizie. Mai multe detalii, aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=218...dpost&p=3094781 Masina se comporta bine pe drumurile romanesti, insa parbrizul este "sablat" aproape complet, si va necesita inlocuire in viitor. La primavara o sa fie nevoie de alte cauciucuri de vara, pentru ca cele de pe masina sunt la final. Altfel, micile probleme de caroserie (zgarieturi fine pe lac) aparute din diverse motive, vor solicita candva un polish. Ne auzim! ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
CatalinCTM |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 3 August 09 From: Romania ![]() |
Uzura la volan poate fi oarecum specifica dacia-reno. Eu am logan ph2 , am 37.000km , masina o am de noua si a inceput sa se uzeze volanul la fel ca la dvs. In rest cat mai multi km fara probleme
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2009
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
mda...trece repede timpul....
Una peste alta am ajuns la 92.000 de km si placutele de frana fata se apopie veriginos de 40.000 de km de rezistenta (ma refer la placutele schimbate la 58.000). Desi spuneam ca o sa cumpar alte cauciucuri de vara abia la primavara, m-am vazut nevoit sa le iau anul asta, pentru ca unul dintre cele de pe masina a facut un buf usor si altul rasufla destul de des la o gaurica... Asa ca am cautat alternative, si am ales sa cumpar Michelin Energy Saver 195/65/15 la pretul de 319 RON/bucata. Daca tot am luat cauciucuri, am decis sa-mi cumpar si jante noi, ca sa nu mai descalt iar la iarna si la primavara, etc... Zis si facut...dupa ce gasisem la AMAT Pitesti, serviceul Renault, jante originale la 225 RON cu tva inclus care de fapt nu erau pe stoc nicaieri, am cerut celui care mi-a adus cauciucurile, sa-mi faca o oferta si pentru jante. Mi le-a gasit la 264 RON/bucata, marca KFZ. Am zis ok, si le-am luat. Cadoul a fost montaj si echilibrat gratuit. Jantele vechi le-am pus pe cauciucurile de iarna, pe care de asemenea mi le-a montat si echilibrat gratuit. Eu unul sunt mega multumit de baietii respectivi.... ![]() ![]() IMG_7234.JPG ( Size: 188.34k ) Number of downloads: 639 IMG_7233.JPG ( Size: 236.6k ) Number of downloads: 380 IMG_7235.JPG ( Size: 237.23k ) Number of downloads: 396 Pentru ca la revizia de 80.000 de km cerusem sa mi se inlocuiasca farurile si volanul, pe la vreo 86.000 de km, ma suna ca volanul mai intarzie. Asa ca am montat mai devreme farurile. Tot pe garantie am schimbat si opritorul de la usa, care facea ca naiba cand inchideam usa... ![]() IMG_5845.JPG ( Size: 164.06k ) Number of downloads: 479 IMG_5846.JPG ( Size: 228.52k ) Number of downloads: 466 IMG_7236.JPG ( Size: 196.07k ) Number of downloads: 439 O alta problema aparuta in ultimul timp ar fi ca stopul dreapta are o crapatura. nu stiu provenienta, insa problema este ca imi intra apa in interior. Probabil ca nu se pune problema de garantie, asa ca o sa apelez candva la CASCO. IMG_7239.JPG ( Size: 235.95k ) Number of downloads: 502 Dupa evenimentul din service si cauciucurile noi, am facut si poze la masina. IMG_7238.JPG ( Size: 276.01k ) Number of downloads: 554 IMG_7241.JPG ( Size: 283.21k ) Number of downloads: 579 Buuuunnn..... toate bune si frumoase pana acum trei zile cand, stupoare... vreau sa plec de acasa. Bag cartela in cititor si.... mesaj : KEYCARD NOT RECOGNIZED. WTF? zic eu. ![]() ![]() ![]() Asa ca am fost la service, s-au uitat 3 minute si au zis ca trebuie inlocuita cartela, pe garantie... Au facut comanda si a ramas ca ma suna ei. ![]() Vestea buna este ca a venot volanul de aproape 3 saptamani (desi pe mine nu ma anuntase nimeni) si luni 31.10, sunt programat la inlocuire. Va tin la curent! This post has been edited by alexbudan: 28 Oct 2011, 07:29 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#56
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Ai avut ceva bube cu ea, bine ca nimic important si ca s-au schimbat pe garantie. Cred ca ai cei mai multi km cu un Megane 3 din tara
![]() |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
mda... au fost ceva bubite. unele inca mai sunt, mai ales cele de caroserie, adica mici atungeri sau lovituri. din pacate, din lipsa de timp, nu pot sa repar pe Casco pragul stanga lovit, pentru ca mi-ar tine masina vreo 4-5 zile lucratoare in service. Cel putin asa mi s-a spus cand am intrebat. Ori treaba asta imi da totul peste cap.
![]() Nu stiu daca sunt singurul cu asa multi km, insa la 92.000 de km e si normal ca masina sa prezinte diverse probleme. sper numai ca dupa cei 120.000 de km de garantie, sa nu fie o explozie de probleme. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
nu e vorba despre o explozie de probleme, ci doar de faptul ca unele piese mecanice au ajuns la uzura, si-au mancat banii si vor trebui schimbate, pe la puntea fata mai ales,
masinapentru numarul de km, foarte multi in perioada scurta arata demential, mai ales dupa inlocuirea farurilor si incaltata cu cauciucuri noi.. totusi fiabilitatea Renault nu e chiar praf, dupa cum se vede, problemele de le-ai enumerat tu sa stii , sunt "normale" si minore |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
alexbudan |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 19 May 08 From: Pitesti ![]() |
eheeei..... e azi masina are un nou covrig.... schimbat frumos si repede pe garantie...
![]() inainte: IMG_7597.JPG ( Size: 216.7k ) Number of downloads: 848 dupa: IMG_7600.JPG ( Size: 187.51k ) Number of downloads: 838 motivul inlocuirii: uzura prematura in zonele fotografiate. practic era foarte mult in stanga. IMG_7598.JPG ( Size: 279.87k ) Number of downloads: 761 IMG_7599.JPG ( Size: 241.27k ) Number of downloads: 659 schimbarea a durat 4 minute. Sa mentionez si ultima constatare si anume ca s-a exfoliat vopseaua de pe reglajele directionarii de la climatizare. Motivul ar fi ca solutia lichida de la odorizantul de la oglinda, s-a prelins, si ataca vopseaua. (asa mi-a explicat tipul de la service, si nu am de ce sa-l contrazic, chiar mi-a picat de cateva ori solutie pe acolo). Nu se inlocuieste pe garantie. ![]() IMG_7602.JPG ( Size: 182.16k ) Number of downloads: 688 In saptamanile urmatoare astept cartela defecta. chipintaci. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer 1.2 TCE 130 EDC
2015
|
|
ovidelu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 20 March 05 ![]() |
Cati mai multi km fara incidente Alex !
Din cate imi dau seama, faci multe drumuri in Arges, unde soselele sunt proaste (chiar execrabile pe unele portiuni). Eu mai merg la bunicii mei spre Campulung si este trist sa vezi ce bun a fost acel drum odata si cum a ajuns... In aceste conditii, cum s-au comportat pana acum suspensiile. Ceva probleme, zgomote suspecte ? |
--------------------
M3
Sport Tourer
1.4 TCE Privilege 2011
- B-307-CST
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 18:46 |