probleme megane I
![]() ![]() ![]() |
probleme megane I
tmcatalin |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|||
cipman |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Pana una-alta nu da banii pe nimic. 43 de mil.?!? Uiiii.
Poti sa iei o mufa de undeva de la dezmembrari. Sonda, daca e defecta, o comanzi in alta parte (meteor, augsburg, etc) sau o iei tot de la dezmembrari. Dar pana sa o iei trebuie sa te convingi ca e defecta. Chiar daca nu gasesti mufa, solutii exista. Trebuie sa existe. Cositoresti, folosesti parti din mufa veche, izolezi cu silicon rezistent la temperatura, etc.Trebuie doar sa gasesti un mecanic/electrician binevoitor si priceput. Daca nu stii niciunul, nu-l cauta la Renault. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
mihai |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 10 December 03 ![]() |
Am avut si eu mici probleme cu pornirea, a fost de la senzorul de pe volanta - o problema destul de frecventa. Pornea la a doua sau a treia cheie, o singura data nu a pornit deloc nici dupa 30 de chei. Am miscat putin cablul care merge la senzorul ala si de vreo 3 luni nu am mai avut nici cea mai mica problema.
Inainte sa ajungi sa schimbi sonda lambda te-as sfatui sa verifici chestia asta si tu. Mihai |
-------------------- Laguna 3 Break 1.5 dci
|
|
BWhite |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 4 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Am aceiasi problema, eu deja am cumparat lambda cu 7 mil., de fraier ce sunt, caci nu era de la sonda,
Poate ca e de la mufe caci intreuperea de putere se agraveaza uneori pe drum accidentat, dar nu mai putem avea incredere in MACH ca nici ei nu stiu sigur raspunsul la problema! In timp se va manifesta mai rau. |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2001, 1,6 16V
|
|
ncristi |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
QUOTE Am aceiasi problema, eu deja am cumparat lambda cu 7 mil., de fraier ce sunt Nu le-ai bagat-o pe gat tampitilor care te-au pus sa o cumperi? Nu inteleg de ce te-au pus sa dai banii pe o piesa de care nu erau siguri ca-i defecta ![]() |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
SorinN |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma indoiesc ca masina nu porneste din cauza sondei lambda. La clio am avut si eu probleme cu sonda, dar nu la pornire ci mi se oprea motorul si mi se aprindea un bec in bord (am mai descris pe forum)... cei de la Mach1 mi-au zis sa o schimb, la fel cei de la Automarcu`s, ar fi costat cam 7 mil piesa sau 5mil si ceva la Augsburg. Un prieten mi-a spus insa sa tin masina cat mai turata o vreme pt ca e posibil sa fie murdara, afumata din cauza mersului in oras. Asa am facut si cerd ca a trecut 1 an si nu am mai avut probleme. Incercati si voi.. uneori tineam a 1-a si a 2-a pana la turatia maxima, cand se taia injectia.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
tmcatalin |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 October 05 ![]() |
Revin cu o informatie suplimentara: in timpul testului CLIP am fost de fata si am vazut si eu ca rezistenta (ohmi) a respectivului circuit era 0 (zero).
Nu stiu daca asta implica sonda lambda defecta sau doar respectivele contacte fac scurtcircuit. Ramane problema unde pot gasi respectivul cablaj, astfel incat dupa schimbare sa fac un nou test. Merci |
--------------------
Renault
Megane 2
2006
|
|
cipman |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Sonda are 2 circuite: circuitul de incalzire si cel de detectie. Pe cel de incalzire trebuie sa aiba cam 1.5 ohmi iar la celalalt am uitat. O sa revin cu precizari.
Ideea era sa scoata mufa din sonda si sa vada daca CLIP-ul mai zice ca e scurt. Daca da, e vorba de mufa sau de fire. Daca nu (si atunci o sa apara "open circuit" sau echivalent), atunci sonda era de vina. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
rombu |
![]()
Post
#9
|
![]() FOR SALE Group: Members Posts: 586 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu subscriu la ideea de sonda afumata ... exemplul cel mai concret
mama mea are un ford focus 1.6...in general merge subturat etc etc etc..ca atare umbla de ceva vreme cu un bec galben aprins in bord (scrie in cartea masinii ca e martor motor) la service au zis ca nu e nici o problema ..mergeti dom'le asa.... asta pana weekendu trcut cand am fost cu masina aia pana la munte si am mers eu....si am schimbat la 3.500 sau in anumite momente la 5000 si mai mai mai sa vezi minunea....ca la urmatoarea pornire dupa acest drum...becul e stins si nu s-a mai aprins revenind, cei de la mach1 sunt buni strict pe revizii...nene..ulei filtre...n-au treaba e bine ca poti sta lana ei...in rest...sunt cu pluta complet! |
--------------------
Renault
Megane 2
2004 Confort Dynamique Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004 Bucuresti |
|
dcsiki |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Am avut si eu o "mica problema" : cu un mergane break 1,6/16v care cand pornea cand nu -motorul invirtea si nimic .............. si era senzorul de pe volanta.
Rezolvarea un mecanic de la renalt a pus niste lite in mufa de la senzor si de atunci porneste ok ( de cca. 4 luni ). Referitor la lipsa de contact : vezi ca sunt sprayuri de curatari contacte la magazinele de electronice si costa cca. 8 RON.Daca merge la curatat contacte de ce sa nu mearga si al un megane capos..... Referitor la sonde afumate este corecta problema si la mine ( am la serviciu 2 masini megane break 1,6/16v care le conduc 5 soferi ) si dupa un drum mai lung in afara orasului si calcata la 3-4500 rot/min se simte la demaraj mai ales.... Succes This post has been edited by dcsiki: 11 Oct 2005, 20:16 |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
daniitm |
![]()
Post
#11
|
Balasa Daniel Group: Members Posts: 20 Joined: 17 May 07 From: Rm Valcea ![]() |
Aceeasi problema o am si eu insa la mine acum nu vrea sa plece la prima cheie si mai mult da rateuri in motor ,trepidatii ciudate.am incercat sa opresc si sa pornesc din nou ,dar nik tot la fel.cand plec de pe loc si vreau un pic sprint se simte cum cand da in nas cand pleaca si face asa un pic dupa care merge ok motorul si nu mai am nici o problema,asta pana a 2 a zi cand o iau de la capat. ce sa fie ca turatia masini e ok ,dar parca nu intr asocul asa se manifesta.uneori porneste super ok cum ar trebui dar de multe ori pleaca ff greu si da rateuri .am schimbat bujii, fise si vreau sa stiu daca acest lucru se poate manifesta din causa vreunui senzor care nu stie "sa traga socul" sau sa lie senzorul de turati sau sonda landa.rog ajutor ca ma omoara masinuta asta.e benzina 1.2
multumesc. |
--------------------
Renaul Clio 2
1.2 benzina
- VL-05-LPX
2001
|
|
aka |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 23 September 07 ![]() |
si eu am intimpinat o problema la relanti parca intrerupe putin nu merge rotund oare din ce cauza ar fi.
|
--------------------
RENAULT
RENAULT MEGANE 1.6 16V 2001
- TM
2001
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Destul de greu sa cred ca sonda lambda face ca motorul sa porneasca greu. In fond, ea face o corectie la carburant sub forma de bucla inchisa.
Ai exces denoxe.....mai iau din carburant Noxe normale....ok ramane amestecul stabilit Noxele sunt muult sub limita.....mai dau carburant Cam asta face IN MARE sonnda cu pricina. Deci cautati altceva.... |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
sand manxxx |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 29 August 10 ![]() |
Am avut si eu mici probleme cu pornirea, a fost de la senzorul de pe volanta - o problema destul de frecventa. Pornea la a doua sau a treia cheie, o singura data nu a pornit deloc nici dupa 30 de chei. Am miscat putin cablul care merge la senzorul ala si de vreo 3 luni nu am mai avut nici cea mai mica problema. Inainte sa ajungi sa schimbi sonda lambda te-as sfatui sa verifici chestia asta si tu. Mihai Mihai , si la mine e aceeasi problema cu pornitul , cinvea mi-a zis ca ar putea fi pompa de benzina , dar m-au interesa sa curat un pic mufa aia de pe volanta(senzorul) care zici ca s-a r putea sa fie baiul merci 30 Aug 2010, 14:12: DANYTM - am avut si eu problema aia , dar a fost o bobina de inductie baiul ca sa nu o cumperi degeaba si zici ca stii sa schimbi bujiile , 1- desfa surubul ce tine bobina (care se afla pe capul bujiei ) dar sa nu scoti mufa .Mai exact desfa toate 4 suruburi si lasa asa nu scoate bobina de pe capul bujiei 2-porneste motorul 3- ridica usor fiecare bobina de pe capul bujiei , daca nu se aude un tacanit , e dusa bobina si trebuie sa iei alta (recomand din magazin -nu dezmembrari ca nu stii cat tine si aia ) fa asa cu toate si vezi , daca se aude la fiecare ...atunci....nu stiu ce sa zic . bafta This post has been edited by sand manxxx: 30 Aug 2010, 14:12 |
--------------------
renault
megane clasic 2003
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th August 2025 - 10:57 |