Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme megane I

tmcatalin
post 3 Oct 2005, 21:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 October 05




Am cautat pe forum problema mea, dar se pare ca la altii a avut alta rezolvare.
Iata problema: atunci cand motorul este rece, pornirea se face cu greutate (trebuie "tinuta" cheia la maxim).
Am fost la service (mach) pentru revizie si le-am spus sa rezolve si aceasta problema. Dupa un test CLIP au gasit problema la sonda landa (sonda oxigen aval). Toate bune si frumoase pana cand au descoperit ca sunt probleme si la mufele ce intra in sonda, trebuind schimbat si cablajul sondei (de fapt ar trebui schimbate mufele). Aici intervine partea cea mai frumoasa: nu se poate comanda doar acest cablaj (nu exista ca reper separat dry.gif ) ci trebuie achizitionat tot cablajul.
Si la final preturile: sonda: 7 mil, cablaj: 36 mil.

Aveti ideea cum pot rezolva problema la un pret rezonabil?
Multumesc anticipat!

Detalii masina:
Megane Classic 1.6 16V, an 2002
Km: 43500


--------------------
Renault Megane 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 3 Oct 2005, 23:26
Post #2


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Pana una-alta nu da banii pe nimic. 43 de mil.?!? Uiiii.
Poti sa iei o mufa de undeva de la dezmembrari. Sonda, daca e defecta, o comanzi in alta parte (meteor, augsburg, etc) sau o iei tot de la dezmembrari. Dar pana sa o iei trebuie sa te convingi ca e defecta.
Chiar daca nu gasesti mufa, solutii exista. Trebuie sa existe. Cositoresti, folosesti parti din mufa veche, izolezi cu silicon rezistent la temperatura, etc.Trebuie doar sa gasesti un mecanic/electrician binevoitor si priceput. Daca nu stii niciunul, nu-l cauta la Renault.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai
post 4 Oct 2005, 09:29
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 10 December 03




Am avut si eu mici probleme cu pornirea, a fost de la senzorul de pe volanta - o problema destul de frecventa. Pornea la a doua sau a treia cheie, o singura data nu a pornit deloc nici dupa 30 de chei. Am miscat putin cablul care merge la senzorul ala si de vreo 3 luni nu am mai avut nici cea mai mica problema.
Inainte sa ajungi sa schimbi sonda lambda te-as sfatui sa verifici chestia asta si tu.

Mihai


--------------------
Laguna 3 Break 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BWhite
post 4 Oct 2005, 23:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 4 October 05
From: Bucuresti




Am aceiasi problema, eu deja am cumparat lambda cu 7 mil., de fraier ce sunt, caci nu era de la sonda,
Poate ca e de la mufe caci intreuperea de putere se agraveaza uneori pe drum accidentat, dar nu mai putem avea incredere in MACH ca nici ei nu stiu sigur raspunsul la problema!
In timp se va manifesta mai rau.


--------------------
RENAULT MEGANE 2001, 1,6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 4 Oct 2005, 23:41
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Am aceiasi problema, eu deja am cumparat lambda cu 7 mil., de fraier ce sunt


Nu le-ai bagat-o pe gat tampitilor care te-au pus sa o cumperi?
Nu inteleg de ce te-au pus sa dai banii pe o piesa de care nu erau siguri ca-i defecta unsure.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 5 Oct 2005, 10:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




Ma indoiesc ca masina nu porneste din cauza sondei lambda. La clio am avut si eu probleme cu sonda, dar nu la pornire ci mi se oprea motorul si mi se aprindea un bec in bord (am mai descris pe forum)... cei de la Mach1 mi-au zis sa o schimb, la fel cei de la Automarcu`s, ar fi costat cam 7 mil piesa sau 5mil si ceva la Augsburg. Un prieten mi-a spus insa sa tin masina cat mai turata o vreme pt ca e posibil sa fie murdara, afumata din cauza mersului in oras. Asa am facut si cerd ca a trecut 1 an si nu am mai avut probleme. Incercati si voi.. uneori tineam a 1-a si a 2-a pana la turatia maxima, cand se taia injectia.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tmcatalin
post 5 Oct 2005, 17:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 2 October 05




Revin cu o informatie suplimentara: in timpul testului CLIP am fost de fata si am vazut si eu ca rezistenta (ohmi) a respectivului circuit era 0 (zero).
Nu stiu daca asta implica sonda lambda defecta sau doar respectivele contacte fac scurtcircuit.
Ramane problema unde pot gasi respectivul cablaj, astfel incat dupa schimbare sa fac un nou test.

Merci


--------------------
Renault Megane 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 5 Oct 2005, 23:07
Post #8


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Sonda are 2 circuite: circuitul de incalzire si cel de detectie. Pe cel de incalzire trebuie sa aiba cam 1.5 ohmi iar la celalalt am uitat. O sa revin cu precizari.
Ideea era sa scoata mufa din sonda si sa vada daca CLIP-ul mai zice ca e scurt. Daca da, e vorba de mufa sau de fire. Daca nu (si atunci o sa apara "open circuit" sau echivalent), atunci sonda era de vina.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombu
post 6 Oct 2005, 09:35
Post #9


FOR SALE


Group: Members
Posts: 586
Joined: 20 August 04
From: Bucuresti




si eu subscriu la ideea de sonda afumata ... exemplul cel mai concret
mama mea are un ford focus 1.6...in general merge subturat etc etc etc..ca atare umbla de ceva vreme cu un bec galben aprins in bord (scrie in cartea masinii ca e martor motor) la service au zis ca nu e nici o problema ..mergeti dom'le asa....

asta pana weekendu trcut cand am fost cu masina aia pana la munte si am mers eu....si am schimbat la 3.500 sau in anumite momente la 5000 si mai mai mai sa vezi minunea....ca la urmatoarea pornire dupa acest drum...becul e stins si nu s-a mai aprins

revenind, cei de la mach1 sunt buni strict pe revizii...nene..ulei filtre...n-au treaba e bine ca poti sta lana ei...in rest...sunt cu pluta complet!


--------------------
Renault Megane 2 2004 Confort Dynamique
Megane II BICORP 1.6 16V Confort Dinamique
Gris Hologramme- 2004
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 11 Oct 2005, 20:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Am avut si eu o "mica problema" : cu un mergane break 1,6/16v care cand pornea cand nu -motorul invirtea si nimic .............. si era senzorul de pe volanta.
Rezolvarea un mecanic de la renalt a pus niste lite in mufa de la senzor si de atunci porneste ok ( de cca. 4 luni ).
Referitor la lipsa de contact :
vezi ca sunt sprayuri de curatari contacte la magazinele de electronice si costa cca. 8 RON.Daca merge la curatat contacte de ce sa nu mearga si al un megane capos.....
Referitor la sonde afumate este corecta problema si la mine ( am la serviciu 2 masini megane break 1,6/16v care le conduc 5 soferi ) si dupa un drum mai lung in afara orasului si calcata la 3-4500 rot/min se simte la demaraj mai ales....


Succes

This post has been edited by dcsiki: 11 Oct 2005, 20:16


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniitm
post 1 Nov 2007, 15:15
Post #11


Balasa Daniel


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 May 07
From: Rm Valcea




Aceeasi problema o am si eu insa la mine acum nu vrea sa plece la prima cheie si mai mult da rateuri in motor ,trepidatii ciudate.am incercat sa opresc si sa pornesc din nou ,dar nik tot la fel.cand plec de pe loc si vreau un pic sprint se simte cum cand da in nas cand pleaca si face asa un pic dupa care merge ok motorul si nu mai am nici o problema,asta pana a 2 a zi cand o iau de la capat. ce sa fie ca turatia masini e ok ,dar parca nu intr asocul asa se manifesta.uneori porneste super ok cum ar trebui dar de multe ori pleaca ff greu si da rateuri .am schimbat bujii, fise si vreau sa stiu daca acest lucru se poate manifesta din causa vreunui senzor care nu stie "sa traga socul" sau sa lie senzorul de turati sau sonda landa.rog ajutor ca ma omoara masinuta asta.e benzina 1.2
multumesc.


--------------------
Renaul Clio 2 1.2 benzina - VL-05-LPX 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aka
post 1 Nov 2007, 18:21
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 23 September 07




si eu am intimpinat o problema la relanti parca intrerupe putin nu merge rotund oare din ce cauza ar fi.


--------------------
RENAULT RENAULT MEGANE 1.6 16V 2001 - TM 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RADU__
post 1 Nov 2007, 19:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.255
Joined: 18 October 07
From: Brasov




Destul de greu sa cred ca sonda lambda face ca motorul sa porneasca greu. In fond, ea face o corectie la carburant sub forma de bucla inchisa.
Ai exces denoxe.....mai iau din carburant
Noxe normale....ok ramane amestecul stabilit
Noxele sunt muult sub limita.....mai dau carburant

Cam asta face IN MARE sonnda cu pricina.


Deci cautati altceva....


--------------------
Renault Megane IV - BV 22 ROC Sedan TCE140 2022
tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sand manxxx
post 30 Aug 2010, 14:07
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 29 August 10





Am avut si eu mici probleme cu pornirea, a fost de la senzorul de pe volanta - o problema destul de frecventa. Pornea la a doua sau a treia cheie, o singura data nu a pornit deloc nici dupa 30 de chei. Am miscat putin cablul care merge la senzorul ala si de vreo 3 luni nu am mai avut nici cea mai mica problema.
Inainte sa ajungi sa schimbi sonda lambda te-as sfatui sa verifici chestia asta si tu.

Mihai





Mihai , si la mine e aceeasi problema cu pornitul , cinvea mi-a zis ca ar putea fi pompa de benzina , dar m-au interesa sa curat un pic mufa aia de pe volanta(senzorul) care zici ca s-a r putea sa fie baiul
merci

30 Aug 2010, 14:12:
DANYTM - am avut si eu problema aia , dar a fost o bobina de inductie baiul
ca sa nu o cumperi degeaba si zici ca stii sa schimbi bujiile ,
1- desfa surubul ce tine bobina (care se afla pe capul bujiei ) dar sa nu scoti mufa .Mai exact desfa toate 4 suruburi si lasa asa nu scoate bobina de pe capul bujiei
2-porneste motorul
3- ridica usor fiecare bobina de pe capul bujiei , daca nu se aude un tacanit , e dusa bobina si trebuie sa iei alta (recomand din magazin -nu dezmembrari ca nu stii cat tine si aia ) fa asa cu toate si vezi , daca se aude la fiecare ...atunci....nu stiu ce sa zic .
bafta


This post has been edited by sand manxxx: 30 Aug 2010, 14:12


--------------------
renault megane clasic 2003 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th August 2025 - 10:57
Dacia