Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injectie pe R5 GTT, este posibil ?

betamax
post 4 Jul 2010, 12:28
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Precum am zis in titlu, ma intereseaza daca este posibila montarea unui sistem de injectie pe un R5 turbo cu carburatie. Daca da, ce fel de injectie (in afara de penicilina) ar trebui, ce modificari (in afara de montarea unui intercooler) si, mai ales ce costuri implica o astfel de operatie.
Astept parerile celor avizati, mai ales cele ale "turbatilor".


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 18 Jul 2010, 22:06
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Asteptam un raspuns de la tilicaru sau 3 SHU. Tilicaru nu se baga (apreciez ca e chestie de bun-simt, nu-stiu-nu-ma-bag). 3shu nu mai frecventeaza.
Macar pareri... astept.

This post has been edited by betamax: 18 Jul 2010, 22:07


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilicaru
post 19 Jul 2010, 07:37
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 April 08




eu am facut o modificare la renoul meu ce lam avut . intradevar era aspirat .uite cum am facut eu . am luat o injectie monopuct de opel kadet e.e mai simpla si nu necesita atatea modificari . pe un turbo e mai simplu de pus finca deja ai : pompa de benzina electrica (din cate stiu eu r5 turbo are deja pompa electrica ). tre sa iei si corpul monopuct cu injector tot de la opel . acuma eu nam pus de la opel injectorul , chiar de la opel kadet e . am pus de la un opel corsa de 1,8. ca altul nam avut . apoi pusa sonda landa pe toba , delcou schimbat cu unul electronic , pusa bobina de dacie [ alta nam avut]instalatia electrica plus calculator, ecu pus , plus senzori de apa de ulei de soc.
daca te intereseaza omul la care am dat masina inca mai are instalatia de injectie .instalatie senzori si calcuclator . nu mai are pompa de benzina si copul monopuct.

se va simti diferenta foarte mare . va scoate tot ce e mai bun din motor . eu cand am facut aceasta modificare a trebuit sa rectific din nou supapele de la motor . alea trebuie sati fie perfecte . in rest mai tre o modificare dar motorul de turbo are aceea modificare . eu miam batut capul cu mecanicul o saptamana sai dam de cap . tu nai nevoie ca motorul de turbo e deja prevazut cu acea modificare .

iti va mai trebui un filtru sport , si prima data cand ai vei da chei si vei merge cu ea ai griza : cand vei baga picirul in acceleratie : USOR . mie de la 60 65 de cai cat aveam cred ca a ajuns la 90 poate chiar 100 . face toti bani o injectie .in plus scapi si de curatat si de reglat carb toata ziua .

inca ceva : galeria sa o lasi cea de pe masina pt carb simplu corp . si sai pui monopuct de corsa de 1,4 maxim 1,6 . asta daca vrei sa ai consum decent . daca nu te intereseaza consumul si crezi ca in oras e bine un 12 , 13 depinde de talpa , si in afara 8 sau 9 atunci pune de 1,8 corpul .

la viteza de la 150 cat ducea a mea la turatie de 4000 de ture am mers cu 175 si
asta la 2500. si credema inca mai aveam talpa dar nam mai avut unde sai dau .

sper ca mam facut destul de inteles .daca nu te descurci sau daca vrei sa pui injectie si vrei documentatia cu schema tot , scrie aici siti voi da schema .

acuma mai poti pune injectie multipuct . dar acoloo se schimba treaba . sunt 4 injectoare si costurile sunt mai ridicate la bani . in rest nu stiu ce sati spun despre injectia multipunct ,nu mam documentat , nu ma interesat , nu pot sami dau cu parerea , nu ma bag .

parerea mea finala e ca se merita toti bani sa pui o injectie pe masina :

1 : puterea mai mare la un motor
2 : scapi de reglajul la carb
3 : pornirea mult mai usoara si fara probleme
si ar mai fi cateva dar numi trec prin cap la ora asta .smile.gif laugh.gif


--------------------
renault r5 campus renault 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 19 Jul 2010, 08:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Ai nevoie de o injectie de pe un motor turbo, cum ar fi:
-renault 21 turbo (2000cmc)
-renault 18, fuego (1600cmc)
-ai nevoie de tot ce tine de injectie, cablaj, sonde, corp clapeta, etc.
- daca iei de 21 o sa ai nevoie de o remapare.
-pompa de benzina actuala nu va face fata e de joasa presiune.
costuri:
-injectia luata la mana a doua aprox 200E.
-adaptare galerie ptr rampa de injectoare, asta facuta custom cca 100E
-o eventuala remapare 100E
-alte maruntisuri: instalatie electrica adaptata, etc 100E
deci minim 400E.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 19 Jul 2010, 21:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Ma bucur ca am reusit sa va starnesc si va multumesc.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snufy
post 19 Jul 2010, 21:45
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 3 December 08




Este si exista injectie pt 5 GTT dar este destul de scumpa...nu necesita modificari ... http://www.mbcarperformance.com/catalog/pr...roducts_id=2981


--------------------
Renault 5 GTT - F.N. 1988 Phase 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 20 Jul 2010, 02:28
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Da, cam scumpa. Solutia lui Mihai e mult mai convenabila.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 20 Jul 2010, 11:21
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Acelasi lucru am zis si eu injectie RENIX/SIEMENS


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 21 Jul 2010, 03:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Da. 400 E = 1650 E. Ma refeream la costuri, poate n-am fost suficient de clar in exprimare. Dragostea e mare dar buzunarul s-a micsorat rau de vreo juma' de an (e drept ca si eu m-am cam lenevit).


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
treishu
post 12 Aug 2010, 01:23
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 14 November 09




nu am mai avut internet smile.gif)

stai ca nu am inteles mare lucru...

tu ai un reno 5 cu motor 1,4 turbo cu carburator (fara intercooler) :-?

nu am inteles partea cu "in afara de montarea unui intercooler"

ti-a explicat mihai ce poti face wink.gif el e doctor in electronica....

eu nu mai stiu altceva in afara de 1,8 16v si variatiile acestuia (2,0 si 1,8 turbo) tongue.gif


--------------------
Renault 5 1990 Cabrio
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 12 Aug 2010, 19:41
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Sa lamurim. N-am decat masina din semnatura, dar am si o boala veche cu R5. D-aia studiez, citesc si discut vorbe despre masinuta asta. Mi-o doresc, dar apar mereu alte prioritati si iar aman achizitionarea.
Bantui de vreo doi ani pe forumul (si sectiunea) asta si am cam vazut cine le are si cine nu, dar nu comentez pentru ca nu sunt calificat.

Mihai mi-a dat o sugestie romaneasca, SH, Snufy una britanica, FH. D-aia spuneam ca varianta lui Mihai e preferabila.
Pana la urma, treaba se face (daca se face) aici, deci e nevoie de un cunoscator aici.

Numai bune.

This post has been edited by betamax: 12 Aug 2010, 19:53


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 13 Aug 2010, 10:52
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cum am zis minim 400E, mai adugi diverse: intercooler, coturi silicon, blowoff, etc,..


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 12:22
Dacia