Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

8 tari, 10 zille, 3600 km, varianta 2010

gibonu
post 23 Jun 2010, 16:25
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




Hai noroc la toata lumea.
Fara introducere, ca nu are rost.
Doua persoane (cu prietenul cu care am fost si anul trecut), Lancer-ul cu doua biciclete deasupra, am luat-o usor spre Italia.

1.Serbia
Am iesit din RO pe la baraj la Portile de Fier. Am stat vreo 10 minute la vama, erau cateva masini in fata noastra. Bisnitarii aveau coada separata.
Mi-a placut ca Polita de Frontiera s-a autosesizat ca s-ar putea face coada si la un moment dat a aparut un politist care a luat pasapoartele si taloanele de la mai multe masini ca sa le verifice, astfel ca, atunci cand ajungeai cu masina la ghiseu nu mai pierdeai timpul cu verificarea actelor.
De mentionat ca am plecat vineri, pe 11.06, adica in ultima zi cand in Serbia se intra doar cu pasaportul, pentru ca de pe 12.06 se poate intra si cu buletinul.
Niste greifere de pe baraj, probabil sa scoata bustenii din Dunare.
200.JPG ( Size: 472.03k ) Number of downloads: 2101

Panoul care se gaseste la fiecare intrare in Serbia.
201.JPG ( Size: 465.83k ) Number of downloads: 2248

Mi s-a parut o chestie interesanta, mai ales la nivel de reprezentare. Pacat ca in RO nu exista asa ceva.
In Serbia am stat vreo doua minute la coada, controlul a fost mai mult decat formal (stampila in pasaport si verificat Carte Verde).
In plus, polististul de frontiera sarb avea chef de glume, pentru ca ne-a intrabat daca avem acte la biciclete. Am incercat noi sa-i spunem ca sunt ale noastre, insa omu’ a ne-a spus razand “Cine-o plange acum dupa ele?”.
Vamesul ne-a facut semn sa trecem, fara nici un fel de control.
Clisura, pe care acum o stiu destul de bine, arata putin diferit. Pe de o parte era cald rau de tot afara, iar pe de alta parte Dunarea era foarte scazuta.
202.JPG ( Size: 409.25k ) Number of downloads: 2281
203.JPG ( Size: 483.77k ) Number of downloads: 2117
204.JPG ( Size: 448.57k ) Number of downloads: 2061

Usor, usor am ajuns la carciuma lui Toma, popas obligatoriu pe Clisura pentru masa.
Paine, adusa inainte de mancare, pe care cu greu ne-am abtinut sa nu o mancam, doar am gustat din ea.
205.JPG ( Size: 455.06k ) Number of downloads: 608

In curand a venit si mancarea.
Plescavita (adica un fel de carne tocata, format hamburger)
206.JPG ( Size: 469.19k ) Number of downloads: 676

Cevapcici (mititei) dar juma de portie este mai mult decat suficient. Portia normal are 10 mititei.
207.JPG ( Size: 433.07k ) Number of downloads: 645

Si asta este carciuma. La fel ca si toamna trecuta cand am fost pe acolo cu bicicleta, parca nu mai vroiam sa plec. Desi afara era excesiv de cald, salciile si apropierea de Dunare faceau ca atmosfera sa fie una de “ne-plecat”.
208.JPG ( Size: 500.02k ) Number of downloads: 621
209.JPG ( Size: 488.03k ) Number of downloads: 506

Pana la urma ne-am urnit si am continuat alergarea catre Belgrad. Inainte de a intra in Belgrad ne-am adus aminte ca avem GPS cu noi si ne-am hotarat sa-l folosim, insa imediat am constata ca nu are harta Serbiei. Nu a fost nici o problema, pentru ca am intrat in Belgrad, am ajuns in Piata Slavija, am luat-o spre gara si, la un stop l-am intrabat pe un taximetrist unde este strada pe care o cautam. Ne-a explicat omu’ prin semne si s-a rezolvat problema, am ajuns imediat la hostel.
La hostel, sarbii de acolo afland ca stam la ei pentru a doua ora (am stat si anul trecut) ne-au spus ca pe viitor sa nu mai facem rezervarea prin Intenet, sa sunam direct si ne dau o reducere de 10%.
Asta este numele strazii pe care am stat
210.JPG ( Size: 573.37k ) Number of downloads: 538

Daca nu va descurcati cu chirilicele, strada se numeste Gavrilo Princip. Adica sarbul care l-a impuscat pe Franz Ferdinand la Sarajevo in 1914. Acum are o strada in Belgrad, de unde rezulta diferenta de perceptie intre terorist si erou national.
Cam asa arata Kneza Mihaila, una dintre principalele strazi pietonale din centrul Belgradului
211.JPG ( Size: 476.93k ) Number of downloads: 543
212.JPG ( Size: 526.39k ) Number of downloads: 450

Una dintre putinele repere care mai amintesc ca odata a existat o tara numita Iugoslavia (compusa din 6 republici si doua regiuni autonome)
213.JPG ( Size: 395.89k ) Number of downloads: 423

Cina am luat-o la o carciuma in Skadarlija, prezentata ca fiind zona boema a Belgradului. De fapt, sunt niste carciumi pe unde canta si lautarii, probabil pentru prostit turisti occidentali, ca pentru noi nu este mare lucru.




--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cataline
post 23 Jun 2010, 16:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 9 February 06
From: Bucuresti




Ar trebui cumva sa mai urmeze inca minim 5 tari?
Eu astept cu interes. smile.gif


--------------------
Logan Ambition 1.6 2005 - B-xx-XXX
Logan 1.6 Ambition, dec 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 23 Jun 2010, 17:30
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Si eu!


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 23 Jun 2010, 19:28
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Ai fost iar pe Stelvio? te invidiez!
Continuarea?....


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 23 Jun 2010, 20:53
Post #5


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Deocamdata nu cred ca se poate urca pe Stelvio... e cam la limita vremea.
Uite aici http://iasioutdoors.wordpress.com/2010/04/ (a se vedea toate episoadele, nu am gasit un link cu ele grupate).
Hai ca asteapta multi continuarea.

This post has been edited by LuluMOB: 23 Jun 2010, 20:56


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 23 Jun 2010, 22:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




MAGNIFIC!


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jun 2010, 08:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




@ cataline
Vor urma toate celelalte 7 tari, chiar daca la unele din ele va fi doar putin de povestit.

@ eugeniuz2004
N-am fost pe Stelvio. Sunt multe alte locuri de vazut in afata de Stelvio.
Am fost pe Zoncolan si in Dolomiti, dar toate la timpul lor.

@ LuluMOB
N-am studiat problema, dar cred ca se poate urca pe Stevio.
Exact acum un an, pe 24.06.2009 am urcat pe Stelvio cu bicicleta si nu a fost nici un fel de problema legat de vreme.

24 Jun 2010, 13:04:
2. Croatia - tranzit
Iesirea din Serbia s-a facut fara nici un fel de problema, cu mentiunea ca fiind 12.06 (prima zi in care cetatenii UE putea intra in Serbia doar cu buletinul) nu ni s-a mai pus stampila de iesire in pasaport.
La intrarea in Croatia politistul de frontiera s-a uitat fugitiv prin pasapoarte si asta a fost tot.
Din Croatia, singurul lucru de amintit ar fi ca am oprit la o benzinarie sa cumpar doua beri, cadou pentru niste prieteni.
M-am dus la frigider, am luat doua beri si le-am pus pe tejghea la casa. Aici, cei doi croati care erau acolo, cand au vazut cele doua beri, au facut ochii mari si au inceput sa-mi spuna, amandoi odata "No alchool".
Initial am crezut ca nu vor sa mi le vanda, ca o fi vreo interdictie de vandut berea la cei care vin cu masina, insa m-am lamurit repede despre ce e vorba: oamenii vroiau sa-mi spuna ca e bere fara alcool si ca nu are rost sa o iau.
Unul dintre croati, a luat berile, le-a dus inapoi la frigider si a venit, zambind cu gura pana la urechi cu alte doua beri, de data asta cu alcool.

This post has been edited by gibonu: 24 Jun 2010, 11:04


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 24 Jun 2010, 11:45
Post #8


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.855
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Cum e drumul intre Portile de Fier pana la autostrada, din cate stiu incepe undeva inainte de Belgrad? Ca m-am saturat sa tot ies prin Ungaria...


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Jun 2010, 14:23
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Anul trecut era bun si ok ... sunt in principiu doua posibilitati ... imediat cum iesi din vama stanga sau dreapta ... ambele sunt la fel smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 24 Jun 2010, 18:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




@ b06fcn
Drumul prin Serbia este foarte bun din toate punctele de vedere: asfalt, semanlizare, localitati destul de putine.
Cand iesi din vama de la Portile de Fier (Djerdap in sarbeste, care inseamna acelasi lucru din cate stiu eu) mergi la dreapta si pastrezi malul Dunarii, directia Donji Milanovac si apoi Veliko Gradiste.
De la Veloko Gradiste directia Pozarevac, unde se intra pe autostrada
Eu cred ca asta este cea mai buna varianta de a ajunge la Belgrad.
In afara de Cazanele Mici si Mari mai este si castelul de la Golubac care merita vazut (trecut pe langa el). O sa pun maine niste poze.

Mai exista posibilitatea Donji Milanovac - Rudna Glava - Majdanpek - Pozarevac, dar de la Donji Milanovac parasesti malul Dunarii si mergi printr-o zona de dealuri, unde ai cateva urcari si coborari.

Varinata lui cmandrei (stanga la iesirea din vama) mi se pare un ocol cam mare.

Oricum, mie totdeauna prin Ungaria (cel putin cand mergi spre Italia) mi s-a parut un ocol inutil si plictisitor.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drrond
post 25 Jun 2010, 07:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 329
Joined: 8 June 07
From: Ramnicu Valcea




Ideea e simpla:
- la dreapta o iei cand mergi spre Belgrad
- la stanga cand mergi spre Macedonia-Grecia
- ambele variante - la alegere - cand mergi spre Muntenegru prin Kragujevac-Cacak etc. Aici cu observatia ca daca nu ai vazut Clisura recomand la dreapta pe traseul propus de "gibonu"


--------------------
BMW X2, 2018 (fost proprietar de Dacia Logan, 2005, Ambition)
NIHIL SINE DEO!
CARPE DIEM!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 25 Jun 2010, 12:57
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




Imaginile (pe care le-am promis ieri) de la Golubac:
501.JPG ( Size: 410.54k ) Number of downloads: 440
500.JPG ( Size: 466.12k ) Number of downloads: 368
502.JPG ( Size: 439.04k ) Number of downloads: 363
503.JPG ( Size: 428.89k ) Number of downloads: 299
504.JPG ( Size: 496.93k ) Number of downloads: 275
505.JPG ( Size: 466.49k ) Number of downloads: 266
506.JPG ( Size: 421.78k ) Number of downloads: 285


25 Jun 2010, 17:36:
3. Slovenia - mama lor de jepcari chitrosi ...
La iesirea din Croatia politistul de frontiera nici macar nu s-a mai uitat la pasapoarte, ne-a facut semn sa trecem.
In Slovenia, control la pasaporte si la permisul de conducere. Interesant a fost ca politistul de frontiera sloven a cerut in romaneste permisul de conducere.
Dupa ce am terminat cu asta, imediat dupa ghereta, erau doua gagici, cu veste reflectorizante pe ele, care opreau toate masinile si le indrumau spre duba unde se vindeau vignete, adica 20 m mai incolo.
De parca fara ajutorul lor nu se vedea duba.
Tot jepcari ai ramas. Vigneta minima: o saptamana = 15 euro.
Tot e bine, ca anul trecut vigneta minima era valabila 6 luni si costa 35 de euro.
Am dat 15 euro, am luat vigneta si am pus-o in buzunarul pe care il am in parbriz, fara sa o mai lipesc.
Chitrosii aia de sloveni inca nu au terminat autostrada care merge de la granita cu Croatia la Ljubliana, tot mai are vreo 20 km de drum national intre portiunile de autostrada.
Initial vroiam sa trecem de Ljubliana, sa urcam spre Austria insa fara a intra in Austria, ci in directia Kranska Gora si apoi Italia.
Insa, desi am fost atent dupa indicatorul de Kranska Gora, asta nu a aparut pe autostrada si astfel am ajuns la iesirea spre Austria, adica acolo unde dai 7 euro ca sa treci prin tunel in Austria.
Am dat cei 7 euro si imediat dupa ce am plecat de la casa ne-a oprit un chelios cu ochelari de soare, care parea a fi de la administratia drumurilor, ca politist nu era.
Asta, cand a vazut ca nu am lipit vigneta a inebunit, a inceput sa se agite si sa ne intrebe "What is this?", de parca cine stie ce mare infractiune savarsisem.
Ne-a luat pasaportele si talonul masinii si s-a dus cu ele la un Golf rosu, fara nici un fel de inscriptie pe el, unde a stat vreo 10 min.
Inainte de a pleca la Golf, i-am aratat chitanta cu care am platit vigneta si s-a mai calmat putin, nu inainte de a nu spune ca trebuie sa lipim vigneta.
I-am facut placerea nebunului si am lipit nenorocirea aia de vigneta. S-a intors omu' cu actele noastre, a cercetat extrem de atent cat de bine este lipita vigneta, dupa care ne-a spus ca putem pleca.
Mai are rost sa mentionez ca tot circul asta cu vigneta se desfasura la 50 de metri de indicatorul care marca intrarea in Austria?
Probabail au crezut slovenii ca vindem vigneta in Austria, avand in vedere ca nu era lipita.


This post has been edited by gibonu: 25 Jun 2010, 15:36


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 25 Jun 2010, 20:07
Post #13


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Eu n-am fost in Slovenia, dar intreb: daca vigneta aia de SLO trebuie lipita pe parbriz si tu nu o lipesti - cine a gresit: tu, ca n-ai lipit-o, sau ala care vrea sa faci ce-i prevazut? Chitanta e nominala/eliberata pe numarul masinii, sau e un bon de casa pe care zice "am vandut o vigneta si am primit X EUR"?

Sau cumva aveai de gand sa vinzi vigneta de partea cealalta a frontierei, si te oftici ca te-a prins?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 25 Jun 2010, 20:29
Post #14


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Eu cand am trecut prin SLO am cumparat vigneta dupa vreo cateva zeci de km de mers, si aceasta nu era nominala. Cred ca la fel e si acum.

PS: Sper sa nu ma trezesc cu vreo amenda ca m-a detectat camera X fara vigneta biggrin.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 26 Jun 2010, 14:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




@ os
Recunosc cinstit ca am gresit si nu am respectat reglementarea lor conform careia vigneta se lipeste in parbriz.
Cu toate astea, tot mi se pare inutil circul pe care l-a facut cheliosul ala sloven, avand in vedere ca toata treaba se desfasura la 50 de metri de intrarea in Austria.
Vigneta pentru Slovenia nu este nominala, nu te intreaba nimeni de nr. masinii. Pur si simplu dai banii si primesti vigneta si chitanta.
In Ungaria de exemplu este nominala, adica acolo nici nu iti mai dau vigneta, ci o foaie A4 scoasa la imprimanta, in care este trecut nr. masinii si perioada de la valabilitate.
Adica, cu alte cuvinte pe ungurii i-a dus capu' sa-si impementeze un sistem eficient de plata a vignetei, fara a ma exista posibilitatea ca vigneta lor sa fie apoi vanduta dupa granita.



--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 27 Jun 2010, 09:06
Post #16


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@Gibonu: ambele sisteme au avantaje- si dezavantaje. De exemplu sistemul din Austria (cel din SLO inteleg de la tine ca-i similar) nu necesita terminale de computer la punctele de vanzare -> aceasta poate avea loc mai mult sau mai putin oriunde (deci avantaj). Mai mult: in Ungaria controlul se face automatizat, cu camere care citesc placutele de inmatriculare si compara ce au citit cu baza de date a vignetelor (asta e motivul pentru care trebuie sa dai numarul masinii). Ori eu nu vreau sa existe un sistem care sa stie pe unde umblu. Am platit, si pe urma e treaba mea (si a nimanui altcuiva) pe unde ma deplasez*.

Dar spune-ne in continuare despre calatorie.

Cele ce urmeaza sunt o atentionare amicala, rog nu interpreta altfel.
---------------------------------------------------------------------------------
Despre morala pe care ti-a facut-o angajatul din SLO: priveste-o ca pe "ai fost sanctionat cu avertisment". Alternativa ar fi fost sa te amendeze discret, fara multa discutie, cu zambetul pe buze si cu regulamentul in mana: era mai bine?

O sa.ti relatez o poveste: ma aflam in Germania in masina condusa de un fost coleg. Acesta are permis de conducere emis in Grecia mai de mult, pe care nu l-a preschimbat in modelul EU. Permisul e scris _numai_ in limba greaca. In urma unei manevre cam bruste (decizie de ultima clipa sa trecem pe plinga Alianz Arena ca sa cascam gura) Politia a vrut sa vada actele. Politista a spus: domnule, eu nu inteleg ce scrie pe permisul Dv, dar va iert (alternativa: amenda+hai cu mine sa vedem ce scrie pe documentul asta redacatat intr-o limba straina) si va atentionez sa va preschimbati permisul. Ce crezi ca a spus apoi colegul? A spus cumva "tipa aia a fost de treaba" (ceea ce era adevarat)? Niet: Ca de ce tre' sa-si preschimbe el permisul, ca ce tupeu are madam politista si alte asemenea. Ideea lui era ca, fiindca Grecia e in EU, toti functionarii din EU tre'sa stie greceste (si bulgareste, si romaneste, si finlandeza si letona si malteza s.a.m.d.). Mie situatia mi se pare asemanatoare cu incidentul tau. La fel, reactia.
--------------------------------------------------------------------------------
* Nu-s chiar asa naiv, stiu ca daca se vrea tot se (poate) face. Dar o piedica in plus nu strica.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 27 Jun 2010, 18:28
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




@ os
Sa inteleg ca atunci cand esti in strainatate:
- nu platesti cu cardul,
- nu folosesti telefonul mobil,
- nu faci rezervari pe Internet,
- umbii cu cozorocul sepcii cat mai lasat pe fata (pentru camerele de filmat de pe strada)
toate astea ca sa nu vada dusmanii pe unde esti?
Cum rezolvi cu cazarea, ca din ce stiu eu, ti se cam cere actul de identitate atunci cand te cazezi?
Ma rog, e optiunea ta, dar sa mor daca-i inteleg utilitatea.

Revenind ca circul din Slovenia:
- recunosc ca am gresit, trebuia sa respect legea si sa lipesc vigneta. Nu am lipit-o (nu consider asta circumstanta atenuanta in favoarea mea) pentru ca acum trebuie sa dau cu solutie de spalat geamul ca sa o dau jos din parbriz;
- nu am facut scandal, am vorbit extrem de politicos cu cheliosul sloven, stiam ca eu eram de vina si ca eram pasibil de amenda;
- tot mi se pare aiurea atitudinea lui, avand in vedere ca eram la 50 de metri de intrarea in Austria. Daca tot sunt asa de disperatii ca unii pot vinde vigneta dupa granita, sa-si implementeze sistemul pe care il au ungurii si au rezolvat problema;
- de acum incolo, pe unde ma mai duc, o sa lipesc vigneta, ca sa nu mai am probleme.

In context, tot am satisfactia ca i-am facut pe sloveni: anul trecut, am dat 35 de euro pe vigneta valabila 6 luni. Nici pe asta nu am lipit-o, si cand m-am intors in RO i-am dat-o moca unui coleg, asta ca sa nu mai platesca omul aiurea pretul de japca al slovenilor.
Su uite asa, in loc sa ia 70 de euro, au luat doar 35.
Si am dat si sfoara-n tara ca am vigneta de Slovenia, pe care o imprumut moca, dar nu a mai fost nici un amator.
Ca sa nu mai vorbim ca la presiunile UE au redus pretul de japca de 35 de euro pentru 6 luni (optiunea minima) la 15 euro pentru o saptamana (la fel, optiunea minina).

Vine si continuarea calatoriei.

This post has been edited by gibonu: 27 Jun 2010, 18:30


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi_ar
post 28 Jun 2010, 17:21
Post #18


Membru autentic si conservator


Group: Moderatori
Posts: 4.437
Joined: 23 February 07
From: Arad




Puteti fi convinsi ca slovenii, ca si slovacii sau cehii, stiu foarte bine ca romanii si ungurii nu le lipesc pentru a le vinde (sau dona) ulterior.
Am avut ocazia recent sa fiu oprit, foarte aproape de iesirea din Cehia si (asemenea) Slovacia, pentru verificarea foarte atenta a vignetei. Erau 2-3 echipaje in cascada.
Ungurii, chiar inainte de "vigneta" virtuala, erau foare atenti la nominalizarea pe cotor si bonul de casa.
N-am mai fost in Slovenia de ceva vreme dar vigneta nu are un cotor pe care esti obligat sa nominalizezi autoturismul???

Si apropo de "50 m inainte de granita": in Austria, la 50m de granita cu Ungaria, un politist austriac vana cu "laserul" pe toti cei care nu respectau restrictia de viteza in zona! smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 1.5 dCI 2005
iGO 9.6.29.357899
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 30 Jun 2010, 15:36
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




Cred ca am vorbit destul despre vignete si mai bine continui povestea.

4. Austria – partea I (am fost de 3 ori in Austria in tura asta).
Am iesit din tunel, ne-am oprit 2 km mai incolo in prima parcare ca sa luam vigneta.
De data asta am lipit-o in parbriz.
Tot in parcarea asta, am vazut ce pateste un camion care nu este cuminte.
214.JPG ( Size: 430.23k ) Number of downloads: 425

Prin Austria am mers relativ putin, pentru ca Italia era aproape.

5. Italia
Autostrada A 23 (Alpe-Adria), de la granita cu Austria pana la Tolmezzo, vreo 90 km.
Imediat cand intri in Italia se simte diferenta.
Nu ca in Austria nu ar fi autostrazi bune, insa parca cele din Italia sunt coala de hartie, impecabile.
La Tolmezzo am iesit de pe autostrada si am mers catre nord, directia Sutrio, inca vreo 15 km, unde aveam deja cazarea rezervata.
Sutrio este un sat putin mai mare, nu cine stie ce din punct de vedere turistic. Se pune foarte mare accent pe prelucrarea lemnului si au diverse manifestari, toate legate de lemn.
215.JPG ( Size: 325.76k ) Number of downloads: 401
216.JPG ( Size: 466.69k ) Number of downloads: 231
217.JPG ( Size: 429.44k ) Number of downloads: 240
218.JPG ( Size: 430.63k ) Number of downloads: 232

Insa, pentru pasionatii de ciclism este un loc destul de importat, fiind exact la poalele Muntelui Zoncolan.
219.JPG ( Size: 439.76k ) Number of downloads: 259


Urcarea pe Monte Zoncolan am facut-o cu bicicleta si daca cineva este curios o gaseste in sectiunea Coltul bicicliestului, la sectiunea Iesiri cu bicicletele.


<span class='edit'>1 Jul 2010, 17:25:</span>
Vremea s-a schimbat, in sensul ca a inceput sa ploua.
Ploaia in sine nu era o problema, insa odata cu ploaia a coborat si plafonul de nori, asa cu nu prea am vazut prea mult din Dolomiti. Sau macar nu am vazut cat de mult ne-am fi dorit.
Din Sutrio, am continuat alergarea spre Cortina d’Ampezzo.
Am vazut pe harta un lac care parea interesant, timp aveam, asa ca am decis sa facem un ocol ca sa-l vedem.
Drumul catre lacul Sauris: virajat, cu ceva serpentine, destul de ingust, plus ca trece prin multe tuneluri si copertine.
223a.JPG ( Size: 435.35k ) Number of downloads: 294

Cam asa arata lacul Sauris.
223.JPG ( Size: 334.27k ) Number of downloads: 241
224.JPG ( Size: 370.08k ) Number of downloads: 236

Si cam asa arata barajul de pe lacul Sauris.
225.JPG ( Size: 483.02k ) Number of downloads: 281
226.JPG ( Size: 505.7k ) Number of downloads: 275

Barajul si lacul asta, mie cel putin, mi-au adus aminte de Vidraru, parca se aseamana (pastrand proportia).
De la lacul Sauris, directia pasul Cibiana, pentru a vedea muzeul lui Messner din Dolomiti.
Reinhold Messner este unul dintre cei mai mari alpinisti, daca nu cel mai mare. Este primul care a ajuns pe Everest singur si fara oxigen si tot primul care a urcat toti cei 14 optmiari.
Acum are 5 muzee: 4 in Sudtirol si unul in Veneto.
Muzeul din Dolomiti (cel din Veneto) este situat pe un platou, la 2000 m altitudine, intr-un fost fort militar.
Ca sa ajungi la muzeu, se lasa masina in parcarea din pasul Cibiana, dupa care un mosulet simpatic te urca cu o duba (Ford Tranzit parca) pana la muzeu, pe un drum forestier, care este foarte ingust si nu permite trecerea a doua masini simultan.
Cam asa arata drumul
227.JPG ( Size: 460.13k ) Number of downloads: 288
228.JPG ( Size: 446.69k ) Number of downloads: 222

Muzeul in sine este destul de mic si contine o gramda de tablouri, cu Dolomiti pictati de diversi artisti, povesti despre constructia primelor drumuri din Dolomiti si putin echipament montan, de prin alte vremuri:
229.JPG ( Size: 402.53k ) Number of downloads: 224
230.JPG ( Size: 443.53k ) Number of downloads: 194
231.JPG ( Size: 446.95k ) Number of downloads: 205

Atractia principala a acestui muzeu este locatia sa, adica posibilitatea de a admira Dolomiti de la 2.000 m altitudine.
Asta cu conditia sa nu fie ceata, asa cum am gasit noi la iesirea din muzeu:
232.JPG ( Size: 270.24k ) Number of downloads: 225


Am mai stat ceva pe acolo (intr-o carciuma), pentru ca mai erau vreo 15 min. pana cand pleca mosuletul cu duba la vale.
Cand am iesit din carciuma, se mai luminase, cat de cat, parca suficient cat sa ne ofticam ca suntem intr-un loc misto, pe care insa nu-l putem vedea:
233.JPG ( Size: 381.07k ) Number of downloads: 231
234.JPG ( Size: 368.92k ) Number of downloads: 202

235.JPG ( Size: 398.57k ) Number of downloads: 191
236.JPG ( Size: 382.85k ) Number of downloads: 199
237.JPG ( Size: 373.42k ) Number of downloads: 189

Ne-am intors in pasul Cibiana la masina si am luat-o usor spre Cortina d’Ampezzo, unde am ajuns, cum era si normal, pe ploaie.

This post has been edited by gibonu: 1 Jul 2010, 15:26


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 8 Jul 2010, 16:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




Cortina asta este una dintre cele mai laudate statiuni din Italia, daca nu o fi chiar cea mai laudata.
Italienii ii spun “Regina Alpilor” sau “Perla Dolomitilor”.
Or sti ei de ce, insa noi cand am fost acolo am avut parte numai de ploaie si ceata.
238.JPG ( Size: 442.64k ) Number of downloads: 217
239.JPG ( Size: 474.31k ) Number of downloads: 225
240.JPG ( Size: 324.93k ) Number of downloads: 199


Singura chestie interesanta pe care am vazut-o a fost harta Tiroului, pe vreme cand era o singura regiunea in Imperiul hapsburgic.
240a.JPG ( Size: 409.75k ) Number of downloads: 231


Cu ocazia asta, am aflat si noi ca in Dolomiti, luna iunie este considerata luna de extra-sezon, cand toata lumea de pe acolo este plecata in concediu, adica majoritatea carciumilor si hotelurilor sunt inchise.
Pe noi nu ne-a deranjat chestia asta, mai ales ca si preturile la cazare erau de extra-sezon.
Am stat doua nopti in Cortina, la o pensiune aproape de centru, care a costa 85 de euro camera/noapte cu mic dejun inclus in pret.
Ideea noastra era ca din Cortina sa facem un circuit cu bicicletele, prin pasurile Tre Croci si Cimabanche, iar intre ele sa urcam pana la refugiul Auronzo de unde se pot admira Dolomitii si in special Tre Cime di Lavaredo.
Am facut circuitul asta, insa cu masina, ca la cat de urata era vreme, nu avea nici un rost sa plecam cu bicicletele.
241.JPG ( Size: 453.92k ) Number of downloads: 350


Am urcat chiar si la refugiul Auronzo.
Daca mergeam cu bicicletele era moca, asa cu masina, cei 7 km de urcare pana la refugiu coasta 20 de euro.
Ne-am dus ca sa ne ofticam si mai rau ca nu vedem nimic.
Cam asa arata refugiul si drumul pana acolo:
242.JPG ( Size: 328.92k ) Number of downloads: 320
243.JPG ( Size: 448.96k ) Number of downloads: 239


Daca mergeam cu bicicletele era ceva deosebit, asa cu masina a fost mai mult decat banal.
Fiind doar la vreo 30 km de Austria si avand in vedere vremea minunata, am hotarat sa mergem pana in Austria, sa vedem cum ploua si acolo.
Ne-am dus pana la Lienz, unde prietenul cu care am fost si-a luat saboti noi pentru bicicleta, deoarece pe cei vechi ii tocise la coborarea de pe Zoncolan.
Oraselul este mic, linistit, daca esti prin zona merita drumul, altfel nu are rost.
Avantajul drumului in Austria a fost ca am facut plinul acolo, pentru ca benzina costa 1,20 euro litrul, fata de 1,40 euro/litrul cat era in Italia.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 8 Jul 2010, 19:09
Post #21


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




frumos drumul ala!!! am fost si eu acolo (venind de la Val Gardena -> Cortina -> Lienz) acum 2 ani, si daca mai aud de Lienz fac tensiune! biggrin.gif am stat acolo in ambuteiaj cam 2.5 ore mad.gif

cam asa arata iarna: smile.gif

Attached thumbnail(s)
val_gardena_001.JPG ( Size: 43.56k ) Number of downloads: 367


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michou
post 11 Jul 2010, 22:35
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 25 August 04
From: Bucuresti




unde e exact carciuma lui Toma? cum sunt preturile?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2004
daca ai condus Dacie stii sa conduci orice!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 12 Jul 2010, 08:01
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




@ michou
Venind dinspre Portile de Fier, carciuma lui Toma este dupa Cazanele mari, inainte de castelul de la Golubac.
O vezi, n-ai cum s-o ratezi daca esti putin atent.
Preturile mie mi s-a parut OK, adica plescavita din poza era vreo 500-600 de dinari, adica 5-6 euro.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 21 Jul 2010, 16:55
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




Continuam alergarea si din Cortina am plecat spre Canazei, nu pe drumul principal, ci pe un drum secundar, care trece prin pasul Giau.
244.JPG ( Size: 475.5k ) Number of downloads: 251


Norii tot jos erau, asa ca in pasul Giau, la 2236 m. altitudine nu am vazut decat indicatorul si o mica bucata de munte.
245.JPG ( Size: 331.54k ) Number of downloads: 163
246.JPG ( Size: 285.57k ) Number of downloads: 148


La coborare s-au mai risipit putin norii, suficient cat sa ne oprim la un punct de belvedere si sa ne minunam de ceea ce vedeam
247.JPG ( Size: 424.34k ) Number of downloads: 166
248.JPG ( Size: 419.75k ) Number of downloads: 148


Plus sistemul de prevenire a caderii pietrelor pe drum.
249.JPG ( Size: 485.81k ) Number of downloads: 184


Odata ajunsi in valea din pozele anterioare, am inceput din nou sa urcam spre pasul Fedaia (2.054 m. altitudine), trecand pe langa ghetarul Marmolanda, sau mai bine spus pe langa telecabina care urca pe ghetar, la 3.265 m. altitudine.
250.JPG ( Size: 394.23k ) Number of downloads: 184


Ne-am fi dat si noua cu telecabina asa, ca nu ajungi in fiecare zi la 3.265 m altitudine, dar din pacate era in revizie toata luna iunie.
Ne-am mai minunat putin pe acolo constatand in gluma ca constructorii au uitat sa puna si staplii de sustinere.
251.JPG ( Size: 413.91k ) Number of downloads: 162


Urcarea spre pasul Fedaia.
252.JPG ( Size: 457.36k ) Number of downloads: 144


Dupa pas, la cativa km este lac de acumulare si un baraj, chiar daca suntem la 2.000 m altitudine.
253.JPG ( Size: 362.95k ) Number of downloads: 135
254.JPG ( Size: 440.63k ) Number of downloads: 157


Tot aici, dupa ce se traverseaza barajul este un mic muzeu, in amintirea luptelor din Primul Razboi Mondial care au avut loc prin toata zona de nord a Italiei.
255.JPG ( Size: 438.25k ) Number of downloads: 193


Dupa muzeu, am mai admirat putin lacul de pe baraj, dupa care am coborat la Canazei, unde, la fel ca la Cortina am ajuns pe ploaie, dar deja nu mai era o noutate pentru noi.


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 3 Aug 2010, 16:49
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




Continuam.

Canazei este un sat putin mai mare, are cam 1,5 – 2 km de la un capat la altul.
Datorita dimensiunii relativ reduse (fata de Cortina d’Ampezzo) si a faptului ca in Dolomiti in iunie este extra-sezon, la Canazei cam batea vantul, aproape totul era inchis, cu exceptia catorva cariciumi, pensiuni si celor 5 magazine de echipament sportiv.
N-am reusit sa inteleg de ce intr-un sat sunt 5 maganize de echipament sportiv.
In afara de asta, la Canazei pot sa spun ca ne-am simtit aproape ca in RO.
La pensiunea la care am stat (100 de euro camera dubla, cu mic dejun si cina incluse in pret) erau angajati doi romani (sot si sotie) care se ocupau de tot, plus ca de la ei proprietarul italian o rupea destul de bine pe romaneste.
Aici, aveam in plan sa facem cu bicicletele circuitul Sella, adica pasurile Sella, Gardena, Campolongo si Pordoi, insa din cauza vremii (ploaie si 4 grade) am reusit sa facem doar pasurile Sella si Pordoi.
Cateva poze cu urcare spre pasul Sella:
256.JPG ( Size: 431k ) Number of downloads: 134
257.JPG ( Size: 431.91k ) Number of downloads: 103
258.JPG ( Size: 3.18mb ) Number of downloads: 123
259.JPG ( Size: 437.08k ) Number of downloads: 171
260.JPG ( Size: 451.65k ) Number of downloads: 99
261.JPG ( Size: 312.22k ) Number of downloads: 79
262.JPG ( Size: 341.12k ) Number of downloads: 70
259.JPG ( Size: 437.08k ) Number of downloads: 171


Cateva poze cu urcare si coborarea din pasul Pordoi:
264.JPG ( Size: 367.78k ) Number of downloads: 86
265.JPG ( Size: 367.78k ) Number of downloads: 62

266.JPG ( Size: 387.74k ) Number of downloads: 70
267.JPG ( Size: 319.19k ) Number of downloads: 70


This post has been edited by gibonu: 3 Aug 2010, 16:50

Attached thumbnail(s)
263.JPG ( Size: 362.76k ) Number of downloads: 104


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 4 Aug 2010, 01:38
Post #26


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




breeee ce frumos arata vara!
eu merg acolo la ski de 3 ani si l-am vazut numai iarna. muzeul ala cu obiecte din Primul Razboi Mondial l-am vizitat in clapari radmasa.gif
Intr-adevar peisajul de pe Marmolada e superb!!!
Toata zona aia de fapt e extraordinara!!!

Felicitari pt alegerea traseului! wink.gif

Attached thumbnail(s)
valgardena_2010_048.jpg ( Size: 3.11mb ) Number of downloads: 161


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 4 Aug 2010, 11:06
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




@ ipiq
Intr-adevar, zona este superba, dar noi, din pacate nu prea am apucat sa vedem cat ne-am fi dorit din cauza ploii.
Cu toate astea, nu regret ca am mers acolo.

Continuarea.
Urmatoarea zi, din Canazei am plecat spre Innsbruck, insa cu o escala la Bolzano (Bozen in germana) pentru a vedea un alt muzeu al lui Messner, amplasat intr-un castel, chiar langa oras.
268.JPG ( Size: 386.78k ) Number of downloads: 144
269.JPG ( Size: 443.45k ) Number of downloads: 115


Muzeul asta este intr-adevar ceva deosebit, dupa mine chiar merita vazut.
Toate cele 5 muzee ale lui Messner au care o tema, iar aici, la Bolzano, tema este “Omul si muntele”.
Exista o incapere speciala, cu fotografiile a sute de aplinisti care au murit prin diversi munti.
In afara acestei incaperi, un loc special il ocupa Hemann Buhl, care, daca nu murea in 1957, poate ca in ziua de azi ar fi fost un alpinist mai mare ca Messner.
270.JPG ( Size: 444.03k ) Number of downloads: 129


Va mai fi ceva legat de Hermann Buhl.

Ce insemana odata pasiunea pentru munte:
271.JPG ( Size: 466.61k ) Number of downloads: 129
272.JPG ( Size: 431.98k ) Number of downloads: 130


Asta mi-a placut mie in mod deosebit:
273.JPG ( Size: 405.29k ) Number of downloads: 120


Cel mai interesant din tot muzeu mi s-a parut un film care era in 3D, cu poze alb-negru facute in perioada 1909 – 1930.
A fost foarte tare, in sensul ca este ceva cu totul deosebit sa-i vezi in 3D pe baietii aia cu palarii, mustati si ciorapi trei-sferturi, care urcau precum caprele negre.
Si nu in ultimul rand: tot aici la muzeu l-am vazut pe Reinhold Messner, am stat la 1 metru de el.
Mi s-a parut aiurea sa-l rog sa facem o poza impreuna, ca doar nu era fotbalist.

Bolzano vazut din muzeu. Este intr-adevar “state of the art infrastructure” dupa cum scria in Lonely Planet:
274.JPG ( Size: 428.67k ) Number of downloads: 149


Bolzano, ca toate localitatile din Sud Tirol este bilingv, inclusiv chelnerul la carciuma te abordeaza cu formula “Bitte – Prego”.
275.JPG ( Size: 413.17k ) Number of downloads: 140


Orasul este destul de interesant, dar fara sa aibe ceva iesit din comun.
276.JPG ( Size: 430.94k ) Number of downloads: 111


O curiozitate gastronomica (cel putin pentru mine) a fost prosciutto cu pepene galben, ceea ce a mancat prietenul cu care am fost:
277.JPG ( Size: 388.58k ) Number of downloads: 176


Eu am mancat o lasagna, cam mica pentru gustul meu
278.JPG ( Size: 400.25k ) Number of downloads: 207


Dupa masa, dar fara a fi satul, am plecat catre Innsbruck, peste pasul Brenner.

This post has been edited by gibonu: 4 Aug 2010, 11:08


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 13 Aug 2010, 16:13
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




4. Austria – partea a II-a
Innsbruck este relativ aproape de Bolzano, vreo 120 km pe autostrada, adica o ora si ceva de mers.
Bucata asta de autostrada am mai facut-o cu 5 ani in urma, cu SuperNova, insa atunci am avut noroc de vreme buna si am putut admira peisajul.
Acum, plafonul de nori era jos, asa ca nu am vazut nimic.
Imediat cum se trece pasul Brenner si se intra in Austria, pana la Innsbruck doar se coboara.
Pe unele bucati camioanele au restrictii de viteza, de 40 km/h si imi imaginez cat de plicitisor trebuie sa fie pentru soferi.
Singurul lucru interesant sunt acele “escape lane”, adica un plan inclinat, cu nisip pe jos, paralel cu autostrada, dar inclinatia este opusa fata de cea a autostrazii.
Adica autostrada merge la vale, iar acel plan inclinat la deal. Imi pare rau ca nu am facut o poza.

Innsbruck-ul chiar mi-a placut, pare un oras interesant, in care merita sa stai mai mult decat o seara, asa cum am stat noi.
Inn-ul destul de umflat (sau o fi asa tot timpul):
279.JPG ( Size: 420.31k ) Number of downloads: 174
280.JPG ( Size: 415.41k ) Number of downloads: 134


si cateva poze din oras
281.JPG ( Size: 434.19k ) Number of downloads: 140
282.JPG ( Size: 451.28k ) Number of downloads: 102
283.JPG ( Size: 448.05k ) Number of downloads: 99


Am promis ca revin la Hermann Buhl.
La Innsbruck singurul muzeu pe care am avut timp sa-l vad (prietenul cu care am fost s-a plimbat cu bicicleta prin oras) a fost Muzeul Clubului Alpin Austriac.
Destul de interesant muzeul, dar nu se compara cu muzeul lui Messner din Bolzano.
Mai jos, ghetele lui Hermann Buhl, expuse in acest muzeu.
300.JPG ( Size: 376.21k ) Number of downloads: 109
301.JPG ( Size: 325.78k ) Number of downloads: 94


Cam in aceiasi idee, cam cum au evoluat bocanii de-a lungul timpului
284.JPG ( Size: 343.05k ) Number of downloads: 126


Din pacate, nu am avut timp sa stam mai mult, pentru ca mai erau si altele de vazut, cum ar fi Gradina Zoologica Alpina (AlpenZoo) sau o plimbare cu trenul sa telecabina pe muntii din jur.

Oricum, data viitoare cand voi mai ajunge pe la Innsbruck, voi sta mai mult de o singura seara.

Penultima etapa a fost Innsbruck – Bratislava, cu o mica bucata din Germania, pentru ca asa merge autostrada.
Noi stiam ca Germania este super puterea economica a Europei, locomotive UE si alte minuni din astea, asa ca am presupus ca benzina ar trebuie sa fie mai ieftina in Germania.
Din pacate nu a fost asa, era 1,48 euro/litrul (pe autostrada) asa ca am alimentat din nou in Austria, cu 1,30 de data asta, fata de 1.20 cat costa langa Lienz.
Centura Vienei
285.JPG ( Size: 362.78k ) Number of downloads: 208


si cateva poze cu centralele eoliene care sunt in zona de granite A-HU-SK.
286.JPG ( Size: 309.44k ) Number of downloads: 196
287.JPG ( Size: 307.68k ) Number of downloads: 131


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 14 Aug 2010, 12:41
Post #29


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




pacat ca nu ai apucat sa faci poza la Europabrucke (pasul Brenner). superb drumul ala cum urmareste valea...
radmasa.gif pe centura Vienei ai facut poza fix la radar!

inca o data felicitari pt traseu!!!!


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gibonu
post 16 Aug 2010, 11:23
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.188
Joined: 29 May 06




@ ipiq
Multumesc.
Acum inteleg de ce se plateste extra (in afara de vigneta) sectorul asta de autostrada (Brenner - Innsbruck).


--------------------
Mitsubishi Lancer Inform 1.5 - B 00 XXX
BMW F 800 GS
Trek 4300
I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 00:37
Dacia