Probleme motor, Zgomot puternic si trepidatii mari
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor, Zgomot puternic si trepidatii mari
nmdsrl |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca scoate mult fum si s-a accelerat singura+consum de ulei=TURBINA moarta.
Tremuratul se poate sa fie de la altceva.....mai grav. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
nonic |
![]()
Post
#3
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Daca a papat tot uleiul din baie este foarte grav, este posibil sa iti cauti alt motor, dupa cat timp s-a oprit motorul?
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
danio70 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 14 August 12 ![]() |
ai bulit turbosuflanta.distractie costisitoare.daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never.eu deaceea am renuntat la disel.am schimbat la focus2 3 turbosuflante cu 600-900 eur bucata.sunt multi factori care distrug turbo si tre sa tii cont de fiecare.pe viitor nu mai forja daca nu e nevoie.sunt f fragile.banuiesc ca s-a aaprins si ledul "motor"poate reusesti sa reconditionezi dar nu merita ca tot pe acolo e pretul.poti gasi noi cu 1700-2000ron.ulei nu mai baga ca nu face bine.sa fie intre minim/maxim.daca poti demonteza pana ajungi la axul turbinei si misca de ax sa vezi daca are joc.
This post has been edited by danio70: 8 Nov 2012, 22:58 |
--------------------
renault megane2
megane
- 07 bv 007
megane 2 /2006
|
|
lucianian |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 1 September 12 ![]() |
ai mers cumva astazi prin colentina? dna ghica, obor? Am vazut un megane care scotea la fum de n-am mai vazut asa ceva.
|
--------------------
renault
megane
- b97hhh
2007
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Când porneam si o lăsăm neturata nu apărea check injection abia din treapta a 2a apare. Iar ca zgomot este in partea distributiei nu a turbinei.
Nu apare nici o eroare de motor. Cât despre ulei tot timpul îmi apare oil level ok , insa am mai completat eu u 100ml maxim. Buba asta am patit-o între Buzău si Focsani. 9 Nov 2012, 13:41: Acum vin de la service, injectoarele sunt bune , turbina nu are nimic ei spun ca este posibil sa fie un piston insa abia luni o desfac si cica ar dura cam 2 zile. la injectorul 4 au găsit ulei. Are cineva idee? This post has been edited by nmdsrl: 9 Nov 2012, 13:41 |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
Silk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danio70 @ 8 Nov 2012, 23:55) ai bulit turbosuflanta.distractie costisitoare.daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never............daca poti demonteza pana ajungi la axul turbinei si misca de ax sa vezi daca are joc. Treaba cu jocul in ax la turbosuflanta e.......vaga. Treaba cu turbosuflanta fragila, iar este ......vaga si incredibil de falsa. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
- so sylk
2011 Plecat in depresie......
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Au testat injectorul 4 si când îl deconecteaza nu apare nici o schimbare, dupa care l-au scos din locas insa pulverizeaza cum trebuie, ei au spus ca trebuie sa verifice chiuloasa ca poate sunt supapele sau daca nu pistolul...
9 Nov 2012, 14:05: QUOTE(nonic @ 8 Nov 2012, 22:31) Daca a papat tot uleiul din baie este foarte grav, este posibil sa iti cauti alt motor, dupa cat timp s-a oprit motorul? Motorul s-a oprit după 120 km când am ajuns acasă, insa a repornit azi. Am fost cu mașina la service pe rotile ei nu tractată, dar cu dara mare de fum in urma. This post has been edited by nmdsrl: 9 Nov 2012, 14:05 |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
espacern |
![]()
Post
#9
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Posibil ca injectorul sa fii ramas blocat pe deschis si a topit pistonul.
Este adevarat ca doar dupa demontare se poate vedea asta....daca service-ul respectiv nu are posibilitate de video-diagnostic. Sau poate o biela/simering/bolt piston.....ramane sa ne informezi tu ce se gaseste. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(danio70 @ 8 Nov 2012, 22:55) daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never.eu deaceea am renuntat la disel.am schimbat la focus2 3 turbosuflante cu 600-900 eur bucata.sunt multi factori care distrug turbo si tre sa tii cont de fiecare.pe viitor nu mai forja daca nu e nevoie.sunt f fragile. Eu zic ca pe viitor sa nu mai postezi aberatii de genul asta ... ai schimbat turbo pentru ca conduci subturat si bagi piciorul in pedala cu motorul subturat ... aia face rau turbinei nu forja ... te rog citeste putin inainte de a te mai apuca sa faci afirmatii de genul asta. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
nonic |
![]()
Post
#11
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(danio70 @ 8 Nov 2012, 22:55) daca ai stii ce fragila e turbosuflanta nu ai mai forja never.eu deaceea am renuntat la disel.am schimbat la focus2 3 turbosuflante cu 600-900 eur Turbina fragila ![]() Si totusi @danio70 are dreptate... am verificat in cartea service si scrie clar ca este strict interzisa depasirea a 2500rot/min ![]() In mod normal trebuia sa ramana eroarea la sistemul de injectie daca ramanea un injector blocat pe deschis, este foarte posibil ca injectorul 4 sa fi ramas pe deschis si sa iti topeasca o supapa ( cea de evacuare este prima atacata) sau pistonul. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Da si eu sper sa fie doar o supapa. Acum am dus mașina in alt service si mâine de la 8 umbla la ea. Ciudat este ca a pornit bine după ce am plecat de la service-ul anterior iar când am ajuns la noul service când sa repornesc.... pauza doar cu spray...
Ei au băgat pe tester si Cică ar fi pistonul 4 sau supapa... Revin mâine cu noi informații. |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
NU te mai duce la orice service, dute la un service renault, nu esti obligat sa o faci acolo dar macar sti exact ce e defect, ceri sa ti se monitorizeze parametri la turbina si motor in mers, recomand serus sper sa nu se considere reclama, iar la ulei vezi ca ai sonda electronica pe megane, apesi pe butonul de la ceasuri si iti arata gradat si vezi daca a scazut sau nu uleiul, nu trebuie sa bagi nici ulei sa dea pe afara.
|
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sk0rpion @ 9 Nov 2012, 18:46) NU te mai duce la orice service, dute la un service renault, nu esti obligat sa o faci acolo dar macar sti exact ce e defect, ceri sa ti se monitorizeze parametri la turbina si motor in mers, recomand serus sper sa nu se considere reclama, iar la ulei vezi ca ai sonda electronica pe megane, apesi pe butonul de la ceasuri si iti arata gradat si vezi daca a scazut sau nu uleiul, nu trebuie sa bagi nici ulei sa dea pe afara. Salut am Facelift varianta 2.2 nu am buton la bord insa apare oil check level ok 10 Nov 2012, 18:53: Revin cu noi informații. Piston 4 topit si supapa, mecanicul îmi recomanda alt motor sau sa iau bloc motor si chiuloasa. Am căutat si am găsit motor fără accesorii la 550€ insa mai am Montaj plus transportul si deja mă doare capu. Eu vroiam sa o dau in 4500€ acum dacă mai bag aproape 1000€ ... Este si mai nasol , parca nu as mai dao. This post has been edited by nmdsrl: 10 Nov 2012, 18:53 |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
99AIM |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Motor de cat ai de 85Cp sau de 105Cp?
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
- CT 99 xxx
1.6 dci Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
espacern |
![]()
Post
#16
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Indiferent ce varianta alegi cu motor SH sau reparat al tau nu uita ca TREBUIE sa repari si sistemul de injectie......ca de acolo a plecat totul.
@+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
nonic |
![]()
Post
#17
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Injectorul de la pistonul 4 a ramas blocat pe deschis... exact cum banuiam.
Exact cum ti-a spus @espacern iti recomand si eu, daca nu repari sistemul de injectie repari degeaba motorul. Eu zic sa repari motorul acesta, daca il repari sti ce ai bagat in el si stai linistit... cand cumperi un motor sh nu sti cati km are s.a.m.d. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Da așa este dacă îl fac știu ca este bun, motorul este cel de 86 Cp 63 kw, îl găsesc cam greu dar am mai vb cu un mecanic si a spus ca dacă nu este spart blocul se poate repara sper ca mâine când mă duc la el sa-mi dea o veste buna, iar după ce o fac o dau repede ceva mai ieftin ca oricum vreau sa-mi iau ceva cu motor de 1.9
11 Nov 2012, 14:08: QUOTE(nonic @ 10 Nov 2012, 23:48) Injectorul de la pistonul 4 a ramas blocat pe deschis... exact cum banuiam. Exact cum ti-a spus @espacern iti recomand si eu, daca nu repari sistemul de injectie repari degeaba motorul. Eu zic sa repari motorul acesta, daca il repari sti ce ai bagat in el si stai linistit... cand cumperi un motor sh nu sti cati km are s.a.m.d. Cum îmi dau seama dacă e blocat injectorul? This post has been edited by nmdsrl: 11 Nov 2012, 14:08 |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
nonic |
![]()
Post
#19
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(nmdsrl @ 11 Nov 2012, 14:07) Sper ca nu ai de gand sa o repari doar asa sa functioneze pana o vinzi, nu sunt de acord cu cei care vand masina cand le pica! Scoti spinele din mana ta si il bagi in mana altcuiva? La intrebarea legata de injectorul blocat este foarte simplu de raspuns cu o intrebare la care iti raspunzi singur... cine crezi ca a topit componentele motorului? mergi maine la mecanicul la care ai lasat masina sa vezi pistonul, supapa si chiulasa. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Nonic o fac sa meargă am schimbat si distribuția si cureaua de accesorii si ce mai e nevoie, motor schimbat bun cu tot cu chiuloasa insa o dau ca m-am saturat de Renault. Trec pe nemtesti. Cât despre injector... Ei spus sa-l schimb asta este singura varianta a lor el de băgat baga dar sa nu bage in continuu ca asta a fi buba. Insa dacă știi tu cum sa-mi dau seama sa-mi spui si mie.
|
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
nonic |
![]()
Post
#21
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Si eu iti spun sa-l schimbi sau sa il repari la un centru delphi, daca s-a blocat se va mai bloca si iti va face aceeasi paguba.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Probleme noi, am testat noi injectoare si bă tremura bă scoate fum. Ieri am văzut ca blocul motor este alt tip k9k728 decât al meu k9k724 am văzut ca diferă si chiuloasa la prinderea turbinei si dupa verificare pe net am văzut ca motorul pus de ei este de 101 Cp si este euro3 al meu era de 86cp si este euro4 la rar voi avea probleme? Momentan mașina este tot in service nu am vrut sa o iau înainte de a întreba la rar.
Cine știe? |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
espacern |
![]()
Post
#23
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca montezi un motor Euro 3 pe o masina care din fabrica a fost conceputa ca Euro 4 RAR-ul este pe departe cea mai mica problema a ta....garantat.
Nu o sa functioneze niciodata bine combinatia asta din motive de ordin constructiv:electronic prin cablaje/mufe si soft(calculator)fixare prin chiuloasa diferita...etc. Dar se pare ca ai remarcat deja asta. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
k728 sunt pe megane-urile aparute din/dupa 2007, sunt euro 4 si din ce stiu au injectie siemens nu delphi , au 103 cai nu 101 (k729 are 101), vezi si pistoanele cum ti le-a pus ca la megane nu sunt toate la fel, poti sa gasesti 2 cu 2, sunt 4 tipuri de pistoane pe motorul de 1.5 dci, iti recomand tot mai mult sa te duci la un service reno , o sa ajung eu diseara pentru o problema si o sa intreb de compabilitate motor , rar-ul cred ca il iei , motor provenit de pe acelasi model de masina si esti in priza de 30% puterea motorului dar totusi intreaba la ei. Dar ce ai schimbat mai exact si ce ai pastrat?
This post has been edited by sk0rpion: 16 Nov 2012, 16:38 |
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
nmdsrl |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 9 October 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sk0rpion @ 16 Nov 2012, 16:19) k728 sunt pe megane-urile aparute din/dupa 2007, sunt euro 4 si din ce stiu au injectie siemens nu delphi , au 103 cai nu 101 (k729 are 101), vezi si pistoanele cum ti le-a pus ca la megane nu sunt toate la fel, poti sa gasesti 2 cu 2, sunt 4 tipuri de pistoane pe motorul de 1.5 dci, iti recomand tot mai mult sa te duci la un service reno , o sa ajung eu diseara pentru o problema si o sa intreb de compabilitate motor , rar-ul cred ca il iei , motor provenit de pe acelasi model de masina si esti in priza de 30% puterea motorului dar totusi intreaba la ei. Dar ce ai schimbat mai exact si ce ai pastrat? Salut, am schimbat blocul motor cu tot cu pistoane cel in cauza si chiuloasa adică in termeni de la dezmembrari "motor fără anexe" 16 Nov 2012, 17:59: Problema este alta mă gândesc ca eu când mă duc la rar ca trebuie sa fac identificarea si se trece noul model de motor in carte sa nu-mi treacă ca este euro3 ca ei verifica modelele la reprezentanta si vor vedea ca este euro3. This post has been edited by nmdsrl: 16 Nov 2012, 17:59 |
--------------------
Renault
Megane II - 1.5 DCI
2008 http://TraiesteSanatos.Info
|
|
espacern |
![]()
Post
#26
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pentru ca sa fii in regula la RAR cu schimbat de motor trebuie:
Motorul sa fie identic cu cel de pe masina(acte) Sa fie cumparat cu factura(acte) Sa fie montat in service autorizat cu factura(acte) Daca nu ai aceste acte in regula sterge locul respectiv.....mai bine. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
k9k728 este euro 4, aparut in 2007, este ultimul motor scos de renault 1.5 pe megane 2, ignora k9k732 e mai vechi , ca sa intelegi mai bine motoarele de 82-86 cai sunt pana in k9k725 iar cele de 101-106 sunt de la k9k726 in sus (ma refer la coduri) Nu sunt diferente doar de coduri si de sistemul de injectie , motorul este diferit pistoane......poate ma corecteaza cineva dar eu stiu ca 728 are injectie siemens si nu delphi . atasez poza compresia diferita, nu stiu cat paote sa afecteze sau nu. de asta ti-am recomandat un service reno macar ca constatare. Incearca sa te duci la un service si sa vorbesti cu un mecanic de acolo si ii zici ce ai facut ce ai cumparat si daca se poate face ceva in cazul tau, dar din curiozitate cat ai dat pe un motor sh? si o alta problema la motoarele sh e ca nu sti ce cumperi.
This post has been edited by sk0rpion: 16 Nov 2012, 23:04 Attached thumbnail(s) 724vs728.jpg ( Size: 78.2k ) Number of downloads: 363 |
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 05:08 |