Problema lichid racire!, fenomen ciudat
![]() ![]() ![]() |
Problema lichid racire!, fenomen ciudat
alexgalatzi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 2 June 11 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai
1999
|
|||
dezrosiori |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 21 April 13 ![]() |
daca ai schimbat distributia sau doar antigelul nu s-a facut bine aerisirea. Daca nu s-a umblat la distributie respectiv antigel ar fii bine sa mergi la un mecanic sa nu ai garnitura de chiuloasa arsa (problema des intalnita la motoarele pe benzina) sau alte probleme
|
--------------------
renault
Megane
2000
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Sau poate ai ars-o chiar acum. Pentru aerisire trebuie sa urmezi niste etape, nu sa umbli aiurea la aerisitor si la capacul vasului de expansiune, mai ales cand e motorul cald. Este posibil ca nivelul lichidului sa creasca asa mult daca circuitul de racire nu este etans si nu lucreaza la presiunea corespunzatoare.
Si acum sa facem un pic de debugging: Indicatia de temperatura din bord ramane constanta dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima? Electroventilatorul functioneaza? In instalatie este antigel sau apa? This post has been edited by BigDaddyAdy: 10 Feb 2014, 22:35 |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
alexgalatzi |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 2 June 11 ![]() |
|
--------------------
renault
megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai
1999
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#5
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
Alta data sa scrii ca ai si gpl pe masina si poate raspunsul va veni mai rapid.
STOP!!!! Nu mai merge cu masina pe gpl. Ai membrana sparta in vaporizator si iti baga gaz in apa(antigel) .Asta e presiunea pe care o ai in vas,GPL!.poti mirosi daca nu crezi.Mergi cu ea pe benzina si doar pe benzina la un atelier gpl sa iti schimbe membranele. |
--------------------
n
n
n
-
|
|
alexgalatzi |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 2 June 11 ![]() |
"Mea culpa!'' Scz. Pai si ai idee de la ce este? AI patit si tu?
|
--------------------
renault
megane 1, f.2, 1.6l, 8 valve, 66kw, 90cai
1999
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
nu intelegi ca ai membrana de la vaporizator sparta ! schimbo si ai sa vezi ca n-o sa mai ai probleme , presiunea pe gaz e mai mare ca p. din sistemul de racire al masinii , spor la treaba!
![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#8
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
|
--------------------
n
n
n
-
|
|
Serban85 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 April 14 From: Buzau ![]() |
Salut ....o problema si mai mare la mine ......anul trecut in decembrie am fost la sevice cu megane-ul meu .....am schimbat garnitura de chiuloasa ,distributie , pompa de apa , curele accesorii ,ulei,antigel .....pot spune un service al masinii cat de cat OK ptr iarna.......bun ....acum o luna cand se incalzise vremea dupa un drum de nici 10 km vad ca imi iese abur de sub capota ......mi-a fiert motorul+ulei in vasul de expansiune .....am fost la acelasi service ...au verificat garnitura (era ok) au verificat pierderi de apa (nici una) .......verdictul lor chiuloasa fisurata si ca am lasat-o fara apa (desi toate pierderile au fost eliminate la ei in service) ......acum sa cumpar o chiuloasa noua ...nu face masina cat chiulasa ....sa cumpar una sh nu stiu cat de buna ar fii .......mentionez k de vreo 2 sapt tot verific nivelul uleiului ....nu scade....dar mazga maro ulei + apa tot se mai strange in vasul de expansiune ....il curat la 2-3 zile ..... eu zic k daca ar fi fost fisurata chiuloasa nivelul uleiului scadea nu? ce sa fac ?....eu zic sa las sistemul sa se curete singur de mazga aceea .....
Masina are si GPL Am uitat sa spun k am gasit de ce am ramas fara apa....electroventilatorul de la radiator nu porneste ....am constatat k porneste doar cand dau drumul la AC This post has been edited by Serban85: 16 Apr 2014, 10:33 |
--------------------
Renault
Megane 1
2001
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
daca nu-ti scade nivelul de ulei la motor , si nici lichidul din vasul de expansiune nu scade , eu zic s-o lasi asa , pina se curata uleiul din lichidul de racire , nu are nici-o treaba gpl-ul , posibil ca si cei din service , sa nu fi strins bine chiulasa , au mai fost cazuri , mai ales ca au zis ca garnitura a fost ok , mai urmareste nivelul lichidului din vasul de expansiune , urmareste grosimea stratului de ule din vas , cind devine suficient de gros(cca 10mm) , cu o seringa absorbi cit poti de mult uleiul din vas , dupa care completezi cu lichid , se repeta aceasta operatie pina ce vei observa ca nu-ti mai crete stratul de ulei din vas.
|
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
Serban85 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 April 14 From: Buzau ![]() |
sa stii k si eu m-am gandit la chestia asta ...sa nu fi fost stransa bine garnitura ...la un moment dat chiar ma resemnasem cu ideea k ar fi fisurata chiuloasa ...dar daca ar fi fost imi scadea nivelul de ulei..nu?......si atunci cand am fost a 2 oara la ei am fost si eu de fata si garnitura era ok.....iar vasul de expansiune il scot o data la 2-3 zile si il curat cu apa fierbinte. Ca sa se poata curata mai bine instalatia de racire imi poate spune cineva cu ce sa incerc.....exista vreo solutie ceva ..... mentionez k radiatorul este din aluminiu
|
--------------------
Renault
Megane 1
2001
|
|
espacern |
![]()
Post
#12
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(Serban85 @ 17 Apr 2014, 09:52) Ca sa se poata curata mai bine instalatia de racire imi poate spune cineva cu ce sa incerc.....exista vreo solutie ceva ..... mentionez k radiatorul este din aluminiu Otet....de preferat alb concentrat. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
winstonn33 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 21 April 09 From: bucuresti ![]() |
,,Alta data sa scrii ca ai si gpl pe masina si poate raspunsul va veni mai rapid. STOP!!!! Nu mai merge cu masina pe gpl. Ai membrana sparta in vaporizator si iti baga gaz in apa(antigel) .Asta e presiunea pe care o ai in vas,GPL!.poti mirosi daca nu crezi.Mergi cu ea pe benzina si doar pe benzina la un atelier gpl sa iti schimbe membranele. '' ------------------------------------------------------------------ Toata stima pentru acesta postare. Aceeasi situatie si la mine la un Logan laureate 1.4 . Tocmai ma pregateam sa ii schimb garnitura chiulasei exact din aceeasi cauza. Am testat in fel si chip, m-am oparit la degete cu spor tot incercand sa o aerisesc mai bine etc. alte simtome: Chiar si cu termostatul scos si la fel.. urca nivelul antigelului pana sus dupa ce trecea temperatura de 60 70 grade si se auzeau bolboroseli in zona termostatului imediat dupa oprirea motorului. In borcanul de antigel erau prezente si niste urme fine, parca de ulei uscat negru. Turatia motorului crestea aleatoriu din senin pana in jur de 1800-2000 ture si isi revenea cu greu si cand vroia ea si nu era de la motorasul de relanti. Culmea e ca, nu stiu cum de nu mi-am dat singur seama ca masina mereu mergea pe gpl in tot acest timp. probabil din cauza obisnintei dupa o vreme nu mai sezizam cu ce merge. |
--------------------
logan laureate gpl,
opel agila1.2,
Scenic1,Ph2,2001, JA JA0B.
|
|
winstonn33 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 21 April 09 From: bucuresti ![]() |
update:
azi am schimbat toate filtrele si garniturile la plaman care e un ,,tomasetto 09 alaska''. garnituri noi, totul reglat si montat cu grija... si rezultat: exact la fel face cum am descris in postul anterior. pe benzina merge ok si nu se ridica nivelul la antigel. urmeaza un test cu furtunele de la antigel care intra in plaman obturate. |
--------------------
logan laureate gpl,
opel agila1.2,
Scenic1,Ph2,2001, JA JA0B.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:22 |